-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η σημαντική πλειονότητα των ιστορικών αυτοκινήτων (πχ. όλα με αμάξωμα 'σαλούν' δηλ. Escort, Alfa, Opel, Audi κτλ.) είναι μια χαρά κατάλληλα για χρήση HANS.
Επιφυλάξεις υπάρχουν για Alpine, ίσως 911... Αλλα ?
Μην ανάγουμε την εξαίρεση σε κανόνα.Αυτά είναι τα Ιστορικά πού γνωρίζουμε στον 'μικρόκοσμο' της Ελλάδας.
Αν 'ομως δείς την ποικιλία και χρονολογική 'βεντάλια' αυτοκινήτων που για παράδειγμα εμφανίζονται κάθε χρόνο σε διεθνείς αγώνες (πχ Silverstone ) καί ξεκινoύν από αγωνιστικά του 1930 μέχρι Group Β του 82 , θά καταλάβει κανείς την δυσκολία γενίκευσης μιάς νομικής απαίτησης .
Και να ξακαθαρίσω κάτι : OΤΙΔΗΠΟΤΕ έχει να κάνει με την βελτίωση τής ασφάλειας σε οποιαδήποτε ανθρώπινη δραστηριότητα , χόμπυ , αθλημα κλπ εμένα προσωπικά μέ βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Αλλά καλύτερα επί τού παρόντος να ασχολήθουμε με άλλα πιό σοβαρά προβλήματα του χώρου , καί άς αφήσουμε πρώτα τούς 'κουτόφραγκους' τής FIA να ασχοληθούν σοβαρά με το θέμα ,πρίν το λύσουμε 'εμείς' οι πρωτοπόροι ....... -
Δια της μη απάντησης επιβεβαιώνεις ότι μιλάμε για εξαιρέσεις...
Η FIA καθορίζει τι γίνεται σε διεθνείς αγώνες, κάθε χώρα έχει τους δικούς της εθνικούς κανονισμούς, οι οποίοι ισχύουν για το μικρόκοσμο της Ελλάδας, όχι για το Silverstone (όπου και κει είμαι σίγουρος ανάλογα με την περίπτωση το HANS είναι υποχρεωτικό ακόμα και σε ιστορικά). Το να τρέχουν στον ίδιο αγώνα τα ίδια αυτοκίνητα πχ. Escort Mk2 τα μεν (ΕΕ/ΕΑ) με HANS και τα δε χωρίς (Ιστορικά) και μάλιστα όταν ο αγώνας δεν είναι προκηρυγμένος για το πρωτάθλημα ιστορικών να έχουμε το φαινόμενο 2 αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας (Ιστορικά = ΕΑ) να είναι με και χωρίς HANS είναι όσο να 'ναι πολύ 'Ελληνικό'
Και εν τέλει δε θα έλεγα ότι η ασφάλεια είναι 'λίγο σοβαρό' πρόβλημα, εξάλλου και συ συμφωνείς.
(Και στα μοντέρνα αυτοκίνητα δεν υπάρχει υποχρεωτική απαίτηση για τη σωστή εφαρμογή του HANS πχ. την κλίση των ιμάντων ώμου των ζωνών (J = 0-45 μοίρες, σύσταση HANS = 0 - 20 μοίρες) Αρα η ενδεχόμενη μη βέλτιστη εφαρμογή ισχύει και στα μοντέρνα αυτοκίνητα, άρα να το καταργήσουμε και κει το HANS ? (Ρητορική ερώτηση))
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δια της μη απάντησης επιβεβαιώνεις ότι μιλάμε για εξαιρέσεις...Η FIA καθορίζει τι γίνεται σε διεθνείς αγώνες, κάθε χώρα έχει τους δικούς της εθνικούς κανονισμούς, οι οποίοι ισχύουν για το μικρόκοσμο της Ελλάδας, όχι για το Silverstone (όπου και κει είμαι σίγουρος ανάλογα με την περίπτωση το HANS είναι υποχρεωτικό ακόμα και σε ιστορικά). Το να τρέχουν στον ίδιο αγώνα τα ίδια αυτοκίνητα πχ. Escort Mk2 τα μεν (ΕΕ/ΕΑ) με HANS και τα δε χωρίς (Ιστορικά) και μάλιστα όταν ο αγώνας δεν είναι προκηρυγμένος για το πρωτάθλημα ιστορικών να έχουμε το φαινόμενο 2 αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας (Ιστορικά = ΕΑ) να είναι με και χωρίς HANS είναι όσο να 'ναι πολύ 'Ελληνικό'
Και εν τέλει δε θα έλεγα ότι η ασφάλεια είναι 'λίγο σοβαρό' πρόβλημα, εξάλλου και συ συμφωνείς.
(Και στα μοντέρνα αυτοκίνητα δεν υπάρχει υποχρεωτική απαίτηση για τη σωστή εφαρμογή του HANS πχ. την κλίση των ιμάντων ώμου των ζωνών (J = 0-45 μοίρες, σύσταση HANS = 0 - 20 μοίρες) Αρα η ενδεχόμενη μη βέλτιστη εφαρμογή ισχύει και στα μοντέρνα αυτοκίνητα, άρα να το καταργήσουμε και κει το HANS ? (Ρητορική ερώτηση))
Δεν νομίζω ότι δεν απάντησα σε κάτι , απλά το ζητούμενο δεν είναι τα δικά μου αυτοκίνητα (πού όντως η αγκύρωση των ζωνών για χρήση Ηans είναι μάλλον αδύνατη) , αλλά στην 'πρεμούρα' πού βλέπω να γίνη πάλι κάτι στο πόδι. Μέ άλλα λόγια πιστεύω ότι στο συγκεκριμμένο θέμα θα έπρεπε να περμένουμε την FIA πού σίγουρα θα το μελετήσει το θέμα πολύ πιό σωστά.
Δεν αναφέρομαι δε κάν στο οικονομικό θέμα πού φέτος προκύπτει με την υποχρεωτική σταθερή πυρόσβεση στα Ιστορικά πού αν συνδιαστεί και με υποχρεωτικό Hans ( και τα ΑΛΛΑ χαράτσια ) μιλάμε για 2-3 χιλιάρικα με το καλημέρα σας.....
Οσο αφορά το παράδειγμα της ελληνικότατης Ε , να ρωτήσω εγώ τι θα γίνη στο Ιστορικό Ακρόπολις πού είναι αγώνας του Ευρωπαικου Πρωταθλήματος ; Θα υποχρεούται να φοράει Hans ο έλληνας οδηγός με το Kadett 1200 και οχι ο Γερμανός με την Porsche των 300Hp ;
Και το ξαναλέω ακόμα μιά φορά : το θέμα δεν είναι η χρησιμότητα ή όχι του Hans αλλά η γνωστή ελληνική προχειρότητα.ΥΓ Χρόνια σου πολλά γιά χθές !!
-
Για ποιά πρεμούρα μιλάμε ? Το HANS είναι πραγματικότητα στους ελληνικούς αγώνες από το 2010 και η προειδοποίηση είναι από το 2006 για τα δε Ιστορικά η προειδοποίηση είναι από τις αρχές του 2011.
Αντιλαμβάνομαι προφανώς την οικονομική διάσταση του θέματος αλλά το να αντιμετωπίζουμε το HANS ως 'χαράτσι' δηλ. ως κάτι χωρίς καμία ανταποδοτική αξία δε συμφωνεί με το 'οτιδήποτε έχει να κάνει με τη βελτίωση της ασφάλειας ... με βρίσκει σύμφωνο' έτσι δεν είναι ?(Οχι και 2-3 χιλιάδες... 300 πυρόσβεση 2χ400 HANS πλαστικό δεν υπήρχε ανθρακόνημα το 1970 2x300 κράνη = 1700 Προφανώς πολλά λεφτά αλλά )
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για ποιά πρεμούρα μιλάμε ? Το HANS είναι πραγματικότητα στους ελληνικούς αγώνες από το 2010 και η προειδοποίηση είναι από το 2006 για τα δε Ιστορικά η προειδοποίηση είναι από τις αρχές του 2011.
