-
Τρυπα (μικρη) στην εξατμιση και συγκεκριμενα στο σωληνα πριν το τελικο:
Αλλαζει ο σωληνας ή μπαλωνεται? -
Μπαλωμα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μπαλωμα.Mε ποιο τροπο? Τυπου ηλεκτροκολληση?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Μπαλωμα.
Mε ποιο τροπο? Τυπου ηλεκτροκολληση?
Οξυγονο,αργκον.Δεν ειναι καμια περιπλοκη δουλεια για ενα εξατμισα.
Οχι ηλεκτροκολληση ,αν το κανει με τετοια θελει οπωσδηποτε αποσυνδεση η μπαταρια.
-
Σε εμενα εκαναν ηλεκτροκολληση εξατμιση κομματι, χωρις αποσυνδεση μπαταρια. Τι ρολο παιζει η αποσυνδεση μπαταριας?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Σε εμενα εκαναν ηλεκτροκολληση εξατμιση κομματι, χωρις αποσυνδεση μπαταρια. Τι ρολο παιζει η αποσυνδεση μπαταριας?Παθαίνουν ηλεκτροσόκ τα ηλεκτρικά
Μα είναι δυνατόν;Άσχετο πόσο πήγε το μαλί; Στο Corolla του πατέρα μου που το πήγα εγώ στον εξατμισά γιατί από χτύπημα από κάτω είχε στραβώσει η εξάτμιση και ξεφυσούσε από την φλάτζα μπροστά την ζέστανε με το οξυγόνο και την έφερε και μου πήρε ένα 50αρικο (με φπα) και μου φάνηκαν πολλά για μισή περίπου ώρα δουλειά. Τουλάχιστον βρήκε τι έφταιγε το είχε πάει σε 3 μηχανικούς και ο καθένας το κοντό και το μακρύ του. Έγώ χωρίς να είμαι μηχανικός το άκουγα που έκανε θόρυβο από εξάτμιση. Βρέθηκε και μάστορας που του είπε ότι έτσι κάνει και είναι φυσιολογικό
-
Μιας που λέμε για εξατμισάδες, νομίζω ότι την κορυφαία μαιμουδιά μου την έχουν κάνει εμένα, όταν είχα πάει να αλλάξω εξάτμιση στο Twingo της αδελφής μου. Προηγουμένως να πω ότι το αμάξι έκανε τρελό θόρυβο γύρω στις 3.000σαλ, συντόνιζε απίστευτα σε βαθμό να 'θολώνει' ο εσωτερικός καθρέφτης από τον κραδασμο. Στην αντιπροσωπεία απ' όπου το είχε πάρει μεταχειρισμένο έλεγαν ότι είναι φυσιολογικό! 'Έτσι είναι τα Twingo, επειδή το μοτέρ είναι κοντά στην καμπίνα'. Μετά από επιμονή μας, δέχθηκαν στο service να αλλάξουν βάση μηχανής, αλλά παρόλα αυτά ο τρελός θόρυβος παρέμεινε. Οπότε, στο συνεργείο επανέλαβαν (αλλά τώρα με μεγαλύτερη σιγουριά) ότι '...το μοτέρ κοντά στην καμπίνα'!
Κάποια στιγμή το πήγα λοιπόν στον εξατμισά, μήπως κι ο θόρυβος είναι από κει. Και όντως, βρήκε αμέσως ότι σε κάποιο σημείο ο σωλήνας ήταν στραβός, ακουμπούσε στο αμάξωμα και μετέδιδε τους κραδασμούς αφιλτράριστους. Λύση; 'να αλλάξουμε εξάτμιση'.
Σηκώνει το αμάξι, ξεβιδώνει την παλιά (μονοκόμματη από τον καταλύτη και πίσω) αλλά βλέπει ότι δυσκολεύεται να την βγάλει, γιατί τον εμποδίζει ο συνδυασμός καζανακίων/προφυλακτήρα/ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Με συνοπτικές διαδικασίες, κόβει την παλιά και την πετάει.
Φέρνει την καινούργια και αγωνίζεται να την περάσει, όμως και πάλι έχει το ίδιο πρόβλημα, δεν μπορεί να την περάσει πάνω από τον άξονα με τίποτα. Παλεύει κάνα 5λεπτο, αλλά εις μάτην (αναρωτιέμαι, δεν είχε ξαναδεί Twingo); Και τελικά, βρίσκει τη λύση: Την κόβει κι αυτή στα δύο, βάζει από μπρος το ένα κομμάτι κι από πίσω το άλλο, και τα κολλάει! Ήμαρτον δηλαδή.
Πάντως, ο φοβερός συντονισμός οφείλω να ομολογήσω ότι σταμάτησε... -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Σε εμενα εκαναν ηλεκτροκολληση εξατμιση κομματι, χωρις αποσυνδεση μπαταρια. Τι ρολο παιζει η αποσυνδεση μπαταριας?
Παθαίνουν ηλεκτροσόκ τα ηλεκτρικά
Μα είναι δυνατόν;Άσχετο πόσο πήγε το μαλί; Στο Corolla του πατέρα μου που το πήγα εγώ στον εξατμισά γιατί από χτύπημα από κάτω είχε στραβώσει η εξάτμιση και ξεφυσούσε από την φλάτζα μπροστά την ζέστανε με το οξυγόνο και την έφερε και μου πήρε ένα 50αρικο (με φπα) και μου φάνηκαν πολλά για μισή περίπου ώρα δουλειά. Τουλάχιστον βρήκε τι έφταιγε το είχε πάει σε 3 μηχανικούς και ο καθένας το κοντό και το μακρύ του. Έγώ χωρίς να είμαι μηχανικός το άκουγα που έκανε θόρυβο από εξάτμιση. Βρέθηκε και μάστορας που του είπε ότι έτσι κάνει και είναι φυσιολογικό
Για να είμαι σωστος δεν αλλαξα ολη την 'εξατμιση', αλλαξα το ευκαμπτο κομματι της που απορροφά κραδασμους κινητηρα.
Εκαναν 3 ηλεκτροκολλήσεις: 1 απο καθε μερια του κομματιου και 1 λιγο πιο περα που έβαλαν ενα κομματι σωληνα 6-7εκατοστα γιατι το προηγουμενο ευκαμπτο ειχε ξεχειλώσει ή/και το καινουριο ήταν μικροτερο μήκος.
50€ με ΦΠΑ, δεν παζάρεψα.Δεν ειδα να έχουν πάθει κάτι τα ηλεκτρικά... είστε σίγουροι για το ηλεκτροσόκ? Αμα κολλαω ηλεκτροκόλληση και κραταω το κομμάτι με το χέρι δεν παθαίνω κάτι, γιατι να μαραζώσουν τα ηλεκτρικα?
-
Γενικά όταν κάνουμε οποιουδήποτε τύπου ηλεκτροκόλληση (με ηλεκτρόδιο, tig ή mig) το ρεύμα θα περάσει απο το ηλεκτρόδιο προς τη δαγκάνα γείωσης απο την πιό σύντομη διαδρομή.
Οπότε μεγάλη σημασία έχει που θα πιάσουμε τη δαγκάνα της γείωσης. Όταν κολλάμε μια εξάτμιση και βάλουμε τη δαγκάνα κάπου πάνω στο σασί τότε η μόνη διαδρομή για να περάσει το ρεύμα είναι απο την εξάτμιση προς τη μηχανή και απο κεί στο σασί, καθώς η εξατμιση κρέμεται απο λαστιχακια αρα δέν υπάρχει άμεση επαφή με το σασί. Όπως περνάει το ρεύμα απο τη μηχανή τότε μια ποσότητα μπορεί να περάσει απο τον εγκέφαλο και να τον κάψει.
Αν όμως βάλουμε τη δαγκάνα γείωσης πάνω στο κομάτι της εξάτμισης που κολλάμε τότε δέν θα περάσει καθόλου ρεύμα απο τη μηχανή και τον εγκέφαλο.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
.....Αν όμως βάλουμε τη δαγκάνα γείωσης πάνω στο κομάτι της εξάτμισης που κολλάμε τότε δέν θα περάσει καθόλου ρεύμα από τη μηχανή και τον εγκέφαλο....Ευχαριστώ για το σχόλιο, όντως η δαγκάνα ήταν πάνω στην εξάτμιση όσες φορές κοίταξα να δώ τι γίνεται.
-
Πάτε να με τρελάνετε!!!.....
Πατέ να με κάνετε να ξεχάσω ότι έμαθα σαν αφεντικό 53 συναπτά χρόνια!!!...
Πάτε να με κάνετε να ξεπουλήσω τον εξοπλισμό μου!!!....
«Σε εμενα εκαναν ηλεκτροκολληση εξατμιση κομματι, χωρις αποσυνδεση μπαταρια.»
Ηλεκτροκόλυση σήμερα?, άντε στο καλό….
Χωρίς να ξανασυνδέσει μπαταρία?. Και εάν έπαιρνε στα χέρια τον εγκέφαλο, η το ράδιο, η τους αερόσακους και αλλά πολλά, που περνούν ρεύμα και σώμα συνεχώς, για διατήρηση των μνημών?. Το διακοπτόμενο ρεύμα δημιουργεί χωρητικά και αυτεπαγωγικά φαινόμενα, που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα. Η προστασία της αφαίρεσης του + από τον συσσωρευτή είναι επιβεβλημένη, αφού πρώτα συνδεθεί το κατάλληλο εξάρτημα για να σωθούν οι μνήμες.«οξυγόνο και την έφερε και μου πήρε ένα 50αρικο (με φπα) και μου φάνηκαν πολλά για μισή περίπου ώρα δουλειά.»
Μια ώρα τι έκανε?. Με καφέ και μεσημεριανό?. Τα 15 λεπτά είναι αρκετά για έναν γνώστη, μαζί με το πλύσιμο των χεριών του…. κατά συνέπια έπαιρνε 200ε την ώρα!!!.... ποιος ήταν ο Πατακός που μου έκανα εγχείριση καρδιάς…. Εάν πήρε για πραγματική ώρα 15 λεπτών ενόσω έκανα 1 ώρα 50ε , θα έπρεπε να πληρώσει γιατί μάθαινε επάνω σου!.«Σηκώνει το αμάξι, ξεβιδώνει την παλιά (μονοκόμματη από τον καταλύτη και πίσω) αλλά βλέπει ότι δυσκολεύεται να την βγάλει, γιατί τον εμποδίζει ο συνδυασμός καζανακίων/προφυλακτήρα/ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Με συνοπτικές διαδικασίες, κόβει την παλιά και την πετάει.
Φέρνει την καινούργια και αγωνίζεται να την περάσει, όμως και πάλι έχει το ίδιο πρόβλημα, δεν μπορεί να την περάσει πάνω από τον άξονα με τίποτα. Παλεύει κάνα 5λεπτο, αλλά εις μάτην (αναρωτιέμαι, δεν είχε ξαναδεί Twingo); Και τελικά, βρίσκει τη λύση: Την κόβει κι αυτή στα δύο, βάζει από μπρος το ένα κομμάτι κι από πίσω το άλλο, και τα κολλάει!»
Κάλε μου φιλέ harlek, σίγουρα ψώνισες από σβέρκο συνάδελφο!!!... Έκοψε την μονοκόμματη, που δεν είναι μονοκόμματη διότι είναι μετά τον καταλύτη?!. Ας πάει στον διάβολο ήταν η παλιά….
Μα δεν μπορούσε στην καινούργια?. ΤΡΕΛΑ, δεν έλυνε τα πίσω μπρακέτα, και να κάνει παιχνίδι?!. Τώρα σου υπονόμευσε την καινούργια…..«Αν όμως βάλουμε τη δαγκάνα γείωσης πάνω στο κομάτι της εξάτμισης που κολλάμε τότε δέν θα περάσει καθόλου ρεύμα απο τη μηχανή και τον εγκέφαλο.»
Εξήγησα κάλε μου φιλέ γιατί δεν το κάνουμε αυτό. Σίγουρα η ηλεκτρική κόλληση τόξου, πρέπει να έχουμε το ‘σώμα’ κοντά στην κόλληση, διότι μπορεί εκτός των άλλων που περιέγραψα πάρα πάνω, και όταν βάζουμε την τσιμπίδα στο σασί, μπορεί να λιώσει της ντίζες, να καταστρέψει ρουλεμάν κλπ.
Φιλικά
Α. -
Κυρ Αντώνη, τα χέρια στο συνεργείο με πετρέλαιο τα πλένεις;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Κυρ Αντώνη, τα χέρια στο συνεργείο με πετρέλαιο τα πλένεις;
…….φίλε κάτι ξέρεις για μένα, δώσε σήμα!!!....
Εάν πιάσω πετρέλαιο στα χέρια μου, όσο καλά και να τα πλύνω μετά με σαπούνι, το βράδυ μου μυρίζουν (για την μύτη μου) απαίσια… μέχρι πονοκεφάλου.
Είναι και ο λόγος που πλενόμαστε με ιδικές κρέμες, και φοράμε τα ανάλογα γάντια κατά περίπτωση.
Και για την ιστορία ένα of topic!. Το σαπούνι, τα απορρυπαντικά που είναι και απολαδωτές, τα χημικά καθαριστικά, η βενζίνα η το πετρέλαιο, αφαιρούν το λίπος του δέρματος, και μετά εισχωρούν στους μυς και τα οστά. Μακροπρόθεσμα, οι συνέπιες είναι δραματικές.
Α. -
Όποιος ανοίγει έστω και το καπό, πρέπει να έχει οπωσδήποτε το θαυματουργό Loctite 7850 (ή ανάλογο προϊόν). Το βρήκα στο Praktiker, το πήρα από περιέργεια και δεν το πίστευα. Είναι ένα σαν κρεμοσάπουνο, με διαλυμένη ελαφρόπετρα μεσα, που καθαρίζει τα χέρια από λάδια κ.λπ. ακόμα και χωρίς νερό! Και μυρίζει και ωραία το...βράδυ!
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Και μυρίζει και ωραία το...βράδυ!Λάμπεις Μπάμπη μου!
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Όποιος ανοίγει έστω και το καπό, πρέπει να έχει οπωσδήποτε το θαυματουργό Loctite 7850 (ή ανάλογο προϊόν). Το βρήκα στο Praktiker, το πήρα από περιέργεια και δεν το πίστευα. Είναι ένα σαν κρεμοσάπουνο, με διαλυμένη ελαφρόπετρα μεσα, που καθαρίζει τα χέρια από λάδια κ.λπ. ακόμα και χωρίς νερό! Και μυρίζει και ωραία το...βράδυ!
Σωστός φίλε. Και έτσι όταν χρειαστεί να χαϊδέψουμε το βράδυ, δεν χοροπηδάνε από τσιμπήματα….
Πονηρές λέξεις δεν υπάρχουν…. Πονηρά μυαλά υπάρχουν, τα παιδιά μου εννοούσα!!!.....και όχι μόνον….
Α. -
το εγραψα και στο τοπικ με τα λαδια...δεν πηρα απαντηση το βαζω και εδω που κολλαει γενικα
μοτερ απο ρεκτιφιε...με ανοχες 0,08 αντι για 0,04 που ηταν μαμα...
τι λαδι βαζουμε ? το μοτουλ v300 10-40 του ταιριαζε πολυ πριν το ρεκτιφιε...τωρα τι ομως ? παιζει να το καει το 10-40 ειναι ψιλο ?
καποιο 10-50 καλυτερα ?
τα παντα ευπροσδεκτα...γνωμες, αποψεις κτλ
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
το εγραψα και στο τοπικ με τα λαδια...δεν πηρα απαντηση το βαζω και εδω που κολλαει γενικαμοτερ απο ρεκτιφιε...με ανοχες 0,08 αντι για 0,04 που ηταν μαμα...
τι λαδι βαζουμε ? το μοτουλ v300 10-40 του ταιριαζε πολυ πριν το ρεκτιφιε...τωρα τι ομως ? παιζει να το καει το 10-40 ειναι ψιλο ?
καποιο 10-50 καλυτερα ?
τα παντα ευπροσδεκτα...γνωμες, αποψεις κτλ
Γιατι δεν δοκιμαζεις αυτο που ξερεις καλυτερα και βλεπεις τι θα κανει;
-
κατα εκει με βλεπω...ειπα πρωτα μηπως καποιος εχει καμια αποψη
-
γειας σας,λοιπον παγωσε το νερο στο δοχειο για τα πιτσιλιστιρια και τωρα δεν πεταει...καμια ιδεα πως να το ξεπαγωσω?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........