-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Αυτοι στο ειπαν, στα χαρτια ομως υπαρχει μια κληση. Αλλαξε κατι ως προς αυτο?
Κράτησαν την κλήση μαζί με το χαρτί της ένστασης. O ίδιος o διοικητής μου είπε πως αποδέχεται την ένσταση και πως το θέμα θεωρείται λήξαν. Αν τώρα μου έρθει τίποτα... ποτέ δεν ξέρεις.
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο επίσημο χαρτί αποδοχής της ένστασης, παρά μόνο ο λόγος του διοικητή. Ο οποίος μπορεί σε 3 μήνες να την προωθήσει προς πληρωμή.
-
Και την ερχόμενη εδομάδα εκεί θα 'μαι. Θα περάσω να ρωτήσω και να πάρω ό,τι χρειάζεται
-
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Λοιπόν με είχαν γράψει με (μηχανάκι στο όνομά μου) και δεν φορούσα κράνος. Με γράψανε 29/09/2010 - 350,00 Ευρώ. Εγώ δεν το πλήρωσα γιατί τον καιρό εκείνο έτρεχα πολύ λόγο εργασίας στο εξωτερικό και δεν πρόλαβα. Μετά το ξέχασα τελείως και τώρα μου ήρθε χαρτί από την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ Υπηρεσία (Γραφείο Εσόδων) λέγοντάς μου ότι έπρεπε να την είχα πληρώσει μέχρι την λήξη (δηλ. 31/10/2011) 350,00 Ευρώ, τώρα μου ήρθε αυτό το χαρτί στο σπίτι. Αλλά θα πληρώσω τόκο ? αν ναι πόσο ? η θα παραμήνει 350,00 Ευρώ ? Παιδιά σας ευχαριστώ.
(Αν είναι λάθος η κατηγορία για αυτό το ερώτημα παρακαλώ να μεταφερθεί από τους διαχειριστές του site).
Μανώλης. -
Το χαρτι που ελαβες δεν λεει επανω ποσό;
-
Την είχες υπογράψει την κλήση; Αν ναι, αποδεικνύεται ότι είχες λάβει γνώση αυτής. Λογικά θα έχει κάποιες προσαυξήσεις, λοιπόν...
-
Γράφει μόνο κάτω (σε ένα κουτάκι Σύνολο: 350,00 Ευρώ). Ναι είχα υπογράψει το χαρτί της κλήσης.
-
Update από Ναύπλιο. Στο ίδιο σημείο που είχα φάει την κλήση, και τα 3 παρκαρισμένα σήμερα το απόγευμα είχαν κλήση. Το σημαντικότερο, όλα με πινακίδες κυκλοφορίας της περιοχής
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Update από Ναύπλιο. Στο ίδιο σημείο που είχα φάει την κλήση, και τα 3 παρκαρισμένα σήμερα το απόγευμα είχαν κλήση. Το σημαντικότερο, όλα με πινακίδες κυκλοφορίας της περιοχήςΜην ξαναπας Ναυπλιο,εχεις επικηρυχθεί !Φανταζομαι οτι το καταλαβαινεις!
-
Εγώ δεν έκανα τίποτα
-
Προσωπικά στο Ναύπλιο έχω πάει και θα ξαναπάω. Παρκάρισμα αποκλειστικά στο λιμάνι, έχει πολλές θέσεις και όποτε χρειάστηκε, το πάρκαρα απέναντι-διαγώνια από το δημαρχείο. Αγαπάμε Ναύπλιο (όπως και το περπάτημα )
-
Τελικα μπορει καποιος να μου δειξει που λεει στον ΚΟΚ οτι για να παρκαρουμε βγαζουμε φλας? Κ μη μου πειτε 'ετσι ειπε ο δασκαλος', οι 'δασκαλοι' λενε πολλα κ διαφορα...
-
Αρθρο 21
- O oδηγός πoυ πρoτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, oφείλει πρoηγoυμένως να βεβαιωθεί ότι μπoρεί να τo πράξει χωρίς κίνδυνo ή παρακώλυση των λoιπών χρηστών της oδoύ, oι oπoίoι κινoύνται πίσω, μπρoστά ή πλάι τoυ, ή ετoιμάζoνται να τoν πρoσπεράσoυν, λαμβάνoντας υπόψη τη θέση, την κατεύθυνση και την ταχύτητά τoυς.
- Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoχρεoύται να δώσει τα ακόλoυθα σήματα με τo χέρι:
α) Έκταση τoυ βραχίoνα για στρoφή πρoς την κατεύθυνση αυτoύ.
β) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα πάνω για στρoφή πρoς την αντίθετη πλευρά αυτoύ.
γ) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα κάτω, για τoν ελιγμό στάθμευσης.
...
Αρθρο 22 - Aπαγoρεύεται η πρoς τα πίσω κίνηση των oχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις κατά τις oπoίες η πρoς τα μπρoς κίνηση είναι αδύνατη ή γίνεται ελιγμός στάθμευσης
Η στάθμευση είναι ελιγμός όπως δείχνει σαφώς το (γ) και το άρθρο 22.
Και πουθενά δε λέει ο ΚΟΚ για αλαρμ (φωτεινός συναγερμός) για την περίπτωση του οποίου λέει:
Φώτα έκτακτης ανάγκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ): Tα φώτα τoυ oχήματoς πoυ αναβoσβήνoυν και χρησιμoπoιoύνται όταν τo όχημα έχει ακινητoπoιηθεί και δημιoυργείται κίνδυνoς για τoυς τρίτoυς από την ακινησία τoυ oχήματoς.
Οπότε ότι το λέει ο ΚΟΚ το λέει, η αλήθεια βέβαια είναι ότι έχει επικρατήσει διαφορετικά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αρθρο 21
- O oδηγός πoυ πρoτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, oφείλει πρoηγoυμένως να βεβαιωθεί ότι μπoρεί να τo πράξει χωρίς κίνδυνo ή παρακώλυση των λoιπών χρηστών της oδoύ, oι oπoίoι κινoύνται πίσω, μπρoστά ή πλάι τoυ, ή ετoιμάζoνται να τoν πρoσπεράσoυν, λαμβάνoντας υπόψη τη θέση, την κατεύθυνση και την ταχύτητά τoυς.
- Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoχρεoύται να δώσει τα ακόλoυθα σήματα με τo χέρι:
α) Έκταση τoυ βραχίoνα για στρoφή πρoς την κατεύθυνση αυτoύ.
β) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα πάνω για στρoφή πρoς την αντίθετη πλευρά αυτoύ.
γ) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα κάτω, για τoν ελιγμό στάθμευσης.
...
Αρθρο 22 - Aπαγoρεύεται η πρoς τα πίσω κίνηση των oχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις κατά τις oπoίες η πρoς τα μπρoς κίνηση είναι αδύνατη ή γίνεται ελιγμός στάθμευσης
Η στάθμευση είναι ελιγμός όπως δείχνει σαφώς το (γ) και το άρθρο 22.
Και πουθενά δε λέει ο ΚΟΚ για αλαρμ (φωτεινός συναγερμός) για την περίπτωση του οποίου λέει:
Φώτα έκτακτης ανάγκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ): Tα φώτα τoυ oχήματoς πoυ αναβoσβήνoυν και χρησιμoπoιoύνται όταν τo όχημα** έχει ακινητoπoιηθεί **και δημιoυργείται κίνδυνoς για τoυς τρίτoυς από την ακινησία τoυ oχήματoς.
Οπότε ότι το λέει ο ΚΟΚ το λέει, η αλήθεια βέβαια είναι ότι έχει επικρατήσει διαφορετικά.
Αρα: Για να παρκαρεις στο κεντρο της πολης, πραμα το οποιο προυποθετει ακινητοποιηση του αμαξιου, βγαζεις αλαρμ.
Για να παρκαρεις σε ανετη θεση που μπαινεις με 'τη μια' (με έναν ελιγμο δηλαδη) βγαζεις φλας. -
Να με συγχωρεις αλλα δεν θεωρω το παρκαρισμα 'ελιγμο'. Ελιγμο θεωρω την καθε αλλαγη πορειας ή την αποφυγη εμποδιου.
Απο κει κ περα, σε καμμια περιπτωση εγω προσωπικα δεν το δεχομαι ουτε ως 'σωστο'. Οχι επειδη ετσι εχει επικρατησει κ ο απο πισω θα καρφωθει πανω σου (που τελικα η αποφυγη αυτου ειναι το σημαντικοτερο), αλλα πολυ απλα επειδη το φλας υποδεικνυει κ αλλα πραγματα, με αποτελεσμα να προκαλειται μπερδεμα για το αν στριβεις ή παρκαρεις.
-
Ας ήταν μια φορά να παραδεχτείς το λάθος σου ρε kacey Οποτε σε βολεύει ο ΚΟΚ, τον φέρνεις ως ευαγγέλιο. Οποτε δε σε βολεύει, αρχίζει το 'δε θεωρώ' και 'θεωρώ' κτλ.
Λοιπόν, σου αρέσει δεν σου αρέσει, θεωρείς δεν θεωρείς, το άρθρο 21γ λέει:
γ) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα κάτω, για τoν ελιγμό στάθμευσης.
(πρόσεξε το 'ΤΟΝ ελιγμό στάθμευσης' δηλ. δεν υπάρχουν διάφοροι ελιγμοί στάθμευσης αλλά ένας μόνο, Ο ελιγμός στάθμευσης)
και το άρθρο 22 λέει:
- Aπαγoρεύεται η πρoς τα πίσω κίνηση των oχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις κατά τις oπoίες η πρoς τα μπρoς κίνηση είναι αδύνατη ή γίνεται ελιγμός στάθμευσης
(Μιλάμε για το κλασσικό 'σταματώ, βάζω όπισθεν, παρκάρω')
Τα παράπονά σου στην επιτροπή του ΚΟΚ, τα ονόματά τους είναι στη 2η νομίζω σελίδα.
Δεν είναι 'σωστό', όπως δεν είναι 'σωστό' που ο ΚΟΚ απαγορεύει πολλά λογικά όπως τα αλάρμ (και για την περίπτωση που ΜΠΟΡΕΙ να ακινητοποιηθούμε και πρέπει να 'ξυπνήσουμε' τον από πίσω πχ. μποτιλιάρισμα σε αυτοκινητόδρομο), η προσπέραση από δεξιά στον αυτοκινητόδρομο αν ο άλλος έχει κατσικωθεί αριστερά (μην ξαναρχίσουμε τα ίδια, το κάνουμε αλλά τυπικά απαγορεύεται), το στρίψιμο δεξιά σε κόκκινο φανάρι με ευθύνη του οδηγού (όπως Αμερική), η υπέρβαση ορίων ταχύτητας για μας τους υπερπιλότους κτλ. κτλ. Ε τι να κάνουμε, ακόμα και εμείς οι παρανομούμε
Ελα παραδέξου το, χρησιμοποιείς αλάρμ (όπως και γω) αλλά είσαι παράνομος (όπως και γω)
Ελα παραδέξου το, πιάστηκες αδιάβαστος
-
Πιαστηκα τυφλος. Δεν ειδα ποτε οτι εγραφε συγκεκριμενα 'ελιγμος σταθμευσης', ενω διαβασα τι εγραψες. Μου φαινεται περναω πολλες ωρες εδω μεσα κ εχω αρχισει να χαζευω απο την ακτινοβολια
ΥΓ Εννοειται οτι τον νομο (οποιονδηποτε) τον χρησιμοποιουμε οποτε μας βολευει κ τον επικαλουμαστε οποτε εξυπηρετει. Απο αυτο μεχρι το 'κανω οτι γουσταρω' ή το 'δεν δεχομαι ποτε οτι κανω λαθος', εχει αποσταση.
-
εγω ξερω οτι τα αλαρμ τα αναβουμε για να υποδειξουμε κινδυνο.
ασχετα που εχει επικρατησει να τα αναβουμε για να διπλοπαρκαρουμε στη βουλιαγμενης για να παρουμε τσιχλες απο το περιπτερο -
Επικίνδυνο είναι και αυτό
-
οι τσιχλες σκοτωνουν λογω ζαχαρης.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Φώτα έκτακτης ανάγκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ): Tα φώτα τoυ oχήματoς πoυ αναβoσβήνoυν και χρησιμoπoιoύνται όταν τo όχημα** έχει ακινητoπoιηθεί **και δημιoυργείται κίνδυνoς για τoυς τρίτoυς από την ακινησία τoυ oχήματoς.
Αρα: Για να παρκαρεις στο κεντρο της πολης, πραμα το οποιο προυποθετει ακινητοποιηση του αμαξιου, βγαζεις αλαρμ.
Για να παρκαρεις σε ανετη θεση που μπαινεις με 'τη μια' (με έναν ελιγμο δηλαδη) βγαζεις φλας.Ενδιαφέρουσα ερμηνεία.
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.