-
καλησπερα σε ολους ,θα ηθελα τη γνωμη σας γιατι δεν ξερω πολλα απο μηχανες
θελω να παρω ενα εντουρο μονο για εντουροβολτες(σε νησι) και οχι για μετακινησεις.
ειμαι αναμεσα σε wr200 & xr 250, σκοπευω να δωσω γυρω στα 1500ευρω.
επειδη με αυτα τα λεφτα θα βρω παλιο μοντελο, σε γενικες γραμμες ποιο θα εχει λιγοτερα εξοδα,
ποιο μου προτεινετε??Σας ευχαριστω προκαταβολικα
-
καλησπερα σε ολους ,θα ηθελα τη γνωμη σας γιατι δεν ξερω πολλα απο μηχανες
θελω να παρω ενα εντουρο μονο για εντουροβολτες(σε νησι) και οχι για μετακινησεις.
ειμαι αναμεσα σε wr200 & xr 250, σκοπευω να δωσω γυρω στα 1500ευρω.
επειδη με αυτα τα λεφτα θα βρω παλιο μοντελο, σε γενικες γραμμες ποιο θα εχει λιγοτερα εξοδα,
ποιο μου προτεινετε??Σας ευχαριστω προκαταβολικα
-
καλησπερα σε ολους ,θα ηθελα τη γνωμη σας γιατι δεν ξερω πολλα απο μηχανες
θελω να παρω ενα εντουρο μονο για εντουροβολτες(σε νησι) και οχι για μετακινησεις.
ειμαι αναμεσα σε wr200 & xr 250, σκοπευω να δωσω γυρω στα 1500ευρω.
επειδη με αυτα τα λεφτα θα βρω παλιο μοντελο, σε γενικες γραμμες ποιο θα εχει λιγοτερα εξοδα,
ποιο μου προτεινετε??Σας ευχαριστω προκαταβολικα
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ,εγω θα προτιμουσα XR 250,αλλα να προτιμησειs να εχει ΚΑΙ ΜΙΖΑ ΚΑΙ ΜΑΝΙΒΕΛΛΑ. ειχα ενα xr250 πολυ καλο μηχανημα,και ο μοναδικοs λογοs που το εδωσα ηταν ,επειδη ειχε μανιβελλα. οσο καιρο το ειχα περιπου 1.5 χρονο δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.
-
Γιατι δεν παίρνεις ενα mx 125 εφόσον θα το χρησιμοποιείς μόνο για χώμα?Δεν είναι το στοιχείο του το εντούρο,αλλά για χαλαρές εντουρόβολτες δε θα προβληματίσει απεναντίας θα σε διασκεδάσει πολύ περισσότερο.
Η συντήρηση του απαιτεί κααααααθε τόσο ( οχι αγωνιστική χρήση) ενα πιστονάκι.Διαφορά μεταξύ wr 200 (του απλού ,οχι του R που δεν είχε αντλία για τη μίξη) και του xr είναι οτι χρειάζεται πιο επιμελή συντήρηση (ανέξοδη κατα βάση) πχ κάθε γέμισμα με σωστή αναλογία μιξης,καθάρισμα φίλτρου αέρος και αρκετά πιο αραιά γρασάρισμα μοχλικών.Προσωπικά αυτές οι διαδικασίες μου αρέσουν,άλλοι ουτε θέλουν να ακούσουν.
Το wr δεν είναι τιποτα ιδαίτερο απο πλευράς αξιοπιστίας-θεωρώ οτι θα το διαλύσεις πολύ συντομοτερα απο ενα xr.Οποτε για μένα κάποιο xr (r ομως) ή ενα 125ρι κατα προτίμηση cr h yz για λόγους αντοχής.
-
καταρχην, ευχαριστω για την απαντηση.
τα καθαροαιμα ,και η διχρονιλα ειναι η τρελα μου (απο μακρια μεχρι στιγμης)Ηθελα παρα πολυ καθαρο και ιδιαιετερα honda cr αλλα πιστευα οτι εχει ακριβη συντηρηση για αυτο και δεν το αναφερα,ωστοσο οι εντουροβολτες που λεω θα ειναι στο νησι σε κατι κατσικοδρομους με πετρα και χωμα(κυκλαδες)ακομα στο νησι δεν υπαρχει συνεργειο απλα καποιοι μηχανικοι (παντως θα μου αρεσε παρα πολυ να μαθω και να κανω καποια βασικα.
ηθελα αν μπορεις να μου πεις 1)τα 1500ευρω που σκεφτομαι να δωσω ειναι αρκετα ή ειναι καλυτερα να ανεβω? 2)η συντηρηση για τη χρηση που προανεφερα ειναι πιο φτηνη για το καθαρο?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
Εαν μπορείς να διαθέσεις και περισσότερα,μπορείς να ψωνίσεις και 250ρι το οποίο θέλει ακόμη πιο αραιή συντήρηση μιας και θα το φθείρεις αρκετά λιγότερο.Νομίζω πάντως οτι στο 2χίλιαρο ίσως έχεις καλύτερες επιλογές είτε 125 είτε 250.Ο μόνος αποτρεπτικός παραγων για την αγορά ενος μεταχειρισμένου mx σχεδόν 10ετίας είναι η χρήση του τα προηγούμενα χρόνια.Ισως χομπίστας σχολαστικός ,ίσως χομπίστας τσαπατσούλης,ισως αγωνιστική χρήση αλλά όλα αλλαγμένα (ρουλεμαν ,γραναζια,τσιμούχες) ,ισως αγωνιστική χρήση και παρτάλι το εργαλείο.Εαν είσαι διατεθειμένος να το ψάξεις και ειδικά εφόσον σου αρέσει η ιδέα,θα σου αρέσει πολύ ενα mx.Αναλόγως εμπειρίας θα κατευθυνθείς και στον κυβισμό του-εχοντας υπόψη οτι σε συνθήκες εντούρο ακόμα και το 250 δεν φαίνεται υπερβολικό.
Οπότε απο κει και πέρα και υποθέτοντας οτι το μηχανάκι που θα πάρεις δε θα χρειαστεί γενική επισκευή,υπολόγισε για μια χρονια 1 πιστονακι,αρκετα λίτρα λάδι 2Τ,κανα 2 πισω λαστιχα,1 σετ γραναζια αλυσιδα και κανα 2 ψιλοπράγματα-τσιμούχες μπροστινού κτλ.Ολα οσα είπα δεν κοστίζουν πολλά αλλα είναι τα λιγότερα που μπορεί να χρειαστείς.Να φροντίσεις να προμηθευτείς το manual το οποίο και θα σε καθοδηγήσει σε όλες τις επισκευές που θα χρειαστείς-εφόσον πιάνει το χέρι σου.
-
Δηλαδη ολα αυτα μπορω να τα κανω και μονος μου , αν μου τα δειξουν??
-
Δεν ξέρω εαν έχεις ασχοληθει στο παρελθον και ποιές γνώσεις έχεις,οπως και τι εργαλεία έχεις στην αποθήκη σου.Παντως αυτες οι εργασίες είναι απλές -παντα σχετικά και συγκριτικα
-
ευχαριστω φιλε μου
-
EΓΩ ,παντωs στη θεση σου,αφου μενειs σε νησι,θα εδινα 600 -700 euro,και θα επαιρνα διχρονο KAWASAKI KMX 200 Η YAMAHA DT 200. και τα δυο σκυλια απροβληματιστα μηχανακια.εγω ειχα για χρονια το ΚΜΧ, ημουν απολυτα ευχαριστημενοs το πηρα μεταχειρισμενο,εκανα 37.000 χλμ.και το μονο προβλημα ,που εβγαλε εναν ανορθωτη ρευματοs.απο service ,μπουζι καθε 4.οοο χλμ, καθαρισμα φιλτρου αεροs.και μια φορα καθαρισα τελικο εξατμισηs.ειχε τελεια φωτα,μπροs πισω δισκοφρενα,και βαροs 100 κιλα μονο .οσο για τετραχρονο που να μπλεκειs με βαλβιδεs, με εκεντροφορουs πολυ πιο ακριβο service.το κμχ το εδωσα οταν απεκτησα παιδια και φωναζε η γυναικα γιατι τα πηγαινα βολτα με το κμχ και μυριζαν διχρονιλα ,λαδι δηλαδη.και το dt 200 ειναι πολυ καλο εργαλειο.οτι και να παρειs να το ΕΛΕΓΞΕΙ ΠΡΩΤΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ. ειχα παει και πολλα ταξιδια με το κμχ,εχει δεικτη θερμοκρασιασ, ειναι υδροψυκτο,οποτε δεν χαμπαριαζε στο δρομο.
-
Το WR 200 είναι σκέτη οδηγική απόλαυση.Επειδή όμως θα απογοητευτείς αν το χρησιμοποιείς έστω και για κάτι λίγο παραπάνω(προσωπική εμπειρία Dt200)καλύτερα φύγε από τα δίχρονα.Το Wr 200 συγκεκριμένα,καίει πολύ βενζίνη,έχει λαδίλα όπως και κάθε δίχρονο,στον δρόμο δεν οδηγιέται από το θόρηβο τα μπερδέματα(πάλιο μηχανάκι είναι) και τους κραδασμούς,και έχει αρκετά προωλήματα.Άρα με δεδομένο ότι 'εχεις λίγα λεφτά να διαθέσεις και ζητούμενο δεν είναι μόνο η οδηγική εκτός δρόμου απόλαυση για κανα δυο φορές την εβδομάδα(γιατι αν ειναί έτσι όλα τα προηγούμενα δεν σε νοιάζουν και ενα δίχρονο έιναι το κάτι αλλοοοο.)καλύτερα προσανατολίσου σε ένα 250 τετράχρονο.Το ΧR ειναι καλύ καλή επιλογή αν και λίγη παραπάνω δυναμή αργά η γρηγορα να την αναζητήσεις.Η γνώμη μου,δώσε κάτι λίγο παραπάνω και πάρε ένα καθαρόαιμο enduro (όπως π.χ. WR250F).Θα έχεις τα πάντα από ανταλλακτικα,μηδενικά προβλήματα και αρκετή δύναμη για όλες τις διαδρομές.
-
εγω εχω yz125 yz 250 xt550. ετσι για απλη εντουροβολτα ειναι ευκολο το 125 αλλα μετα απο
λιγο καιρο θα σε κουρασει η ελειψη ροπης χαμηλα,(σε ανηφορικα κοματια ετσι και σταματησεις δεν ξεκιναει με τιποτα). το 250 οπως και ολα τα καθαρα 250 ειναι λιγο καλυτερο σε τετοια αλλα αν δεν εχεις
προπονηθει καλα σε κουραζει η δυναμη του. 56 αλογα ειναι αυτα.
εγω θα προτεινα να κοιταξεις για κανενα dt200 σε διχρονο, θα εχεις λιγο λαδιλα αλλα μεγαλη ευκολια σε χρηση και ελαχιστο σερβις, η κανενα τετραχρονο παλιο 350 xt dr. τα 250αρια τετραχρονα ειναι σαν τα 125 τα διχρονα, μετα απο λιγο καιρο βαριεσε να στιβεις το γκαζι.!!
επισης πρεπει να σκεφτεις την πιθανοτητα να θες να βαλεις και δευτερο ατομο στη σελα. εκει ξεχνα τα καθαρα.!!! -
kalispera eimai 18 kai thelo na agoraso mia wr200 oxi gia endourades alla gia to dromo h timh ths einai 1000Ekai ego exw kapou sta 1150 .----kaiei poly benzinh; ,kai poso;-----kai ti problimata tha mou bgalei; kai poso tha kostisoun;--------tin thelw peripou gia 6-7 mhnes
wr 200 1998 -
Ο χρήστης kostas94 έγραψε:
kalispera eimai 18 kai thelo na agoraso mia wr200 oxi gia endourades alla gia to dromo h timh ths einai 1000Ekai ego exw kapou sta 1150 .----μόνο σέρβις κ λάστιχα να θέλει (στην καλή περίπτωση), θα θέλεις +400-500ε. Δεν λέω για εξοπλισμό.
kaiei poly benzinh; ,kai poso;-----kai ti problimata tha mou bgalei; kai poso tha kostisoun;--------
Δεν μπορεί να σου απαντήσει κανένας σχετικά με το τι θα σου βγάλει.
tin thelw peripou gia 6-7 mhnes
Τότε μην το πάρεις καθόλου.
wr200 ή xr 250