-
Καλησπερίζω για άλλη μια φόρα το υπέροχο φόρουμ του 4Τ.Μετά από πάαααααααρα πολύ καιρό αναζήτησης και ψαξίματος κατέληξα μετά κόπων και βασάνων στα εξής αμάξια.
1.Lancia Ypsilon 0,9 85PS
2.Fiat 500 και 500 C 0,9 85PS [color=#8000BF]Ή1,4 100PS[/color]
Και εδώ ειναι που θέλω τη γνώμη σας:
Οι τιμές των αμαξιων ειναι οι εξής:
Το λανσια 14000 τελικη με την GOLD εκδοση
Το 500ακι 0,9 στα 14500 το 1.4 στα 15200 το 500C 0,9 sta 17200 κ τ 500C 1.4 στα 18000 περίπου
Eσείς τι προτείνετε???
Λέτε ότι τα 900cc θα μπορέσουν να κρατήσουν τα 85 άλογα?Και τα δύο αμαξια τα δοκίμασα στα 0,9 και μου φάνηκαν το ίδιο.Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο?Να περιμένω για κάποιο μελλοντικο μοντέλο?Αυτό που ζητάω σε ένα αμάξι ειναι design>ασφάλεια>ταχύτητα.Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προταίρων και συγγνώμη για το μπέρδεμα!!!! -
Καλησπερίζω για άλλη μια φόρα το υπέροχο φόρουμ του 4Τ.Μετά από πάαααααααρα πολύ καιρό αναζήτησης και ψαξίματος κατέληξα μετά κόπων και βασάνων στα εξής αμάξια.
1.Lancia Ypsilon 0,9 85PS
2.Fiat 500 και 500 C 0,9 85PS [color=#8000BF]Ή1,4 100PS[/color]
Και εδώ ειναι που θέλω τη γνώμη σας:
Οι τιμές των αμαξιων ειναι οι εξής:
Το λανσια 14000 τελικη με την GOLD εκδοση
Το 500ακι 0,9 στα 14500 το 1.4 στα 15200 το 500C 0,9 sta 17200 κ τ 500C 1.4 στα 18000 περίπου
Eσείς τι προτείνετε???
Λέτε ότι τα 900cc θα μπορέσουν να κρατήσουν τα 85 άλογα?Και τα δύο αμαξια τα δοκίμασα στα 0,9 και μου φάνηκαν το ίδιο.Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο?Να περιμένω για κάποιο μελλοντικο μοντέλο?Αυτό που ζητάω σε ένα αμάξι ειναι design>ασφάλεια>ταχύτητα.Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προταίρων και συγγνώμη για το μπέρδεμα!!!! -
Καλησπερίζω για άλλη μια φόρα το υπέροχο φόρουμ του 4Τ.Μετά από πάαααααααρα πολύ καιρό αναζήτησης και ψαξίματος κατέληξα μετά κόπων και βασάνων στα εξής αμάξια.
1.Lancia Ypsilon 0,9 85PS
2.Fiat 500 και 500 C 0,9 85PS [color=#8000BF]Ή1,4 100PS[/color]
Και εδώ ειναι που θέλω τη γνώμη σας:
Οι τιμές των αμαξιων ειναι οι εξής:
Το λανσια 14000 τελικη με την GOLD εκδοση
Το 500ακι 0,9 στα 14500 το 1.4 στα 15200 το 500C 0,9 sta 17200 κ τ 500C 1.4 στα 18000 περίπου
Eσείς τι προτείνετε???
Λέτε ότι τα 900cc θα μπορέσουν να κρατήσουν τα 85 άλογα?Και τα δύο αμαξια τα δοκίμασα στα 0,9 και μου φάνηκαν το ίδιο.Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο?Να περιμένω για κάποιο μελλοντικο μοντέλο?Αυτό που ζητάω σε ένα αμάξι ειναι design>ασφάλεια>ταχύτητα.Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προταίρων και συγγνώμη για το μπέρδεμα!!!! -
Πιο ολοκληρωμένη επιλογή είναι το 500 1.4. Το 0.9 υπερτερεί σε κόστη αλλά υστερεί σε επιδόσεις. Το C το βρίσκω ανούσιο και πανάκριβο, εκτός σου αρέσουν οι ημι-ξεσκέπαστες τσάρκες. Προσωπικά δεν θα το πλησίαζα καν. Το Υ μόνο αν χρειάζεσαι τις πίσω πόρτες, ή σε ξετρελαίνει το στυλ του.
-
Το 500ράκι είναι πιο όμορφο/γουστόζικο,έχει πιο φθηνά κόστη στo service και εμπνέει έναν αέρα πιο καινούριο/φρέσκο.Εγώ θα το προτιμούσα χωρίς δεύτερη σκέψη αν είχα το συγκεκριμένο δίλημμα,κρίνοντας όμως κυρίως το αισθητικό κομμάτι,χωρίς να έχω οδηγήσει κάποιο από τα δύο και χωρίς να γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες.Πάντως στην κατηγορία και στην τιμή αυτή υπάρχουν πολλά μοντέλα,όρεξη να έχεις να ψάχνεις!
Καλή επιλογή! -
Πάντως η διαφορά τιμής μεταξύ του 500 και του Υ είναι μικρή. Το Υ έχει το πλεονέκτημα των πίσω πορτών.
-
Σωστό απλά δεν με νοιάζει αυτή η διαφορά...αυτό που με προβληματίζει ειναι ότι είναι lancia...αν και φοράνε ίδιο κινητήρα!
-
Lancia είναι; Ένα 500 με πίσω πόρτες και άλλο σχέδιο είναι. Κινητήρας, μετάδοση και πλαίσιο ίδια.
-
και τότε γιατί ο κόσμος εχει γεμίσει με 500άκια και καμία σχεδόν λάνσια?όλοι το ίδιο γούστο έχουν???? :S
-
Αυτό μεγαλώνει το δίλημμα. Αφού είναι όντως τα ίδια αμάξια. Το Lancia μόλις τώρα ήρθε και το προήγουμενο κυκλοφορεί αρκετά. Το 500 είναι αρκετό καιρό στην αγορά.
-
Το Υ λανσαρίστηκε αρχές Νοέμβρη του 11, όταν ξεκίνησε και η νέα αντιπροσώπευση της Lancia-Jeep από τον όμιλο Συγγελίδη.
Το 500 κυκλοφορεί από τέλη 2007/αρχές 2008. -
Και γενικα ρε παιδια ολο αυτο τον καιρο δεν βλεπω πολλα λανσια σε σχεση με τις αλλες μαρκες....
-
Ποτέ δεν πουλούσε τα νούμερα των Alfa Romeo/Fiat, αλλά το 11 από Μάρτη μέχρι Νοέμβρη ελάχιστα πουλήθηκαν λόγω της αλλαγής αντιπροσώπευσης.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Lancia είναι; Ένα 500 με πίσω πόρτες και άλλο σχέδιο είναι. Κινητήρας, μετάδοση και πλαίσιο ίδια.Σε άλλες χώρες πάντως δεν είναι Lancia.... κρατηθείτε, στην Αγγλία που η Lancia έχει κλείσει εδώ και χρόνια (και τα Fiat και Seat είναι πολύ σπάνια) διαφημίζεται σαν Chrysler!!!
Βέβαια η Lancia χρησιμοποιούσε πολλά, πάρα πολλά πράματα από την μαμά Fiat, πιο πολλά από την Alfa Romeo αλλά κατάφερνε να δικαιολογήσει την ύπαρξή της σαν την πιο φινετσάτη και πολυτελή του ομίλου. Η ποιοτική αναβάθμιση της Alfa Romeo την καταβρόχθισε (και άλλοι λόγοι).
Είχα την εντύπωση ότι ήταν μισή κατηγορία πιο πάνω από το 500 και αυτό αν ισχύει το λέω σαν πλεονέκτημα για γενικής χρήσης όχημα.
Κι εγώ είμαι σκεπτικός για το 0,9 σαν μοναδικό αυτοκίνητο. Αλλά τα ίδια λέγαμε και για κάτι 1,4 της VW όταν πρωτοβγήκανε που όμως πλέον κουβαλάνε επιτυχώς κοτζάμ SUV. Οπότε μάλλον είναι θέμα προκατάληψης που θα ξεπεράσω αν το οδηγήσω. -
Μα όλες οι Lancia πωλούνται ως Chrysler σε UK και Ireland Onyx. Δεν έχει για πολλά χρόνια παρουσία στα νησιά η Lancia.
George000 ούτε Ferrari βλέπεις πολλές άρα και με αυτές κάτι τρέχει...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα όλες οι Lancia πωλούνται ως Chrysler σε UK και Ireland Onyx. Δεν έχει για πολλά χρόνια παρουσία στα νησιά η Lancia.George000 ούτε Ferrari βλέπεις πολλές άρα και με αυτές κάτι τρέχει...
Μιλάμε λογικά παντα...άλλο lancia άλλο ferrar.τα αυτοκίνητα της λάνσια είναι προσιτά....
-
Παει το Astra GTC?
-
Γιατί να πάρεις 500/ypsilon και όχι τα ανώτερα και πιο αυτοκίνητα mito 105 multiair ή ds3 1.4 vti ? Στο φινάλε αντί για 500 πάρε το ka(που είναι και πολύ φτηνότερο και ίδιο αυτοκίνητο) σε 1.3 diesel trend plus με απόσυρση έχει 10990 και άμα γουστάρεις βγάλε τα σηματάκια της ford και βάλε του 500 .Τι αλλάζει?και τα ρέστα σουτζουκάκια
-
Γιατί ντίζελ βρε τον καημένο τον άνθρωπο;
Τζορτζ, το Y είναι ένα 500 με άλλα ρούχα και ρυθμίσεις (πιο μαλακό, το 500 είναι πιο σπορτιβ και σωστό στο δρόμο). Οι πωλήσεις δεν λένε τίποτα απολύτως για την αξία ενός αυτοκινήτου. Πολλά υπέροχα αυτοκίνητα πήγαν άπατα εμπορικά, ενώ άλλα κάκιστα κι επικίνδυνα αυτοκίνητα πούλησαν καραβιές ολόκληρες! Αν δεν το κατανοείς αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Γιατί να πάρεις 500/ypsilon και όχι τα ανώτερα και πιο αυτοκίνητα mito 105 multiair ή ds3 1.4 vti ? Στο φινάλε αντί για 500 πάρε το ka(που είναι και πολύ φτηνότερο και ίδιο αυτοκίνητο) σε 1.3 diesel trend plus με απόσυρση έχει 10990 και άμα γουστάρεις βγάλε τα σηματάκια της ford και βάλε του 500 .Τι αλλάζει?και τα ρέστα σουτζουκάκιαπαιδια αφου ο ανθρωπος λεει οτι κατεληξε σε 500 η Υ μην λεμε οτι θελουμε.... δεν κανω το μοντ αλλα γινεται σε ολα τοπικ και ειναι λιγο κουραστικο.
φιεσταρε δεν το λεω για σενα προσωπικα αλλα παιρνω αφορμη απο σενα..
Επιλογη αυτοκινητου!!!λιγη βοηθεια απο ειδικους!!!!