-
Δεν κοιτανε να εμπλουτισουν την γκαμα τους λεω γω, που μπαινεις στο site και βλεπεις 2 αυτοκινητα μονο (η 4C μεχρι να παρουσιαστει και να μπει στην παραγωγη, δεν μετραει)
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Kαι 29 κιλα ροπης βεβαια...Ναι, ότι πρέπει αν έχεις φουσκωτό!
Είδα το 0-100 και ξενέρωσα! Για να μη μιλήσω για το 0-1000... 33,8! Να μη μπορείς στα φανάρια να πιάσεις ψοφίμι Φόκους Mk1 1600! Και επειδή όλο και κάποιος θα πεταχτεί και θα πει την μισητή λέξη 'ρεπρίζ', η 1.4 Mair που κοστίζει λιγότερο, κάνει 80-110 με 3η σε 3,9 και η λαδικίνητη ( ) σε 6,7!!! Ροπή my arse!
-
δια,το δικο σου ποσο 0-100 εχει?δεν ρωταω ειρωνικα..
-
Δια,οσο sportyness κ αν αναζητας,οταν το ματι σταματαει στα 4.4 λιτρα καταναλωσης ξεχνας και το 0-100 (11.3 το δινει η αλφα) και τα 105 αλογα δυστυχως μερες που ζουμε
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
δια,το δικο σου ποσο 0-100 εχει?δεν ρωταω ειρωνικα..10,9 λέει ο κατασκευαστής αλλά ο Γερμανός που το έγραψε αυτό είχε πιει πολλές μπύρες προφανώς! 11,7 μετρήθηκε από το Drive, με 33,6 για τα 1000 μέτρα. Να πάρεις 10 χρόνια μετά Alfa Romeo (σπορτιβ ρε γαμώτο ) που κοστίζει ένα σκασμό λεφτά παραπάνω και να σε διασύρουν τα ψοφίμια οι Φώκιες πρώτης γενιάς; Καλά τη Φώκια Mk2 δεν θα την δεις καν από που έφυγε...
Σωκράτη, άσε να το δίνει όσο θέλει η Alfa, 12 μετρήθηκε! Όσο για την κατανάλωσή της... 7 λίτρα μέση είχε στο συγκριτικό!
-
Eπετρεψε μου να μην εμπιστευομαι τους 4Τ.Αν ηταν γκολφακι θα το πηγαιναν με εκτη στα 50,για να βαλουν τιτλο ''γκολ στην κριση'' και να γραψει 3.9 λιτρα μεση
-
Σωκράτη... και το Λεόν (VAG) τόση κατανάλωση έγραψε και με χειρότερες επιδόσεις! Κι έχει κουράσει η καραμέλα με τα VW πλέον. Και το λέει ένα ιταλόφιλος αυτό!
-
δεν ξερεις ομως κατω απο τις ιδιες συνθηκες,ποση μεση θα ειχε καποιο βενζινοκινητο..
σε ρωτησα για τις επιδοσεις του οχηματος σου,για να σου αποδειξω οτι μπορεις να δισκεδασεις κ με 0-100 ανω των 10 δευτερολεπτων..
εχουμε ξαναπει βεβαιως,η διασκεδαση ειναι εννοια καθαρα υποκειμενικη..εγω παντως χαλαρα κ ανετα την προτιμουσα απο οποιαδηποτε βενζινοκινητη,συμπεριλαμβανομενης κ της 235.βεβαιως περισσοτερο απο ολες θα προτιμουσα την διλιτρη πετρελαιου,αλλα τα πιονια της μερκελ εχουν αλλη αποψη..εχω απορια..γιατι δεν εβαλαν τον 120 στην τζουλιετα?μηπως δεν πληροι τις προδιαγραφες ευρο5-6?
-
Δια,στο τελευταιο για την καραμελα,με βρισκεις απολυτα συμφωνo(συμβαινει παντως,ισως οχι τοσο στους 4τ,Αλλα σιγουρα στο αδερφο autobild).Kατα τ'αλλα ουτε εγω γουσταρω ντιζελ(μη μας παρουν και για ταριφες )
-
Το βενζινοκίνητο, άντε να είχε 10. Ποιός τους ξέρει γιατί δεν το έβαλαν... πάλι αργοκίνητο θα ήταν και με τα 120!
Κοίταξε, η δύναμη του δικού μου, δεν φτάνει σε καμία περίπτωση., Παναγίες και Χριστούς κατεβάζω κάθε μέρα! Μόνο στις στροφές σώζεται. Φαντάζομαι πόσο απογοητευτική θα είναι η λαδοκίνητη Τζουλιέτα. Τέτοιο υπέροχο πλαίσιο με τέτοιο άχρηστο μοτέρ! Σαν το Φόκους μου ένα πράγμα!
ΥΓ: CLAB ειλικρινά, όσο και να προσπαθώ δεν καταλαβαίνω γιατί σου αρέσει το ντίζελ τόσο...
-
πρωτον επειδη δεν μου περισσευουν για τα γαμησιατικα των κλεφτων εν ελλαδι
δευτερον επειδη δεν χρειαζομαι υψηλη ιπποδυναμη για καθημερινη χρηση(σε πιστα σαφως κ θα κοιτουσα βενζινοκινητο).κ δεν καταλαβαινω οσους κινουνται το μεγαλυτερο μερος της ημερας τους εντος πολεως κ ψαχνουν για αυξημενες ιπποδυναμεις(κ στο επομενο φαναρι θαναι παλι διπλα μου..).κ πριν ρωτησεις γιατι πηρα βενζινη 160,θα σου απαντησω οτι δεν μπορουσα να συντηρησω 2λτ πετρελαιο με τα τεκμηρια μου κ επειδη τοτε εκανα πολλα ταξιδια οπου η αυξημενη ροπη ειναι καλοδεχουμενη.
τριτον επειδη η συνυπαρξη μου με πετρελαιοκινητα,ηταν κ ειναι ακρως επιτυγχημενη,κατι που δεν μπορω να πω για τα βενζινοκινητα. -
Όποιος θέλει επιδόσεις υπάρχει ο Multi-Air όποιος θέλει οικονομία υπάρχει το Diesel .
Ισορροπία μεταξύ των είναι ο 2.0 litro με τα 170hp αλλά βαραίνει μπροστά και δεν είναι πια συμφέρων για το Elladistan -
οποιος θελει επιδοσεις,να κοιταξει ενα σπορ αυτοκινητο.οποιος θελει οικονομια,να παρει ενα μικρο πετρελαιοκινητο.με λιγα λογια,κατ εμε παντοτε,αυτα τα αυτοκινητα,αποτελουν μεσες λυσεις.all around δλδ.(που προσωπικα μου αρεσουν παρα πολυ!!)
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
πρωτον επειδη δεν μου περισσευουν για τα γαμησιατικα των κλεφτων εν ελλαδι
δευτερον επειδη δεν χρειαζομαι υψηλη ιπποδυναμη για καθημερινη χρηση(σε πιστα σαφως κ θα κοιτουσα βενζινοκινητο).κ δεν καταλαβαινω οσους κινουνται το μεγαλυτερο μερος της ημερας τους εντος πολεως κ ψαχνουν για αυξημενες ιπποδυναμεις(κ στο επομενο φαναρι θαναι παλι διπλα μου..).κ πριν ρωτησεις γιατι πηρα βενζινη 160,θα σου απαντησω οτι δεν μπορουσα να συντηρησω 2λτ πετρελαιο με τα τεκμηρια μου κ επειδη τοτε εκανα πολλα ταξιδια οπου η αυξημενη ροπη ειναι καλοδεχουμενη.
τριτον επειδη η συνυπαρξη μου με πετρελαιοκινητα,ηταν κ ειναι ακρως επιτυγχημενη,κατι που δεν μπορω να πω για τα βενζινοκινητα.Στο τέλος μια ή άλλη σου έρχεται με την αυξημένη τιμή αγοράς των ντίζελ.
Η επιτάχυνση είναι ασφάλεια αγαπητέ! Νιώθω εκτεθειμένος όταν κινούμαι σαν αργοκίνητο καράβι μαζί με το κοπάδι... Εκτός αυτού είναι και διασκέδαση!
Δεν είχα ποτέ πετρέλαιο αλλά τα έχω ζήσει πολύ στον στρατό. Πρόβλημα δεν είχα ποτέ με κανένα καύσιμο.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οποιος θελει επιδοσεις,να κοιταξει ενα σπορ αυτοκινητο.οποιος θελει οικονομια,να παρει ενα μικρο πετρελαιοκινητο.με λιγα λογια,κατ εμε παντοτε,αυτα τα αυτοκινητα,αποτελουν μεσες λυσεις.all around δλδ.(που προσωπικα μου αρεσουν παρα πολυ!!)Διαφωνώ κάθετα. Υπάρχει κόσμος που α) δεν μπορεί να πάρει ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο και β) έχει ανάγκη τους χώρους του μικρομεσαίου αλλά έχει και ψυχή ακόμα! Επειδή έκανε παιδιά, δεν πέθανε σαν οδηγός! Όποιος θέλει ντιζελιές ας πάρει skoda octavia που είναι και 'tariff approved'...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
: Όποιος θέλει ντιζελιές ας πάρει skoda octavia που είναι και octavia's699 approved...
Fixed
-
Δεν έχω οδηγήσει πάρα πολλά diesel αλλά από κάτι 2λιτρους της GM της VW και της Renault παλιότερα δεν εξεπλάγη
Ούτε από τις επιδόσεις ούτε από την οικονομία . θα ήθελα αν κάτσει να δω τον 170άρι της Giulietta -
συμφωνω οτι σου ερχεται μια η αλλη.αλλα αν εχει ηδη κρατημενο ενα ποσο για αυτοκινητο κ μονο,τοτε κοιτας ποιο θα σε συμφερει μετεπειτα.αν πεις δλδ δεν εχω προβλημα να δωσω 10κ€.εγω προτιμω να δωσω 10κ€ για πετρελαιο παρα 9 για βενζινη.
η επιταχυνση εινα ασφαλεια!!σε αυτο κ αν ειμαστε συμφωνοι!!!!+απειρο!σε αυτο που διαφωνουμε(κ που δεν βρισκω εγω με τη σειρα μονο λογο να διαφωνεις) ειναι οτι τα πετρελαιοκινητα εχουν επιταχυνση.οχι απο σταση,αλλα οι ρεμπριζ τους ειναι καλες.κ εντελει θα πω αλλη μια φορα,οτι το πικαντο που εχουμε,το νοιωθω(δεν το εχω μετρησει) πιο νευρικο απο το μινι που ειχα.κ ουδεποτε με κρεμασε,σε προσπεραση.
στο μονο που διαφωνω ειναι οτι η επιταχυνση ειναι διασκεδαση.αλλα οντας κατι υποκειμενικο,λογικο κ αναμενομενο η αποψεις να διαφερουνδια,αν το σκεφτεις καλυτερα,θα καταλαβεις οτι το ιδιο πραγμα λεμε.εγω μιλησα για all around.απλως θεωρω οτι αυτος που θα πει οτι πηρε τζουλιετα μουλτιερ μονο για το γκαζι της,η αντιστοιχως μουλτιτζετ μονο για την καταναλωση,ε μαλλον δεν εκανε κ την καλυτερη επιλογη..αυτος που θελει να κανει αρκετα πραγματα κ λιγο πιο γρηγορα,θα παρει την 170.αυτος που θελει να κανει παλι τα ιδια πραγματα με τον προηγουμενο,αλλα λιγο πιο οικονομικα,θα παρει 105.οτι ειπε ο σπρκσπκσ[ασδασφ δλδ,αλλα ειδικευμενα σε αυτο το αυτοκινητο
-
Αν τα μετρήσεις θα δεις διαφορές αγαπητέ. Η ώθηση σε ξεγελάει, το χρονόμετρο λέει την αλήθεια. Είδες διαφορά που έχει στο 80-110 η Mair με την Mjet? ΧΑΟΣ!!!
-
ποιες εκδοσεις?συγκρινε μου την 170 βενζινη με την 170 πετρελαιο.η για να ειμαστε πιο σωστοι,αυτοκινητα με ιδια αναλογια κιλων ανα ιππο.να δουμε αν οντως τα πετρελαιοκινητα ειναι χαοτικα αργοτερα απο τα βενζινοκινητα.
ΑLFA ROMEO FORUM