Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TΡΙΓΜΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. TΡΙΓΜΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    63
    334
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fortetsanos last edited by

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      Φορτετσανο,

      εχω την εντυπωση οτι και εσυ καταλαβάινεις τι λέμε και εμεις το ίδιο. Υποθέτω τελικα οτι συμφωνούμε οτι καλο εινα να μην τρέχουμε γενικά, κανω λάθος?

      Σε καταλαβαινω απόλυτα, ο καινούριος τάπητας ειναι σαν πρόσκληση.

      Τωρα που τα λέμε βέβαια... ας παραδεχτούμε οτι στις ίδιες συνθήκες, οι Αλφα συνήθως στρίβουν καλύτερα απο τους Κορεάτες... στις ίδιες συνθήκες βέβαια, τις βλέπεις πιο πολλες φορες στα συνεργεία... Καθείς αφ' ώ ετάχθη.

      Στα παλια μοντελα ναι βγαζω το καπελο μου και για τις επιδοσεις και για τα κρατηματα για την εποχη τους βεβαια αλλα για τα μοντελα απο το 90 και μετα ολα σαν κουτια ειναι!!!!!!Γνωμη μου ετσι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης fortetsanos έγραψε:

        Φορτετσανο,

        εχω την εντυπωση οτι και εσυ καταλαβάινεις τι λέμε και εμεις το ίδιο. Υποθέτω τελικα οτι συμφωνούμε οτι καλο εινα να μην τρέχουμε γενικά, κανω λάθος?

        Σε καταλαβαινω απόλυτα, ο καινούριος τάπητας ειναι σαν πρόσκληση.

        Τωρα που τα λέμε βέβαια... ας παραδεχτούμε οτι στις ίδιες συνθήκες, οι Αλφα συνήθως στρίβουν καλύτερα απο τους Κορεάτες... στις ίδιες συνθήκες βέβαια, τις βλέπεις πιο πολλες φορες στα συνεργεία... Καθείς αφ' ώ ετάχθη.

        Στα παλια μοντελα ναι βγαζω το καπελο μου και για τις επιδοσεις και για τα κρατηματα για την εποχη τους βεβαια αλλα για τα μοντελα απο το 90 και μετα ολα σαν κουτια ειναι!!!!!!Γνωμη μου ετσι?

        ξέρεις σαν τι είναι οι γνώμες ε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          ξέρεις σαν τι είναι οι γνώμες ε?

          Υποθέτω (κακώς? αν κρινω απο τα καρτουν που γελάνε) πως κατάλαβες το νόημα του 'συνήθως'
          ... αν το αλλάξουμε σε 'πάντα', 'always', 'toujours' κλπ θα είναι εντάξει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tsargy last edited by

            Χάνουμε το νόημα...
            Κανείς δεν αμφισβητεί ότι οι Άλφα στριβουν καλύτερα από τα χιουντάι για να μην μιλήσω για τα φρένα που εξ απο ανέκαθεν και απο παλιά ήταν πολλά 'κλικ' μπροστά απο πολλά ευρωπαϊκά...
            Η αναφορά στην βραδυνή ώρα και στους μεθυσμένους δεν είναι για εμάς...εμείς είμαστε οι καλύτεροι, οι πιο χεράδες, δεν πίνουμε ποτέ (και αν πιούμε το αντέχουμε)...άσε που έχουμε και το καλύτερο γκάζι...
            Για τους άλλους μιλάω που δεν είμαστε εμείς...αυτοί ίσως να μην είναι οι καλύτεροι, να μην είναι χεράδες, να πίνουν χωρίς να το αντέχουν και άσε που μπορεί να έχουν κανένα χρέπι...Γιαυτούς λέω ότι με 180 δεν μπορούμε να διορθώσουμε την μ@λ@κία τους και να κοιτάξουμε και εμείς τα ραδίκια ανάποδα...και καλά αυτό, μήν μείνουμε με κανένα κουσούρι...αυτό είναι το χειρότερο.
            Επειδή κατά το ήμισυ κρατάω απο Κρήτη και εγώ και έχει τύχει να την περπατήσω απο Βορρά μέχρι νότο και απο ανατολή μέχρι δύση...ούτε στην Λέσβο που ήμουν φαντάρος (οδηγός) δεν έχω δει αυτό το πράγμα...
            Τέλος πάντων το κουράσαμε, όποιος θέλει να ακούσει, ακούει...όποιος δεν θέλει δεν ακούει...τόσο δημοκρατικά...
            Τέλος απο εμένα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eltassos last edited by

              στα 220 στρωνει..εχει ενα κενο 180-210 αλλα στρωνει μην αγχωνεσαι...μη κολωνεις...γλυκα το γκαζι μονο και ποδοφρενο...η παναγια μαζι σου...φιλε τη 'μπεντζινα' σου να σκεφτεσαι μονο και ολα καλα.... λεφτα υπαρχουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos_krhth_91 last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                Απλα μια ερωτηση προς ολους,γιατι τα 160-170-180 η μεχρι οπου παει το αυτοκινητο του καθενος μας σε αδειο δρομο με καλη ασφαλτο και ορατοτητα το θεωρειται υπερβολη και το κραζεται απο την στιγμη που εχετε κανει ολοι το ιδιο πολλες φορες?
                και προς απαντηση στον red_monster το stilo του κολλητου μου μετα τα 150 ειναι σαν βαρκα το ιδιο και ενα auris 1.3 και ακομα χειροτερο ενα golf που ηθελε καποτε να παρει ενα θειος και του καναμε βολτα,σου ειπα 3 αυτοκινητα λιγοτερο σταθερα

                stilo ,auris και golf είναι βάρκα μπορστά στο ιγνίς σπορτ ??

                απλά και ξάστερα ...

                δουλεύει καμία από τις αισθήσεις σου

                το εχεις οδηγησει?...ο κολλητος μου εχει stilo και απλα και ξαστερα που λες μπροστα στο δικο μου ειναι πολυ μαλακο και πλεει...τι να κανουμε επισης αναφερομαι σε golf iv 1.4 και auris 1.3.
                ειναι πλαδαρα πως να το κανουμε....τελος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                  Απλα μια ερωτηση προς ολους,γιατι τα 160-170-180 η μεχρι οπου παει το αυτοκινητο του καθενος μας σε αδειο δρομο με καλη ασφαλτο και ορατοτητα το θεωρειται υπερβολη και το κραζεται απο την στιγμη που εχετε κανει ολοι το ιδιο πολλες φορες?
                  και προς απαντηση στον red_monster το stilo του κολλητου μου μετα τα 150 ειναι σαν βαρκα το ιδιο και ενα auris 1.3 και ακομα χειροτερο ενα golf που ηθελε καποτε να παρει ενα θειος και του καναμε βολτα,σου ειπα 3 αυτοκινητα λιγοτερο σταθερα

                  stilo ,auris και golf είναι βάρκα μπορστά στο ιγνίς σπορτ ??

                  απλά και ξάστερα ...

                  δουλεύει καμία από τις αισθήσεις σου

                  το εχεις οδηγησει?...ο κολλητος μου εχει stilo και απλα και ξαστερα που λες μπροστα στο δικο μου ειναι πολυ μαλακο και πλεει...τι να κανουμε επισης αναφερομαι σε golf iv 1.4 και auris 1.3.
                  ειναι πλαδαρα πως να το κανουμε....τελος

                  προφανώς και τα έχω οδηγήσει...ΑΝ α) τα είχες οδηγήσει και εσύ & β) δούλευαν οι αισθήσεις
                  δεν θα έγραφες τέτοιες χαζομαρίτσες...

                  από το νικ σου είσαι 21, σωστά ??
                  είχες δίπλωμα-εμπειρία όταν το iv golf ήταν στις βιτρίνες ??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Πάντως το παλιό μου accent (RIP) ήταν φόβος-τρόμος όταν πέρναγε τα 120. Δεν έπλεε, νόμιζες ότι αιωρείται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      Πάντως το παλιό μου accent (RIP) ήταν φόβος-τρόμος όταν πέρναγε τα 120. Δεν έπλεε, νόμιζες ότι αιωρείται.

                      μπες στο αουρις και τα λέμε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giorgos_krhth_91 last edited by

                        Ναι ειμαι 21 και οδηγαω απο τα 12,
                        επιπλεον αν λες οτι ενα golf iv 1.4 στριβει καλυτερα απο το ignis sport τοτε μαλλον κατι παιρνεις εσυ και δεν λεω χαζομαριτσες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                          Ναι ειμαι 21 και οδηγαω απο τα 12,

                          α πες το έτσι...
                          και είχε και εμπειρία και κατάλαβες τι παίζει... εύγε νέε μου...
                          να φανταστώ γ@μας από τα 10?? η λέω πολλά ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos_krhth_91 last edited by

                            Περυσι το οδηγησα το golf,εχω αρκετη εμπιρεια να κρινω ενα αυτοκινητο μιας και εχω ασχοληθει πολυ με το θεμα και θεωριτικα και πρακτικα..και μη μου φερεις σαν δικαιολογια το γνωστο οτι οδηγουσες οταν εγω ημουν στην στρατα γιατι δεν εχει νοημα..τσου στα 10 οχι αυτα μονο ο τσακ αλλα γ@μ@αω καλυτερες απο σενα σιγουρα γιατι για να μου βγαζεις το golf στριφτερο παει να πει οτι δεν το χεις στο να ελισεσαι και σε παρακαλω οτι αλλο εχεις μαζι μου σε π.μ φτανει που το γ@μησαμε το θεμα μη το συνεχισουμε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                              Περυσι το οδηγησα το golf,εχω αρκετη εμπιρεια να κρινω ενα αυτοκινητο μιας και εχω ασχοληθει πολυ με το θεμα και θεωριτικα και πρακτικα..και μη μου φερεις σαν δικαιολογια το γνωστο οτι οδηγουσες οταν εγω ημουν στην στρατα γιατι δεν εχει νοημα..τσου στα 10 οχι αυτα μονο ο τσακ αλλα γ@μ@αω καλυτερες απο σενα σιγουρα γιατι για να μου βγαζεις το golf στριφτερο παει να πει οτι δεν το χεις στο να ελισεσαι και σε παρακαλω οτι αλλο εχεις μαζι μου σε π.μ φτανει που το γ@μησαμε το θεμα μη το συνεχισουμε

                              ηθελε καποτε να παρει ενα θειος και του καναμε βολτα,

                              πριν πόσα χρόνια έβγαινε το iv ?
                              είπα πουθενά οτι το γκόλφ είναι στριφτερό ?? αν διαβάσεις προσεκτικά θα δεις οτι είπα οτι δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που να είναι χειρότερα σε ανοικτό δρόμο από το ιγκνις... (και να πιάνουν αυτή την ταχύτητα βεβαίως βεβαίως)

                              γ@μα αγορι μου γ@μα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos_krhth_91 last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Περυσι το οδηγησα το golf,εχω αρκετη εμπιρεια να κρινω ενα αυτοκινητο μιας και εχω ασχοληθει πολυ με το θεμα και θεωριτικα και πρακτικα..και μη μου φερεις σαν δικαιολογια το γνωστο οτι οδηγουσες οταν εγω ημουν στην στρατα γιατι δεν εχει νοημα..τσου στα 10 οχι αυτα μονο ο τσακ αλλα γ@μ@αω καλυτερες απο σενα σιγουρα γιατι για να μου βγαζεις το golf στριφτερο παει να πει οτι δεν το χεις στο να ελισεσαι και σε παρακαλω οτι αλλο εχεις μαζι μου σε π.μ φτανει που το γ@μησαμε το θεμα μη το συνεχισουμε

                                ηθελε καποτε να παρει ενα θειος και του καναμε βολτα,

                                πριν πόσα χρόνια έβγαινε το iv ?
                                είπα πουθενά οτι το γκόλφ είναι στριφτερό ?? αν διαβάσεις προσεκτικά θα δεις οτι είπα οτι δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που να είναι χειρότερα σε ανοικτό δρόμο από το ιγκνις... (και να πιάνουν αυτή την ταχύτητα βεβαίως βεβαίως)

                                γ@μα αγορι μου γ@μα...

                                ε οχι θα αφησω...τεσπα.ηταν του 2001 νομιζω το συγκεκριμενο ..αυτο που θελω να πω και γω ειναι οτι λογω μαλακων αναρτησεων τα αυτοκινητα που σου ειπα απο καποια χιλιομετρα και πανω εκαναν σαν βαρκουλα ενα πραγμα ενω το αλλο ειναι καπως κουτσουρο με οτι αυτο συνεπαγεται στα θετικα και στα αρνητικα του...αυτο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  σε ανοικτό δρόμο και σε μεγάλες ταχύτητες πιστεύεις οτι το κούτσουρο ιγκνις με τα μικροσκοπικά μετατρόχια έχει καμία τύχη απέναντι στο γκολφ?? πόσο μάλλον στο φρέσκο και για αυτό τον σκοπό φτιαγμένο αουρίς ??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Δεν βαρεθηκατε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                                      Δεν βαρεθηκατε;

                                      εγώ όχι... δεν έχω δουλεία στο γραφείο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgos_krhth_91 last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                        Δεν βαρεθηκατε;

                                        εγώ όχι... δεν έχω δουλεία στο γραφείο...

                                        και γω το προτιμω απο το κανω την εργασια στην ηλεκτρονικη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos_krhth_91 last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                          σε ανοικτό δρόμο και σε μεγάλες ταχύτητες πιστεύεις οτι το κούτσουρο ιγκνις με τα μικροσκοπικά μετατρόχια έχει καμία τύχη απέναντι στο γκολφ?? πόσο μάλλον στο φρέσκο και για αυτό τον σκοπό φτιαγμένο αουρίς ??

                                          αν δεν εχει αερα(οπως ειπα και στην αρχη) παει μια χαρα στην ευθεια και ειναι πολυ ευθυβολο,απλα το προβλημα μου με το golf ηταν οτι επλεε μπορει να ηταν σταθερο αλλα επλεε οπως επισης εγερνε υπερβολικα στις στροφες..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetz last edited by

                                            Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                                            σε ανοικτό δρόμο και σε μεγάλες ταχύτητες πιστεύεις οτι το κούτσουρο ιγκνις με τα μικροσκοπικά μετατρόχια έχει καμία τύχη απέναντι στο γκολφ?? πόσο μάλλον στο φρέσκο και για αυτό τον σκοπό φτιαγμένο αουρίς ??

                                            αν δεν εχει αερα(οπως ειπα και στην αρχη) παει μια χαρα στην ευθεια και ειναι πολυ ευθυβολο,απλα το προβλημα μου με το golf ηταν οτι επλεε μπορει να ηταν σταθερο αλλα επλεε οπως επισης εγερνε υπερβολικα στις στροφες..

                                            Το σκληρό στήσιμο του Ignis ίσως να το βοηθά σε σχέση με άλλα μικρά αυτοκίνητα αλλά
                                            σε αφήνει εκτεθείμένο σε περίπτωση που πχ πέτυχεις λακούβα στο δρόμο ή κάτι τέτοιο,
                                            σε περιπτώσεις δηλαδή που όπως είπε και ο red, το μεταξόνιο-μετατρόχιο θα παίξει
                                            μεγαλύτερο ρόλο.
                                            Αν δεν κάνω λάθος, η πίσω ανάρτηση του Ignis είναι λίγο παλαιάς κοπής ε?

                                            Πέραν αυτού, η αίσθηση πλεύσης που χαρακτηρίζεις σε ένα Golf ή Auris είναι ξεκάθαρα γιατί
                                            έχεις συνηθίσει σε κάτι πιο σκληρό σε αυτές τις ταχύτητες (120+) ,αλλά πραγματικά
                                            δεν υπάρχει πρόβλημα και στα 2. Εκτός, αν το αμάξι είναι κακομεταχειρισμένο.
                                            Μιλώ για τις τελευταίες εκδόσεις των προαναφερθέντων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr