-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Ειμαι κατοχος ενος **OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 **με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .
Πρόσφατα το οδήγησα και έκανα 1500χλμ σε 7 ημέρες, τα 1000χλμ σε ΕΟ με 120 χλμ/ώρα και τα 500 σε πόλεις με μέτρια κίνηση.
6,1 μικτό, με συντηρητική οδήγηση, όπως περιγράφεις.
Τα 4,2 του εγχειριδίου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !OPEL CORSA ECOFLEX 1.3-> πετρέλαιο ...
-
Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:
Ειμαι κατοχος ενος **OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 **με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .
Πρόσφατα το οδήγησα και έκανα 1500χλμ σε 7 ημέρες, τα 1000χλμ σε ΕΟ με 120 χλμ/ώρα και τα 500 σε πόλεις με μέτρια κίνηση.
6,1 μικτό, με συντηρητική οδήγηση, όπως περιγράφεις.
Τα 4,2 του εγχειριδίου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !OPEL CORSA ECOFLEX 1.3-> πετρέλαιο ...
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ο dbekos δεν μιλάει για πετρέλαιο;
-
ας πουμε οτι το board computer στελνει λανθασμενες ενδειξεις για την καταναλωση καυσιμου,για να το επαληθευσουμε εμεις παλι ποσα λιτρα εκαψες για τα 1.000χλμ σε εθνικη οδο(ειχες 6η,και το αυτοκινητο ηταν φορτωμενο,ποσο αερα εχουν τα ελαστικα,ειχε βροχη, χιονια....ειναι συντελεστες που ανεβαζουν την καταναλωση)
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι μπορεί να είναι όταν το αυτοκίνητο μιζάρει αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας; Δεν έχει immobiliser.
Αντλία βενζίνης; Τι άλλο; Μπορώ να κοιτάξω κάτι μόνος μου για να αποκλείσω πιθανές αιτίες;Αισθητηρας θεσης στροφαλου.
Πιθανώς αλλά ρε πστ μου πρόσφατα τον άλλαξα...
Βενζινη εχει;
Φυσικά!
Είτε δεν έχει βενζίνη ή σπινθήρα.
Είναι πολύ γενικό και θέλει ψάξιμο.Όταν γυρνάς το κλειδί (πριν τη μίζα) ακούς την αντλία;
Αν προσπάθησες πολύ ώρα να το βάλεις μπρος, η εξάτμιση μυρίζει βενζίνη;Η αντλία ακούγεται, μάλλον δεν είναι αυτή λοιπόν. Δε μου μυρίζει γενικά βενζίνη.
Το κωλάμαξο πάλι στο τέλος της εβδομάδας...
-
Βγάλε τα μπουζι και δες αν φέρνουν ρεύμα Κυριάκο. Ξέρεις φαντάζομαι πως. Επίσης μπορεί να είναι μπουκωμένο, οπότε βγάζεις τα μπουζί και βαράς μίζα. Α, να θυμηθείς την σειρά που μπαίνουν μετά!!!
-
νερα στο καλωδιο του πολλαπλασιαστη βγαλτο και σκουπισε το με πανι ..............ντιστριμπιτερ
-
Ο χρήστης sakk έγραψε:
Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για το πολιτιμο εργο που επιτελειτε!! Σαν νεο μελος εχω και εγω να παραθεσω ενα θεμα που με απασχολει.Ειμαι κατοχος ενος OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .Σημειωση οτι οδηγω σε ευθεια και ειμαι πολυ συντηρητικος σαν οδηγος.Αν μπορει καποιος να με βοηθησει τι μπορει να συμβαινει και αν κατα ποσο ειναι αυτο φυσιολογικο(στο γεμισμα μου βγαζει αυτονομια 750χλμ).
Ευχαριστω .Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου λογω της τυποποιημενης διαδικασιας μετρησης της η οποια ακουσα σε ραδιοφωνικη εκπομπη με ειδικοτητα το αυτοκινητο οτι γινεται πανω σε ραουλα και χωρις την αεροδυναμικη φορτιση των πραγματικων συνθηκων.
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου
...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου
...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.
Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου
...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.
Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.
Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου
...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.
Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.
Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.
Δεν είναι θέμα, μόνο καυσίμου. Από την στιγμή που δεν χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο με εμάς, είναι και θέμα καυσίμου.
Ακόμα και αν οδηγούσαμε στις απόλυτα ίδιες συνθήκες με τα τεστ, αν δεν ήταν και το καύσιμο επίσης το ίδιο,οι μετρήσεις θα ήταν διαφορετικές...Γνώμη μου -
Λανθασμένη είναι η γνώμη σου.
@dog: και η χειροκίνητη κορβέτα σε υποχρεώνει να πας σε τρίτη κλπ.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου
...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.
Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.
Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.
Δεν είναι θέμα, μόνο καυσίμου. Από την στιγμή που δεν χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο με εμάς, είναι και θέμα καυσίμου.
Ακόμα και αν οδηγούσαμε στις απόλυτα ίδιες συνθήκες με τα τεστ, αν δεν ήταν και το καύσιμο επίσης το ίδιο,οι μετρήσεις θα ήταν διαφορετικές...Γνώμη μουΔηλαδη τι καυσιμο ,νομιζεις,οτι χρησιμοποιουν στα τεστ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε ολα μα ολα τα σημερινα αυτοκινητα οι τιμες καταναλωσεις ειναι εκτος τοπου και χρονου
...κι όχι μόνο στα σημερινά. 'Από ανέκαθεν' οι τυποποιημένες καταναλώσεις προέρχονταν από το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.
Κανονικά θα έπρεπε τις μετρήσεις να τις κάνουν με τα ίδια καύσιμα που βάζουμε κ'εμείς, ώστε να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα που τους δίνουν.
Δέν είναι θέμα καυσίμου. Τα τέστ γίνονται με συγκεκριμένες ταχύτητες οπότε οι κατασκευαστές παίζοντας με τη χαρτογράφηση και την κλιμάκωση του κιβωτίου μπορούν να βγάλουν πολύ χαμηλά νούμερα στις συνθ'ηκες του τεστ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αυτόματη Corvette πάει απο 1η κατευθείαν σε 3η.
Δεν είναι θέμα, μόνο καυσίμου. Από την στιγμή που δεν χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο με εμάς, είναι και θέμα καυσίμου.
Ακόμα και αν οδηγούσαμε στις απόλυτα ίδιες συνθήκες με τα τεστ, αν δεν ήταν και το καύσιμο επίσης το ίδιο,οι μετρήσεις θα ήταν διαφορετικές...Γνώμη μουΔηλαδη τι καυσιμο ,νομιζεις,οτι χρησιμοποιουν στα τεστ;
Ανόθευτο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Λανθασμένη είναι η γνώμη σου.Είμαι όλος αυτιά..
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Λανθασμένη είναι η γνώμη σου.
Είμαι όλος αυτιά..
Δίκιο έχει ο DrDino. Το θέμα είναι οι ανεδαφικές συνθήκες του τεστ... επιταχύνει απαλά ως τα 50 χ.α.ω. μέσα σε 40 δευτερόλεπτα κι αυτό γίνεται πάνω σε ράουλα μέσα στο εργαστήριο και άλλα τέτοια κουφά!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λανθασμένη είναι η γνώμη σου.
Είμαι όλος αυτιά..
...... Το θέμα είναι οι ανεδαφικές συνθήκες του τεστ... επιταχύνει απαλά ως τα 50 χ.α.ω. μέσα σε 40 δευτερόλεπτα κι αυτό γίνεται πάνω σε ράουλα μέσα στο εργαστήριο και άλλα τέτοια κουφά!
Μα δέν διαφωνω με τα παραπάνω που λές. Εγώ λέω οτι ειναι και θέμα καυσίμου.
Και ξαναθέτω το ερώτημα που δεν πήρα απάντηση...Με διαφορετικής ποιότητας καύσιμο μπορούν να παρθούν οι ίδιες μετρήσεις? -
Βρε φαγώθηκες με το καύσιμο! Μπορεί η βενζίνη της Ιταλίας ή της Αγγλίας να είναι γενικά ανώτερη ποιοτικά αλλά δε σημαίνει ότι εκείνοι έχουν καύσιμα πυραύλων κι εμείς έχουμε κάτουρο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βρε φαγώθηκες με το καύσιμο! ....Αφού αυτό είναι το θέμα που....Καίει!! Κυριολεκτικά και μεταφορικά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βρε φαγώθηκες με το καύσιμο! Μπορεί η βενζίνη της Ιταλίας ή της Αγγλίας να είναι γενικά ανώτερη ποιοτικά αλλά δε σημαίνει ότι εκείνοι έχουν καύσιμα πυραύλων κι εμείς έχουμε κάτουρο...αυτο ακριβως σημαινει,με καποιες μικρες εξαιρεσεις
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........