Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 488
    • 489
    • 134 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taxidiwtis last edited by

      Ο χρήστης dbekos έγραψε:

      Ειμαι κατοχος ενος **OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 **με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .

      Πρόσφατα το οδήγησα και έκανα 1500χλμ σε 7 ημέρες, τα 1000χλμ σε ΕΟ με 120 χλμ/ώρα και τα 500 σε πόλεις με μέτρια κίνηση.
      6,1 μικτό, με συντηρητική οδήγηση, όπως περιγράφεις.
      Τα 4,2 του εγχειριδίου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !

      OPEL CORSA ECOFLEX 1.3-> πετρέλαιο ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:

        Ειμαι κατοχος ενος **OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 **με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .

        Πρόσφατα το οδήγησα και έκανα 1500χλμ σε 7 ημέρες, τα 1000χλμ σε ΕΟ με 120 χλμ/ώρα και τα 500 σε πόλεις με μέτρια κίνηση.
        6,1 μικτό, με συντηρητική οδήγηση, όπως περιγράφεις.
        Τα 4,2 του εγχειριδίου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !

        OPEL CORSA ECOFLEX 1.3-> πετρέλαιο ...

        Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ο dbekos δεν μιλάει για πετρέλαιο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          r200 last edited by

          ας πουμε οτι το board computer στελνει λανθασμενες ενδειξεις για την καταναλωση καυσιμου,για να το επαληθευσουμε εμεις παλι ποσα λιτρα εκαψες για τα 1.000χλμ σε εθνικη οδο(ειχες 6η,και το αυτοκινητο ηταν φορτωμενο,ποσο αερα εχουν τα ελαστικα,ειχε βροχη, χιονια....ειναι συντελεστες που ανεβαζουν την καταναλωση)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kotetsi last edited by

            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

            Τι μπορεί να είναι όταν το αυτοκίνητο μιζάρει αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας; Δεν έχει immobiliser.
            Αντλία βενζίνης; Τι άλλο; Μπορώ να κοιτάξω κάτι μόνος μου για να αποκλείσω πιθανές αιτίες;

            Αισθητηρας θεσης στροφαλου.

            Πιθανώς αλλά ρε πστ μου πρόσφατα τον άλλαξα...

            Βενζινη εχει;

            Φυσικά!

            Είτε δεν έχει βενζίνη ή σπινθήρα.
            Είναι πολύ γενικό και θέλει ψάξιμο.

            Όταν γυρνάς το κλειδί (πριν τη μίζα) ακούς την αντλία;
            Αν προσπάθησες πολύ ώρα να το βάλεις μπρος, η εξάτμιση μυρίζει βενζίνη;

            Η αντλία ακούγεται, μάλλον δεν είναι αυτή λοιπόν. Δε μου μυρίζει γενικά βενζίνη.

            Το κωλάμαξο πάλι στο τέλος της εβδομάδας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Βγάλε τα μπουζι και δες αν φέρνουν ρεύμα Κυριάκο. Ξέρεις φαντάζομαι πως. Επίσης μπορεί να είναι μπουκωμένο, οπότε βγάζεις τα μπουζί και βαράς μίζα. Α, να θυμηθείς την σειρά που μπαίνουν μετά!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                νερα στο καλωδιο του πολλαπλασιαστη βγαλτο και σκουπισε το με πανι ..............ντιστριμπιτερ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panorg last edited by

                  Ο χρήστης sakk έγραψε:
                  Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για το πολιτιμο εργο που επιτελειτε!! Σαν νεο μελος εχω και εγω να παραθεσω ενα θεμα που με απασχολει.Ειμαι κατοχος ενος OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .Σημειωση οτι οδηγω σε ευθεια και ειμαι πολυ συντηρητικος σαν οδηγος.Αν μπορει καποιος να με βοηθησει τι μπορει να συμβαινει και αν κατα ποσο ειναι αυτο φυσιολογικο(στο γεμισμα μου βγαζει αυτονομια 750χλμ).
                  Ευχαριστω .

                  Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου λογω της τυποποιημενης διαδικασιας μετρησης της η οποια ακουσα σε ραδιοφωνικη εκπομπη με ειδικοτητα το αυτοκινητο οτι γινεται πανω σε ραουλα και χωρις την αεροδυναμικη φορτιση των πραγματικων συνθηκων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harlek last edited by

                    Ο χρήστης panorg έγραψε:

                    Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου

                    ...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cruzakias last edited by

                      Ο χρήστης harlek έγραψε:

                      Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου

                      ...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.

                      Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                        Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου

                        ...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.

                        Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.

                        Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cruzakias last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                          Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου

                          ...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.

                          Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.

                          Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.

                          Δεν είναι θέμα, μόνο καυσίμου. Από την στιγμή που δεν χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο με εμάς, είναι και θέμα καυσίμου.
                          Ακόμα και αν οδηγούσαμε στις απόλυτα ίδιες συνθήκες με τα τεστ, αν δεν ήταν και το καύσιμο επίσης το ίδιο,οι μετρήσεις θα ήταν διαφορετικές...Γνώμη μου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Λανθασμένη είναι η γνώμη σου. 🙂

                            @dog: και η χειροκίνητη κορβέτα σε υποχρεώνει να πας σε τρίτη κλπ.

                            Sent from my GNex using smoke signals.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                              Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου

                              ...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.

                              Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.

                              Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.

                              Δεν είναι θέμα, μόνο καυσίμου. Από την στιγμή που δεν χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο με εμάς, είναι και θέμα καυσίμου.
                              Ακόμα και αν οδηγούσαμε στις απόλυτα ίδιες συνθήκες με τα τεστ, αν δεν ήταν και το καύσιμο επίσης το ίδιο,οι μετρήσεις θα ήταν διαφορετικές...Γνώμη μου

                              Δηλαδη τι καυσιμο ,νομιζεις,οτι χρησιμοποιουν στα τεστ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cruzakias last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου

                                ...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.

                                Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.

                                Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.

                                Δεν είναι θέμα, μόνο καυσίμου. Από την στιγμή που δεν χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο με εμάς, είναι και θέμα καυσίμου.
                                Ακόμα και αν οδηγούσαμε στις απόλυτα ίδιες συνθήκες με τα τεστ, αν δεν ήταν και το καύσιμο επίσης το ίδιο,οι μετρήσεις θα ήταν διαφορετικές...Γνώμη μου

                                Δηλαδη τι καυσιμο ,νομιζεις,οτι χρησιμοποιουν στα τεστ;

                                Ανόθευτο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cruzakias last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Λανθασμένη είναι η γνώμη σου. 🙂

                                  Είμαι όλος αυτιά..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                                    Λανθασμένη είναι η γνώμη σου. 🙂

                                    Είμαι όλος αυτιά..

                                    Δίκιο έχει ο DrDino. Το θέμα είναι οι ανεδαφικές συνθήκες του τεστ... επιταχύνει απαλά ως τα 50 χ.α.ω. μέσα σε 40 δευτερόλεπτα κι αυτό γίνεται πάνω σε ράουλα μέσα στο εργαστήριο και άλλα τέτοια κουφά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cruzakias last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Λανθασμένη είναι η γνώμη σου. 🙂

                                      Είμαι όλος αυτιά..

                                      ...... Το θέμα είναι οι ανεδαφικές συνθήκες του τεστ... επιταχύνει απαλά ως τα 50 χ.α.ω. μέσα σε 40 δευτερόλεπτα κι αυτό γίνεται πάνω σε ράουλα μέσα στο εργαστήριο και άλλα τέτοια κουφά!

                                      Μα δέν διαφωνω με τα παραπάνω που λές. Εγώ λέω οτι ειναι και θέμα καυσίμου.
                                      Και ξαναθέτω το ερώτημα που δεν πήρα απάντηση...Με διαφορετικής ποιότητας καύσιμο μπορούν να παρθούν οι ίδιες μετρήσεις?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Βρε φαγώθηκες με το καύσιμο! Μπορεί η βενζίνη της Ιταλίας ή της Αγγλίας να είναι γενικά ανώτερη ποιοτικά αλλά δε σημαίνει ότι εκείνοι έχουν καύσιμα πυραύλων κι εμείς έχουμε κάτουρο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cruzakias last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Βρε φαγώθηκες με το καύσιμο! ....

                                          Αφού αυτό είναι το θέμα που....Καίει!! Κυριολεκτικά και μεταφορικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Βρε φαγώθηκες με το καύσιμο! Μπορεί η βενζίνη της Ιταλίας ή της Αγγλίας να είναι γενικά ανώτερη ποιοτικά αλλά δε σημαίνει ότι εκείνοι έχουν καύσιμα πυραύλων κι εμείς έχουμε κάτουρο...

                                            αυτο ακριβως σημαινει,με καποιες μικρες εξαιρεσεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 134 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr