-
Οχι, οχι, εννοω οτι μπορει οντως να πληρωνεις στην VW ενα φιλτρο 30€, ενω για αλλα αυτοκινητα πληρωνεις 7-8€...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Ο Κικιζας ειδε οτι δεν φτανουν τα κουκια για ψωρόκο και αφου θα παρει το ΑΠ! λεει να ριξει γκεμπελικη προπαγανδα για να πιστεψει οτι ειναι υπερ-ατου ωστε να μη νοιωθει μειονεκτηκα που δε θα παρει το 'αλλο το καλο'..
Περαστικα Γρηγόρη...Ειμαι σιγουρος οτι ολοι σε καταλαβαινουν και θα δειξουν κατανοηση..Ξυπνησες καποια μερα ξαφνικα, το ειδες σαν ονειρο, και ειπες να το μοιραστεις μαζι μας?
Ξερεις η τσεπη μου ποσα κουκια εχει, και αν θελει να τα διαθεσει σε αυτοκινητο?
Για να μην κουραζεσαι με προσωπικες αναλυσεις, δεν προκειται ετσι κι αλλιως να παρω αυτοκινητο στην κατηγορια του up!, ειτε 'μου φτανουν, ειτε δεν μου φτανουν τα κουκια'... -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στα επίσης αρνητικά του Up ότι θέλει πλήρες service κάθε 15.000 χλμ ή κάθε χρόνο, με ότι σημαίνει αυτό ως επιβάρυνση και λόγω VW. Οταν άλλα στον ανταγωνισμό έχουν κάθε 30.000 service ή κάθε 2 χρόνια και στα 15.000 αλλαγή λαδιών.Ετσι ακριβως ειναι παιδια, τωρα την κουβεντα την υπεραναλυουμε σε τυχον διαφορες 10-20ευρω του φιλτρου λαδιου, αλλα πρωτιστως στην συχνοτητα αλλαγης λαδιων. Καντε Longlife (ετσι το λενε καποιοι κατασκευαστες...) ή οπως αλλιως το λενε στα Γαλλικα, Ιταλικα, Κορεατικα, Ιαπωνικα, αλλαγη λαδιων καθε 2 χρονια, ή καθε 30κ χλμ, αλλα μετα εαν στα 3-4χρονια το μοτερ κλ@σει
πανω του, η καταναλωνει πολυ περισσοτερο λαδι/βενζινη, ή/και χασει την αποδοση του, μετα μην τα ριχνετε στην μαρκα.
Λαδια κινητηρα σε καθημερινης χρησης αυτοκινητα, οπως και αν λεγονται, οπως και αν τα διαφημιζουν, (το καταραμενο Marketing φερει ευθυνες για αυτο...) πανω απο 15κ ή ενα χρονο ΔΕΝ λιπαινουν επαρκως τον κινητηρα...
Φυσικα και οι κατασκευαστες μακροχρονια επωφελουνται τελικα απο ολο αυτο το 'κολπο', αλλα δεν ειναι ο καταλληλος χωρος εδω για περαιτερω αναλυση επ' αυτου... -
Ο χρήστης IasonasPeri έγραψε:
Βάλε και το φίλτρο λαδιού λέω κάνα 30άρι (;)Μαμα... Αν εχω τοσο καλο φιλτρο που κανει 30 ευρω να μην το γεμιζω με λαδι τοτε! Κατουρο να ριξω θα το κανει λαδι αυτο!!!
-
Το θέμα να φανταστώ δεν είναι να την πεις σε μένα, ε;
Άλλωστε το φίλτρο των vag οφείλει να είναι ποιοτικό γιατί θα δουλεύει υπερωρίες με το λάδι που θα συμπληρώνεις...Αν το φίλτρο δεν κάνει 30 ευρά, κανά 20άρι λίγο πάνω λίγο κάτω.
Πολύ πιο κάτω θα βρεις φίλτρο μόνο για τσιγάρα.Επίσης βάλε και το κέρδος του κάθε λαδέμπορα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στα επίσης αρνητικά του Up ότι θέλει πλήρες service κάθε 15.000 χλμ ή κάθε χρόνο, με ότι σημαίνει αυτό ως επιβάρυνση και λόγω VW. Οταν άλλα στον ανταγωνισμό έχουν κάθε 30.000 service ή κάθε 2 χρόνια και στα 15.000 αλλαγή λαδιών.
