Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κράτημα σε Honda Civic '87..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κράτημα σε Honda Civic '87..
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    19
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dmitspan last edited by

      Χαίρετε, έχω Honda Civic 1.2 12V μοντέλο '87 sedan 4d.
      Το αυτοκίνητο στρίβει σαν βάρκα και φοβάμαι να πάρω ανοιχτή στροφή (επί δρόμου) ακόμα και με 80χαω. Θέλω να νιώθω ότι το αυτοκίνητο μπορεί να με κρατήσει, και δε μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες.
      `Οσον αφορά την υλοποίηση της ιδεάς, τι λύσεις υπάρχουν;
      Ελατήρια χαμηλώματος ας πούμε 2cm και νέα αμορτισέρ, ή να παραγγείλω καινούρια μαμήσια του; Και πόσο πρόκειται να κοστίσει; Ξεπερνάει το κόστος τα 200 ευρώ; Αν αξίζει γιατί όχι; Αλλά ψάχνω για λύση που θα κρατήσει και δε θα επηρεάσει προς το αρνητικό τις υπόλοιπες 'λειτουργίες' του.

      Ευχαριστώ πολύ να στε καλά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dmitspan last edited by

        Χαίρετε, έχω Honda Civic 1.2 12V μοντέλο '87 sedan 4d.
        Το αυτοκίνητο στρίβει σαν βάρκα και φοβάμαι να πάρω ανοιχτή στροφή (επί δρόμου) ακόμα και με 80χαω. Θέλω να νιώθω ότι το αυτοκίνητο μπορεί να με κρατήσει, και δε μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες.
        `Οσον αφορά την υλοποίηση της ιδεάς, τι λύσεις υπάρχουν;
        Ελατήρια χαμηλώματος ας πούμε 2cm και νέα αμορτισέρ, ή να παραγγείλω καινούρια μαμήσια του; Και πόσο πρόκειται να κοστίσει; Ξεπερνάει το κόστος τα 200 ευρώ; Αν αξίζει γιατί όχι; Αλλά ψάχνω για λύση που θα κρατήσει και δε θα επηρεάσει προς το αρνητικό τις υπόλοιπες 'λειτουργίες' του.

        Ευχαριστώ πολύ να στε καλά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dmitspan last edited by

          Χαίρετε, έχω Honda Civic 1.2 12V μοντέλο '87 sedan 4d.
          Το αυτοκίνητο στρίβει σαν βάρκα και φοβάμαι να πάρω ανοιχτή στροφή (επί δρόμου) ακόμα και με 80χαω. Θέλω να νιώθω ότι το αυτοκίνητο μπορεί να με κρατήσει, και δε μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες.
          `Οσον αφορά την υλοποίηση της ιδεάς, τι λύσεις υπάρχουν;
          Ελατήρια χαμηλώματος ας πούμε 2cm και νέα αμορτισέρ, ή να παραγγείλω καινούρια μαμήσια του; Και πόσο πρόκειται να κοστίσει; Ξεπερνάει το κόστος τα 200 ευρώ; Αν αξίζει γιατί όχι; Αλλά ψάχνω για λύση που θα κρατήσει και δε θα επηρεάσει προς το αρνητικό τις υπόλοιπες 'λειτουργίες' του.

          Ευχαριστώ πολύ να στε καλά

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dmitspan last edited by

            (ήλπιζα ν'ανανεωθεί με edit, αλλά δεν..)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cliodriver last edited by

              Φίλε μου, κατά την ταπεινή μου άποψη, πρέπει να αποφύγεις επιλογές τύπου χαμηλώματος σε ένα τόσο παλαιό αυτοκίνητο. Καλύτερα βάλτου ένα καινούριο σετ καλά αμορτισέρ και το αμαξάκι θα πηγαίνει μια χαρά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cpp last edited by

                Και εγώ που νόμισα από τίτλο ότι κράτησε ο κινητήρας!!!!!!!!!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  taurus last edited by

                  Κράτα το ύψος 'μαμά' και βάλε μια τετράδα ΚΥΒ (ΚΑΥΑΒΑ) και θα δεις διαφορά. Καλή λύση για οικογενειακά σεντάν και με μικρό σχετικά κόστος. Μην τα χαμηλώσεις μόνο, έχασες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    δεν θέλω άλλωστε να το χαμηλώσω, απλώς ψάχνω μια λύση που θα μου φέρει αυτό που ζητάω, δηλαδή να μπορώ να πάρω μια ανοιχτή στροφή με 80-100 στην Κατεχάκη χωρίς να φοβάμαι ότι θα μου φύγει και επίσης να μη στρίβει σαν βάρκα.. δε το χρησιμοποιώ οικογενειακά, και ούτε μεγάλα βάρη βάζω. Να αυξήσω βαθμό σκληρότητας ή όπως είναι; Θέλω δηλαδή η επένδυση μου να πιάσει τόπο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      taurus last edited by

                      Σίγουρα τα after market αμορτισέρ θα είναι πιο σκληρά, δε νομίζω ότι θα εχεις ιδιαιτερο πρόβλημα όμως. Πρόβλημα σίγουρα θα έχεις αν πιστέψεις ότι απόκτησες rallye...

                      Πέρα από την πλάκα, είναι μια καλή λύση, αλλά τις κλίσεις δεν τις γλιτώνεις χωρίς ελατήρια. Απλά θα σφίξει λίγο το αυτοκίνητο και θα δεις σαφή διαφορά στο κράτημα από τα μαμά αμορτισέρ, με κάποια (μπολικα να υποθέσω) χιλιόμετρα στην πλάτη τους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dmitspan last edited by

                        μιλάς για απλά σκληρά ελατήρια ή για ελατήρια χαμηλώματος;
                        Δε θέλω το κόστος να ξεπεράσει τα 300 ευρώ..είναι αναπόφευκτο;
                        και ούτε θέλω να το κάνω ράλλυ, ασφάλεια ζητάω να μου προσφέρει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          taurus last edited by

                          Δεν ξέρω αν υπάρχουν σκληρότερα ελατήρια για νορμάλ ύψος, μιλάω για χαμηλώματος. Με αμορτισέρ μόνο δεν πιστεύω ότι θα ξεπεράσεις τα 300 Ε και σίγουρα θα είσαι πιο ασφαλής.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dmitspan last edited by

                            αν έβαζα μόνο θολόμπαρα θα άλλαζε κάτι προς το καλύτερο; η θολόμπαρα είναι για να κρατάει τους μπροστινούς θόλους, έτσι; `Αρα αυτό σημαίνει ότι έχει καλύτερο μπάσιμο στις στροφές, άρα καλύτερο κράτημα;
                            δε μπορώ να πω ότι είμαι ο πιο σχετικός , απλώς ψάχνω την πιο συμφέρουσα λύση..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              mark last edited by

                              Άσε το αμάξι όπως έχει και ξέχνα αναρτήσεις και θολόμπαρες, γιατί το μόνο που θα πετύχεις θα είναι να χάσεις τα λεφτά σου. Πολύ απλά, δε χρειάζεται με τέτοιο αυτοκίνητο να πάρεις μια ανοιχτή στροφή με 80-100 στην Κατεχάκη. Και έχω την εντύπωση πως είσαι λίγο υπερβολικός. Τελευταία φορά που μπήκα στο αμάξι σου, θυμάμαι ότι πήγαινε μια χαρά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tiger last edited by

                                Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                μιλάς για απλά σκληρά ελατήρια ή για ελατήρια χαμηλώματος;
                                Δε θέλω το κόστος να ξεπεράσει τα 300 ευρώ..είναι αναπόφευκτο;
                                και ούτε θέλω να το κάνω ράλλυ, ασφάλεια ζητάω να μου προσφέρει

                                Ανακατασκευη παλαιων αμορτισερ και ελατηριων με 200-300 ευρω.
                                Βεβαια δεν ειναι λυση που θα κρατήσει 10 χρόνια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                  Ανακατασκευη παλαιων αμορτισερ και ελατηριων με 200-300 ευρω.
                                  Βεβαια δεν ειναι λυση που θα κρατήσει 10 χρόνια.

                                  Καλά είσαι σοβαρός; Ανακατασκευή;Πεταμένα λεφτά

                                  Πήγα λοιπόν σε αξεσουαρ-α και μου 'πε γύρω στα 220 € το σετ τα Bilstein μαύρα. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι σαν τα μαμήσια του. Η απόδοση θα βελτιωθεί κατά πολύ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dmitspan last edited by

                                    γιατί οι περισσότεροι μου προτείνουν Kayaba?

                                    KAYABA HONDA CIVIC 12V ALL 84-87 Εμπρ.ΔΕ. Αερίου-Λαδιού στα 58€ το τεμάχιο

                                    Αυτά είναι απλά, δλδ σαν τα μαύρα Bilstein?

                                    Sorry αν σας τα χω ζαλίσει, βοήθεια ζητάω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                                      Ανακατασκευη παλαιων αμορτισερ και ελατηριων με 200-300 ευρω.
                                      Βεβαια δεν ειναι λυση που θα κρατήσει 10 χρόνια.

                                      Καλά είσαι σοβαρός; Ανακατασκευή;Πεταμένα λεφτά

                                      Δεν ειναι πεταμένα λεφτα , καποιοι δινουν 600 ευρω μονο για ανακατασκευή

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kpsig moderator last edited by

                                        H σωστή ανακατασκευή δουλεύει τέλεια.

                                        Βασικά το Χόντα θέλει σκληρότερα ελατήρια και παχύτερες αντιστρεπτικές.
                                        Και βεβαίως, νέα αμορτισέρ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dmitspan last edited by

                                          Καλή χρονιά παιδιά

                                          Βασικά είπε ένας φίλος πως μπορούν να μου τα φτιάξουν πάλι αυτά που έχει πάνω και να τα σκληρύνουν με 100 ευρώ. ισχύει αυτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dmitspan last edited by

                                            έχω νέα..
                                            πήγα ρώτησα σ'ένα άλλο μαγαζί και μου παν τα KYB διπλής ενέργειας 300 χωρίς τοποθέτηση και πως το αμάξι μου μπροστά έχει αντιστρεπτική κι έτσι δε μπορούν να μπουν σκληρότερα ελατήρια άρα θα ναι το ίδιο μαλακό από μπροστά.
                                            Επειδή είμαι πολύ σχετικός...

                                            1. τι είναι διπλής ενεργείας;
                                            2. και αντιστρεπτική να έχει, αν βάλω σκληρότερες αναρτήσεις θα είναι καλύτερα;
                                            3. πόσο πιο σκληρά απ'τα μαμίσια ή τα μαύρα bilstein είναι τα συγκεκριμένα Κayaba;

                                            αυτά για τώρα κ σορρυ για το ζάλισμα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr