-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Το θεωρω πανακριβο αυτη τη στιγμη και θα προσανατολιζομουν σε megane coupe 1.4 tce 130 στα 16.000e παρακαλω...
τα εσωτερικα των δυο αυτοκινητων δεν συγκρινονται.το μεγγκαν ειναι μια πλαστικουρα,φτωχο εσωτερικο ντιζαιν.δεν θα δωσω 16 χιλιαδες για να παρω αμαξια με τετοιο εσωτερικο (γουστα ειναι αυτα) αλλα ετσι μου φενεται που το ειδα και απο κοντα
Πάντως εμένα το μεγκάν απο κοντά μου έδωσε την εντύπωση του πιο ποιοτικού από το astra (το hatch, αλλά δεν νομίζω το gtc να διαφέρει). Ίσως το άστρα δείχνει λίγο πιο 'ακριβό' αλλά η ποιότητα του μεγκάν μου φάνηκε ένα κλικ πιο πάνω. Πέραν του αισθητικού πιστεύω το μεγκάν υπερτερεί σχεδόν παντού. Ποιότητα,επιδόσεις,συμπεριφορά,κατανάλωση,τιμή
Το μεγκαν εχει μικτη καταναλωση 6.9 και το αστρα 5.9 αλλα και παλι το αστρα ειναι 3000 πιο πανω σε τμη οποτε τα τρωω εκει περα
-
Αφού πιστεύεις αυτά που γράφουν οι εταιρίες...
-
Καταρχήν το astra είναι 17cm μακρύτερο από το megane και 125 κιλά βαρύτερο (στα χαρτιά τουλάχιστον). Η έκδοση των
140hp λοιπόν είναι ένα κλικ πιο αργή από το megane των 130hp και σίγουρα θα καίει ένα κλίκ παραπάνω λόγω βάρους
αλλά και πλατύτερων ελαστικών. Το astra σίγουρα είναι πιο εντυπωσιακό μέσα - έξω αλλά είναι ακριβότερο στην αγορά,
στη χρήση (πιθανότατα κατανάλωση, κόστος ελαστικών) και μάλλον αδιάφορο οδηγικά. Το megane στα 16000 είναι φοβερό
deal, εγώ (που είμαι και ελαφρά Γερμανόφιλος) θα το αγόραζα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν θες να δώσεις 3000 παραπάνω
για ένα αυτοκίνητο που στερείται ουσίας απλά και μόνο επειδή δείχνει ακριβότερο, μεγειά σου και καλά χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Καταρχήν το astra είναι 17cm μακρύτερο από το megane και 125 κιλά βαρύτερο (στα χαρτιά τουλάχιστον). Η έκδοση των
140hp λοιπόν είναι ένα κλικ πιο αργή από το megane των 130hp και σίγουρα θα καίει ένα κλίκ παραπάνω λόγω βάρους
αλλά και πλατύτερων ελαστικών. Το astra σίγουρα είναι πιο εντυπωσιακό μέσα - έξω αλλά είναι ακριβότερο στην αγορά,
στη χρήση (πιθανότατα κατανάλωση, κόστος ελαστικών) και μάλλον αδιάφορο οδηγικά. Το megane στα 16000 είναι φοβερό
deal, εγώ (που είμαι και ελαφρά Γερμανόφιλος) θα το αγόραζα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν θες να δώσεις 3000 παραπάνω
για ένα αυτοκίνητο που στερείται ουσίας απλά και μόνο επειδή δείχνει ακριβότερο, μεγειά σου και καλά χιλιόμετρα.Ειπες οτι ειναι ενα κλικ πιο αργο,φανταζομαι σε νορμαλ ταχυτητες αυτο δεν παιζει ρολο.Μιλας για τελικες τισ οποιες δυσκολα θα πιασεις για να το συγκρινεις
-
Και σε επιτάχυνση λόγω βάρους και κοντότερου κιβωτίου, στα χαρτιά το megane έχει 0-100 σε 9.6 και 205 τελική ενώ το
astra 9.9 και 201. Πολύ μικρές οι διαφορές βέβαια και ίσως απεπαίσθητες στην πράξη, κουβέντα να γίνεται... -
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Το θεωρω πανακριβο αυτη τη στιγμη και θα προσανατολιζομουν σε megane coupe 1.4 tce 130 στα 16.000e παρακαλω...
τα εσωτερικα των δυο αυτοκινητων δεν συγκρινονται.το μεγγκαν ειναι μια πλαστικουρα,φτωχο εσωτερικο ντιζαιν.δεν θα δωσω 16 χιλιαδες για να παρω αμαξια με τετοιο εσωτερικο (γουστα ειναι αυτα) αλλα ετσι μου φενεται που το ειδα και απο κοντα
Πάντως εμένα το μεγκάν απο κοντά μου έδωσε την εντύπωση του πιο ποιοτικού από το astra (το hatch, αλλά δεν νομίζω το gtc να διαφέρει). Ίσως το άστρα δείχνει λίγο πιο 'ακριβό' αλλά η ποιότητα του μεγκάν μου φάνηκε ένα κλικ πιο πάνω. Πέραν του αισθητικού πιστεύω το μεγκάν υπερτερεί σχεδόν παντού. Ποιότητα,επιδόσεις,συμπεριφορά,κατανάλωση,τιμή
+1 και πιο ποιοτικό εσωτερικό και(υποκειμενική άποψη) μακράν πιο όμορφο με τις λιτές γραμμές του. Φαντάζομαι πως θα είναι και πιο λειτουργικό.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Το θεωρω πανακριβο αυτη τη στιγμη και θα προσανατολιζομουν σε megane coupe 1.4 tce 130 στα 16.000e παρακαλω...
τα εσωτερικα των δυο αυτοκινητων δεν συγκρινονται.το μεγγκαν ειναι μια πλαστικουρα,φτωχο εσωτερικο ντιζαιν.δεν θα δωσω 16 χιλιαδες για να παρω αμαξια με τετοιο εσωτερικο (γουστα ειναι αυτα) αλλα ετσι μου φενεται που το ειδα και απο κοντα
Πάντως εμένα το μεγκάν απο κοντά μου έδωσε την εντύπωση του πιο ποιοτικού από το astra (το hatch, αλλά δεν νομίζω το gtc να διαφέρει). Ίσως το άστρα δείχνει λίγο πιο 'ακριβό' αλλά η ποιότητα του μεγκάν μου φάνηκε ένα κλικ πιο πάνω. Πέραν του αισθητικού πιστεύω το μεγκάν υπερτερεί σχεδόν παντού. Ποιότητα,επιδόσεις,συμπεριφορά,κατανάλωση,τιμή
+1 και πιο ποιοτικό εσωτερικό και(υποκειμενική άποψη) μακράν πιο όμορφο με τις λιτές γραμμές του. Φαντάζομαι πως θα είναι και πιο λειτουργικό.
+2 για megane coupe
πολύ πιο όμορφο και σπορτίφ και σε καλύτερη τιμή.
-
σε αυτη τη διαφορα τιμης και εγω για Γαλλο θα πηγαινα που ειναι και καποια χρονια στην αγορα με λυμενα πιθανα παιδικα προβληματα. εσωτερικα η σχεδιαση του Γαλλου μου αρεσει περισσοτερο αν και του αστρα ειναι πιο εντυπωσιακη.
-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Μπηκα μεσα στο μεγκαν και μεσα στο αστρα.δεν ζηταω επιβεβαιωση γιατι στην τελικη θα παρω οτι αρεσει σε μενα απλα κανουμε μια συζητηση.Το μεγκαν οπως και το ιμπιζα που ειδα μου φανηκαν μεσα πολυ φτωχα σε σχεση με το αστρα...γουστα ειναι αυτα...το μονο που με προβληματιζει και δεν προβαινω σε παραγγελια ειναι οι ζαντες του...Απ οτι καταλαβα ο ενδοιασμος σου για το εσωτερικο του megane ειναι το σχεδιο το οποιο ειναι αρκετα πιο λιτο, αλλο αυτο ομως και αλλο η 'πλαστικουρα' που ανεφερες.. Ποιοτικα ομως ειναι πολυ καλο και το renault.
Απο θεμα καταναλωσης τα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ της opel καινε περισσοτερο απο τον ανταγωνισμο ιδιως ο 1.6 180 του insignia ειναι κακος σε αυτον τον τομεα..
Απ εξω κι εγω το gtc προτιμω αλλα και το megane coupe δε με χαλαει.. Αν μαλιστα περιμενεις και λιγο ερχεται και το fl οπως λεει και ο focusman που θα ναι πιο φρεσκο και καλυτερο σχεδιαστικα.
Γενικα πιο καλο deal και αυτη τη στιγμη σιγουρα πληρωνεις και το γεγονος οτι μολις κυκλοφορησε στο opel.Απο εκει και περα η αποφαση οπως λες ειναι δικη σου και θα παρεις αυτο που σε φτιαχνει. Καλοταξιδο.
-
Όποιος του αρέσει εσωτερικά το Opel, είναι λίγο δύσκολο να του αρέσει το megane. Είναι αντιδιαμετρικά αντίθετα στη σχεδίαση. Προσωπικά προτιμώ το λιτό στιλ. Κατά τα άλλα, για την ώρα, το Opel έχει θετικές κριτικές.
-
Χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από τα 2, η εντύπωσή μου είναι ότι το μεγκάν είναι πολύ καλύτερο σε οδική συμπεριφορά. Μόνο και μόνο αυτό του δίνει το προβάδισμα για εμένα.
Αλλά γούστα είναι αυτά. Κλείσε test drive. -
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
Χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από τα 2, η εντύπωσή μου είναι ότι το μεγκάν είναι πολύ καλύτερο σε οδική συμπεριφορά.η εντυπωση αυτη απο που πηγαζει? κατσε να αρχισει να δοκιμαζετε το αυτοκινητο και μετα θαψτε το.εχω την εντυπωση οτι εισαι προκατηλειμενος.
δε λεω οτι θα θεσει νεα στανταρ οδικης συμπεριφορας αλλα να μη το θαβουμε μονο και μονο επειδη ειναι οπελ. -
Ο χρήστης krotos έγραψε:
Χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από τα 2, η εντύπωσή μου είναι ότι το μεγκάν είναι πολύ καλύτερο σε οδική συμπεριφορά.
η εντυπωση αυτη απο που πηγαζει? κατσε να αρχισει να δοκιμαζετε το αυτοκινητο και μετα θαψτε το.εχω την εντυπωση οτι εισαι προκατηλειμενος.
δε λεω οτι θα θεσει νεα στανταρ οδικης συμπεριφορας αλλα να μη το θαβουμε μονο και μονο επειδη ειναι οπελ.γιατί και να τα δοκιμάσεις είσαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις εάν δεν 'το έχεις' ?
στα τεστς που έχουν γίνει και στα συγκριτικά το megane είναι πιο σπορτίφ.
-
εχει δοκιμαστει το μεγκαν με το νεο αστρα gtc? αν αναφερεσε στο προηγουμενο μοντελο μαλλον δεν ενδιαφερει τον OP καθως αυτος ψηνετε για το νεο, οποτε αυτο ειναι κατι που πρεπει να αναμενουμε για να βγαλουμε συμπερασμα.
-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
εχει δοκιμαστει το μεγκαν με το νεο αστρα gtc? αν αναφερεσε στο προηγουμενο μοντελο μαλλον δεν ενδιαφερει τον OP καθως αυτος ψηνετε για το νεο, οποτε αυτο ειναι κατι που πρεπει να αναμενουμε για να βγαλουμε συμπερασμα.Εχει δοκιμαστει το Αστρα με το Μεγκαν ομως , οι κουπε εκδοσεις εχουν διαφορες στα μηχανικα μερη ?
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
εχει δοκιμαστει το μεγκαν με το νεο αστρα gtc? αν αναφερεσε στο προηγουμενο μοντελο μαλλον δεν ενδιαφερει τον OP καθως αυτος ψηνετε για το νεο, οποτε αυτο ειναι κατι που πρεπει να αναμενουμε για να βγαλουμε συμπερασμα.
Εχει δοκιμαστει το Αστρα με το Μεγκαν ομως , οι κουπε εκδοσεις εχουν διαφορες στα μηχανικα μερη ?
δεν εχουν στα μηχανικα αλλα φανταζομαι στο στησιμο σιγουρα εχουν.
-
Γνωστός μου που γράφει στο city auto μου είπε πρόσφατα ότι το οδήγησε και ειναι μέτριο το gtc. Ο συγκεκριμένος φαίνεται να 'το έχει' γενικότερα.
-
Εγω θα το κάνω test drive προσεχώς και θα σας γράψω εντυπώσεις. Υπομονή χεχε
-
δεν έχω ιδέα τι κάνει το νέο gtc... αν κρίνω από τα προηγούμενα θα είναι από μέτριο μέχρι μετριότατο...
-
Παροτι στα tech specs αναφερεται η υιοθετηση της τεχνολογιας (ΗiPerStrutt) της εμπρος αναρτησης απο το Insignia ΟPC, και
στην πισω αναρτηση, χρηση ημιακαμπτου τυπου watt αξονα (ο οποιος διαφημιζεται για νεος, ενω κατα τα αλλα τον φοραει και το Vectra B του 2000, που εχω... ), οι πρωτες εντυπωσεις απο τους ξενους δοκιμαστες ειναι προς το μετριο...http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... ivals.html
(παροτι το συγκριτικο εχει τις πετρελαιοκινητες εκδοσεις, δινει μια εικονα για την οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων)http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... t_sri.html
Tεστ για το 1.4 / 140pshttp://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... c_sri.html
Tεστ για το 1.6 /180ps
Kαλυτερες κριτικες για το 180αρι με την εξτρα ενεργητικη αναρτηση και τις 19αρες(!)...
OPEL ASTRA GTC 1.4