Ετσι ακριβως ειναι παιδια, τωρα την κουβεντα την υπεραναλυουμε σε τυχον διαφορες 10-20ευρω του φιλτρου λαδιου, αλλα πρωτιστως στην συχνοτητα αλλαγης λαδιων. Καντε Longlife (ετσι το λενε καποιοι κατασκευαστες...) ή οπως αλλιως το λενε στα Γαλλικα, Ιταλικα, Κορεατικα, Ιαπωνικα, αλλαγη λαδιων καθε 2 χρονια, ή καθε 30κ χλμ, αλλα μετα εαν στα 3-4χρονια το μοτερ κλ@σει
πανω του, η καταναλωνει πολυ περισσοτερο λαδι/βενζινη, ή/και χασει την αποδοση του, μετα μην τα ριχνετε στην μαρκα.
Λαδια κινητηρα σε καθημερινης χρησης αυτοκινητα, οπως και αν λεγονται, οπως και αν τα διαφημιζουν, (το καταραμενο Marketing φερει ευθυνες για αυτο...) πανω απο 15κ ή ενα χρονο ΔΕΝ λιπαινουν επαρκως τον κινητηρα...
Φυσικα και οι κατασκευαστες μακροχρονια επωφελουνται τελικα απο ολο αυτο το 'κολπο', αλλα δεν ειναι ο καταλληλος χωρος εδω για περαιτερω αναλυση επ' αυτου...ξεαχασαν να γραψουν για την καταρα του Τουταγχαμων απο την οποια κινδυνευει οποιοσδηποτε αγορασει VAG
-
Να θυμίσω για την ιστορία ότι τα Longlife αρχίσανε από Γερμανία πλευρά ιστορικά (Audi - έχει και το χαρακτηρισμό Longlife, ΒΜW, Mercedes). Οι υπόλοιποι ακολουθήσανε...καλώς ή κακώς...
Ποιοι κινητήρες καίνε λάδι ιστορικά νομίζω είναι αποδεκτό...ποιοι αυξάνουν κατάναλωση, πέφτουν σε απόδοση τα παραδείγματα είναι ακόμη νωπά... (call me FSi κάτοχος του οποίου είμαι για να μην θεωρηθώ αντιVAGελης και χωρίς τέτοια ζητήματα ευτυχώς προς το παρόν). Για το τελευταίο όχι απλά υπάρχουν παραπομπές αλλά στην Αμερική έχουν κινηθεί μέχρι και νομικά εναντίον VW/Audi.
Λάδια όλες οι εταιρίες έχουν στα 15 ή ενα χρόνο. Πλήρες service έχουν πολλές στα 30. Απλά το Up έχει στα 15 πλήρες service. Κόντρα σε όλο το VAG. Μάλλον δεν εμπιστευόνται για αρχή ούτε οι ίδιοι τον νέο τους 1.0. Η προσέχουν για να έχουν...και μελλοντικούς πελάτες.
Πάντως Γρηγόρη περνάς κρίση VW ταυτότητας... Λάθη και ατοπήματα της φίρμας τα έχεις μοιράσει σε όλους τους άλλους που ουδεμία σχέση έχουν. Σου έχει γίνει φετιχ η VW...για γόβες είχα ακούσει, για διχτυωτά επίσης...για VW 1η φορά (ούτε η Μερκελ τέτοιο κακό).
-
Ο χρήστης IasonasPeri έγραψε:
Το θέμα να φανταστώ δεν είναι να την πεις σε μένα, ε;
Άλλωστε το φίλτρο των vag οφείλει να είναι ποιοτικό γιατί θα δουλεύει υπερωρίες με το λάδι που θα συμπληρώνεις...Αν το φίλτρο δεν κάνει 30 ευρά, κανά 20άρι λίγο πάνω λίγο κάτω.
Πολύ πιο κάτω θα βρεις φίλτρο μόνο για τσιγάρα.Επίσης βάλε και το κέρδος του κάθε λαδέμπορα...
Πάνω απο 10 ευρώ δεν πρόκειται να βρείς φίλτρο λαδιού ακόμα και για Rolls Royce οπότε τα 30αρια και τα 20αρια που γράφεις είναι λίγο επιστημονική φαντασία. Επίσης τα 14 ευρώ το λίτρο για το Divinol που έγραψε ο Orestis.D είναι εξωφρενικά πολλά.
-
Πρώτη φορά ακούς ότι οι εξουσιοδοτημένοι χτυπάνε τις τιμές σε σχέση με το ελέυθερο εμπόριο;
Συγκεκριμένα ξέρεις να μου λύσεις την απορία πόσο κάνει ένα φίλτρο λαδιού στην Ελλάδα για 1.400άρη TSΙ;Επίσης δεν είναι ψέμα πως τα longlife λάδια είναι πιο ακριβά από τα κανονικά, αν δεν κάνω λάθος αυτό ισχύει ακόμα κι αν τα αγοράσεις ο ίδιος από έξω από την αντιπροσωπεία...
-
Tα longlife είναι πιο ακριβά αλλά τα 14 ευρώ για Divinol είναι τραγική τιμή.
Φίλτρο λαδιού για TSI? Mann στα 8.5 πρπ ευρώ. Πιο ποιοτικό απο αυτό δεν πρόκειται να βρείς.
Κατα τα άλλα στον εξουσιοδοτημένο που πιστεύει πως πρέπει να με ληστεύει πάω τα δικά μου ανταλλακτικά ή δεν ξαναπατάω. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Tα longlife είναι πιο ακριβά αλλά τα 14 ευρώ για Divinol είναι τραγική τιμή.
Φίλτρο λαδιού για TSI? Mann στα 8.5 πρπ ευρώ. Πιο ποιοτικό απο αυτό δεν πρόκειται να βρείς.
Κατα τα άλλα στον εξουσιοδοτημένο που πιστεύει πως πρέπει να με ληστεύει πάω τα δικά μου ανταλλακτικά ή δεν ξαναπατάω.Συμφωνώ πως 14 ευρώ για Divinol είναι πολλά, δεδομένου κιόλας πως δε νομίζω να είναι και longlife .
Για longlife κάνα 12άρι το λίτρο υπολογίζω.Επίσης για το φίλτρο που αναφέρεις δεν ξέρω αν είναι τα VW supplied ανταλλακτικά ή ΟΕΜ ή ιμιτασιόν.
Τέλος είναι αλήθεια πως πληρώνεις κερατιάτικα στα εξουσιοδοτημένα.
Εννοείται πως όποιος θέλει κάνει τη δουλειά μόνος του στο συνεργείο που γουστάρει εκτός επίσημου δικτύου ή σε βενζινάδικο.
Ας ελπίσουμε η κρίση να δώσει σε όλους ένα μάθημα. -
Η MANN είναι η μεγαλύτερη εταιρεία φίλτρων και κατα πάσα βεβαιότητα το 'VW' είναι ένα MANN. Tα MANN είναι ΟΕΜ και θεωρούνται απο τα πλέον ποιοτικά φίλτρα της αγοράς. Τέσπα βγαίνουμε
-
Ο χρήστης IasonasPeri έγραψε:
Τέλος είναι αλήθεια πως πληρώνεις κερατιάτικα στα εξουσιοδοτημένα.
Εννοείται πως όποιος θέλει κάνει τη δουλειά μόνος του στο συνεργείο που γουστάρει εκτός επίσημου δικτύου ή σε βενζινάδικο.
Ας ελπίσουμε η κρίση να δώσει σε όλους ένα μάθημα.Εχε χαρη που φοβαμαι μην μου πουν μακακιες για την εγγυηση αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να πηγαινα εκει για λαδια. Τα castrolακια στο χερι και σε εξωτερικο συνεργειο απλα.
-
Άσχετο με τα παραπάνω,σχετικό με το θέμα. Το είδα χτες το up σε λευκό. Από τότε εχω πάθει πρι-up-ισμό.
-
Ξε-σηκώθηκες με την καλή ή την κακή έννοια;...
-
Ενα review απο το Αγγλικο Car για το 5πορτο up! των 75ιππων:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... AR-review/
-
Ενδιαφέρον το χάσμα μεταξύ readers' ratings και CAR's rating:
-
Καλά το συγκεκριμένο δε σημαίνει απολύτως τίποτε.
Μπορείς χύμα να μπαίνεις όσες φορές θέλεις και να ξαναψηφίζεις.
Αν έχεις όρεξη, μπορείς σε μια μέρα να φέρεις ό,τι αποτελέσματα θέλεις στις προτιμήσεις των αναγνωστών... -
Ψήφισα και έπεσε στα 2 αστέρια. Πάμε γερά
-
Ο χρήστης IasonasPeri έγραψε:
Καλά το συγκεκριμένο δε σημαίνει απολύτως τίποτε.
Μπορείς χύμα να μπαίνεις όσες φορές θέλεις και να ξαναψηφίζεις.
Αν έχεις όρεξη, μπορείς σε μια μέρα να φέρεις ό,τι αποτελέσματα θέλεις στις προτιμήσεις των αναγνωστών...Ναι, άλλη όρεξη δεν είχαν οι Άγγλοι παρά να μπαίνουν και να καταψηφίζουν επανειλημμένως το up.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii