-
Το 'τραγικα βαρκα' μεταφράζεται ώς 'προσανατολισμος στην άνεση', τετοιο ήταν το αυτοκινητο και τετοιο θα μεινει.
Δεν ξερω τιμη, λογικα πανω απο 200 για όλα, ίσως ξερουν οι άλλοι εδω.
Δεν μπορω να σου πω πως 'ειναι τα καλυτερα, θα τρελλαθεις κλπ' αλλα σιγουρα σε εμενα φάνηκαν πολυ καλύτερα απο πριν, είχα μεγαλυτερη εμπιστοσύνη στο αυτοκινητο. -
πέρυσι έβαλα τα kyb excel-g σε accent 01 300 € κομπλέ (φπα + ευθυγράμιση) και τόσο είχαν παντού σε 5-6 που ρώτησα. Μου προτείναν και κάτι Κορεάτικα αγνώστων λοιπών στοιχείων 250€ αντίστοιχα με τα μαμά μου είπαν αλλά για 50€ δεν το ρίσκαρα. Επίσης όλοι που ρώτησαν αυτά μου προτείναν και μου λέγανε ότι τα χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών αμορτισέρ (monroe , sachs κλπ) ταιριάζουν κυρίως στα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, ενώ τα kyb στα Γιαπονεζωκορεάτικα. Τι μου είπαν μεταφέρω δεν ξέρω αν ισχύει.
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Το 'τραγικα βαρκα' μεταφράζεται ώς 'προσανατολισμος στην άνεση', τετοιο ήταν το αυτοκινητο και τετοιο θα μεινει.έτσι ακριβώς. Γέρνει αλλά με τα καινούργια αμορτισέρ δεν έχεις το παλάτζο όπως με τα τελειωμένα και το πολύ έντονο βύθισμα στο φρενάρισμα. Γενικά για τα δεδομένα και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι μια χαρα. Ιδίως αν έχεις και 13' λάστιχα με το 70αρι πρφίλ είναι χαλί όχι χάλι
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.... δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχεις ειδίκευση στο θέμα.
Απλά να πει στον ιδικό, τον βελτιωτή, τον έμπειρο, ....
Αυτές της αποφάσεις στο μαγαζί της παίρνω εγώ μετά από 40 χρόνια σαν βελτιωτής.Βρε Αντώνη δες τα παχιά γράμματα, φάσκεις και αντιφάσκεις..... αν είσαι ειδικός έχεις ειδίκευση (δεν εννοώ με χαρτί, τίτλο ειδικότητας στις αναρτήσεις).
Επειδή ο πελάτης δεν διαθέτει τις γνώσεις και εμπειρία ούτε μαντικές ικανότητες για το ποιος συνδυασμός του κάνει καλύτερα οφείλει να απευθυνθεί στον ειδικό, σε εσένα. Εσύ είσαι που έχεις την εμπειρία και τις γνώσεις όχι ίσως φυσικής κλπ αλλά την αίσθηση και την ικανότητα ώστε να προσφέρεις αυτό που πρέπει, εσύ είσαι λοιπόν ο ειδικός.
Γενικά τα λες πολύ σωστά (και ανορθόγραφα όπως πάντα... ). Γιατί εσύ είσαι από αυτούς που ξέρουν και προσφέρουν ουσία και αποτέλεσμα. Όχι σαν άλλους που κοιτάνε να πουλήσουν ανταλλακτικά και φούμαρα.
Καλέ μου φιλέ, από…. εδώ & όχι μόνον….!,(να είσαι καλά όπου και να είσαι), με την δική σου ευγενική παρέμβαση, κατάφερες να επαναφέρεις στην τάξη, έναν εκ πεποιθήσεως ανορθόγραφο!.
Χρησιμοποιώ των κειμενογράφο που μου πρότεινες, των οποίο έχω εμπλουτίσει με εκατοντάδες λέξεις, μετά από ψάξιμο…..
Και εάν έβλεπα και κόκκινες διορθώσεις θα ήμουν ευτυχείς!. Δεν ντρέπομαι εάν ένας φιλόλογος είναι καλύτερος ορθογραφικά από εμένα!. Συνάδελφος δεν θέλω να είναι καλύτερος. Είναι ο λόγος που συνεχίζω να ενημερώνομε….
Και μετά από τόσα χρόνια έδρα, δεν κάθομαι στο θρανίο!!!.... συμπαράσταση λαέεεεεεεεε…..
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
σε ενα accent του 2002,τι επιλογες εχω να βαλω?γιατι η μαμα εχει γινει ανυπαρκτη
Ο βασικός μου προμηθευτής και εισαγωγέας Kayaba, σαν πρόταση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γράφει MONROE REFLEX!.
Εμπρός 83,48ε το ένα.
Πίσω 98,94ε το ένα.
Πάντα ανώτερες λιανικές μετά φόρου. Συνήθως οι συνάδελφοι, τα τοποθετούν δωρεάν + την ευθυγράμμιση, που αντιστοιχούν με το ένα δωρεάν!!.
Μα προτείνει και MONROE ORIGINAL (Gas Technology, που μάλιστα άλλο το δεξιό, άλλο το αριστερό. Σίγουρα άλλο το εμπρός άλλο το πίσω.
Το σίγουρο είναι, ότι τα τελευταία 20 χρόνια που συνεργάζομαι, δεν έχω επιστροφές και παράπονα. Αυτό ενδιαφέρει και αυτόν και περισσότερο εμένα. Άσε που αυτά έχουν 2 χρόνια εγγύηση!. Τώρα σε όλα θα τον κάνουν 1 χρόνο….. οψόμεθα.
Α. -
Και για την ιστορία.
Όταν αγόρασα μια Vespa 250cc, ξάπλωνα για πλάκα, με ελαχίστη ταχύτητα . Ζήτησα να την πάρουν πίσω, και έγραψαν στο εργοστάσιο. Πήρα γραπτά την απάντηση. Τα αμορτισέρ είναι της πλάκας!!!!.... έβαλα πανάκριβα mitubo…. Και σταμάτησα της ξάπλες!!.
Όταν το αμορτισέρ είναι κακό, τότε στο φρενάρισμα πηδάει το αυτοκίνητο, και μπλοκάρουν οι τροχοί. Στης δυο ρόδες συνεχίζει με ξάπλα…..
Έγινε απίθανο, μέχρι που πέρασε με κόκκινο προς Καλαρι κ Πατήσια ένας αλλοδαπός, και ξύπνησα στο ΚΑΤ….(σίγουρα είμαι τρελάκιας ο κερατάς.) μου αγόρασαν ένα kimco 430cc. Είχε το ίδιο πρόβλημα. Το δοκίμασα χωρίς ξάπλα!. Πλήρωσα την διαφορά και έβαλα της αμορτισεράρες από Ιταλία.
Μετά το δοκίμασα στην εθνική από Αγ. Στέφανο, με 150 χιλιόμετρα. Πίσω αρκετά μακριά ερχόταν η γυναίκα μου με αυτοκίνητο. Ευθεία με ξεπλυμένο δρόμο από βροχή πριν από μια ώρα. (ο δρόμος ‘βαστούσε’, και ήταν άδειος. Έκανε σούζα στον εμπρός τροχό!!!!!...... και συνέχισα ευτυχισμένος.
Η γυναίκα μου έκλεγε μέχρι τα Πατήσια…..
Δεν γράφω την ιστορία της ζωής μου εδώ μέσα, μα δείχνω τους τσεκαρισμένους τρόπους μιας δοκιμής!!. Σίγουρα, 2 τα ξημερώματα, μια δοκιμή από πλευράς μου δεν χρειάζεται μόνον καλά φρένα αμορτισέρ βενζίνα, μα….. και οινόπνευμα….. αν και σαν τέως οδηγός αγώνων σε δυο ρόδες ξέρω να ξαπλώνω…. Στα 67 το πρόβλημα είναι το πώς σηκώνεστε……
Και μην μπερδεύουμε την γνώση με την τρέλα.
Α. -
Καλημέρα,
τι αμορτισερ βάζουμε σε Daewoo Lanos του '99??? (για αντικατάσταση των νορμαλ, όχι καγκουράδικα)
Καμμια ιδέα, πρόταση κλπ? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλημέρα,τι αμορτισερ βάζουμε σε Daewoo Lanos του '99??? (για αντικατάσταση των νορμαλ, όχι καγκουράδικα)
Καμμια ιδέα, πρόταση κλπ?
Kayaba & monroe για να είναι καλύτερα από ότι είναι σήμερα, νορμάλ.
Α. -
Τωρα ειναι χάλια μαύρα, βάρκα.
Αρα μιλαμε για Kayaba Excel G. Για τα monroe δεν εχω ιδεα για τα μοντελα τους ή για το αν η μαρκα ειναι 'καλύτερη'
Τιμες καμμια ιδεα?? Λογικα θα χρειαστεί και ευθυγραμμιση. -
kayaba excel g βαλε ταιριαζουν μια χαρα στο accent.300ευρω τα εβαλα εγω στη αθηνα με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
-
για daewoo lanos ειναι τα αμορτισερ, οχι για το accent
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τωρα ειναι χάλια μαύρα, βάρκα.Αρα μιλαμε για Kayaba Excel G. Για τα monroe δεν εχω ιδεα για τα μοντελα τους ή για το αν η μαρκα ειναι 'καλύτερη'
Τιμες καμμια ιδεα?? Λογικα θα χρειαστεί και ευθυγραμμιση.
Με MONROE ORIGINAL, κοιτώντας της καταστάσεις νομίζω ότι καθαρίζεις’ με 230ε .
Α. -
Ευχαριστώ, να υποθέσω πως περιλαμβάνει εργασια και ευθυγράμμιση?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ευχαριστώ, να υποθέσω πως περιλαμβάνει εργασια και ευθυγράμμιση?
A.
-
Καλησπέρα,
έχω στην κατοχή μου ένα citroen c4. 1.6 '07. Έχω ήδη αλλάξει αναρτήση μια φορά και ήρθε η ωρα να αλλάξω και πάλι. Μιας και μου αρεσει το αυτοκινητο να ειναι πιο σφιχτό και σταθερό σε στροφές προσανατολίζομαι σε κάτι πιο σφιχτό-sport πακέτο. Τωρα φοραω koni fsd με ελατηρια χαμηλωματος που μπορει να ήταν πολυ καλος συνδιασμος στην αρχη αλλα πολυ γρηγορα εκατσαν τοσο που η αποσβεση γινεται μονο απο τα ελατηρια!!! (λαθος επιλογες/συμβουλες)
-
Αληθευει ότι γενικά αμορτισέρ(ότι και να ειναι) με ελατήρια χαμηλώματος δεν ειναι η καλυτερη επιλογη διοτι τα αμορτισερ δεν δουλευουν όπως θα επρεπε και σε 'αφήνουν' γρήγορα? Μηπως καλο θα ειναι ενα σφιχτο αμορτισερ με μαμα ελατηριο?
-
Υπαρχουν καποιες μαρκες με coilover αναρτησεις VMAXΧ ή WEITEC οι οποιες εχουν αναρτησεις σε normal τιμες και προσεγγίσιμες σε σχέση με τις πιο γνωστές μάρκες που την σημερον εποχη για εμενα τουλαχιστουν φαντάζουν μακρυνές!
Γενικά έχω ακούσει καλά πραγματα για αυτες. Γνωριζω πως δεν θα ειναι εφαμιλες με τις αντιστοιχες πιο ακριβες εταιρειες αλλα θελω να πιστευω πως ειναι αυτο που λέμε 'value for money'. Έχετε να προτεινεται κατι σχετικα για οικονομικη coilover? -
Η λυση με Koni κιτρινα και μαμα ελατηρια θα μου δωσει αυτο που ψαχνω? Δηλαδη να ειναι πιο σφιχτο/στριφτερο με την αντιστοιχη μειωση στην άνεση.
-
Οποιαδηποτε αποψη/γνωμη/συμβουλη που να μην ξεπερναει τα € 500-600-700 ειναι ευπροσδεκτη!!!
thanks
-
-
Τα χρυσά δεν επισκευάζονται. Μόνον τα κόκκινα και τα κίτρινα.
Θα σου συνιστούσα τα κίτρινα, που επισκευάζονται με 29ε, και έχουν ανωτάτη λιανική μετά φόρου 658ε . είναι η καλύτερη λύση. Μάλιστα το θέμα ‘άνεσης’ γίνετε προσωπική σου υπόθεση, διότι εάν θέλεις ρυθμίζονται.
Α. -
Ηρθε η ωρα να αλλαξω αμορτισερ στο Α3 μου (1.6 ambition-σπορ εκδοση).Ημουν ικανοποιημενος απο το εργοστασιακο στησιμο οσον αφορα τη αναλογια κρατηματος-ανεσης οποτε θα ηθελα να κινηθω ξανα σε αυτα τα επιπεδα.Απο μια συντομη αναζητηση κατεληξα στα sachs τα οποια φορανε απο το εργοστασιο η πλειοψηφια των vag.
Σε ενα μαγαζι που ρωτησα σημερα λοιπον μου προτειναν τα sachs super touring με κοστος 270 ευρω τοποθετημενα+ευθυγραμμιση τιμη την οποια θεωρω εξαιρετικα καλη.Γνωριζετε ποια η διαφορα τους απο τα sachs advantage τα οποια απο οσο καταλαβα στο site της sachs νομιζω οτι εχουν πιο σπορ προσανατολισμο?Ο μαγαζατορας μου ειπε οτι το βασικο μοντελο ειναι το advantage και το ενδιαμεσο (πριν τα χαμηλωματος δηλαδη) ειναι τα super touring.Δεν θελω να σκληρυνει το αυτοκινητο αλλα ουτε και να γινει βαρκα-γυαλο...Γνωριζετε κατι επι του θεματος,εχει βαλει καποιο μελος καποιο απο τα συγκεκριμενα αμορτισερ?Σε ενα απο τα 2 θα καταληξω-νομιζω οτι εχουν μια καλη σχεση αποδοσης-τιμης,δεν θελω αυτη τη περιοδο να δαπανησω περισσοτερα χρηματα για αμορτισερ...Ευχαριστω πολυ!
-
αδερφέ και εγώ έχω το ίδιο αμάξ με σένα και εγώ θέλω αμορτισέρ.Στην αντιπροσωπία ρώτησες πόσο πάει το μαλί?Εγώ θέλω να βάλω πάλι ίδιου τύπου
-
Αντιπροσωπεια ξεχνα τη,θα σου ζητησουν πανω απο 500-600 ευρω για αμορτισερ που τα βρισκεις στο εμποριο μιση τιμη.Και εκεινοι sachs θα σου βαλουν αλλα θα τα πληρωσεις διπλα...(πχ το Α3 μου φοραει sachs μπροστα και monroe πισω,γιατι να τα πληρωσεις μεσω αντιπροσωπειας?)
Η βασικη μου απορια ειναι αν τα advantage ειναι πιο σκληρα απο τα super touring ή το αντιθετο.... Φιλος με golf gti εβαλε τα boge automatic (στην ουσια ειναι το ιδιο αμορτισερ με το sachs) και εμεινε απολυτα ευχαριστημενος.
-
βασικά εμένα με νοιάζει να μην αλλοιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου.Αυτή την στιγμή φορά τα μανίσια που κοντεύουν να τα φάνε τα ψομια τους.Αν τα αλλάξεις εσύ πρώτος περιμένω τις εντυπώσεις σου.
-
Και εγω θελω να κρατησω το εργοστασιακο στησιμο,η συμπεριφορα του αυτοκινητου οταν ηταν καινουριο με καλυπτε απολυτα.
Μολις τα αλλαξω θα επανελθω με εντυπωσεις-ευχαριστω για το πμ!
Περί Αναρτήσεων