-
Αυτό ακριβώς
Και μάλιστα τη στιγμή που προσπαθείς να το 'μαζέψεις'
-
Μα τι συζηταμε τωρα; Η μονη περιπτωση που βολευει η ρεζερβα αναγκης ειναι σου σκασει το λαστιχο μεσα στην πολη κ εργασιμες ωρες. Σε ολες τις υπολοιπες ειναι πακετο. Ας πουμε οτι εχεις κανει την διαδρομη Αθηνα-Θεσ/νικη κ ξεκινας Κυριακη πρωι να επιστρεψεις κ σε πιανει λαστιχο. Τι θα κανεις; Θα βγαλεις ολο το ταξιδι με 80;
Οσο για το βαρος, ε οχι κ 10 κιλα! (εκτος αν μιλαμε για 17''+) Εγω πχ που εβαλα σιδερενια 14'' αντε να ειναι 3-5(το πολυ) κιλα βαρυτερη απο την ροδα-για-παπακι ρεζερβα κ πανω-κατω το ιδιο με τις 15'' αλουμινιου του αυτοκινητου. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Μα τι συζηταμε τωρα; Η μονη περιπτωση που βολευει η ρεζερβα αναγκης ειναι σου σκασει το λαστιχο μεσα στην πολη κ εργασιμες ωρες. Σε ολες τις υπολοιπες ειναι πακετο. Ας πουμε οτι εχεις κανει την διαδρομη Αθηνα-Θεσ/νικη κ ξεκινας Κυριακη πρωι να επιστρεψεις κ σε πιανει λαστιχο. Τι θα κανεις; Θα βγαλεις ολο το ταξιδι με 80;
Οσο για το βαρος, ε οχι κ 10 κιλα! (εκτος αν μιλαμε για 17''+) Εγω πχ που εβαλα σιδερενια 14'' αντε να ειναι 3-5(το πολυ) κιλα βαρυτερη απο την ροδα-για-παπακι ρεζερβα κ πανω-κατω το ιδιο με τις 15'' αλουμινιου του αυτοκινητου.225/45/17 για την ακρίβεια!
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Μα τι συζηταμε τωρα; Η μονη περιπτωση που βολευει η ρεζερβα αναγκης ειναι σου σκασει το λαστιχο μεσα στην πολη κ εργασιμες ωρες. Σε ολες τις υπολοιπες ειναι πακετο. Ας πουμε οτι εχεις κανει την διαδρομη Αθηνα-Θεσ/νικη κ ξεκινας Κυριακη πρωι να επιστρεψεις κ σε πιανει λαστιχο. Τι θα κανεις; Θα βγαλεις ολο το ταξιδι με 80;
Οσο για το βαρος, ε οχι κ 10 κιλα! (εκτος αν μιλαμε για 17''+) Εγω πχ που εβαλα σιδερενια 14'' αντε να ειναι 3-5(το πολυ) κιλα βαρυτερη απο την ροδα-για-παπακι ρεζερβα κ πανω-κατω το ιδιο με τις 15'' αλουμινιου του αυτοκινητου.225/45/17 για την ακρίβεια! και η διαφορά μου πρέπει να είναι γύρω στα 7 κιλά!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
225/45/17 για την ακρίβεια!βαρέλι σκέτο
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
225/45/17 για την ακρίβεια! και η διαφορά μου πρέπει να είναι γύρω στα 7 κιλά!
Ok, παω πασο!
-
Καλησπέρα παιδιά,
Το καλύτερο με 5 ρόδες ίδιων διαστάσεων στο αυτοκίνητο είναι οτι μπορεί κανείς να κάνει εναλλαγές των ελαστικών για πιο ομοιόμορφη φθορά σε 5 και οχι σε 4 λάστιχα...αυξάνεις έτσι τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σου.
το 307 που έχω έχει κανονικών διαστάσεων και κανονικού ελαστικού ρεζέρβα. 195/65/15. Δύο φορές που μου είχε σκάσει (την μία ήταν Παρασκευή), ήταν τρομερή διευκόλυνση να γνωρίζω οτι μπορούσα να κάνω όσες βόλτες θέλω, με νορμάλ ρυθμούς, και απο Δευτέρα π.χ. να φτιάξω το σκασμένο.
Δεν είναι τυχαίο οτι θεωρείται καλύτερο να έχει το αυτοκίνητο από την αρχή κανονικών διαστάσεων ρεζέρβα.
Και το επιπλέον βάρος, όσο και αν είναι, δεν επηρρεάζει τόσο την οδήγηση...είπαμε, αν οδηγείτε αγωνιστικά 24/7, τότε αλλάζει!
-
νομιζω οτι τα τραγικοποειται λιγο......ενταξει απλα με την αναγκης δεν μπορεις να τρεχεις αλλα κατα τ αλλα εχω δει αυτοκινητα να κυκλοφορουν σε νορμαλ ρυθμους με την αναγκης μεσα στην πολη και για μια εβδομαδα
-
Ο χρήστης santhis έγραψε:
Το καλύτερο με 5 ρόδες ίδιων διαστάσεων στο αυτοκίνητο είναι οτι μπορεί κανείς να κάνει εναλλαγές των ελαστικών για πιο ομοιόμορφη φθορά σε 5 και οχι σε 4 λάστιχα...αυξάνεις έτσι τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σου.Σε πολλές περιπτώσεις πλέον (λάστιχα κατευθυντικής χάραξης) αυτό είναι αδύνατο, εκτός αν ξεζαντάρεις! Επίσης εγώ προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω λάστιχο από αριστερή π.χ. πλευρά σε δεξιά.
Τα λάστιχα δεν φαγώνονται συμμετρικά και μέχρι να πατήσουν καλά στη νέα τους θέση, θα υπάρχει σημαντικά μειωμένη απόδοση.
Ακόμα περισσότερο δεν υπάρχει περίπτωση να έχω στον ίδιο άξονα δύο ελαστικά με σημαντικά διαφορετικό χρόνο χρήσης και βαθμό φθοράς. Είναι αρκετά 'επικίνδυνο'.
Και τέλος, το σταύρωμα πέντε ελαστικών προϋποθέτει αλλαγή και των πέντε όταν φαγωθούν για να έχεις ίδιο τύπο. Εκτός αν δεν σε απασχολεί να βρεθείς με ένα διαφορετικό λάστιχο από τα υπόλοιπα τρία.Στο αυτοκίνητό μου έχω αλλάξει τρείς φορές λάστιχα. Ρεζέρβα είναι ακόμα η αρχική και ευτυχώς δεν έχει συγκεκριμένη φορά κύλισης.
Επίσης οι μόνες αλλαγές που έχω κάνει είναι να φέρω τα λάστιχα μπρος-πίσω. -
Ρε παιδιά, τελικά είναι καλό να αλλάζουμε τα ελαστικά εμπρός πίσω για πιο ομοιόμορφη φθορά; (για σταυρωτά δεν αναφέρω κάτι γιατί τα ελαστικά μου είναι ασύμμετρα). Εχω εμπρος κίνηση, λάστιχα Dunlop SP3000, και περίπου 20000 κμ. Δεν βλέπω να έχουν ιδιαίτερες φθορές ακόμα, και αναρωτιέμαι αν χρειάζεται και πότε να βάλω τα εμπρός πίσω κτλ...
(Ψάχνω τα παλαιά threads για κάτι σχετικό και αυτό είναι οτι κοντύτερο βρήκα, αν υπάρχει κάτι άλλο πείτε μου)
-
Η γνώμη μου είναι η εξής:
Αν δέν έχουν μεγάλες διαφορές στό πέλμα τους,καί άν δέν είναι τα μπροστινά πολύ ξεραμένα,τότε να κάνεις τό μπρός-πίσω.
Αν τα μπροστινά σου γλυστράνε πολύ,τότε καλύτερα να μήν τα βάλεις στόν πίσω άξονα. -
Η γνώμη μου είναι να αγοράζεις καινούρια, με την ασφάλεια μας δεν παίζουμε! Μία φορά στο προηγούμενο μου αμάξι έκανα την βλακεία του μπρος - πίσω και σε μία στροφή μου πέταξε κ#λο λόγω μειωμένης πρόσφυσης των πίσω ελαστικών. Από τότε ποτέ πια τέτοιες πατέντες!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πάντως σε πισωκίνητο η αλλαγή της ρεζέρβας με μία 'ανάγκης' επηρεάζει το βάρος στον πίσω άξονα και άρα και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου!Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έκανα τίποτα!!
Μετά την ταβέρνα απαραίτητη η ρεζέρβα πίσω, για να ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ σωστό το ζύγισμα!!!
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Ρε παιδιά, τελικά είναι καλό να αλλάζουμε τα ελαστικά εμπρός πίσω για πιο ομοιόμορφη φθορά; (για σταυρωτά δεν αναφέρω κάτι γιατί τα ελαστικά μου είναι ασύμμετρα). Εχω εμπρος κίνηση, λάστιχα Dunlop SP3000, και περίπου 20000 κμ. Δεν βλέπω να έχουν ιδιαίτερες φθορές ακόμα, και αναρωτιέμαι αν χρειάζεται και πότε να βάλω τα εμπρός πίσω κτλ...Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα μόνο σε πόλη, τα μπροστινά φθείρονται περισσότερο και καλό είναι να τα γυρίζεις σύμφωνα με το τύπο των ελαστικών και τις οδηγίες στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου. Επίσης, αν τα λάστιχά σου τα αλλάζεις επειδή τα φθείρεις (πολλά χιλιόμετρα) και όχι γιατί πέρασαν 4-5 χρόνια. Αλλιώς, μην ασχολείσαι με αλλαγές.
ατσάλινες ζάντες και βουλκανιζατέρ