-
Χαίρετε, έχω Honda Civic 1.2 12V μοντέλο '87 sedan 4d.
Το αυτοκίνητο στρίβει σαν βάρκα και φοβάμαι να πάρω ανοιχτή στροφή (επί δρόμου) ακόμα και με 80χαω. Θέλω να νιώθω ότι το αυτοκίνητο μπορεί να με κρατήσει, και δε μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες.
`Οσον αφορά την υλοποίηση της ιδεάς, τι λύσεις υπάρχουν;
Ελατήρια χαμηλώματος ας πούμε 2cm και νέα αμορτισέρ, ή να παραγγείλω καινούρια μαμήσια του; Και πόσο πρόκειται να κοστίσει; Ξεπερνάει το κόστος τα 200 ευρώ; Αν αξίζει γιατί όχι; Αλλά ψάχνω για λύση που θα κρατήσει και δε θα επηρεάσει προς το αρνητικό τις υπόλοιπες 'λειτουργίες' του.Ευχαριστώ πολύ να στε καλά
-
Χαίρετε, έχω Honda Civic 1.2 12V μοντέλο '87 sedan 4d.
Το αυτοκίνητο στρίβει σαν βάρκα και φοβάμαι να πάρω ανοιχτή στροφή (επί δρόμου) ακόμα και με 80χαω. Θέλω να νιώθω ότι το αυτοκίνητο μπορεί να με κρατήσει, και δε μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες.
`Οσον αφορά την υλοποίηση της ιδεάς, τι λύσεις υπάρχουν;
Ελατήρια χαμηλώματος ας πούμε 2cm και νέα αμορτισέρ, ή να παραγγείλω καινούρια μαμήσια του; Και πόσο πρόκειται να κοστίσει; Ξεπερνάει το κόστος τα 200 ευρώ; Αν αξίζει γιατί όχι; Αλλά ψάχνω για λύση που θα κρατήσει και δε θα επηρεάσει προς το αρνητικό τις υπόλοιπες 'λειτουργίες' του.Ευχαριστώ πολύ να στε καλά
-
Χαίρετε, έχω Honda Civic 1.2 12V μοντέλο '87 sedan 4d.
Το αυτοκίνητο στρίβει σαν βάρκα και φοβάμαι να πάρω ανοιχτή στροφή (επί δρόμου) ακόμα και με 80χαω. Θέλω να νιώθω ότι το αυτοκίνητο μπορεί να με κρατήσει, και δε μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες.
`Οσον αφορά την υλοποίηση της ιδεάς, τι λύσεις υπάρχουν;
Ελατήρια χαμηλώματος ας πούμε 2cm και νέα αμορτισέρ, ή να παραγγείλω καινούρια μαμήσια του; Και πόσο πρόκειται να κοστίσει; Ξεπερνάει το κόστος τα 200 ευρώ; Αν αξίζει γιατί όχι; Αλλά ψάχνω για λύση που θα κρατήσει και δε θα επηρεάσει προς το αρνητικό τις υπόλοιπες 'λειτουργίες' του.Ευχαριστώ πολύ να στε καλά
-
(ήλπιζα ν'ανανεωθεί με edit, αλλά δεν..)
-
Φίλε μου, κατά την ταπεινή μου άποψη, πρέπει να αποφύγεις επιλογές τύπου χαμηλώματος σε ένα τόσο παλαιό αυτοκίνητο. Καλύτερα βάλτου ένα καινούριο σετ καλά αμορτισέρ και το αμαξάκι θα πηγαίνει μια χαρά.
-
Και εγώ που νόμισα από τίτλο ότι κράτησε ο κινητήρας!!!!!!!!!!!!!
-
Κράτα το ύψος 'μαμά' και βάλε μια τετράδα ΚΥΒ (ΚΑΥΑΒΑ) και θα δεις διαφορά. Καλή λύση για οικογενειακά σεντάν και με μικρό σχετικά κόστος. Μην τα χαμηλώσεις μόνο, έχασες...
-
δεν θέλω άλλωστε να το χαμηλώσω, απλώς ψάχνω μια λύση που θα μου φέρει αυτό που ζητάω, δηλαδή να μπορώ να πάρω μια ανοιχτή στροφή με 80-100 στην Κατεχάκη χωρίς να φοβάμαι ότι θα μου φύγει και επίσης να μη στρίβει σαν βάρκα.. δε το χρησιμοποιώ οικογενειακά, και ούτε μεγάλα βάρη βάζω. Να αυξήσω βαθμό σκληρότητας ή όπως είναι; Θέλω δηλαδή η επένδυση μου να πιάσει τόπο..
-
Σίγουρα τα after market αμορτισέρ θα είναι πιο σκληρά, δε νομίζω ότι θα εχεις ιδιαιτερο πρόβλημα όμως. Πρόβλημα σίγουρα θα έχεις αν πιστέψεις ότι απόκτησες rallye...
Πέρα από την πλάκα, είναι μια καλή λύση, αλλά τις κλίσεις δεν τις γλιτώνεις χωρίς ελατήρια. Απλά θα σφίξει λίγο το αυτοκίνητο και θα δεις σαφή διαφορά στο κράτημα από τα μαμά αμορτισέρ, με κάποια (μπολικα να υποθέσω) χιλιόμετρα στην πλάτη τους.
-
μιλάς για απλά σκληρά ελατήρια ή για ελατήρια χαμηλώματος;
Δε θέλω το κόστος να ξεπεράσει τα 300 ευρώ..είναι αναπόφευκτο;
και ούτε θέλω να το κάνω ράλλυ, ασφάλεια ζητάω να μου προσφέρει -
Δεν ξέρω αν υπάρχουν σκληρότερα ελατήρια για νορμάλ ύψος, μιλάω για χαμηλώματος. Με αμορτισέρ μόνο δεν πιστεύω ότι θα ξεπεράσεις τα 300 Ε και σίγουρα θα είσαι πιο ασφαλής.
-
αν έβαζα μόνο θολόμπαρα θα άλλαζε κάτι προς το καλύτερο; η θολόμπαρα είναι για να κρατάει τους μπροστινούς θόλους, έτσι; `Αρα αυτό σημαίνει ότι έχει καλύτερο μπάσιμο στις στροφές, άρα καλύτερο κράτημα;
δε μπορώ να πω ότι είμαι ο πιο σχετικός , απλώς ψάχνω την πιο συμφέρουσα λύση.. -
Άσε το αμάξι όπως έχει και ξέχνα αναρτήσεις και θολόμπαρες, γιατί το μόνο που θα πετύχεις θα είναι να χάσεις τα λεφτά σου. Πολύ απλά, δε χρειάζεται με τέτοιο αυτοκίνητο να πάρεις μια ανοιχτή στροφή με 80-100 στην Κατεχάκη. Και έχω την εντύπωση πως είσαι λίγο υπερβολικός. Τελευταία φορά που μπήκα στο αμάξι σου, θυμάμαι ότι πήγαινε μια χαρά.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
μιλάς για απλά σκληρά ελατήρια ή για ελατήρια χαμηλώματος;
Δε θέλω το κόστος να ξεπεράσει τα 300 ευρώ..είναι αναπόφευκτο;
και ούτε θέλω να το κάνω ράλλυ, ασφάλεια ζητάω να μου προσφέρειΑνακατασκευη παλαιων αμορτισερ και ελατηριων με 200-300 ευρω.
Βεβαια δεν ειναι λυση που θα κρατήσει 10 χρόνια. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ανακατασκευη παλαιων αμορτισερ και ελατηριων με 200-300 ευρω.
Βεβαια δεν ειναι λυση που θα κρατήσει 10 χρόνια.Καλά είσαι σοβαρός; Ανακατασκευή;Πεταμένα λεφτά
Πήγα λοιπόν σε αξεσουαρ-α και μου 'πε γύρω στα 220 € το σετ τα Bilstein μαύρα. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι σαν τα μαμήσια του. Η απόδοση θα βελτιωθεί κατά πολύ;
-
γιατί οι περισσότεροι μου προτείνουν Kayaba?
KAYABA HONDA CIVIC 12V ALL 84-87 Εμπρ.ΔΕ. Αερίου-Λαδιού στα 58€ το τεμάχιο
Αυτά είναι απλά, δλδ σαν τα μαύρα Bilstein?
Sorry αν σας τα χω ζαλίσει, βοήθεια ζητάω
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Ανακατασκευη παλαιων αμορτισερ και ελατηριων με 200-300 ευρω.
Βεβαια δεν ειναι λυση που θα κρατήσει 10 χρόνια.Καλά είσαι σοβαρός; Ανακατασκευή;Πεταμένα λεφτά
Δεν ειναι πεταμένα λεφτα , καποιοι δινουν 600 ευρω μονο για ανακατασκευή
-
H σωστή ανακατασκευή δουλεύει τέλεια.
Βασικά το Χόντα θέλει σκληρότερα ελατήρια και παχύτερες αντιστρεπτικές.
Και βεβαίως, νέα αμορτισέρ -
Καλή χρονιά παιδιά
Βασικά είπε ένας φίλος πως μπορούν να μου τα φτιάξουν πάλι αυτά που έχει πάνω και να τα σκληρύνουν με 100 ευρώ. ισχύει αυτό;
-
έχω νέα..
πήγα ρώτησα σ'ένα άλλο μαγαζί και μου παν τα KYB διπλής ενέργειας 300 χωρίς τοποθέτηση και πως το αμάξι μου μπροστά έχει αντιστρεπτική κι έτσι δε μπορούν να μπουν σκληρότερα ελατήρια άρα θα ναι το ίδιο μαλακό από μπροστά.
Επειδή είμαι πολύ σχετικός...- τι είναι διπλής ενεργείας;
- και αντιστρεπτική να έχει, αν βάλω σκληρότερες αναρτήσεις θα είναι καλύτερα;
- πόσο πιο σκληρά απ'τα μαμίσια ή τα μαύρα bilstein είναι τα συγκεκριμένα Κayaba;
αυτά για τώρα κ σορρυ για το ζάλισμα
κράτημα σε Honda Civic '87..