Αντιλαμβάνομαι προφανώς την οικονομική διάσταση του θέματος αλλά το να αντιμετωπίζουμε το HANS ως 'χαράτσι' δηλ. ως κάτι χωρίς καμία ανταποδοτική αξία δε συμφωνεί με το 'οτιδήποτε έχει να κάνει με τη βελτίωση της ασφάλειας ... με βρίσκει σύμφωνο' έτσι δεν είναι ?(Οχι και 2-3 χιλιάδες... 300 πυρόσβεση 2χ400 HANS πλαστικό δεν υπήρχε ανθρακόνημα το 1970 2x300 κράνη = 1700 Προφανώς πολλά λεφτά αλλά )
Ευχαριστώ
1 . Εχεις μία τάση να μου αλλοιώνεις τα γραφόμενα ... : 'χαράτσια' αναφερόμουν στα κυβερνητικά
2. Aν και το πρωτεύον δεν είναι το οικονομικό : Hans με 400 και κράνη με 300 ;;;; Κινέζικα είναι ;;;
3. Γιά την 'ταμπακέρα' (= Ιστορικό Ακρόπολις με κανονισμούς 2 ταχυτήτων) δεν είδα τίποτα ...και γιά να το κλείσουμε εδώ, το ερώτημα μου είναι ένα : γιατί δεν περιμένουμε την FIA ;
ΜΦΧ
Κάρολος -
- Ζητώ συγνώμη, δεν είδα το 'και ΤΑ άλλα χαράτσια' και το διάβασα 'και άλλα χαράτσια' Κατά τα λοιπά δε νομίζω να αλλοίωσα κάτι άλλο
- Υπάρχουν κανονικότατα HANS και κράνη με τέτοιες τιμές (και στο Internet πχ. κράνος και HANS)
- Ούτε για το ό,τι ουσιαστικά μιλάμε για ορισμένες εξαιρέσεις τύπου Alpine είδα τίποτα ενώ για τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν υπάρχει πρόβλημα (και άρα ότι δεν έχει νόημα να αναβάλλουμε την εφαρμογή ενός σημαντικού συστήματος ασφάλειας για όλους επειδή υπάρχουν ενδεχόμενα προβλήματα εφαρμογής στο 5% των συμμετεχόντων) είδα τίποτα Για το ιστορικό Ακρόπολις δεν έγραψα τίποτα διότι, απλά, δε γνωρίζω... Αν η FIA λέει ότι το HANS δεν είναι υποχρεωτικό τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι ούτε στο Ιστορικό.
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Hans με 400 και κράνη με 300 ;;;; Κινέζικα είναι ;;;Το φτηνότερο Hans που έχω βρει έρχεται με 432 από Γαλλία ενώ με 18 ευρώ παραπάνω το παίρνεις από Ελλάδα.
Τα ομολογκαρισμένα Κινέζικα κράνη για Hans (OK-F1 στη λίστα της FIA) στοιχίζουν 160 ευρώ. Γύρω στα 300 βρίσκεις ανοιχτό Bell, OMP. Αν φορέσεις Hans θα καταλάβεις γιατί πολλοί παγκόσμιοι που παλιότερα φορούσαν κλειστά κράνη γύρισαν σε ανοιχτά μόλις έβαλαν το Hans (π.χ. Loeb). Κι εγώ ήμουν σκεπτικός απέναντι στη χρήση του Hans αλλά τώρα που το φόρεσα πρέπει να παραδεχτώ ότι ο nass και ο el-em είχαν δίκιο. Με εξαίρεση το πρόβλημα που δημιουργεί στις διασταυρώσεις στις απλές όπου πρέπει να λυθείς για να δεις τι γίνεται, περιορίζει τόσο την κίνηση του αυχένα ώστε αφενός δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ζημιά σε αυτό το ευαίσθητο σημείο, αφετέρου αποκλείει την επαφή του κεφαλιού με το τιμόνι. -
Όπως γνωρίζουν όσοι με γνωρίζουν, ποτέ δεν αγόρασα roll bar, τα έφτιαχνα μόνος μου με τον κατάλληλο εξοπλισμό μου. ορισμένα τρέχουν ακόμα σε ιστορικά.
Κατά συνέπια φίλε μου κάλε Κάρολε, ενίσταμαι προς τους κανονισμούς της FIA, ακλουθώντας την εξέλιξη σε θέματα ασφάλειας. Δεν πάει να πεθάνει ο οποιοσδήποτε εισερχόμενος, που ακολουθεί κανονισμούς του εξωτερικού. Οι Έλληνες θέλω να είναι πάντοτε καλά.
Δεν υπάρχει αυτοκίνητο, που με τον κατάλληλο εξοπλισμό, δεν μπορεί να στηρίξει ένα Hans.
Ένας έμπυρος μελετητής – κατασκευαστής και όχι ο υδραυλικός η ο εξατμισάς της γειτονιάς, (το έχω δει και αυτό….), μπορεί με της κατάλληλες παρεμβάσεις, να το επιτύχει.
Με πρώτη ευκαιρία θα περάσω από επάνω, για να σου υποδείξω τον τρόπο, εάν δεν τον ξέρεις.
Και είναι απορίας άξιο, το ότι παίρνοντας δυο αυτοκίνητα με όψη σαβούρας, τα έκανες κουκλιά – λουλούδια, και συζητάς για τα ελάχιστα χρήματα που εξασφαλίζουν το κεφάλι σου.
Και μην ‘κολλάς’ στον Νάσο, γιατί αυτό που είδαμε εκείνην την φόρα επάνω στο βουνό, μόνον με τον το έργο ‘εξορκιστής’ θα παραλληλιζόταν….
Κατά συνέπεια αυτός ξέρει, αυτά που εσείς απλά φαντάζεστε….
Μια φωτώ ρε Νάσο, θα έβαζε όλους τους αρνητές να λουφάξουν. Μια φωτώ χίλιες λέξεις….
Φιλικά
Α. -
Χρόνια πολλά Αντώνη
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Χρόνια πολλά Αντώνη
Ευχαριστώ φίλε.
Α. -
Δεν λέμε να απογορευτεί η χρήση Hans αλλά να είναι προαιρετική οπως προβλέπει η FIA.... Μεγάλα παιδιά είμαστε, σε καιρούς κρίσης καλό θα ήταν να μπορούμε να αποφασίσουμε μόνοι μας....
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Δεν λέμε να απογορευτεί η χρήση Hans αλλά να είναι προαιρετική οπως προβλέπει η FIA.... Μεγάλα παιδιά είμαστε, σε καιρούς κρίσης καλό θα ήταν να μπορούμε να αποφασίσουμε μόνοι μας....Αγαπητε Δημητρη,
Μεγαλα παιδια εισαστε, αλλα οπως απεδειχθη απο το προσφατο Παλαδιο, ενα καλο ιστορικο με καλα κουμαντα πισω απο το τιμονι, μπορει να κινηθει σε ρυθμους γενικης.
Με ποια λογικη αυτο το πληρωμα κινδυνευει λιγοτερο να μεινει στον τοπο απο μια προσκρουση σε σταθερο εμποδιο, απο τον Β.Ζαχο, οταν μαλιστα οδηγει ενα αυτοκινητο που κανεις δεν γνωριζει που σαπιζε για τοσα χρονια πριν ξανα μπει στην ενεργο δραση ?
Δεν αναφερομαι στο Quattro, στην Porshe και την Celica, αλλα γνωριζεις πολυ καλα οτι ολα τα ιστορικα που τρεχουν, δεν βρισκονται σε αυτην την κατασταση.
Δεν καταλαβαινω ακομη, γιατι καποιοι επανερχονται στο θεμα, οταν ειναι γνωστη η αποφαση απο το 2010 !Φιλικα,
'el-em'
-
Λωρη καλημερα. Ξερεις οτι φοραω Χανς απο την πρωτη μερα, και μ αρεσει. Νοιωθω ασφαλεια ,δεν μ εμποδιζει και το εχω γραψει. Ομως σε καποια ιστορικα ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ-ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ το χανς. Π.χ. Alpine. ΚΑΙ δεν χωραει, ΚΑΙ δεν υπαρχει τροπος να στηριχτουν οι ζωνες συμφωνα με τις προδιαγραφες του χανς. Τι θα κανουν αυτοι? Αρα πρεπει να μελετηθει το θεμα ΚΑΙ ειδικα.
Περι εξοδων, δεν το συζηταω. Η ασφαλεια πανω απ ολα. Ομως αν δεν μπαινει? Δειτε το. Καλημερα. -
Οσοι θεωρούν ότι δεν μπαίνει ας κάνουν μια αίτηση στην τεχνική επιτροπή, να μελετηθεί το θέμα και, αν το αποφασίσει έτσι η τεχνική επιτροπή, να γίνει εξαίρεση για αυτούς. Για τους υπόλοιπους με τα Ford, τα Opel, τα Audi, τις Alfa, τα Datsun δηλ. για το 95% των συμμετεχόντων δεν αντιλαμβάνομαι γιατί είναι ζητούμενο και θεμιτό το να τρέχουν στον ίδιο αγώνα με τα μοντέρνα αυτοκίνητα με διαφορετικά μέτρα ασφαλείας.
-
Τα ιστορικά έχουν ιδιαιτερότητες, όπως και να το κάνουμε...
Η ίδια η FIA δεν κάνει υποχρεωτική την χρήση των FHR - Hans για αυτά... ξέρει κανείς γιατί? Δεν πιστεύω ότι είναι μόνο η πιθανότητα να μην μπορούν να μπουν σε κάποια αυτοκίνητα, αν ήταν έτσι πολύ απλά θα παρουσίαζαν εξαιρέσεις όπως λέει και ο Nass... Που είναι το δύσκολο να πουν οτι οι Alpine, τα Porsche και τα αυτοκίνητα προ του 1960 δεν υποχρεούνται? Δεν θέλουν μήπως «να κυκλοφορήσει χρήμα στην αγορά» σε μία πολυπληθή κατηγορία σαν αυτή των Ιστορικών(αυτό για εκείνους που πάντα πίσω από οτιδήποτε βλέπουν το εμπορικό κέρδος)? Προφανώς κάποια άλλη αιτιολογία υπάρχει και θα χαιρόμουν πολύ οι έχοντες επαφές με FIA να ρωτούσαν να μάθουμε όλοι.
Στα Ιστορικά υπάρχει πρόβλεψη να μπορούν να τρέχουν με τα εργοστασιακά καθίσματα... Εκεί Νάσο μπορούν να εφαρμοστούν συστήματα FHR?
Αγαπητέ Λώρη, σαφώς και κάποια αυτοκίνητα έχουν δυνατότητες (και πηδαλιούχους!) Γενικής αλλά υπάρχουν και ένα σωρό άλλοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) που οι ταχύτητες μας είναι επιπέδου καθημερινής κίνησης.
Εκεί αναρωτιέμαι λοιπόν, σε μια συγκυρία σαν την σημερινή, που θα πιεστούμε να κάνουμε έναν – δυο αγώνες με το ζόρι μπας και ξεσκάσουμε λίγο, που θα πρέπει να βάλουμε πυρόσβεση υποχρεωτικά, που πιθανόν χρειαζόμαστε καθίσματα ή ζώνες είναι τόσο απαραίτητο να βάλουμε και hans όταν –το ξέρω οτι γίνομαι κουραστικός- ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η FIA?
Γιατί αφού το θέμα μας είναι η απόλυτη ασφάλεια επιτρέπουμε παρατάσεις σε ζώνες, καθίσματα κλπ εξοπλισμό ασφαλείας? -
Μα η FIA δεν επιβάλλει HANS σε εθνικό επίπεδο σε κανέναν. Αρα, σύμφωνα με το σκεπτικό σου, γιατί να βάλουν HANS και τα μοντέρνα αγωνιστικά ? Ή θα πρέπει η εφαρμογή του HANS να συνδέεται με την ταχύτητα / κλάση του αυτοκινήτου πχ. Α/5 = όχι HANS Ν/4 = HANS ? Αυτό που ξέρω είναι ότι και σε ταχύτητες 'καθημερινής κίνησης' μπορείς (χτύπα ξύλο ε!) να σκάσεις σε ένα δέντρο με 100 χλμ./ώρα ή μήπως δε γίνεται ? Σε αντίστοιχη περίπτωση ένα μοντέρνο αγωνιστικό μπορεί να είχε 110 χλμ./ώρα αλλά και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μοιραίο.
Για τα καθίσματα: σε παλιά καθίσματα παραγωγής που δεν έχουν προσκέφαλο (δε θυμάμαι, επιτρέπεται αυτό στα ιστορικά αγωνιστικά ?) ή έχουν προσκέφαλο ξεχωριστό, μπορεί το HANS να ταιριάζει καλύτερα (= να μην εμποδίζει) απ΄ό,τι σε μοντέρνα αγωνιστικά καθίσματα. Ή μπορεί να μπορείς να κάμψεις λίγο τις στηρίξεις των προσκέφαλων (που δε γίνεται στα αγωνιστικά καθίσματα). Σίγουρα είναι θέμα εφαρμογής, το οποίο άλλωστε ισχύει και στα μοντέρνα αγωνιστικά.
Βασικά, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, η όλη συζήτηση έχει να κάνει με την οικονομική κατάσταση κα τη συγκυρία, όχι με το HANS, την ασφάλεια και την εφαρμογή του. Οι καιροί είναι ζόρικοι, όχι το HANS...
Πάντως με κλασσικά Ελληνικό τρόπο, παρά τις πολύχρονες προειδοποιήσεις, πάλι η συζήτηση γίνεται στο 'και 5'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μα η FIA δεν επιβάλλει HANS σε εθνικό επίπεδο σε κανέναν.Ναι αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν επιβάλει ούτε σε διεθνές επίπεδο!
Βασικά, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, η όλη συζήτηση έχει να κάνει με την οικονομική κατάσταση κα τη συγκυρία, όχι με το HANS, την ασφάλεια και την εφαρμογή του. Οι καιροί είναι ζόρικοι, όχι το HANS...
Δεν νομίζω οτι αμφισβητεί κανείς την αξία του Hans... αλλά μην υποτιμούμε και την οικονομική κατάσταση και συγκυρία αν θέλουμε να δούμε και 2-3 συμμετοχές φέτος...
-
μη ξεχνατε και $$ για χανσοκαθισματα με μεγαλους οδηγους ζωνων....
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Τα ιστορικά έχουν ιδιαιτερότητες, όπως και να το κάνουμε...Η ίδια η FIA δεν κάνει υποχρεωτική την χρήση των FHR - Hans για αυτά... ξέρει κανείς γιατί? Δεν πιστεύω ότι είναι μόνο η πιθανότητα να μην μπορούν να μπουν σε κάποια αυτοκίνητα, αν ήταν έτσι πολύ απλά θα παρουσίαζαν εξαιρέσεις όπως λέει και ο Nass... Που είναι το δύσκολο να πουν οτι οι Alpine, τα Porsche και τα αυτοκίνητα προ του 1960 δεν υποχρεούνται? Δεν θέλουν μήπως «να κυκλοφορήσει χρήμα στην αγορά» σε μία πολυπληθή κατηγορία σαν αυτή των Ιστορικών(αυτό για εκείνους που πάντα πίσω από οτιδήποτε βλέπουν το εμπορικό κέρδος)? Προφανώς κάποια άλλη αιτιολογία υπάρχει και θα χαιρόμουν πολύ οι έχοντες επαφές με FIA να ρωτούσαν να μάθουμε όλοι.
Στα Ιστορικά υπάρχει πρόβλεψη να μπορούν να τρέχουν με τα εργοστασιακά καθίσματα... Εκεί Νάσο μπορούν να εφαρμοστούν συστήματα FHR?
Αγαπητέ Λώρη, σαφώς και κάποια αυτοκίνητα έχουν δυνατότητες (και πηδαλιούχους!) Γενικής αλλά υπάρχουν και ένα σωρό άλλοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) που οι ταχύτητες μας είναι επιπέδου καθημερινής κίνησης.
Εκεί αναρωτιέμαι λοιπόν, σε μια συγκυρία σαν την σημερινή, που θα πιεστούμε να κάνουμε έναν – δυο αγώνες με το ζόρι μπας και ξεσκάσουμε λίγο, που θα πρέπει να βάλουμε πυρόσβεση υποχρεωτικά, που πιθανόν χρειαζόμαστε καθίσματα ή ζώνες είναι τόσο απαραίτητο να βάλουμε και hans όταν –το ξέρω οτι γίνομαι κουραστικός- ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η FIA?
Γιατί αφού το θέμα μας είναι η απόλυτη ασφάλεια επιτρέπουμε παρατάσεις σε ζώνες, καθίσματα κλπ εξοπλισμό ασφαλείας?Γιατι, αγαπητε Δημητρη, μια ληγμενη ζωνη η ενα ληγμενο καθισμα, δεν προκειται να σε σκοτωσει την επομενη χρονια απο αυτην που εληξε.
Αν ομως σκασεις σε εναν τοιχο-βραχο-δεντρο με 115 που σκασαμε εμεις, (δεν ειναι πολλα για ενα Ιστορικο αυτοκινητο) η ελειψη Hans θα σε σκοτωσει.
Αν δεν νοιαζεστε εσεις για την βελτιωση των συστηματων της προσωπικης σας ασφαλειας, τοτε .........Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Γιατι, αγαπητε Δημητρη, μια ληγμενη ζωνη η ενα ληγμενο καθισμα, δεν προκειται να σε σκοτωσει την επομενη χρονια απο αυτην που εληξε.
Αν ομως σκασεις σε εναν τοιχο-βραχο-δεντρο με 115 που σκασαμε εμεις, (δεν ειναι πολλα για ενα Ιστορικο αυτοκινητο) η ελειψη Hans θα σε σκοτωσει.
Αν δεν νοιαζεστε εσεις για την βελτιωση των συστηματων της προσωπικης σας ασφαλειας, τοτε .........Φιλικα,
'el-em'
Είσαι απόλυτα σίγουρος οτι η ληγμένη ζώνη δεν πρόκειται να σε σκοτωσει ουτε 3 χρόνια μετά την λήξη της? Αν ναι, τότε γιατί έχει λήξει?
Τέλος πάντων ειδικά σε εσάς Λώρη, δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει οτι το HANS σώζει ζωές, εκείνο που προσπαθώ εκτός των άλλων να πω είναι η τελευταία σου φράση.. Σε μια τόσο δύσκολη οικονομικά κατάσταση, καλό θα ήταν να μας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε μόνοι μας...Οι βαλβίδες ανακούφισης όλων μας έχουν γίνει ελάχιστες, μην τις κλείνουμε και αυτές... Μόλις είδα την ανακοίνωση της ΑΛΑ για την λατρεμένη μου Μαυροσουβάλα (έχει βράχους το ξέρω!). Οι πιθανότητες να μπορέσω να την τρέξω φέτος είναι ελάχιστες, αν μου ζητηθεί και HANS είναι μηδενικές και πιστεύω (και μακάρι να έχω 100% άδικο) οτι δεν είμαι ο μόνος...
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON