-
Με Amoxil των 500 φεύγει αυτό?
-
Με 2200 κυβικά κλάφτην την Brera.
-
λοιπον σημερα πηγα και ειδα το απ απο κοντα.
στην εκδοση white up ή black up μου εκαναν προσφορα 12.800 τελικη τιμη με πινακιδες κτλ κτλ...ο εξοπλισμος ειναι
-αεροσακος οδηγου συνοδηγου
-πλευρικους αεροσακους 2 σημειων (κεφαλης - θωρακος)
-ενσωματωμενα προσκεφαλα εμπρος
-υποδοχες isofix με top-teather για 2 παιδικα καθησματα
-ενισχυμενο κλωβο στην καμπινα επιβατων
-esp
-ηλεκτρομαγνητικο τιμονι ρυθμ. σε υψος
-κλιματισμος climatec
-φωτα ημερας
-προφυλακτηρες στο χρωμα του αμαξωματος
-ρεζερβα κανονικων διαστασεων
-ηλεκτρικα παραθυρα
-κεντρικο κλειδωμα με τηλεχειρισμο
-rcd 215 / mp3 / 6 ηχεια
-easy entry με μνημη για το καθισμα του οδηγου
-καθρεπτες και χειρολαβες στο χρωμα του αμαξωματος
-καθισμα οδηγου ρυθμ καθ' υψος
-πισω καθισμα διαιαρουμενο 60/40
-μεταβλητος χωρος αποσκευων
-δερματινο τιμονι
-ηλεκτρικοι / θερμονομενοι καθρεπτες
-προβολεις ομιχλης
-θερμαινομενα καθισματα εμπρος
-ζαντες αλουμινιου 16 ιντων
-εξωτερικα διακοσμητικα χρωμιου
-χρωμιομενα καπακια εξωτερικων καθρεπτων
-φιμε πισω τζαμια
-maps + more (υπολογιτης ταξιδιου, navigation, αναπαραγωγη media αρχειων, bluetooth)
-logo up! white / up! blackκινητηρας 1.0 75ps
κυβισμος 999
ιπποδυναμη 75/6200
ροπη 95/3000-4300
προδιαγραφες ρυπων EU5
κιβωτιο 5 ταχυτο μηχανικοεπιδοσεις
μεγιστη ταχυτητα 171
επιταχυνση 0-100 sec 13,2καταναλωση
πολης 5,9
εκτος πολης 4,0
μεση 4,7
εκπομπες ρυπων CO2(g/km) 108διαστασεις
μηκος πλατος υψος 3540, 1641, 1489
μεταξονιο 2420
εμπρος / πισω μετατροχιο 1428/1424
μικτο βαρος 1290χωριτικοτητες(lt)
χωρος αποσκευων 251
χωρος αποσκευων με πεσμενα τα πισω καθισματα 951
ρεζερβουαρ 35τελος θελω να προσθεσω οτι καμια σχεση με την αλλη τριαδα(toyota citroen pegeuot). ναι μεν εχει πλαστικα, αλλα καλυτερης ποιοτητας και δεν ειναι οπως στο aygo για παραδειγμα. επισης η πισω πορτα δεν ειναι μονο απο τζαμι, αλλα εχει και λαμαρινα.... σαφως καλυτερο απο τα αλλα τρια, και κερδισει σε αρκετα σημεια..... το μονο μειον, για εμενα παντα μιλαω, ειναι οτι δεν υπαρχει διακοπτης για το ηλεκτρικο παραθυρου του συνοδηγου στην μερια του οδηγου. επισης η πλαφονιερα ανοιγει και με την πορτα του οδηγου και τελος οταν ανοιγεις την τριτη πορτα δεν σηκωνεται και το πλαστικο με δυο σχοινακια οπως συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα τετοιου τυπου, και η εξηγηση του πωλητη ηταν οτι απλα το σηκωνεις με το χερι και 'κουμπωνει' σε ορθια θεση ετσι ωστε να εχει μεγαλυτερο ανοιγμα...που οντως ειχε δικιο...
τωρα επειδη πολλα εχω ακουσει και αρκετο κραξιμο εχουν φαει και οι δυο τρυαδες, εμενα μου φανηκε ποιοτικα ανωτερο απο την τριαδα τουοτα, σιτροεν, πεζο.... δηλαδη αν θες αμαξι πολης, δεν σε νοιαζουν πολυ οι χωροι, επιδοσεις, οκ μια χαρα. δεν θα πηγαινεις καθε μερα θεσσαλονικη, το αυτοκινητο ειναι μια χαρα.....αυτα τα λιγα απο εμενα..
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Με 2200 κυβικά κλάφτην την Brera.Μας έχει δέσει η εφορία
-
Ο χρήστης cgri1976 έγραψε:
-ενισχυμενο κλωβο στην καμπινα επιβατων
Τι πάει να πει αυτό? Οτι μπορείς να το πάρεις και χωρίς τον κλωβό?
Πάλι καλά που στο κατάλογο του εξοπλισμού δεν αναφέρονται οι ρόδες και το τιμόνι.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
-ενισχυμενο κλωβο στην καμπινα επιβατων
Τι πάει να πει αυτό? Οτι μπορείς να το πάρεις και χωρίς τον κλωβό?
Πάλι καλά που στο κατάλογο του εξοπλισμού δεν αναφέρονται οι ρόδες και το τιμόνι.
Έλα ντε, αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ μόλις το διάβασα.
-
σε ολες τις εταιρειες, στον εξοπλισμο αναφερουν και το παραμικρο...εχω δει να λεει και σκιαδα οδηγου συνοδηγου ή θηκες πισω απο τις θεσεις οδηγου συνοδηγου.... .... τωρα αν δεν ενδιαφερει καποιον το αυτοκινητο απλα το προσπερναει. αυτα ειναι γουστα...και γενικα βλεπεις τι σε ενδιαφερει και τι οχι.....
-
Ο χρήστης IasonasPeri έγραψε:
Εντάξει αλλά αυτή η κουβέντα που την πέφτετε στον Κίκιζα, θυμίζει το .
Όλοι έχουν τις απόψεις τους και πολύ συχνά συμβαίνει να υποκρύπτουν υποκειμενικά και οπαδικά χαρακτηριστικά.Επίσης όταν ο Κίκιζας επαναλαμβάνει πως πχ η Τζιουλιέτα είναι κορυφή δεν υπάρχει πρόβλημα.
Όταν πει κάτι καλό για κάτι που δεν είναι των ημετέρων προτιμήσεων, το σχόλιο του Κίκιζα αυτομάτως είναι άχρηστο.Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι οι φτηνοκουβάδες της κατηγορίας αξίζουν μόνο, όταν έχουν λογική τιμή.
Είτε λέγονται τρίδυμα του vag, είτε seicento, είτε τρίδυμα των γαλλοϊαπώνων, είτε pixo κλπ.
Απλά.'Κυριε, ελεησον', στην κυριολεξια ομως...
Γεια στο στομα σου, αλλα δεν βαριεσαι, εχω συνηθισει πλεον εδω μεσα, δεν μου κανει καμμια εντυπωση... -
Ούτε εμάς...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το καινούριο Picanto το χεις δει? Πες μου απλά και όμορφα τι έχει να ζηλέψει απ' το Απ?Το εχω δει και εγω. Πολυ ομορφο. Σε επιπεδο ευκολιων/εξοπλισμου, ειναι καλυτερο, πιο 'πλουσιο' το Picanto, απο το up!, ετσι απλα.
Εχει μεν μικροτερο πορτ-μπαγκαζ, αλλα λιγο καλυτερους χωρους για τα ποδια των πισω, και κατα τα αλλα, απλως το up!
υπερτερει, σε ποιοτητα κυλισης, οδικη συμπεριφορα, και εργονομια, παροτι το ταμπλω του Picanto, δειχνει να ειναι απο μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητο. Το Picanto απο την αλλη, υποστερεφει λιγο πιο νωρις συγκριτικα, και λογω μεγαλυτερου υψους, εχει λιγο μεγαλυτερη ευπαθεια σε πλαγιους ανεμους, στα ταξιδια. Κατα τα αλλα ειναι μια αξιολογη προταση, ολα αυτα παντα συμφωνα με αρκετα ξενα δημοσιευματα.
Μαζι με το Picanto, εναλλακτικα υπαρχει και το i10. Κατα την γνωμη μου, πιο mainstream επιλογη σε σχεση με το σπορτιφ εμφανισιακα Picanto, αλλα ισως και καλυτερη συνολικα.
Ολα αυτα, μαζι και με το νεο Panda, θα 'χτυπηθουν' απο την ανταγωνιστικη τιμολογηση, των υπολοιπων δυο της 'τριπλετας', εχε υποψιν σου, το mii/citigo δηλαδη. Εαν με ιδιο εξοπλισμο-ευκολιες-επιλογη κινητηρα με το up! εχουν 1000-1500ευρω λιγοτερο, εκει το παιχνιδι χοντραινει, και αυτοματως, τα 'τενεκεδακια' αρχιζουν να δειχνουν, και να ειναι τελικα, ακομα και ως value for money επιλογες, περα απο την ανωτεροτητα τους σε καποια σημεια, εναντι των υπολοιπων...
Οπως καταλαβαινεις, θα γινει της 'τενεκεδουπολης'... -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ούτε εμάς...Μιλα για τον εαυτο σου, ασε τους πληθυντικους, και το κυριοτερο, αμα ειναι να πεταγεσαι, οπως συνηθιζεις
σε ασχετο χρονο, και χωρις λογο, τουλαχιστον επιχειρηματολογησε, και μαλιστα επι του θεματος, μην τρολλαρεις. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ούτε εμάς...
Μιλα για τον εαυτο σου, ασε τους πληθυντικους, και το κυριοτερο, αμα ειναι να πεταγεσαι, οπως συνηθιζεις
σε ασχετο χρονο, και χωρις λογο, τουλαχιστον επιχειρηματολογησε, και μαλιστα επι του θεματος, μην τρολλαρεις.Γιατί χαλιέσαι βρε καρδούλα μου;!
Μην λες κουτά πράγματα...
Αυτός που τρολλάρει δεν είμαι εγώ. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
απλως το up! υπερτερει, σε ποιοτητα κυλισης, οδικη συμπεριφορα, και εργονομια [...] Το Picanto απο την αλλη, υποστερεφει λιγο πιο νωρις συγκριτικα,Αφου δεν το εχεις δει/οδηγησει το up, που ξερεις οτι υπερτερει σε αυτα και πως γραφεις το 'συγκριτικα' ντε;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Με 2200 κυβικά κλάφτην την Brera.
Μας έχει δέσει η εφορία
Ναι γαμώτο. Τα 2000 κυβικά έχουν γίνει υπερπολυτέλεια στα βενζίνινοκίνητα.
Το Up από κοντά είναι πολύ καλύτερο από ότι στις φωτογραφίες.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
απλως το up! υπερτερει, σε ποιοτητα κυλισης, οδικη συμπεριφορα, και εργονομια [...] Το Picanto απο την αλλη, υποστερεφει λιγο πιο νωρις συγκριτικα,
Αφου δεν το εχεις δει/οδηγησει το up, που ξερεις οτι υπερτερει σε αυτα και πως γραφεις το 'συγκριτικα' ντε;
Άλλο κουτό απο εδώ...
Μα το λέει ο Χριστιανός!ολα αυτα παντα συμφωνα με αρκετα ξενα δημοσιευματα.
-
Ε αρα να μην λεμε στους αλλους οτι εφοσον δεν το εχουν οδηγησει κι εχουν οδηγησει μονο το δικο τους κουβαδακι δεν μπορουν να μιλανε, αλλα εμεις που δεν το εχουμε οδηγησει κι εχουμε διαβασει τις μαλακιες του καθενα στο ιντερνετ και στα περιοδικα εχουμε δικιο.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ε αρα να μην λεμε στους αλλους οτι εφοσον δεν το εχουν οδηγησει κι εχουν οδηγησει μονο το δικο τους κουβαδακι δεν μπορουν να μιλανε, αλλα εμεις που δεν το εχουμε οδηγησει κι εχουμε διαβασει τις μαλακιες του καθενα στο ιντερνετ και στα περιοδικα εχουμε δικιο.You got it!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ε αρα να μην λεμε στους αλλους οτι εφοσον δεν το εχουν οδηγησει κι εχουν οδηγησει μονο το δικο τους κουβαδακι δεν μπορουν να μιλανε, αλλα εμεις που δεν το εχουμε οδηγησει κι εχουμε διαβασει τις μαλακιες του καθενα στο ιντερνετ και στα περιοδικα εχουμε δικιο.Βασιλη αυτη η σποντα, ηταν συγκεκριμενη, και ξερουν καποιοι σε ποιους πηγαινε.
Δεν ξεκινησα εγω να πεταω ΛΑΣΠΗ, για κανενα αυτοκινητο. Ανεφερα ομως αποψεις απο διαφορετικες ξενες πηγες, οι οποιες καταληγουν στα ιδια πραγματα. Αυτα ως μια πρωτη, αλλα ενδεικτικη εικονα.
Οταν μετα πεταγεται ο καθενας, και βγαζει ΜΑΠΑ το up! ή/και το κοροιδευει, χωρις να εχει διαβασει το παραμικρο, ή να το εχει δει απο κοντα, ενω οι πρωτες ενδειξεις κανουν λογο για ακριβως το αντιθετο πραγμα, ε μην ζηταμε και τα ρεστα μετα... -
Στη Γερμανία το Up το Δεκέμβριο ήταν πρώτο στη κατηγορία του και 22ο συνολικά. Άρα ξεκινάει θετικά άλλα ξέρω ποιος νοιάζεται για τις πωλήσεις
-
Καθολου σποντα.
Οταν η προσφορα που πηρε ο αλλος ειναι 13Κ και περιλαμβανει τα αυτονοητα σχεδον, φθηνο δυστυχως δεν ειναι. Μιλαμε για ενα πραγμα που δεν ξερουμε αν ειναι βολικο ή οχι (που ξερω εγω οτι δεν θα βαραω στην οροφη οταν καθομαι οπως συμβαινει πχ σε κατι ψιροκογκολφ ας πουμε; ), στο οποιο η πρωτη αισθηση ειναι οτι ΔΕΝ ειναι βολικο (γιατι χεστηκα αν λενε ποσο τελειες ειναι οι αναρτησεις, αυτες θα τις δουμε μονοι μας εδω). Που στηριζω αυτο; Οτι πρεπει να κανει καποιος πιρουετες για να ανοιξει το παραθυρο του συνοδηγου.
Αν υποστρεφει ή οχι σε σχεση με τα αλλα, επισης δεν νομιζω οτι νοιαζει πολλους. Γιατι να δωσει καποιος 12-13Κ για να παρει αυτο το αμαξι για να ειναι fun to drive (που λετε ολη την ωρα), τοτε το λιγοτερο ειναι βλακας.
Το να εχεις ομως την δυνατοτητα μια προσπεραση να την κανεις σε σαφως λιγοτερο χρονο ή να πατησεις γκαζι και να αποφυγεις κατι που σου ερχεται (πραγμα που πχ σου δινει το αντιστοιχων χρηματων Panda) ειναι νομιζω πολυ σημαντικοτερο.Αρα να και τα επιχειρηματα που θες, τα δικα μου, που δεν στηριζονται σε κανενα τεστ, σε κανενα δημοσιευμα εγκριτου τυπου και σε κανεναν δοκιμαστη.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii