-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Οχι μαι χαρα τα έκανες αν και για λογους ορότητας και μείωσης των πιθανοτήτων σπινθηρίσματος και βλαβης σε καμμια πλακετα βαζουμε πρώτα τους θετικους. Στο σασι ήταν πρακτική για παλιά οχήματα που οι γειώσεις ήταν κουκουρουκου , στα καινουργια και στην μπαταρία πανω να τα συνδέσης μια χαρα ειναι.δεν το συνδέεις με το σασί επείδη οι γειώσεις είναι κουκουρούκου, άλλωστε απ τον αρνητικό φεύγει απευθείας καλώδιο για την μίζα.
Το κάνεις για να μην γίνει κανα μπαμ απο σπινθήρα και τα αέρια της μπαταρίας -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Eννοείς πως ξέχασες να συνδέσεις και τα καλώδια ή την σειρά σύνδεσης μπέρδεψες;Τα κολλημένα καλώδια αν τα τραβήξεις ξεκολλάνε.
Αυτό που προσέχεις είναι, μέσα στη βιασύνη/ταραχή, να μην συνδέσεις μαύρο με κόκκινο γιατί θα λειώσουν τα καλώδια, και μπορεί να κάνεις ζημιά στα αυτοκίνητα και στις μπαταρίες.
Βασικά τι γράφεις? Συνδεεις τον θετικο με τον θετικό και τον αρνητικό με το αρνητικό δεν καταλαβαίνω
Έτσι, δεν μπορούσα να συνδέσω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας που προσφέρει ρεύμα σε μασίφ μεταλλικό κομμάτι του κινητήρα του αυτοκινήτου μου (ούτως ή άλλως όλος πλαστικός είναι), οπότε το συνέδεσα στο πλαίσιο του άλλου αυτοκινήτου.
Έκανα καλά ή ήταν επικίνδυνο να κάνει βραχυκύκλωμα ή ξέρω-γω-τι-άλλο;Πλαστικός ο αρνητικός πόλος τι γράφεις και πάλι?
Αν 'εχει πλαστικο καπάκι που από εκει φευγουν διάφορα καλωδια ''δαγκώνεις'' το άκρο του καλωδίου αν δεν δίνει χέρι.
Το να δώσεις ''σασι'' (γείωση) από κάπου ΓΊΝΕΤΕ ΑΛΛΆ αλλά αν σπινθυρίσει μΠπορεί να προκαλέσειβλάβη σε κάποιο κύκλωμα αλλά πολύ σπάνια.Αρχικά συνέδεσα τον αρνητικό με τον αρνητικό και τους θετικούς δεν τους ακούμπησα. Μετά κατάλαβα το λάθος μου, αφαίρεσα τα καλώδια και συνέδεσα τον θετικό με τον θετικό, πρώτα στη καλή και μετά στη ψόφια μπαταρία.
Επειδή ήταν κολλημένα τα καλώδια από τη μάνα τους, δε μπορούσα να συνδέσω τον αρνητικό πόλο της καλής μπαταρίας με κάποιο σημείο του κινητήρα μου, όπως λένε οι οδηγίες. 'Πλαστικό' είπα τον κινητήρα, επειδή είναι καλυμμένος από παντού με πλαστικό.
Έτσι κατέληξα στο να συνδέσω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας μου με το πλαίσιο του άλλου αυτοκινήτου. -
Και τα τέσσερα καλώδια συνδέονται.
-
Tα καλώδια είναι δύο οι ακροδέκτες είναι τέσσερις.
@festonero ok κατάλαβα -
Γνωρίζετε πού μπορώ να βρω αναλυτικά στοιχεία για τις ρεπρίζ των αυτοκινήτων (ιδιαίτερα πετρελαίου)? 50-80, 80-120 κλπ με συγκεκριμένες ταχύτητες στο κιβώτιο.
Έχω ψάξει πολύ, και στα αγγλικά και στα ελληνικά, έχω βρει τα πιο απίθανα, αλλά όχι ρεπρίζ (ακόμα και οι σελίδες που αναφέρουν ρεπρίζ δεν έχουν συμπληρωμένους τους χρόνους). -
Στα τεστ περιοδικών. Επίσης τα εργοστάσια δίνουν μερικές ρεπριζ αλλά δεν τα πολυεμπιστεύομαι.
-
Σκέφτηκα μήπως υπάρχουν κάπου συγκεντρωμένα για να μην ψάχνω μια-μια τις δοκιμές των περιοδικών. Επίσης υποθέτω ότι εννοείς σε ξένα περιοδικά, καθώς τα ελληνικά σχεδόν δεν κάνουν δοκιμές σε πετρελαιοκίνητα. Έχεις κάποιο υπόψη, στο οποίο μπορώ να βρω τις μετρήσεις - δοκιμές σε ηλεκτρονική μορφή;
-
σκεφτεσαι να αγοράσεις αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Tα καλώδια είναι δύο οι ακροδέκτες είναι τέσσερις.
@festonero ok κατάλαβαΜέτραγα δαγκάνες έβαλα καλώδια
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Γνωρίζετε πού μπορώ να βρω αναλυτικά στοιχεία για τις ρεπρίζ των αυτοκινήτων (ιδιαίτερα πετρελαίου)? 50-80, 80-120 κλπ με συγκεκριμένες ταχύτητες στο κιβώτιο.
Έχω ψάξει πολύ, και στα αγγλικά και στα ελληνικά, έχω βρει τα πιο απίθανα, αλλά όχι ρεπρίζ (ακόμα και οι σελίδες που αναφέρουν ρεπρίζ δεν έχουν συμπληρωμένους τους χρόνους).Εδώ ίσως βρεις μερικές.
-
ο πιο γρήγορος δρόμος για να πάω από Περιστέρι στο Ν. Ηράκλειο είναι μόνο μέσω ΑΟ;
-
Αν εννοεις χρονικα γρηγορα τοτε ισως η ΑΟ. ομως ειναι αναλογα και που θελεις να πας στο Ν ηρακλειο... εγω θα εμπαινα απο την Εθνικη στο υψος της παλιας Ρενω.. και θα περναγα καθετα εκει τον κεντρικο δρομο του ν.ηρακλειου...
-
αρκετά κοντά από ΑΟ και Λ. Ηρακλείου
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Αν εννοεις χρονικα γρηγορα τοτε ισως η ΑΟ. ομως ειναι αναλογα και που θελεις να πας στο Ν ηρακλειο... εγω θα εμπαινα απο την Εθνικη στο υψος της παλιας Ρενω.. και θα περναγα καθετα εκει τον κεντρικο δρομο του ν.ηρακλειου...ποια είναι η παλιά Ρενό; συμφέρει αυτό που λες για να γλυτώνω τα 2.80 κάθε βδομάδα ή θα τρώω μεγαλύτερη ταλαιπωρία;
-
τα παραθυρα τα ακουω και δισκολευωνται να ανεβοκατεβουν... να τους βαλω σπρευ απο εκεινο που γυαλιζουμε τα πλαστικα?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Αν εννοεις χρονικα γρηγορα τοτε ισως η ΑΟ. ομως ειναι αναλογα και που θελεις να πας στο Ν ηρακλειο... εγω θα εμπαινα απο την Εθνικη στο υψος της παλιας Ρενω.. και θα περναγα καθετα εκει τον κεντρικο δρομο του ν.ηρακλειου...
ποια είναι η παλιά Ρενό; συμφέρει αυτό που λεςα να γλυτώνω τα 2.80 κάθε βδομάδα ή θα τρώω μεγαλύτερη ταλαιπωρία;
Η παλια ρενω ηταν λιγο πριν την εισοδο για την ΑΟ. εχει εκει τη δεξια λωριδα που κατεβαινει σε κατω διαβαση και σου δινει τη δυνατοτητα να περασεις κατω απο την Ε.Ο. προς κοκκινο μυλο αν πας αριστερα, η να πας δεξια και να πεσεις στη διασταυρωση που σε οδηγει προς Ηρακλειο.... Δλδ αν δεις στο χαρτη απο την Εθνικη παιρνεις την Αναγεννησεως και στη διασταυρωση με δικελειας παιρνεις την ιφιγενειας που σε παει στην Ηρακλειου.....
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
τα παραθυρα τα ακουω και δισκολευωνται να ανεβοκατεβουν... να τους βαλω σπρευ απο εκεινο που γυαλιζουμε τα πλαστικα?καθαρίζεις τα λάστιχα που σίγουρα θα έχουν μαζέψει ένα κάρο βρωμιά και ρίχνεις λιπαντικό σιλικόνης
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
τα παραθυρα τα ακουω και δισκολευωνται να ανεβοκατεβουν... να τους βαλω σπρευ απο εκεινο που γυαλιζουμε τα πλαστικα?
καθαρίζεις τα λάστιχα που σίγουρα θα έχουν μαζέψει ένα κάρο βρωμιά και ρίχνεις λιπαντικό σιλικόνης
Μακριά απο λιπαντικο σιλικονης!
Μετα απο λίγο καιρο θα σου κάνει τα τζάμια πουτάνα!Είδαμε και πάθαμε να καθαρίσουμε τις γλυστρες απο την σιλικονη που είχε βάλει ο προηγούμενος
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
τα παραθυρα τα ακουω και δισκολευωνται να ανεβοκατεβουν... να τους βαλω σπρευ απο εκεινο που γυαλιζουμε τα πλαστικα?
καθαρίζεις τα λάστιχα που σίγουρα θα έχουν μαζέψει ένα κάρο βρωμιά και ρίχνεις λιπαντικό σιλικόνης
Μακριά απο λιπαντικο σιλικονης!
Μετα απο λίγο καιρο θα σου κάνει τα τζάμια πουτάνα!Είδαμε και πάθαμε να καθαρίσουμε τις γλυστρες απο την σιλικονη που είχε βάλει ο προηγούμενος
-
τί βάζεις εσύ ρε? αν έχεις την κουπέ που τα τζάμια είναι χωρίς πλαίσιο το καταλαβαίνω, εγώ δεν έχω τέτοιο θέμα, απλά κάθε χρόνο τα καθαρίζω και τα ξαναπερνάω
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο