-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Φαντάζομαι μιλάς για **daikin 20ετίας **και πάνω γιατί σήμερα δεν νομίζω να υπάρχει αυτό το σύστημα.Όλα τα κλιματιστικα μέχρι 30.000 btu που έχω δει ζεσταίνουν ως αντλίες θερμότητας.
Αυτά.
Ναι ειναι του 87
-
Άλλη χαζή ερώτηση:
Το χειρόφρενο πιάνει μόνο στους πίσω τροχούς;
Γιατί φίλη έκανε Αθήνα Γλυφάδα με χειρόφρενο και με πήρε τηλέφωνο πανικο-βλημένη οτι δε πιάνουν καλά τα φρένα της. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Άλλη χαζή ερώτηση:
Το χειρόφρενο πιάνει μόνο στους πίσω τροχούς;
Γιατί φίλη έκανε Αθήνα Γλυφάδα με χειρόφρενο και με πήρε τηλέφωνο πανικο-βλημένη οτι δε πιάνουν καλά τα φρένα της.Στα περισσότερα αυτοκίνητα ναι. Σε όσα έχουν πίσω τάμπουρα πιάνει εκεί. Σε όσα έχουν δίσκους πίσω, υπάρχουν μικρά ταμπουράκια για το χειρόφρενο. Σε μερικά (π.χ. Xantia) πιάνει σε τάμπουρα μπροστά και σε μερικά άλλα (π.χ. Discoovery Mk1) σε τάμπουρο στο διαφορικό!!!
-
Στα Xantia το χειρόφρενο πιάνει με την κανονική δαγκάνα των φρένων, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν πίσω δισκόφρενα. Στα DS είχαν μια επιπλεον μικρότερη δαγκάνα.
-
Ακριβώς
-
Παιδιά ερώτηση: Άρχισε να μην κλείνει καλά η πόρτα του συνοδηγού από το αμάξι.Τι πιστεύετε ότι φταίει;Κ πόσο θα με πάρει να το φτιάξω;
-
Παιδιά ερώτηση: Άρχισε να μην κλείνει καλά η πόρτα του συνοδηγού από το αμάξι.Τι πιστεύετε ότι φταίει;Κ πόσο θα με πάρει να το φτιάξω;
-
Συνήθως λίγα λεπτα υποθεση είναι ένα ρεγουλαρισμα στις συνδεσεις της πόρτας σε ένα συνεργείο.
Δεν πιστευω να χρειάζεται κατι τετοιο: http://www.youtube.com/watch?v=ZpGjYr0l1RI -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στα Xantia το χειρόφρενο πιάνει με την κανονική δαγκάνα των φρένων, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν πίσω δισκόφρενα. Στα DS είχαν μια επιπλεον μικρότερη δαγκάνα.I stand corrected then. Σε αρκετά αυτοκίνητα με πίσω δισκόφρενα υπάρχουν ξεχωριστά ταμπουράκια πάντως.
-
οταν ειναι να αλλαξεις δαχτυλιδια εμβολων, αρκει να ξερεις την διαμετρο του πιστονιου ή χρειαζονται πειρσσοτερα στοιχεια;;
-
Απλά θέλει δύναμη για να κλείσει...Με είπανε ότι μάλλον θέλει λάδωμα
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
... δε πιάνουν καλά τα φρένα της.Το πιο πιθανό είναι ότι όταν κρυώσουν θα ξαναπιάνουν.
Αλλά καλύτερα να μην βάλει χειρόφρενο μέχρι να κρυώσουν για να μην κολλήσουν και μπορεί αν έχει γίνει υπερθέρμανση να έχει χαλάσει η επιφάνεια τριβής και να θέλει σέρβις. -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
οταν ειναι να αλλαξεις δαχτυλιδια εμβολων, αρκει να ξερεις την διαμετρο του πιστονιου ή χρειαζονται πειρσσοτερα στοιχεια;;Για τα φρένα ή τον κινητήρα λες;
Σε κάθε περίπτωση, χρειάζονται περισσότερες παράμετροι.
-
Αν ειχε τοση ώρα το χειρόφρενο τραβηγμένο , απλά ζεστάθηκαν τα υγρα και φυσιολογικά δεν ειχε φρένα παντού , ειδικά δε πίσω..... Μετά την ψύξη θα επανερθουν στη κανονική λειτουργία αν και πλέον οι πίσω δαγκάνες ίσως χρειαστουν κοίταγμα , καθαρισμα τριψιμο απο συνεργείο για να επανέλθει η σωστή επιφάνεια όσο και ρεγουλάρισμα το χειρόφρενο καθώς τυχον μεγάλη φθορά θα προκαλέσει και μικρότερη πίεση στην δεδομένη διαδρομή του , χώρια ίσως και κάποια ανομοιμορφία.
Χειρόφρενο όντως κάποια μοντέλα είχαν όπως το Alfasud και το 100άρι Audi πρώτης γενιάς το οποίο όμως είχε πρόβλήματα ενώ άλλα είχαν εξτρά κυλινδρό πίσω σε ξεχωριστό κυκλωμα καθώς το κεντρικό δεν ήταν και πολύ αξιόπιστο ( συνδιασμός αναρτησης και φρένων ή απώλεια πίεσης) .
Για το σερβις φλάντζες συνήθως πέρα από τον διάμετρο , χρεάζεται και το πάχος της τσιμούχας οπότε όσο πιο πολλές λεπτρομέρειες τοσο το καλύτερο , γιατι όπως και να το κάνουμε , τα φρένα ειναι σημαντικότατα....
-
Τελικά πήγε συνεργείο και της άλλαξαν τακάκια και κάτι άλλα πράγματα.
-
Έμεινε ένας φίλος από μπαταρία και πήγα με καλώδια να του δώσω ρεύμα.
Δεν θυμόμουν καλά και συνέδεσα τους αρνητικούς πόλους της μπαταρίας, ενώ έπρεπε να συνδέσω τους θετικούς.
Το διόρθωσα 2 λεπτά αργότερα, αφού διάβασα τις οδηγίες στο βιβλιαράκι.
Υπάρχει περίπτωση να έκανα ζημιά;Επίσης, τα καλώδια μου (Praktiker) είναι κολλημένα μεταξύ τους και χωρίζονται οι δαγκάνες λίγο πριν τελειώσει το καλώδιο.
Έτσι, δεν μπορούσα να συνδέσω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας που προσφέρει ρεύμα σε μασίφ μεταλλικό κομμάτι του κινητήρα του αυτοκινήτου μου (ούτως ή άλλως όλος πλαστικός είναι), οπότε το συνέδεσα στο πλαίσιο του άλλου αυτοκινήτου.
Έκανα καλά ή ήταν επικίνδυνο να κάνει βραχυκύκλωμα ή ξέρω-γω-τι-άλλο; -
Eννοείς πως ξέχασες να συνδέσεις και τα καλώδια ή την σειρά σύνδεσης μπέρδεψες;
Τα κολλημένα καλώδια αν τα τραβήξεις ξεκολλάνε.
Αυτό που προσέχεις είναι, μέσα στη βιασύνη/ταραχή, να μην συνδέσεις μαύρο με κόκκινο γιατί θα λειώσουν τα καλώδια, και μπορεί να κάνεις ζημιά στα αυτοκίνητα και στις μπαταρίες.
-
Mέχρι και να εκραγεί η μπαταρια και δεν ειναι υπερβολικό
-
Οχι μαι χαρα τα έκανες αν και για λογους ορότητας και μείωσης των πιθανοτήτων σπινθηρίσματος και βλαβης σε καμμια πλακετα βαζουμε πρώτα τους θετικους. Στο σασι ήταν πρακτική για παλιά οχήματα που οι γειώσεις ήταν κουκουρουκου , στα καινουργια και στην μπαταρία πανω να τα συνδέσης μια χαρα ειναι.
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Έμεινε ένας φίλος από μπαταρία και πήγα με καλώδια να του δώσω ρεύμα.
Δεν θυμόμουν καλά και συνέδεσα τους αρνητικούς πόλους της μπαταρίας, ενώ έπρεπε να συνδέσω τους θετικούς.Βασικά τι γράφεις? Συνδεεις τον θετικο με τον θετικό και τον αρνητικό με το αρνητικό δεν καταλαβαίνω
Έτσι, δεν μπορούσα να συνδέσω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας που προσφέρει ρεύμα σε μασίφ μεταλλικό κομμάτι του κινητήρα του αυτοκινήτου μου (ούτως ή άλλως όλος πλαστικός είναι), οπότε το συνέδεσα στο πλαίσιο του άλλου αυτοκινήτου.
Έκανα καλά ή ήταν επικίνδυνο να κάνει βραχυκύκλωμα ή ξέρω-γω-τι-άλλο;Πλαστικός ο αρνητικός πόλος τι γράφεις και πάλι?
Αν 'εχει πλαστικο καπάκι που από εκει φευγουν διάφορα καλωδια ''δαγκώνεις'' το άκρο του καλωδίου αν δεν δίνει χέρι.
Το να δώσεις ''σασι'' (γείωση) από κάπου ΓΊΝΕΤΕ ΑΛΛΆ αλλά αν σπινθυρίσει μΠπορεί να προκαλέσειβλάβη σε κάποιο κύκλωμα αλλά πολύ σπάνια.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο