-
Είχα καιρό να θαυμάσω αλήθειες με στόμφο γραμμένες, και της διάβασα από τον φίλο Βασίλη.
Μήπως δεν της κατάλαβε κανένας?.
Μα σίγουρα τέτοια μ@λ@κι@, μόνον στα δικά μας χώματα φυτρώνει. Μα μήπως και εμείς της καλλιεργούμε, δια της ανοχής μας. γιατί έτσι δεν βρήκε πρόσφορο έδαφος ο ΓΑΠ να μας ξετινάξει?.
Σίγουρα όπως ορθά ανέφερες, ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ, γνωρίζοντας και εκ πήρας, εξοφλάνε γραμμάτια.
Α. -
Ας κάνουμε μια σούμα, αφαιρώντας τις αναβάσεις όπου παραμένουν αρκετά υγιείς:
Ν1: εξαφανίστηκε. Για διάφορους λόγους.
Ν2: συμμετοχή μόνο στο ΠΠΡ ασφάλτου, με ετήσιο κόστος ίδιο με το κόστος απόκτησης ενός αυτοκινητου αυτής της κλάσης. Καμία τύχη σε σπριντ, καμία τύχη σε τοπικά έπαθλα.
Ν3: καληνύχτα. Όποιος θέλει να μάθει τους λόγους ας κοιτάξει το παρελθόν.
Α5: όποτε κατεβαίνει κάποιο κιτ-καρ μόνο ο Πάζης έχει τύχη πηγαίνοντας με την ταυτότητα στο στόμα.
Α6: από φέτος καληνύχτα. Ούτε στα ράλλυ ούτε στα σπριντ έχει καμία τύχη κάποιος με Α6 απέναντι σε κιτ-καρ και R2 (ξέρω τι θα πείτε, δεν ισχύει. Ακόμα και με το μικρότερο βάρος, κανένα Α6 στη Γαλλία και στην Ιταλία δεν κατάφερε να κερδίσει ισάξιο οδηγό με R2)
A7: καμία τύχη απέναντι σε R3, S1600.
ΕΕ9-ΕΕ10-ΕΕ11: Εμπρός παλικάρια, κυνηγήστε τη γενική. Ακόμα και στα σπριντ που τα καλά και πανάκριβα ΕΕ10 έπαιρναν την 1600, τώρα θα πρέπει να κάνουν προσευχή να μην κατέβει κάποιο αυθεντικό κιτ-καρ.
Αυτοκίνητα με εθνική ομολογκασιόν: Χαμένα στο διάστημα και ελπίζω να μην έχει βάση η φήμη που αναφέρει ο van.Τι μένει με δυνατότητα για ευθύ συναγωνισμό; Α8, S1600, R3, 1600 κιτ-καρ, 1400 κιτ-καρ και Ν4 όσο δεν εμφανίζεται κανείς με S2000. Με άλλα λόγια, αυτοκίνητα που στοιχίζουν από ένα ως δύο δυάρια στα Πατήσια. Είμαστε με τα καλά μας;
-
Το θέμα είναι οτι επειδή οι Αγώνες θα πάνε κατα διαόλου φέτος και δεν θα μαζευονται κλάσεις-αρα αυτοκίνητα..., που θα χρεώσει η ΟΜΑΕ την αποτυχία? Στις λέσχες ?Στους επικίνδυνους και ασχετους με την Ελληνική πραγηματικότητα συνεργάτες της? ή στην ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΙ προκύρηξη?
-
@scn
Πόσα Α5 κιτ καρ υπάρχουν στους ελληνικούς αγώνες ? Ενα Micra Κ11 θυμάμαι (του Ζιάκα) και ένα 106R, άλλο ? -
Ξεχνάς...και ενα PUMA και αλλο ενα 106...αλλα τι σε κάνει να πιστευεις, οτι δεν θα εισαχθούν και αλλα?Αν σου δωθεί η δυνατότητα να γίνεις Πρωταθλητής απο τα αποδυτήρια...Ε, κάποιοι θα το κανουν...!
-
Α ξέχασα το PUMA. Το οποίο δε θυμάμαι να 'κερδίζει' από τα αποδυτήρια, όποτε συμμετέχει (*). Πάντως ως προς τα Α5 δεν άλλαξε κάτι φέτος, τα κιτ καρ μετράγανε εδώ και χρόνια στην Α5 κανονικά (πάντα με μεγαλύτερο βάρος)
Αυτό που σίγουρα είναι μεγάλο λάθος είναι οι κλάσεις στα σπριντ
Πάντως υπό τις παρούσες συνθήκες οι παραπάνω αναλύσεις έχουν 2 θέματα:
- Υποθέτουν ότι κριτήριο για το αν θα τρέξει κάποιος ή όχι είναι το αν διεκδικεί κάποιο 'τσίγκο'. Που υπό τις παρούσες συνθήκες δεν ισχύει, κάποιος τρέχει για να κάνει την πλάκα του (ανέκαθεν αλλά πολύ περισσότερο πέρισι και φέτος που ελάχιστοι ακολουθούν κάποιο θεσμό)
- (*) Υποθέτουν ότι κριτήριο επικράτησης είναι ο τεχνικός κανονισμός. Που είναι ένα από τα κριτήρια επικράτησης αλλά υπάρχουν πολλά άλλα πχ. οδηγική ικανότητα, βαθμός και κόστος εμπλοκής (πχ. κιτ καρ με αρχαία Silverstone ή κανονικό αυτοκίνητο με φρέσκα Pirelli ?). Και τα οποία ποτέ δεν μπορείς να τα ισοζυγίσεις. Οπότε η εμμονή στα τεχνικά είναι αποπροσανατολιστική και υπάρχουν άλλα πολύ σημαντικά θέματα (πχ. μείωση κόστους) που παραβλέπονται.
-
Τα πάντα ξεκινούν απο ΄την Προκύρηξη.
Αν θέλεις μείωση κόστους, φροντίζεις και οι αγώνες να εχουν χαμηλό κόστος, για ολους. Επίσης απο την προκύρηξη, βγαίνει και αν το πρωτάθλημά σου, στοχευει στην μειωση του κόστους ή οχι.Κατόπιν φτιάχνεις κανονισμούς με μέλλον και γνώμονα την μείωση του κόστους.
Οταν πετάς αυτοκίνητα εξω, αυτό δεν ειναι μείωση κόστους.Αυτό ειναι αυξηση.Οταν δεν εχει προσανατολύσει, απο την προκύρηξή σου, που θα κατευθύνεις (έμμεσα) αυτούς που θίγεις, τότε αυξάνεις το κόστος, δεν το μειώνεις.
Οταν δεν εχεις πρόβλεψη τουλάχιστον μιας πενταετιας κανονισμούς και ενημέρωση αλλης μιας πενταετίας πριν, τότε πάλι εχει αυξηση του κόστους...Σε ολους. Απο τις λέσχες μέχρι τους οδηγούς. Οταν δεν εχεις φροντίσει με διάφορα τρικ-οικονομικά, να προμοτάρεις κάποιες κλάσεις που αυτές θα σου δωσουν χρήματα για να εχεις ενα ωραίο πρωτάθλημα για τους μεγάλους, αυτό συνεπάγεται αυξηση κόστους και οχι μείωση. Οταν μια 10 ετία πριν δεν στήριζες την Ν, θέλεις απο διαφήμιση, θέλεις απο ελέγχους, θέλεις απο image, τότε αυτό σημαίνει αυξηση του κόστους.
Οταν δεν οργανώνεις τους αγώνες, σε τοπικές κοινωνίες, ωστε να αναπτυχθεί απο εκεί νέα γενιά αυτοκινήτων και οδηγών, τότε αυτό είναι αυξηση του κόστους.
Οταν δεν στηρίζεις τους μικρούς που συτμπληρώνουν τις συμμετοχές του αγώνα σου, αλλα χαριεντίζεσαι με τον Πρωταθληταρά, αυτό σημαίνει αυξηση κόστους.Γιατι απλά οι μικροί θα εξαφανιστούν.
Και επειδή κάποιος κοντορεβιθούλης ανέφερε την csai, να του θυμίσω οτι η CSAI δεν κρέμεται απο τα π@π@ρια κανενός Aνδρεούτσι και Μπάσο...και να του θυμίσω, οτι μια μεγάλη και γνωστή ομάδα στην Ιταλία που ήταν μέχρι το 2010 ο επίσημος αντιπρόσωπος της CITROEN SPORT με χσαρα WRC, αυτή την στιγμή φυτοζωεί...γιατι απλά Είδαν το μέλλον και δεν αναλώθηκαν οι ΙΤΑΛΟΙ, μεχρι να πεθσνουν στα WRC... Τα υποβάθμισαν και αυτά, αλλα τους εδωσαν και τον δικό τους χώρο να 'παίζουν'...Δεν τα 'πέταξαν'...Οπως επίσης και δεν εχουν πετάξει κανεναν 'μικρό'.ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΜΕΝΑ.ΠΑΝΤΟΥ.Τώρα αν αυτοί δεν συμπληρώνουν, τότε αυτό ειναι πρόβλημα των οδηγών και οχι της CSAI...Πάντως το συστημά τους, τόσα χρόνια, δουλευει...Βγάζουν οδηγούς.Εμείς ποιον βγάλαμε, αλλον, εκτός απο τον ΙΑΒΕΡΗ, που κέρδισε ειδικές απο πρωτοκλασάτους?
-
από nass » 25/01/12 17:48
@scn
Πόσα Α5 κιτ καρ υπάρχουν στουςΝάσο, μη με ρίχνεις σε παρακαλώ! 2 τα δικά μου και συνολικά άλλα 4 μίκρα. Ξεχνάς φαίνεται ότι όλα τα Κ11 είναι ομολογκαρισμένα kit car, αφού έχουν χταπόδι. Σε παρακαλώ να διορθώσεις άμεσα
Στα σοβαρά τώρα. Οι σοβαροί προλαλήσαντες το έγραψαν το νόημα. Κάποιοι ανεγκέφαλοι ξεπληρώνουν γραμμάτια και κάνουν τέτοιες προκηρύξεις. Η έλλειψη φαντασίας από τους διοικούντες είναι παραπάνω από εμφανής, ύποπτη θα έλεγα, προφανώς για να ανακηρύσσουν πρωταθλητές κατά βούληση.
Παληκάρια, τα κάνατε μπάχαλο!
ΥΓ. Όσοι είδαν τις διαδρομές του φετεινού Ακρόπολις, θα κατάλαβαν γιατί δεν πήρε το σπριντ η Κόρινθος στα Τρίκαλα. Όσοι δεν τις είδατε, σας πληροφορώ ότι η ειδική Ζήρεια, περνάει από τμήμα του σπριντ της Κορίνθου. Άρα, πως οι πληβείοι της επαρχίας να τολμήσουν να επαναλάβουν τον επιτυχημένο αγώνα τους;
Αηδιασμένος
Λάμπης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
από nass » 25/01/12 17:48ΥΓ. Όσοι είδαν τις διαδρομές του φετεινού Ακρόπολις, θα κατάλαβαν γιατί δεν πήρε το σπριντ η Κόρινθος στα Τρίκαλα. Όσοι δεν τις είδατε, σας πληροφορώ ότι η ειδική Ζήρεια, περνάει από τμήμα του σπριντ της Κορίνθου. Άρα, πως οι πληβείοι της επαρχίας να τολμήσουν να επαναλάβουν τον επιτυχημένο αγώνα τους;
Αηδιασμένος
ΛάμπηςΛαμπικο σε πολλα εχεις δικηο, εδω ομως υπερβαλλεις. Επειδη μια λεσχη χρησιμοποιει μια ειδικη για αγωνα της, δεν σημαινει οτι δεν μπορει να την περασει και καποιος αλλος! Το οτι επρεπε η Κορινθος να επαναλαβει, ειναι περαν πασης αμφιβολιας, ομως...
Το ξαναγραφω. Οποιος πραγματικα ηθελε να φτιαξει ενα πρωταθλημα με αμειωτο ενδιαφερον και εμφαση στην οικονομια, δεν ειχε παρα να γραψει μια λεξη: ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ!!! Τα υπολοιπα, οδοντοκρεμες.
Λωρη, δεν εχεις πεισθει ακομη οτι απο καπου μπαζει το συστημα? Δεν αισθανεσαι οτι στα οσα εκφραζουν πιο πανω οι συνομιλητες μας (αλλος κομψα, αλλος αγρια, τι σημασια εχει?) θα αξιζε η καταθεση μιας 'επισημης' απαντησης. Σεβασμος κι Επικοινωνια αν μη τι αλλο βρε αδερφε! -
νατη κι αυτη η απορια λυμενη ........
γιατι σε αλλο θεμα , ειχε μεινει ....απορια !(Γιατρε , δεν νομιζω οτι το εγραψε ετσι απεδευτα αυτο ο Λαμπης !)
(και τωρα ειναι η σειρα σου να μου τα σουρεις , που απο περσι πιστευα οτι οταν εσυ ελεγες οτι δεν φτανει , ειναι λιγος !)
ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΕ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ..... , ΑΝΘΡΩΠΟΙ !
ρεζιλια των σκυλιων σε ολα σχεδον τα επιπεδα !
ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ , ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΤΕ , ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ! με το χερι στην καρδια !ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ .
-
Επειδη μια λεσχη χρησιμοποιει μια ειδικη για αγωνα της, δεν σημαινει οτι δεν μπορει να την περασει και καποιος αλλος! Το οτι επρεπε η Κορινθος να επαναλαβει, ειναι περαν πασης αμφιβολιας, ομως...
Χρήστο,λέω ακριβώς το ίδιο πράγμα.
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Τα πάντα ξεκινούν απο ΄την Προκύρηξη.
Αν θέλεις μείωση κόστους, φροντίζεις και οι αγώνες να εχουν χαμηλό κόστος, για ολους. Επίσης απο την προκύρηξη, βγαίνει και αν το πρωτάθλημά σου, στοχευει στην μειωση του κόστους ή οχι.Κατόπιν φτιάχνεις κανονισμούς με μέλλον και γνώμονα την μείωση του κόστους.
Οταν πετάς αυτοκίνητα εξω, αυτό δεν ειναι μείωση κόστους.Αυτό ειναι αυξηση.Οταν δεν εχει προσανατολύσει, απο την προκύρηξή σου, που θα κατευθύνεις (έμμεσα) αυτούς που θίγεις, τότε αυξάνεις το κόστος, δεν το μειώνεις.
Οταν δεν εχεις πρόβλεψη τουλάχιστον μιας πενταετιας κανονισμούς και ενημέρωση αλλης μιας πενταετίας πριν, τότε πάλι εχει αυξηση του κόστους...Σε ολους. Απο τις λέσχες μέχρι τους οδηγούς. Οταν δεν εχεις φροντίσει με διάφορα τρικ-οικονομικά, να προμοτάρεις κάποιες κλάσεις που αυτές θα σου δωσουν χρήματα για να εχεις ενα ωραίο πρωτάθλημα για τους μεγάλους, αυτό συνεπάγεται αυξηση κόστους και οχι μείωση. Οταν μια 10 ετία πριν δεν στήριζες την Ν, θέλεις απο διαφήμιση, θέλεις απο ελέγχους, θέλεις απο image, τότε αυτό σημαίνει αυξηση του κόστους.
Οταν δεν οργανώνεις τους αγώνες, σε τοπικές κοινωνίες, ωστε να αναπτυχθεί απο εκεί νέα γενιά αυτοκινήτων και οδηγών, τότε αυτό είναι αυξηση του κόστους.
Οταν δεν στηρίζεις τους μικρούς που συτμπληρώνουν τις συμμετοχές του αγώνα σου, αλλα χαριεντίζεσαι με τον Πρωταθληταρά, αυτό σημαίνει αυξηση κόστους.Γιατι απλά οι μικροί θα εξαφανιστούν.
Και επειδή κάποιος κοντορεβιθούλης ανέφερε την csai, να του θυμίσω οτι η CSAI δεν κρέμεται απο τα π@π@ρια κανενός Aνδρεούτσι και Μπάσο...και να του θυμίσω, οτι μια μεγάλη και γνωστή ομάδα στην Ιταλία που ήταν μέχρι το 2010 ο επίσημος αντιπρόσωπος της CITROEN SPORT με χσαρα WRC, αυτή την στιγμή φυτοζωεί...γιατι απλά Είδαν το μέλλον και δεν αναλώθηκαν οι ΙΤΑΛΟΙ, μεχρι να πεθσνουν στα WRC... Τα υποβάθμισαν και αυτά, αλλα τους εδωσαν και τον δικό τους χώρο να 'παίζουν'...Δεν τα 'πέταξαν'...Οπως επίσης και δεν εχουν πετάξει κανεναν 'μικρό'.ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΜΕΝΑ.ΠΑΝΤΟΥ.Τώρα αν αυτοί δεν συμπληρώνουν, τότε αυτό ειναι πρόβλημα των οδηγών και οχι της CSAI...Πάντως το συστημά τους, τόσα χρόνια, δουλευει...Βγάζουν οδηγούς.Εμείς ποιον βγάλαμε, αλλον, εκτός απο τον ΙΑΒΕΡΗ, που κέρδισε ειδικές απο πρωτοκλασάτους?
Κυριε Αναγνωστοπουλε,
Θα εκτιμουσα αν αναφεροσασταν στο προσωπο μου με πιο κοσμιους χαρακτηρισμους.
Σας ευχαριστω πολυ.'el-em'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@scn
Πόσα Α5 κιτ καρ υπάρχουν στους ελληνικούς αγώνες ? Ενα Micra Κ11 θυμάμαι (του Ζιάκα) και ένα 106R, άλλο ?Ένα Μίκρα (Μπάσδελης, δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο), δύο 206, δύο 106, ένα Πούμα. Δες τη διαφορά στους χρόνους στο τελευταίο Παλάδιο ανάμεσα στα δύο κιτ-καρ και τους χρόνους των κανονικών Α5, τόσο τους περσινούς όσο και τους προπέρσινους. Ήταν σε άλλο αγώνα και η διαφορά δεν είναι μόνο από οδηγική ικανότητα. Αν αυτό δεν είναι διάλυση συναγωνισμού τι είναι; Από την Α5 έχουν σχεδόν εξαφανιστεί τα περίπου 20 Γιάρις, τα περίπου 15 απλά 106, μερικά 205 και κάμποσα άλλα ακόμα. Επιπλέον, κάποια απ' αυτά πωλούνται σε γελοίες τιμές και δε χτυπάει ούτε τηλέφωνο. Αυτό δε λέει τίποτα σε κανέναν;
Πάντως υπό τις παρούσες συνθήκες οι παραπάνω αναλύσεις έχουν 2 θέματα:
- Υποθέτουν ότι κριτήριο για το αν θα τρέξει κάποιος ή όχι είναι το αν διεκδικεί κάποιο 'τσίγκο'. Που υπό τις παρούσες συνθήκες δεν ισχύει, κάποιος τρέχει για να κάνει την πλάκα του (ανέκαθεν αλλά πολύ περισσότερο πέρισι και φέτος που ελάχιστοι ακολουθούν κάποιο θεσμό)
Όχι, δεν είναι καθόλου έτσι. Μόνο για την πλάκα και την οδηγική ευχαρίστηση τρέχουν πολύ λίγοι. Η μεγάλη πλειονότητα των οδηγών θέλουν και να κυνηγήσουν κάτι, να παίξουν το παιχνίδι του συναγωνισμού για κάποια υψηλή θέση. Και νιώθουν πολύ άσχημα όταν δεν τους δίνονται οι δυνατότητες για ισότιμο παιχνίδι ή όταν κάποιος αλεξιπτωτιστής στην κλάση τους (π.χ. τα κιτ-καρ) τους πετάει μια θέση πιο πίσω. Επίσης, δεν τους αρέσει καθόλου ότι για να πιάσουν αυτόν θα πρέπει να πάρουν τρελά ρίσκα, ενώ εκείνος δε θα ρισκάρει πουθενά. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτό το παιχνίδι δεν είναι καθόλου ακίνδυνο.
- (*) Υποθέτουν ότι κριτήριο επικράτησης είναι ο τεχνικός κανονισμός. Που είναι ένα από τα κριτήρια επικράτησης αλλά υπάρχουν πολλά άλλα πχ. οδηγική ικανότητα, βαθμός και κόστος εμπλοκής (πχ. κιτ καρ με αρχαία Silverstone ή κανονικό αυτοκίνητο με φρέσκα Pirelli ?).
Όχι, προς θεού, κανείς δεν ξεχνά τους άλλους παράγοντες. Όμως, ένα απλό Α5 για να παίξει με ένα κιτ-καρ που το οδηγάει λίγο κατώτερος οδηγός, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον φρέσκα Μισλέν, να φοράει Proflex ή Ohlins, ο οδηγός του Α5 να κάνει 6-7 αγώνες το χρόνο και, το κυριώτερο, να έχει λιώσει στις δοκιμές. Και πάλι δε θα έχει πολλές πιθανότητες.
Πάντως, η σούμα που έκανα δεν είχε μόνο την Α5. Ανέφερε όλες τις κλάσεις και δείχνει μια γενικότερη φιλοσοφία μη-διατήρησης των μικρών στους αγώνες, όπως την περιγράφει και ο van. Περί αυτού δεν είδα καμία απάντηση.
-
Σίγουρα από μένα δεν θα έβλεπες κάποια απάντηση, εγώ απλά λόγω ελάχιστης εμπλοκής με τους ελληνικούς αγώνες είχα την ειλικρινή απορία πόσα Α5 κιτ καρ υπάρχουν. ΟΚ.
Εκτός του Παλάδιου έχεις άλλο παράδειγμα σημαντικής συμμετοχής Α/5 κιτ καρ ?
Μην ξεχνάμε πάντως ότι γενικά οι κατασκευαστές δεν ασχολούνται με τις μικρότερες κλάσεις:
Πόσα Ν/3 έχουν αναγνωρισθεί διεθνώς τα τελευταία 10 χρόνια ? 3-4 ? (2-3 Clio και 1-2 Honda) ? Στη συζήτηση για τα Ν/3 μην ξεχνάμε ότι πρόκειται έτσι και αλλιώς για αυτοκίνητα των €25000-30000 και για να τα κάνεις ετοιμοπόλεμα με τα βασικά (κέιτζ κοκ.) θέλουν τελικά €40000 δηλ. είναι πολύ ακριβά για την ελληνική πραγματικότητα... (και το αρχικό 25άρι 'τσούζει', αλλιώς σκας 25 και βάζεις άλλα 15 και αλλιώς σκας 10-15 και βάζεις σταδιακά άλλα 25 για να φτάσεις στο ίδιο τελικά κόστος ενός καλού Α/6)
Πόσα Α/5 και Α/6 ? (που να είναι Α/5 ή Α/6 δηλ. να έχουν και κάτι αξιόλογο σε κανα VO και όχι προετοιμασία για R). Περισσότερα έχουμε βγάλει εμείς εθνικό δελτίο αναγνώρισης (που δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση να καταργηθούν...) παρά η FIA (βασικά αξιόλογο Α/5-Α/6 τα τελευταία χρόνια μόνο το C2 και κανά Swift...) Κοκ... Και για ποιό λόγο δεν τρέχουν πια τα πχ. Yaris στην Α/5 ? Επειδή τα 'σκότωσαν' τα κιτ καρ ? Καθόλου δε το νομίζω (πχ. στο χώμα τρέχουν μόνο τα τέρατα κιτ καρ του φίλου μας του Lambis ), απλά είχαν φτάσει να έχουν κοστίσει €40000 το καθένα.
Δεν αντιλαμβάνομαι όμως ποιά ακριβώς είναι η πρόταση σε σχέση με τα πάσης φύσης κιτ καρ - S1600 - R κτλ. Το να τρέχουν στη 'σωστή' με βάση τα διεθνή δεδομένα κλάση με πχ. αυξημένο βάρος (+80 κιλά τα A/6 κιτ καρ, +110 κιλά τα R2) υποτίθεται ότι δεν είναι σωστό. ΟΚ. Το να τρέχουν σε δική τους κλάση πχ. A/6+ είναι βλακεία διότι δεν συμπληρώνουν ποτέ. Το να τρέχουν στην 'επόμενη' κλάση όπως στα σπριντ ? Δηλαδή ΟΚ τα S1600 είναι για την Α/7, πραγματικά πιστεύετε ότι τα C2 R2 και τα 206 κιτ καρ με τα χταπόδια είναι για την Α/7 ? (εκτός και αν κάνουμε κανονισμούς ειδικά για κάθε αυτοκίνητο, '206 με χταπόδι ? Α/6 με 1000 κιλά βάρος' '206 με φουσκώματα ? Α/7' ε προφανώς αυτό δε γίνεται) Δηλαδή τότε δεν τους διώχνεις αυτούς από τους αγώνες αν τους βάζεις από την αρχή να παίζουν με τα θηρία ? (και δε σε λένε πχ. Ζάχο να μη μασάς)
Επιμένω όμως ότι το βασικό πρόβλημα δεν είναι τεχνικό. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν λεφτά και όχι μόνο κρίσης, επί πολλά χρόνια. Και δεν υπάρχουν λεφτά διότι το motorsport έχει απαξιωθεί ως προϊόν και δεν 'πουλάει' στη χώρα μας μετά από σειρά λάθη όλων των πλευρών (κυρίως από πλευράς προβολής και άλλων πολλών από την Αρχή αλλά και από πλευράς χειρισμού χορηγών από τους αγωνιζόμενους). Στην Ιταλία το motorsport πουλάει (και εκεί πλέον όχι τόσο καλά όσο παλιότερα) και άρα έχουν άλλες πολυτέλειες, εδώ είμαστε φτωχοί. Και η φτώχεια φέρνει γκρίνια. Αυτό πρέπει να αλλάξει και όχι να ασχολούμαστε με τις ώρες με τα κιλά και τις ίντσες (που χρειάζεται και αυτό αλλά δεν είναι το κύριο πρόβλημα).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εκτός του Παλάδιου έχεις άλλο παράδειγμα σημαντικής συμμετοχής Α/5 κιτ καρ ?
Το συγκεκριμένο εργοστασιακό Micra, για παράδειγμα, έχει διαλύσει το συναγωνισμό ουκ ολίγες φορές.
Μην ξεχνάμε πάντως ότι γενικά οι κατασκευαστές δεν ασχολούνται με τις μικρότερες κλάσεις
Πολύ σωστό. Όμως γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια ασχολούνταν; Μήπως δεν ασχολούνται πια επειδή τα έκανε μπάχαλο η FIA με αποτέλεσμα για ένα μεταχειρισμένο R1 να θες κοντά 30000 και ένα καινούργιο να ξεπερνά τις 45000; Υπόψη ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είναι ουσιαστικά ένα σύγχρονο Ν1, απ' αυτά που πριν 15 χρόνια τα φτιάχναμε καινούργια με 12000. Αυτός είναι ο λόγος που τα παλιότερα Α5, Α6, Ν2 είναι ακόμα σε ζωή και σε φτωχές χώρες όπως η δική μας πρέπει να κρατηθούν στη ζωή μέχρι να λογικευτεί η FIA, αν λογικευτεί.
Δεν αντιλαμβάνομαι όμως ποιά ακριβώς είναι η πρόταση σε σχέση με τα πάσης φύσης κιτ καρ - S1600 - R κτλ. Το να τρέχουν στη 'σωστή' με βάση τα διεθνή δεδομένα κλάση με πχ. αυξημένο βάρος (+80 κιλά τα A/6 κιτ καρ, +110 κιλά τα R2) υποτίθεται ότι δεν είναι σωστό. ΟΚ. Το να τρέχουν σε δική τους κλάση πχ. A/6+ είναι βλακεία διότι δεν συμπληρώνουν ποτέ.
Δηλαδή επειδή δε συμπληρώνουν πρέπει να πηδήξουν τη μοναδική υγιή κατηγορία που έχει μείνει στους ελληνικούς αγώνες; Μη σώσουν και συμπληρώσουν. Αυτό είναι πρόβλημα όσων τα αγόρασαν, οι οποίοι εξαρχής γνώριζαν ότι αποκλείεται ποτέ στην Ελλάδα να μαζευτούν πολλά τέτοια αυτοκίνητα. Στο κάτω-κάτω δε νομίζω ότι κανείς απ' αυτούς τα αγόρασε για να τρέξει στην Α6. Αν κάποιος το έκανε θα ήταν για γέλια, αλλά απ' όσο ξέρω κανένα κιτ-καρ δεν αγοράστηκε με αυτό το σκοπό. Μάλλον τις υψηλές θέσεις στη γενική και την οδήγηση ενός 100% αγωνιστικού είχαν στο νου τους όσοι τα αγόρασαν. Αντίθετα, στην Α6 θα βρεις ένα σωρό ανθρώπους που πήγαν σ' αυτή επειδή ακριβώς έχει πολλά αυτοκίνητα και συμπληρώνει και είχαν ως προτεραιότητα να μην τρέχουν μόνοι τους.
Και για να μπούμε ξανά στην ουσία, ποια είναι η προτεραιότητα; Να βολέψουμε όσους πήραν ή μπορούν να πάρουν πανάκριβα αυτοκίνητα ή να φροντίσουμε να έχουμε υγιή βάση στις πιο προσιτές κλάσεις; Για μένα θα πρέπει να είναι το δεύτερο. Σε άλλο ποστ υπάρχει ο Αγ. Κωνσταντίνος και η Πλάκα του Χατζηρήγα το 2002 με το 106. Πιστεύεις ότι αν δεν υπήρχε εκείνο το καπ, δηλαδή μια φθηνή κατηγορία με ισότιμο συναγωνισμό, θα είχε ποτέ ο συγκεκριμένος οδηγός τη δυνατότητα ή το κίνητρο να οδηγήσει έτσι;Επιμένω όμως ότι το βασικό πρόβλημα δεν είναι τεχνικό. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν λεφτά και όχι μόνο κρίσης, επί πολλά χρόνια. Και δεν υπάρχουν λεφτά διότι το motorsport έχει απαξιωθεί ως προϊόν και δεν 'πουλάει' στη χώρα μας μετά από σειρά λάθη όλων των πλευρών (κυρίως από πλευράς προβολής και άλλων πολλών από την Αρχή αλλά και από πλευράς χειρισμού χορηγών από τους αγωνιζόμενους). Στην Ιταλία το motorsport πουλάει (και εκεί πλέον όχι τόσο καλά όσο παλιότερα) και άρα έχουν άλλες πολυτέλειες, εδώ είμαστε φτωχοί.
Συμφωνούμε απόλυτα. Μόνο που, ακριβώς επειδή εδώ είμαστε φτωχοί, ας προσαρμοστούμε σε αυτή την πραγματικότητα και ας μην κάνουμε τη μία ανοησία μετά την άλλη. Προσαρμογή σ' αυτή την πραγματικότητα είναι τα κίνητρα στις φτωχές (για να χρησιμοποιήσω τη δική σου λέξη) κλάσεις και η διεξαγωγή φθηνών αγώνων και θεσμών. Τίποτε άλλο. Πώς; Εδώ μέσα έχουν γραφτεί κάμποσες προτάσεις προς αυτή την κατεύθυνση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πόσα Ν/3 έχουν αναγνωρισθεί διεθνώς τα τελευταία 10 χρόνια ? 3-4 ? (2-3 Clio και 1-2 Honda) ? Στη συζήτηση για τα Ν/3 μην ξεχνάμε ότι πρόκειται έτσι και αλλιώς για αυτοκίνητα των €25000-30000 και για να τα κάνεις ετοιμοπόλεμα με τα βασικά (κέιτζ κοκ.) θέλουν τελικά €40000 δηλ. είναι πολύ ακριβά για την ελληνική πραγματικότητα... (και το αρχικό 25άρι 'τσούζει', αλλιώς σκας 25 και βάζεις άλλα 15 και αλλιώς σκας 10-15 και βάζεις σταδιακά άλλα 25 για να φτάσεις στο ίδιο τελικά κόστος ενός καλού Α/6)
Aυτη τη στιγμη για τα ελληνικα δεδομενα θα μπορουσε να ειχε δωθει κινητρο μεσω της προκυρηξης (πχ ΠΠΡ ασφαλτου με Ν3) να αναπτυχθει η κλαση Ν3, αφου βρισκεις μεταχειρισμενα clio 3 RS με 8-10.000€ και 206 RC me 5-8.000 σαν κοστος κτησης πολιτικου συν αλλα 5-10Κ€ αναλογα τι θες να φτιαξεις.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μην ξεχνάμε πάντως ότι γενικά οι κατασκευαστές δεν ασχολούνται με τις μικρότερες κλάσεις
Πολύ σωστό. Όμως γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια ασχολούνταν; Μήπως δεν ασχολούνται πια επειδή τα έκανε μπάχαλο η FIA με αποτέλεσμα για ένα μεταχειρισμένο R1 να θες κοντά 30000 και ένα καινούργιο να ξεπερνά τις 45000; Υπόψη ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είναι ουσιαστικά ένα σύγχρονο Ν1, απ' αυτά που πριν 15 χρόνια τα φτιάχναμε καινούργια με 12000. Αυτός είναι ο λόγος που τα παλιότερα Α5, Α6, Ν2 είναι ακόμα σε ζωή και σε φτωχές χώρες όπως η δική μας πρέπει να κρατηθούν στη ζωή μέχρι να λογικευτεί η FIA, αν λογικευτεί.
Σε αυτό έχεις δίκιο και η FIA δεν θα λογικευτεί ποτέ διότι οι πελάτες της δεν είναι οι ανά τον κόσμο φτωχοί αλλά τα μεγάλα εργοστάσια. Πχ. η R έχει κάποια καλά (δίνει τη δυνατότητα σε μοντέρνα βαρύτερα αυτοκίνητα να ανταγωνιστούν παλιότερα ελαφρύτερα με το να δίνει στα πρώτα κάποιες ελευθερίες 'κιτ καρ' και επίσης δίνει στον αγοραστή ένα έτοιμο 'πακέτο' από εξελιγμένα ανταλλακτικά να διαλέξει αντί να ταλαιπωρείται με δεκάδες επιλογές από τα VO) αλλά εν τέλει δίνει στους κατασκευαστές ένα τεράστιο πλεονέκτημα, συγκεντρώνει όλο το αγωνιστικό R&D και τους πελάτες αυτού στα χέρια τους.
Δεν αντιλαμβάνομαι όμως ποιά ακριβώς είναι η πρόταση σε σχέση με τα πάσης φύσης κιτ καρ - S1600 - R κτλ. Το να τρέχουν στη 'σωστή' με βάση τα διεθνή δεδομένα κλάση με πχ. αυξημένο βάρος (+80 κιλά τα A/6 κιτ καρ, +110 κιλά τα R2) υποτίθεται ότι δεν είναι σωστό. ΟΚ. Το να τρέχουν σε δική τους κλάση πχ. A/6+ είναι βλακεία διότι δεν συμπληρώνουν ποτέ.
Δηλαδή επειδή δε συμπληρώνουν πρέπει να πηδήξουν τη μοναδική υγιή κατηγορία που έχει μείνει στους ελληνικούς αγώνες; Μη σώσουν και συμπληρώσουν. Αυτό είναι πρόβλημα όσων τα αγόρασαν, οι οποίοι εξαρχής γνώριζαν ότι αποκλείεται ποτέ στην Ελλάδα να μαζευτούν πολλά τέτοια αυτοκίνητα.
Αυτή είναι η εσωστρεφής θεώρηση που μας έχει πάει πίσω και λέει 'οι αγώνες γίνονται βασικά για τους συμμετέχοντες'. Το σωστό θα έπρεπε να είναι 'οι αγώνες γίνονται βασικά για τους θεατές'. Η πρώτη θεώρηση βραχυπρόθεσμα είναι φτηνή κτλ. αλλά τελικά οι θεατές πάνε σπίτια τους (και βασικά δεν έρχεται κανείς νέος...) γιατί βαριούνται να βλέπουν επί 20 χρόνια τα ίδια και τα ίδια. Για να τους κρατήσεις πρέπει να αντιμετωπίσεις το θέμα με βάση τη δεύτερη οπτική, να τους δίνεις κάτι καινούργιο. Ποιός πιτσιρικάς θα έρθει να δει αυτοκίνητα με τα οποία έτρεχε ο μπαμπάς του και δεν μπορεί πια να αγοράσει ? Μόνο η δεύτερη θεώρηση θα φέρει χρήμα και μέσω του χρήματος θα αναβαθμίσει το σπορ ώστε να ισχύσει και το πρώτο (πολύ βασικό εννοείται).
Οπότε αν με ρωτάς '10 Α/6 και 3 κιτ καρ' ή '20 Α/6' θα σου απαντήσω το πρώτο, διότι αυτό είναι καλύτερο για τους θεατές.
Στο κάτω-κάτω δε νομίζω ότι κανείς απ' αυτούς τα αγόρασε για να τρέξει στην Α6. Αν κάποιος το έκανε θα ήταν για γέλια, αλλά απ' όσο ξέρω κανένα κιτ-καρ δεν αγοράστηκε με αυτό το σκοπό. Μάλλον τις υψηλές θέσεις στη γενική και την οδήγηση ενός 100% αγωνιστικού είχαν στο νου τους όσοι τα αγόρασαν.
Σωστό αυτό. Ομως όταν λες 'R2 = S1600 = γενική' δεν θα έρθει κανένα R2 (διότι η εξίσωση ΔΕΝ ισχύει) και κανένα S1600 (διότι υπάρχουν φτηνότεροι και απλούστεροι και πιο ξεκούραστοι τρόποι για τη γενική).
Δε λέω ότι είναι απλά τα πράγματα ούτε να μείνουν ελεύθερα τα πάσης φύσης κιτ καρ. Αλλά θέλει προσοχή γιατί η πολιτική πάσης θυσίας υποστήριξης όσων έχουμε σε αφήνει, πολύ λογικά, με όσα έχουμε (που για προφανείς λόγους συνεχώς λιγοστεύουν. Παράδειγμα: Sport στις ταχύτητες). Θέλει μια ισορροπία μεταξύ του παρόντος και του μέλλοντος.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Πόσα Ν/3 έχουν αναγνωρισθεί διεθνώς τα τελευταία 10 χρόνια ? 3-4 ? (2-3 Clio και 1-2 Honda) ? Στη συζήτηση για τα Ν/3 μην ξεχνάμε ότι πρόκειται έτσι και αλλιώς για αυτοκίνητα των €25000-30000 και για να τα κάνεις ετοιμοπόλεμα με τα βασικά (κέιτζ κοκ.) θέλουν τελικά €40000 δηλ. είναι πολύ ακριβά για την ελληνική πραγματικότητα... (και το αρχικό 25άρι 'τσούζει', αλλιώς σκας 25 και βάζεις άλλα 15 και αλλιώς σκας 10-15 και βάζεις σταδιακά άλλα 25 για να φτάσεις στο ίδιο τελικά κόστος ενός καλού Α/6)
Aυτη τη στιγμη για τα ελληνικα δεδομενα θα μπορουσε να ειχε δωθει κινητρο μεσω της προκυρηξης (πχ ΠΠΡ ασφαλτου με Ν3) να αναπτυχθει η κλαση Ν3, αφου βρισκεις μεταχειρισμενα clio 3 RS με 8-10.000€ και 206 RC me 5-8.000 σαν κοστος κτησης πολιτικου συν αλλα 5-10Κ€ αναλογα τι θες να φτιαξεις.
Και γιατί να γίνει αυτό και όχι με Α/6 που έχουμε πάμπολλα ?
Ας πούνε τουλάχιστον 'άσφαλτος = F2', αυτό έχει νόημα, όχι το να ζωντανέψεις ξαφνικά μια νεκρή κλάση. Αν είχε γίνει πριν 10 χρόνια (ή πριν 7 χρόνια για τις ταχύτητες, που δόθηκε μάχη να ΜΗΝ συμμετέχουν Ν/3 μαζί με τα Α/6 στη Sport και βλέπουμε τώρα πόσο μπροστά πήγαμε...) τότε ίσως. -
Σωστο κ. Νασο, θα μπορουσε να προκυρηχθει πρωταθλημα ασφαλτου F2 με Α6-Ν3!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτή είναι η εσωστρεφής θεώρηση που μας έχει πάει πίσω και λέει 'οι αγώνες γίνονται βασικά για τους συμμετέχοντες'. Το σωστό θα έπρεπε να είναι 'οι αγώνες γίνονται βασικά για τους θεατές'. Η πρώτη θεώρηση βραχυπρόθεσμα είναι φτηνή κτλ. αλλά τελικά οι θεατές πάνε σπίτια τους (και βασικά δεν έρχεται κανείς νέος...) γιατί βαριούνται να βλέπουν επί 20 χρόνια τα ίδια και τα ίδια. Για να τους κρατήσεις πρέπει να αντιμετωπίσεις το θέμα με βάση τη δεύτερη οπτική, να τους δίνεις κάτι καινούργιο. Ποιός πιτσιρικάς θα έρθει να δει αυτοκίνητα με τα οποία έτρεχε ο μπαμπάς του και δεν μπορεί πια να αγοράσει ? Μόνο η δεύτερη θεώρηση θα φέρει χρήμα και μέσω του χρήματος θα αναβαθμίσει το σπορ ώστε να ισχύσει και το πρώτο (πολύ βασικό εννοείται).Οπότε αν με ρωτάς '10 Α/6 και 3 κιτ καρ' ή '20 Α/6' θα σου απαντήσω το πρώτο, διότι αυτό είναι καλύτερο για τους θεατές.
Διαφωνώ τόσο με την τελευταία φράση όσο και με το σκεπτικό που καταλήγει σ' αυτή.
Το επιχείρημα περί μέλλοντος και παρόντος δεν ευσταθεί, απλώς και μόνο επειδή κανένα κιτ-καρ δεν είναι καινούργιο αυτοκίνητο. Όλα τους είναι μοντέλα προηγούμενης ή προ-προηγούμενης γενιάς.
Επίσης, δεν ξέρω αν θεωρείται θέαμα να βλέπεις ένα κιτ-καρ να περνάει σε ρυθμό επικράτησης επί ενός Α6. Μια που πιάσαμε εκείνο το καπ, εγώ θυμάμαι ακόμα μια μέτρια δεξιά σε ένα Λειβαδιάς όπου 4-5 106 του καπ κάνανε όργια. Επίσης θυμάμαι ακόμα στο γεφύρι πριν τον τερματισμό στο Κομπηγάδι τον Κοσμόπουλο με το 106 να το περνάει όλο με ανάποδα και μερικούς άλλους από το καπ να είναι επίσης στον αέρα. Όπως επίσης θυμάμαι το Σωτήρχο να δίνει σόου με το Ν2 στη Ριτσώνα παίζοντας με τα άλλα Ν2, αλλά και με το κιτ-καρ στην Πλάκα να περνάει πάνω από το όριο κυνηγώντας, όχι κάποιο Α6, αλλά τα Ν4 και τα Α8 για τη γενική. ΑΥΤΟ είναι θέαμα. Όχι να βάλεις 1-2 κιτ-καρ να κλέβουν εκκλησίες.
Προγραμμα 2012