-
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μονο με αυτο δεν ζωγραφιζεις ετσι.
-
it's what's inside that counts
[όχι στο μπουκάλι ] -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!!.........
Α. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
it's what's inside that counts
[όχι στο μπουκάλι ]
Είναι τι είναι εσωτερικό που μετρά?. Γκαραντί από γνώστη!…..
Α. -
Το δοκίμασα πρόσφατα ( του 2009 ή του 2010) , καλό ήταν αν και το περίμενα καλύτερο σύμφωνα με αυτά που διάβασα κι εδώ:
http://www.cypruswinepages.com/cgibin/h ... inereviewsΑυτό που παίρνω εγώ είναι καλύτερο , Κίκονες Sangiovese του 2008 . !! , αμπελώνες Μαρώνειας-Κομοτηνή..
-
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
………και απόλαυσης!!!.....
Α. -
http://www.wimp.com/tiniestengine/
επειδή μας βομβαρδίζουν τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης, με ξεκόλλα και αδελφές και μαγειρική, συνεχώς και αδιαλείπτως, ρίξτε μια ματιά στην ηλεκτρονική διεύθυνση που παραθέτω. Αγαλλίασε η ψύχη μου. Πρώτη φορά ζήλεψα. Θαύμασα….
Για όποιον έχει βιδώσει έστω και μια βίδα!!!....
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
http://www.wimp.com/tiniestengine/
επειδή μας βομβαρδίζουν τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης, με ξεκόλλα και αδελφές και μαγειρική, συνεχώς και αδιαλείπτως, ρίξτε μια ματιά στην ηλεκτρονική διεύθυνση που παραθέτω. Αγαλλίασε η ψύχη μου. Πρώτη φορά ζήλεψα. Θαύμασα….
Για όποιον έχει βιδώσει έστω και μια βίδα!!!....
Α.Η αξια της λεπτομερειας, η υπομονη και το μερακι σε ολο τους το μεγαλειο!!!
-
Δυο άσχετες μεταξύ τους απορίες:
-
Όταν είχε κάψει φλάτζα το Punto μου, δεν είχε ανεβάσει θερμοκρασία. Απλά το κατάλαβα επειδή έχανε παραφλού, άκουγες μπουρμπουλήθρες από το καλοριφέρ και τα πρωινά για λίγο δούλευε τρικύλινδρο. Αυτό σημαίνει ότι το καπάκι δεν είχε παραμορφωθεί και άρα δεν χρειαζόταν πλανάρισμα;
-
Όταν μας αλλάζουν 'δίσκο', μας αλλάζουν και δίσκο και πλατό; Την μεταλλική επιφάνεια τριβής του βολάν την αλλάζουν κι αυτή;
-
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Δυο άσχετες μεταξύ τους απορίες:-
Όταν είχε κάψει φλάτζα το Punto μου, δεν είχε ανεβάσει θερμοκρασία. Απλά το κατάλαβα επειδή έχανε παραφλού, άκουγες μπουρμπουλήθρες από το καλοριφέρ και τα πρωινά για λίγο δούλευε τρικύλινδρο. Αυτό σημαίνει ότι το καπάκι δεν είχε παραμορφωθεί και άρα δεν χρειαζόταν πλανάρισμα;
-
Όταν μας αλλάζουν 'δίσκο', μας αλλάζουν και δίσκο και πλατό; Την μεταλλική επιφάνεια τριβής του βολάν την αλλάζουν κι αυτή;
Παραμορφωσεις κανει η ιδια η φλαντζα στο καπακι γιατι ειναι μεταλλικη.Οσο για το δευτερο ερωτημα συνηθως και καλυτερα αλλαζονται ολα σετ δισκος πλατο ρολεμαν αλλα υπαρχουν στο εμποριο και δισκοι μονοι τους.Ας μας δωσουν τα φωτα τους οι μηχανικοι του φορουμ.
-
-
Στο αυτοκινητο μου μετα απο στενη επαφη με λακουβα συμβαινει το εξης:
ενω το το αυτοκινητο πηγαινε ευθεια χωρις να τραβαει προς καποια κατευθυνση ο δεξης τροχος ειχε εμφανως διαφορετικη γωνια απο τον αριστερο οποτε παω στον ευθυγραμισα που μου βρηκε οτι ειχε παθει μια σχετικη ζημια(αμορτισερ,ζαντα κτλ)το θεμα ειναι οτι το ευθυγραμισε εσφιξε ολο το συστημα απο κατω και μετα οταν το πηρα μου τραβαγε δεξια εντονα,και η επαναφορα απο δεξια προς αριστερα ηταν μειωμενη(ισως λογικο λογω του οτι το χτυπημενο αμορτισερ ηταν το δεξι)η απορια βρισκεται στο εξης:
αλλαξαμε τις ζαντες στον μπροστα αξονα και το προβλημα λυθηκε,του να τραβαει δεξια ισα ισα που τωρα για να παει ευθεια πρεπει να ειναι γυρω στις 15 μοιρες αριστερα το τιμονι πως εγινε αυτο απλα και μονο με την αλλαγη στα ζαντολαστιχα?,πιο ασφαλες παντως απο το να τραβαει δεξια μεχρι να αλλαξω αμορτισερ -
Έχεις στραβά λάστιχα.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Δυο άσχετες μεταξύ τους απορίες:-
Όταν είχε κάψει φλάτζα το Punto μου, δεν είχε ανεβάσει θερμοκρασία. Απλά το κατάλαβα επειδή έχανε παραφλού, άκουγες μπουρμπουλήθρες από το καλοριφέρ και τα πρωινά για λίγο δούλευε τρικύλινδρο. Αυτό σημαίνει ότι το καπάκι δεν είχε παραμορφωθεί και άρα δεν χρειαζόταν πλανάρισμα;
-
Όταν μας αλλάζουν 'δίσκο', μας αλλάζουν και δίσκο και πλατό; Την μεταλλική επιφάνεια τριβής του βολάν την αλλάζουν κι αυτή;
Τα σημερινά σετ συμπλέκτη, δεν είναι στιβαρά όπως πριν 10 χρόνια. Έτσι έχουν καταστήσει αναλώσιμο όλο το σετ. Τα χτένια του πλατό παραμορφώνονται, και δεν πιέζουν συμμετρικά την πλάκα του. Τα ρουλεμάν έχουν πλαστικές βάσεις και στραβώνουν.
Εάν βγαίνει εύκολα το σετ συμπλέκτη, (υπάρχει θυρίδα στο σασμάν), και το αυτοκίνητο είναι ταξιδιάρικα, τότε με ένα κόστος 60ε , γίνετε η δουλειά, για μια αλλαγή μόνον δίσκο.
Μα όταν εργασία + κιτ, ξεπερνά τα 240, τότε το ποσοστό πλατό και ρουλεμάν, είναι μικρό στο σύνολο, και το αλλάζουμε ολόκληρο.
Το πλάνισμα – ευθυγράμμιση σε ένα καπάκι, είναι επιβεβλημένη. Σίγουρα το υλικό που αφαιρείται είναι ελάχιστο, και δεν επηρεάζει την σχέση συμπίεσης. Μα και εάν αυτό συμβεί,(λόγο αρκετού πετσικαρίσματος), υπάρχουν φλάντζες oversize, που διορθώνουν αυτήν την διεργασία.
Το πετσικάρισμα στα αλουμίνια καπάκια, γίνεται πάντοτε, έστω και λίγο.
Αυτό που συνιστώ είναι, και το φρεζάρισμα των βαλβίδων, όσα και συνολικά χιλιόμετρα να έχουν γίνει.
Ορισμένοι «συνάδελφοι» παραβλέπουν της διεργασίες αυτές!... είναι της σχολής ‘ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε’ και τα χρήματα γρήγορα στην τσέπη. Τότε η εργασία γίνετε μισή…. Και το θύμα ο πελάτης!!!!..... να μην το αποδέχεστε, όσο και φτηνά να βγαίνει…. το βρώμιο κρέας το τρώνε οι σκύλοι!.
Α..
-
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχεις στραβά λάστιχα.
Κάλε μου φιλέ λέοντα, τα συνεργεία που έχουν και ευθυγράμμιση, είναι θετικότερα από αυτά που όντας λαστιχάδικα, έβαλαν και ευθυγράμμιση. Άσε που κατά το μάλλον και ήττον, δεν έχουν πτυχία μηχανικού. Έτσι η σχέσης καταστηματάρχη και πελάτη είναι επισφαλής. Ένα γενικό συνεργείο, είναι και το μόνο που μπορεί να ελέγξει γενικά ένα αυτοκίνητο!.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μα όταν εργασία + κιτ, ξεπερνά τα 240, τότε το ποσοστό πλατό και ρουλεμάν, είναι μικρό στο σύνολο, και το αλλάζουμε ολόκληρο.
Άρα όταν αλλάζουμε και πλατό αλλάζει η μεταλλική επιφάνεια τριβής του πλατό (αυτή που πιέζουν τα χτένια), αλλά στο βολάν η αντίστοιχη επιφάνεια μένει φθαρμένη;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Έχεις στραβά λάστιχα.
Κάλε μου φιλέ λέοντα, τα συνεργεία που έχουν και ευθυγράμμιση, είναι θετικότερα από αυτά που όντας λαστιχάδικα, έβαλαν και ευθυγράμμιση. Άσε που κατά το μάλλον και ήττον, δεν έχουν πτυχία μηχανικού. Έτσι η σχέσης καταστηματάρχη και πελάτη είναι επισφαλής. Ένα γενικό συνεργείο, είναι και το μόνο που μπορεί να ελέγξει γενικά ένα αυτοκίνητο!.
Φιλικά
Α.Ειναι πολυ λιγα τα συνεργεια που εχουν και ευθυγραμμιση ,συνηθως στελνουν τα αυτοκινητα αλλου για ευθυγραμμιση.
Ενα καλο συνεργειο με καλους μαστορους σιγουρα ειναι οτι καλυτερο αλλα θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι ενας καλος ευθυγραμμισας γνωριζει το μπροστινο συστημα πολυ καλυτερα απο εναν απλο μηχανικο.
Ο λογος ειναι απλος,ο μηχανικος ξοδευει χρονο και για αλλα πραματα πανω στο αμαξι,οπως κινητηρας,σαζμαν ,φρενα κ.α
Ο ευθυγραμμισας ασχολειται με ενα συγκεκριμενο κομματι,μια συγκεκριμενη τεχνη που ειναι η γεωμετρια του αυτοκινητου και γιαυτον τον λογο ειναι πιο ψημενος και με περισσοτερες εμπειριες,εστω και χωρις πτυχιο μηχανικου. -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Έχεις στραβά λάστιχα.
Κάλε μου φιλέ λέοντα, τα συνεργεία που έχουν και ευθυγράμμιση, είναι θετικότερα από αυτά που όντας λαστιχάδικα, έβαλαν και ευθυγράμμιση. Άσε που κατά το μάλλον και ήττον, δεν έχουν πτυχία μηχανικού. Έτσι η σχέσης καταστηματάρχη και πελάτη είναι επισφαλής. Ένα γενικό συνεργείο, είναι και το μόνο που μπορεί να ελέγξει γενικά ένα αυτοκίνητο!.
Φιλικά
Α.Ειναι πολυ λιγα τα συνεργεια που εχουν και ευθυγραμμιση ,συνηθως στελνουν τα αυτοκινητα αλλου για ευθυγραμμιση.
Ενα καλο συνεργειο με καλους μαστορους σιγουρα ειναι οτι καλυτερο αλλα θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι ενας καλος ευθυγραμμισας γνωριζει το μπροστινο συστημα πολυ καλυτερα απο εναν απλο μηχανικο.
Ο λογος ειναι απλος,ο μηχανικος ξοδευει χρονο και για αλλα πραματα πανω στο αμαξι,οπως κινητηρας,σαζμαν ,φρενα κ.α
Ο ευθυγραμμισας ασχολειται με ενα συγκεκριμενο κομματι,μια συγκεκριμενη τεχνη που ειναι η γεωμετρια του αυτοκινητου και γιαυτον τον λογο ειναι πιο ψημενος και με περισσοτερες εμπειριες,εστω και χωρις πτυχιο μηχανικου.
Έχεις δίκιο όπως πάντα…. Είναι και ο λόγος που απλά συμπληρώνω!.
Σίγουρα όπως γράφεις, ένα καλό συνεργείο ΕΧΕΙ ευθυγράμμιση.
Ένας ευθυγραμμισάς σήμερα, μπορεί να βάλει επάνω στην ευθυγράμμιση 5 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Ένα συνεργείο εξοπλισμένο, βάζει προληπτικά τα αυτοκίνητα μετά το service. Τα αυτοκίνητα που λύνει εμπρόσθιο σύστημα. Την φανοποιεία του. Συν αυτά που του στέλνουν οι άλλοι συνάδελφοι. Κατά συνέπια ο εντεταλμένος στην επιχείρηση, ενεργώντας σαν πτυχιούχος μηχανικός, (όπως ο νομός ορίζει) υπεύθυνα και με εγγύηση, εκτελεί το έργο του. (ο δικός μου όντας και μαθητής μου 22 χρόνια), δεν συγκρίνετε με έναν απλά και παράνομα ‘πρακτικό’. Σίγουρα υπό την εποπτεία μου.
Τέτοια μαγαζιά υπάρχουν πολλά ανά την Ελλάδα….
Άσε και το χειρότερο: να μην έχουν ευθυγράμμιση, και να χρεώνουν μόνον αυτήν!. Γι’ αυτό τα μάτια ανοιχτά!!....
Ξέρω ότι δεν αποδέχεσαι την έλλειψη πτυχίου!.
Όποιος έχει την γνώση και την προϋπηρεσία, δεν βρίσκω τον λόγο να είναι παράνομος.
Α. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Μα όταν εργασία + κιτ, ξεπερνά τα 240, τότε το ποσοστό πλατό και ρουλεμάν, είναι μικρό στο σύνολο, και το αλλάζουμε ολόκληρο.
Άρα όταν αλλάζουμε και πλατό αλλάζει η μεταλλική επιφάνεια τριβής του πλατό (αυτή που πιέζουν τα χτένια), αλλά στο βολάν η αντίστοιχη επιφάνεια μένει φθαρμένη;
Ένας σφόνδυλος έχει επεξεργασίες, που του δεκαπλασιάζουν την αντοχή του έναντι του πλατό.
Εκτός πια όταν περιμένουμε να φτάσει ο συμπλέκτης στην ήλωση του δίσκου!!. Καταραμένη φτώχια!!!!.....
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ένας σφόνδυλος έχει επεξεργασίες, που του δεκαπλασιάζουν την αντοχή του έναντι του πλατό.
Εκτός πια όταν περιμένουμε να φτάσει ο συμπλέκτης στην ήλωση του δίσκου!!. Καταραμένη φτώχια!!!!.....
Α.Χαχα Κατάλαβα, ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........