Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    • 1
    • 2
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 234
    • 235
    • 206 / 235
    Περί αυτοκίνησης
    444
    4696
    29707
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      224-v last edited by

      Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:

      Φαντάζομαι μιλάς για **daikin 20ετίας **και πάνω γιατί σήμερα δεν νομίζω να υπάρχει αυτό το σύστημα.Όλα τα κλιματιστικα μέχρι 30.000 btu που έχω δει ζεσταίνουν ως αντλίες θερμότητας.

      Αυτά.

      Ναι ειναι του 87

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        festonero last edited by

        Άλλη χαζή ερώτηση:
        Το χειρόφρενο πιάνει μόνο στους πίσω τροχούς;
        Γιατί φίλη έκανε Αθήνα Γλυφάδα με χειρόφρενο και με πήρε τηλέφωνο πανικο-βλημένη οτι δε πιάνουν καλά τα φρένα της.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
          Άλλη χαζή ερώτηση:
          Το χειρόφρενο πιάνει μόνο στους πίσω τροχούς;
          Γιατί φίλη έκανε Αθήνα Γλυφάδα με χειρόφρενο και με πήρε τηλέφωνο πανικο-βλημένη οτι δε πιάνουν καλά τα φρένα της.

          Στα περισσότερα αυτοκίνητα ναι. Σε όσα έχουν πίσω τάμπουρα πιάνει εκεί. Σε όσα έχουν δίσκους πίσω, υπάρχουν μικρά ταμπουράκια για το χειρόφρενο. Σε μερικά (π.χ. Xantia) πιάνει σε τάμπουρα μπροστά και σε μερικά άλλα (π.χ. Discoovery Mk1) σε τάμπουρο στο διαφορικό!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Στα Xantia το χειρόφρενο πιάνει με την κανονική δαγκάνα των φρένων, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν πίσω δισκόφρενα. Στα DS είχαν μια επιπλεον μικρότερη δαγκάνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris last edited by

              Ακριβώς

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evris26 last edited by

                Παιδιά ερώτηση: Άρχισε να μην κλείνει καλά η πόρτα του συνοδηγού από το αμάξι.Τι πιστεύετε ότι φταίει;Κ πόσο θα με πάρει να το φτιάξω;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  evris26 last edited by

                  Παιδιά ερώτηση: Άρχισε να μην κλείνει καλά η πόρτα του συνοδηγού από το αμάξι.Τι πιστεύετε ότι φταίει;Κ πόσο θα με πάρει να το φτιάξω;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Συνήθως λίγα λεπτα υποθεση είναι ένα ρεγουλαρισμα στις συνδεσεις της πόρτας σε ένα συνεργείο.
                    Δεν πιστευω να χρειάζεται κατι τετοιο: http://www.youtube.com/watch?v=ZpGjYr0l1RI

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                      Στα Xantia το χειρόφρενο πιάνει με την κανονική δαγκάνα των φρένων, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν πίσω δισκόφρενα. Στα DS είχαν μια επιπλεον μικρότερη δαγκάνα.

                      I stand corrected then. Σε αρκετά αυτοκίνητα με πίσω δισκόφρενα υπάρχουν ξεχωριστά ταμπουράκια πάντως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kingstonian last edited by

                        οταν ειναι να αλλαξεις δαχτυλιδια εμβολων, αρκει να ξερεις την διαμετρο του πιστονιου ή χρειαζονται πειρσσοτερα στοιχεια;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          evris26 last edited by

                          Απλά θέλει δύναμη για να κλείσει...Με είπανε ότι μάλλον θέλει λάδωμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                            ... δε πιάνουν καλά τα φρένα της.

                            Το πιο πιθανό είναι ότι όταν κρυώσουν θα ξαναπιάνουν.
                            Αλλά καλύτερα να μην βάλει χειρόφρενο μέχρι να κρυώσουν για να μην κολλήσουν και μπορεί αν έχει γίνει υπερθέρμανση να έχει χαλάσει η επιφάνεια τριβής και να θέλει σέρβις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                              οταν ειναι να αλλαξεις δαχτυλιδια εμβολων, αρκει να ξερεις την διαμετρο του πιστονιου ή χρειαζονται πειρσσοτερα στοιχεια;;

                              Για τα φρένα ή τον κινητήρα λες;

                              Σε κάθε περίπτωση, χρειάζονται περισσότερες παράμετροι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greek last edited by

                                Αν ειχε τοση ώρα το χειρόφρενο τραβηγμένο , απλά ζεστάθηκαν τα υγρα και φυσιολογικά δεν ειχε φρένα παντού , ειδικά δε πίσω..... Μετά την ψύξη θα επανερθουν στη κανονική λειτουργία αν και πλέον οι πίσω δαγκάνες ίσως χρειαστουν κοίταγμα , καθαρισμα τριψιμο απο συνεργείο για να επανέλθει η σωστή επιφάνεια όσο και ρεγουλάρισμα το χειρόφρενο καθώς τυχον μεγάλη φθορά θα προκαλέσει και μικρότερη πίεση στην δεδομένη διαδρομή του , χώρια ίσως και κάποια ανομοιμορφία.

                                Χειρόφρενο όντως κάποια μοντέλα είχαν όπως το Alfasud και το 100άρι Audi πρώτης γενιάς το οποίο όμως είχε πρόβλήματα ενώ άλλα είχαν εξτρά κυλινδρό πίσω σε ξεχωριστό κυκλωμα καθώς το κεντρικό δεν ήταν και πολύ αξιόπιστο ( συνδιασμός αναρτησης και φρένων ή απώλεια πίεσης) .

                                Για το σερβις φλάντζες συνήθως πέρα από τον διάμετρο , χρεάζεται και το πάχος της τσιμούχας οπότε όσο πιο πολλές λεπτρομέρειες τοσο το καλύτερο , γιατι όπως και να το κάνουμε , τα φρένα ειναι σημαντικότατα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  festonero last edited by

                                  Τελικά πήγε συνεργείο και της άλλαξαν τακάκια και κάτι άλλα πράγματα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    festonero last edited by

                                    Έμεινε ένας φίλος από μπαταρία και πήγα με καλώδια να του δώσω ρεύμα.
                                    Δεν θυμόμουν καλά και συνέδεσα τους αρνητικούς πόλους της μπαταρίας, ενώ έπρεπε να συνδέσω τους θετικούς.
                                    Το διόρθωσα 2 λεπτά αργότερα, αφού διάβασα τις οδηγίες στο βιβλιαράκι.
                                    Υπάρχει περίπτωση να έκανα ζημιά;

                                    Επίσης, τα καλώδια μου (Praktiker) είναι κολλημένα μεταξύ τους και χωρίζονται οι δαγκάνες λίγο πριν τελειώσει το καλώδιο.
                                    Έτσι, δεν μπορούσα να συνδέσω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας που προσφέρει ρεύμα σε μασίφ μεταλλικό κομμάτι του κινητήρα του αυτοκινήτου μου (ούτως ή άλλως όλος πλαστικός είναι), οπότε το συνέδεσα στο πλαίσιο του άλλου αυτοκινήτου.
                                    Έκανα καλά ή ήταν επικίνδυνο να κάνει βραχυκύκλωμα ή ξέρω-γω-τι-άλλο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet last edited by

                                      Eννοείς πως ξέχασες να συνδέσεις και τα καλώδια ή την σειρά σύνδεσης μπέρδεψες;

                                      Τα κολλημένα καλώδια αν τα τραβήξεις ξεκολλάνε.

                                      Αυτό που προσέχεις είναι, μέσα στη βιασύνη/ταραχή, να μην συνδέσεις μαύρο με κόκκινο γιατί θα λειώσουν τα καλώδια, και μπορεί να κάνεις ζημιά στα αυτοκίνητα και στις μπαταρίες.

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tractioner last edited by

                                        Mέχρι και να εκραγεί η μπαταρια και δεν ειναι υπερβολικό

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greek last edited by

                                          Οχι μαι χαρα τα έκανες αν και για λογους ορότητας και μείωσης των πιθανοτήτων σπινθηρίσματος και βλαβης σε καμμια πλακετα βαζουμε πρώτα τους θετικους. Στο σασι ήταν πρακτική για παλιά οχήματα που οι γειώσεις ήταν κουκουρουκου , στα καινουργια και στην μπαταρία πανω να τα συνδέσης μια χαρα ειναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tractioner last edited by

                                            Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                                            Έμεινε ένας φίλος από μπαταρία και πήγα με καλώδια να του δώσω ρεύμα.
                                            Δεν θυμόμουν καλά και συνέδεσα τους αρνητικούς πόλους της μπαταρίας, ενώ έπρεπε να συνδέσω τους θετικούς.

                                            Βασικά τι γράφεις? Συνδεεις τον θετικο με τον θετικό και τον αρνητικό με το αρνητικό δεν καταλαβαίνω

                                            Έτσι, δεν μπορούσα να συνδέσω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας που προσφέρει ρεύμα σε μασίφ μεταλλικό κομμάτι του κινητήρα του αυτοκινήτου μου (ούτως ή άλλως όλος πλαστικός είναι), οπότε το συνέδεσα στο πλαίσιο του άλλου αυτοκινήτου.
                                            Έκανα καλά ή ήταν επικίνδυνο να κάνει βραχυκύκλωμα ή ξέρω-γω-τι-άλλο;

                                            Πλαστικός ο αρνητικός πόλος τι γράφεις και πάλι?
                                            Αν 'εχει πλαστικο καπάκι που από εκει φευγουν διάφορα καλωδια ''δαγκώνεις'' το άκρο του καλωδίου αν δεν δίνει χέρι.
                                            Το να δώσεις ''σασι'' (γείωση) από κάπου ΓΊΝΕΤΕ ΑΛΛΆ αλλά αν σπινθυρίσει μΠπορεί να προκαλέσειβλάβη σε κάποιο κύκλωμα αλλά πολύ σπάνια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 206 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr