-
Ο χρήστης subarakis έγραψε:
Ξερει κανεις αν η ποιοτητα του υγραεριου στο πρατηριο στα ΚΤΕΛ στη Θεσ/νικη ειναι καλή? Βλεπω στο gasprice οτι εχει αρνητική κριτική.Το ίδιο και η ποιοτητα lpg στα ΣΕΑ κορινού... Πυ έχει καλή ποιοτητα στην περιοχή θεσ/νίκης ή απο Λάρισα μέχρι θεσ/νίκη. Ευχαριστώ.Στα Ιωάννινα
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Άρα ξεκινούν αμέσως με αέριο τα υγραεριοκίνητα και όχι με βενζίνη; Νομίζω κάτι τέτοιο είχα διαβάσει εδώ (πρώτα βενζίνη και γυρνούν μετά σε αέριο)
Εάν είναι σωστά ρυθμισμένο, ξεκινάει με αέριο.
Σίγουρα η προώθηση βενζίνας στην αρχή η και στα ζόρια, είναι προϊόν εξέλιξης. Σίγουρα με ένα έξτρα κόστος!.
Α.Αντωνη, Χρονια Πολλα κατ'αρχην σε σενα αλλα και στους υπολοιπους συμμετεχοντες.
Στο παραπανω μαλλον κατι δεν καταλαβαινω σωστα εγω.
Η εκκινηση γινεται παντοτε με βενζινη, τουλαχιστον στα 4ης γενιας με πνευμονα.
Και δεν υπαρχει κανενα εξτρα κοστος ουτε ειναι προιον εξελιξης διαστημικης μηχανικης.
Ελπιζω να θελεις να πεις κατι αλλο γιατι δεν θελω να πιστευω οτι δεν ξερεις το πως λειτουργουν τα συγχρονα συστηματα με πνευμονα.Alexeft, στα 4ης γενιας με πνευμονα δεν ειναι δυνατον να παιρνουν μπροστα με υγραεριο γιατι για να λειτουργησει ο πνευμονας που τροφοδοτει με υγραεριο τη συστοιχια μπεκ θα πρεπει πρωτα να ζεσταθει το νερο που κυκλοφορει μεσα του στους περιπου 40 βαθμους ωστε να εξαερωθει το υγραεριο που περναει απο τον πνευμονα με κατευθυνση τα μπεκ.
Στα 5ης που δεν λειτουργουν με πνευμονα αλλα με αντλια απο την δεξαμενη ειναι φυσιολογικα εφικτο.Επ'ευκαιρια, καθοτι μολις πριν λιγο αρχισα να διαβαζω γιατι ελειπα για τις γιορτες, για τον bebes, δεν υπαρχει καμμια
απολυτως μυρωδια απο την εξατμιση υγραεριοκινητου εφοσον εχει γινει σωστη εγκατασταση και προγραμματισμος.
Αν υπαρχει αισθητη μυρωδια τοτε πρεπει το συντομοτερο να επισκεφτει τον εγκαταστατη γιατι δεν ειναι φυσιολογικο.
Εκτος και αν ειναι κανενα αυτοκινητο παλαιοντολογιας με το αναλογο συστημα οπου οι ρυθμισεις πανε βροντο και φυσικα και η λειτουργια του. Σε καθε περιπτωση θελει αμεσο κοιταγμα απο τον εγκαταστατη. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ναι φυσικά ξέχασα να το αναφέρω. Δεν έχω υγραέριο εγώ και το καρολιφέρ τραβούσε από έξω.
Από τον μπροστά σου ήταν σίγουρα, από την εξάτμιση. Αν δυσκολεύτηκε να βάλει μπρος, πέταξε άκαυτο υγραέριο από την εξάτμιση και μύρισε αμέσως.
Επειδή το υγραέριο είναι βαρύτερο από τον αέρα και κάθεται κάτω, ο καλύτερος τρόπος για να ξεμυρίσει το αμάξι είναι να ανοίξεις τις πόρτες.
Αυτό έκανα φτάνοντας σπίτι διότι παρόλο το κρυοπάγημα με τα παράθυρα κατεβασμένα εν κινήσει ακόμα μου βρώμαγε. Εμπειρία πάντως..
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Φίλοι καλησπέρα. 304 km σήμερα και δείτε την κατανάλωση: 44,50 lt που σημαίνει 14,6lt/100km gas. Με την βενζίνα έκαιγα 12,5lt/100 που σημαίνει αύξηση στην κατανάλωση περίπου 17% αλλά η διαδρομή περιείχαι τα πάντα. Οδήγηση στην εθνική με 140 ,οδήγηση σε επαρχιακό με γρήγορο ρυμθό ,οδήγηση μέσα στην πόλη αρκετά km και τέλος οδήγηση στο βουνό με 2 βαθμούς κελσίου. Βέβαια ακόμα δεν έχω μετρήσει την κατανάλωση της βενζίνας για να έχουμε ακριβή άποψη αλλά αυτό θα το κάνω ύστερα από τουλάχιστον 500-600km. Έτσι με τα μέχρι τώρα δεδομένα έχουμε την εξής οικονομία: 44,5 χ0.889=39,56 ευρώ ενώ εάν ήταν βενζίνα θα είχαμε 304kmx12,5lt/100km=38lt βενζίνας που σημαίνει 38 χ1,7=64,6 ευρώ. Όταν θα ξαναφουλάρω και τα δύο καύσιμα τότε θα ξέρουμε με ακρίβεια το ποσοστό της οικονομίας. Με μια πρώτη ένδειξη μόνο από το δεικτη του αυτοκινήτου βλέπω συνολικά μια μείωση της τάξης του 30% συνολικά. Είναι καλά; Πως το βλέπεται;
huyndai tucson 2.0Πολυ καλα! 20% αυξημενη καταναλωση ειναι το αναμενομενο για να λειτουργει σωστα! Απο θεμα δυναμης πως το βλεπεις?
Εάν δεν υπηρχε το λαμπάκι στο ταμπλό δεν θα καταλάβαινα τίποτα άπό άποψη δύναμης. Μάλιστα σε μια ανηφόρα στο βουνό (όχι μεγάλη) προσπάθησα με λίγες στροφές να δω την αντιδρασή του. Πάλι δεν κατάλαβα τίποτα. Εκεί που δεν το έχω δοκιμάσει είναι η τελική σε ένα σημείο που γνωρίζω πολύ καλά. Κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω και θα σας πω.
Να συμπληρώσω κι εγώ ότι οι καταναλώσεις σου φαίνονται πολύ λογικές.
Τις τελικές όμως καλύτερα να τις αφήσεις. Να σου πω εκ των προτέρων ότι αν είναι όλα σωστά, θα πρέπει να δεις ελάχιστα μικρότερη τελική σε σχέση με τη βενζίνη. Απόφυγέ το όμως.Μαλλον έχεις δίκιο. Τώρα που το καλοσκέφτομαι δεν θα το επιχειρήσω . Τι και εάν από 170 πέσει στά 165!! Λοιπόν τι έγινε;
-
To trip computer δουλεύει άψογα σαν να καταναλώνει βενζίνα!!!! Αλήθεια τα trip δουλεύουν όταν κάνεις την εγκατάσταση με υγραέριο; Μάλλον εμένα κατά τύχη πρέπει να λειτουργεί αφού 'έτσι και αλλιώς είναι διαφορετική η κατανάλωση του gas.
-
το αμεσο ξεκινημα με υγραεριο προβλεπεται στο 4ης γενιας συστημα μου.
ΑΛΛΑ Μόνο ως λυση αναγκης ( κοινως εχεις μεινει απο βενζινα )
και προφανως μεχρι να ζεσταθει το νερο δεν θα δουλευει σωστα και στρωτα. Ετσι μου ειπε ο εγκαταστατης μου.
Και το δοκιμασα ενα πρωι αφου ειχε κρυωσει παντελως ολη νυχτα, και πηρε κανονικά. Βεβαια δεν ηταν σαν την σημερινή μερα με 1 βαθμό ετσι???Αλλά ειχε και παλι ενα φυσιολογικό κρυο των 8 βαθμων.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Alexeft, στα 4ης γενιας με πνευμονα δεν ειναι δυνατον να παιρνουν μπροστα με υγραεριο γιατι για να λειτουργησει ο πνευμονας που τροφοδοτει με υγραεριο τη συστοιχια μπεκ θα πρεπει πρωτα να ζεσταθει το νερο που κυκλοφορει μεσα του στους περιπου 40 βαθμους ωστε να εξαερωθει το υγραεριο που περναει απο τον πνευμονα με κατευθυνση τα μπεκ.
Στα 5ης που δεν λειτουργουν με πνευμονα αλλα με αντλια απο την δεξαμενη ειναι φυσιολογικα εφικτο.Παίρνουν, αν έχουν τέτοια ρύθμιση. Το είχα κάνει στο δικό μου. Έπαιρνε τέλεια όταν ήταν ζεστό.
Κρύο όμως ζοριζόταν, οπότε ακύρωσα τη ρύθμιση.Το προπάνιο εξαερώνεται κάπου στους -40 και το βουτάνιο κάπου στους 0 αν θυμάμαι καλά. Το θέμα είναι όμως ότι και να πάρει μπρος με αυτά τα κρύα, αν ξεκινήσεις να κινείσαι αμέσως, υπάρχει φόβος να παγώσει ο πνεύμονας (νομίζω).
Για τα 5ης δεν ξέρω, αν μπορούσε κανένας να μας πει, θα ήταν καλό.
-
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
To trip computer δουλεύει άψογα σαν να καταναλώνει βενζίνα!!!! Αλήθεια τα trip δουλεύουν όταν κάνεις την εγκατάσταση με υγραέριο; Μάλλον εμένα κατά τύχη πρέπει να λειτουργεί αφού 'έτσι και αλλιώς είναι διαφορετική η κατανάλωση του gas.Αν το μίγμα σου είναι σωστά ρυθμισμένο, ο εγκέφαλος της βενζίνης δεν θα πρέπει να βλέπει διαφορά, άρα και το trip θα λέει ότι έλεγε πριν.
Αν λέει μεγάλες καταναλώσεις, έχεις φτωχό μίγμα. Ισχύει φυσικά και το αντίθετο.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
To trip computer δουλεύει άψογα σαν να καταναλώνει βενζίνα!!!! Αλήθεια τα trip δουλεύουν όταν κάνεις την εγκατάσταση με υγραέριο; Μάλλον εμένα κατά τύχη πρέπει να λειτουργεί αφού 'έτσι και αλλιώς είναι διαφορετική η κατανάλωση του gas.
Αν το μίγμα σου είναι σωστά ρυθμισμένο, ο εγκέφαλος της βενζίνης δεν θα πρέπει να βλέπει διαφορά, άρα και το trip θα λέει ότι έλεγε πριν.
Αν λέει μεγάλες καταναλώσεις, έχεις φτωχό μίγμα. Ισχύει φυσικά και το αντίθετο.
Μάλλον αυτό συμβαίνει διότι το trip ελάχιστα παραπάνω δείχνει απ' ότι πριν.Περίπου 0,5 έως 0,8 του λίτρου.
-
Τιμη lpg το μεσημερι στο πρατηριο της πλακεντιας..0,894 το 4 τον μαρανε!!!!!!!!!
-
Παντου στην περιοχη μην αγχεσαι....
ακομα και η σελλ στο πικερμι που το ανεβασε 2 φορες μεσα στην ιδια μερα....
Χωρις αλλο σχολιο.... -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ξερει κανεις αν η ποιοτητα του υγραεριου στο πρατηριο στα ΚΤΕΛ στη Θεσ/νικη ειναι καλή? Βλεπω στο gasprice οτι εχει αρνητική κριτική.Το ίδιο και η ποιοτητα lpg στα ΣΕΑ κορινού... Πυ έχει καλή ποιοτητα στην περιοχή θεσ/νίκης ή απο Λάρισα μέχρι θεσ/νίκη. Ευχαριστώ.
Στα Ιωάννινα
Εδω κι ενα χρονο απ`οτι θυμάμαι σταθερά στα 0,75...
-
Ο χρήστης Παλιόφιλος έγραψε:
Χαιρετω την διαδικτυακη κοινοτητα των 4τ.
Εχω ενα seat cordoba 1400cc μοντελο 1994 , με μονο ψεκασμο, 60 αλογα, και απο τον Νοεμβριο του 2010 , το εχω μετατρεψει σε αεριο με το κιτ της emme gas στη Θεσσαλονικη.Επειδη κανω πολλα χιλιομετρα με το αυτοκινητο μου (120χλμ ημερησιως μονον για την εργασια μου) η τοποθετηση κιτ αεριοκινησης ηταν μονοδρομος μετα την κατακορυφη αυξηση της τιμης της βενζινης.
Λογω των πολλων χιλιομετρων ημερησιως ειχα μετρησει πολυ προσεκτικα την καταναλωση βενζινης του αυτοκινητου μου πολυ πριν τοποθετησω αεριο.
Εκαιγα 7 λιτρα βενζινη στα 100 χλμ , κανοντας διαδρομες κυριως σε εθνικες οδους με ταχυτητες 80-100 χλμ.Εφτασε η μερα που θα τοποθετουσα αεριο. Ο τεχνικος σωστα με προειδοποιησε οτι οι τιμες των καυσαεριων απο την εξατμιση δεν ηταν σωστες ομως εγω του ειπα να προχωρησει. Οντως τοποθετησε το κιτ αλλα δεν δουλευε σωστα. Ειχα τεραστια καταναλωση αεριου γυρω στα 12 λιτρα στα 100χλμ, χαλια ρελαντι τοσο σε αεριο οσο και σε βενζινη. Να σημειωθει οτι επειδη το αυτοκινητο μου ειναι μονου ψεκασμου παλαιας τεχνοογιας η επιλογη καυσιμου γινεται απο τον οδηγο. Παταω ενα κουμπακι και επιλεγω αναμεσα σε βενζινη ή αεριο.
Με τα πολλα και μετα απο πολλες περιπετειες σε συνεργεια αλλα και στην εμεγκας ανακαλυψα οτι δεν ειχα καταλυτη! Τοσα χρονια ειχε σπασει το κεραμικο υλικο του και σιγα σιγα απορριφθηκε απο την εξατμιση. Ετσι τοποθετησα εναν καινουργιο , και πηγα για ρυθμιση στην εμε γκας και επιτελους μετα απο 2 μηνες περιπετειων ολα στο αυτοκινητο δουλευαν οπως επρεπε.
Η καταναλωση του αυτοκινητου μου ειναι 7,5 λιτρα αεριου ανα 100 χλμ μετρημενη μεχρι αηδιας. Ηδη εχω κανει 40.000 χλμ με αεριο και εχω φτασει στις 403.000 χλμ. Απο την οικονομια στο καυσιμο εχω εξοικονομησει πολυ περισσοτερα μεσα σε ενα χρονο αο οτι το κοστος τοποθετησης αεριου (900€) συν την αξια του αυτοκινητου (500€).Ομως παραμελησα να κανω τη συντηρηση των 25000 χλμ στο κιτ που εχει να κανει κυριως με καθαρισμους κτλ.
Βεβαια τελευταια αντιμετωπιζω παλι προβλλημα. Το ρελαντι δεν λειτουργει σωστα. Οδηγωντας παρατηρω οτι εαν βαλω κενη οι στροφες μενουν κολλημενες στις 2500 σε αεριο. Σε βενζινη με ρελαντι το αυτοκινητο σβηνει ενω προχωρα σαν μπουκωμενο με το ζορι. Ολα αυτα τα συμπτωματα μετα απο αρκετη ωρα λειτουργιας του αυτοκινητου βελτιωνονται και σχεδον εξαφανιζονται.Το ερωτημα μου ειναι που οφειλονται ολα αυτα. Μηπως στην συντηρηση του κιτ που ακομη δεν εχω κανει; Η μηπως συμβαινει κατι με την εξατμιση μου η οποια εχει να αλλαχτει ,αν εξαιρεσω τον καταλυτη, εδω και χρονια.
Ρωταω διοτι ειμαι σιγουρος οτι τοσο ο εγκαταστατης του κιτ οσο και το συνεργειο στο οποιο συντηρω το αυτοκινητο θα μου λεν τις δικες τους θεωριες και δεν θα βρισκω λυση.Θα ηταν ιδιαιτερα χρησιμες οι οποιες παρατηρησεις σας και συμβουλες σας ειδικα αν καποιος ειναι και σχετικος.
Βοηθηστε ρε παιδες!!!
-
Σου απάντησα στην πίσω σελίδα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Alexeft, στα 4ης γενιας με πνευμονα δεν ειναι δυνατον να παιρνουν μπροστα με υγραεριο γιατι για να λειτουργησει ο πνευμονας που τροφοδοτει με υγραεριο τη συστοιχια μπεκ θα πρεπει πρωτα να ζεσταθει το νερο που κυκλοφορει μεσα του στους περιπου 40 βαθμους ωστε να εξαερωθει το υγραεριο που περναει απο τον πνευμονα με κατευθυνση τα μπεκ.
Στα 5ης που δεν λειτουργουν με πνευμονα αλλα με αντλια απο την δεξαμενη ειναι φυσιολογικα εφικτο.Παίρνουν, αν έχουν τέτοια ρύθμιση. Το είχα κάνει στο δικό μου. Έπαιρνε τέλεια όταν ήταν ζεστό.
Κρύο όμως ζοριζόταν, οπότε ακύρωσα τη ρύθμιση.Το προπάνιο εξαερώνεται κάπου στους -40 και το βουτάνιο κάπου στους 0 αν θυμάμαι καλά. Το θέμα είναι όμως ότι και να πάρει μπρος με αυτά τα κρύα, αν ξεκινήσεις να κινείσαι αμέσως, υπάρχει φόβος να παγώσει ο πνεύμονας (νομίζω).
Για τα 5ης δεν ξέρω, αν μπορούσε κανένας να μας πει, θα ήταν καλό.
O μαμά εγκέφαλος του αυτοκινήτου, χρησιμοποιεί wall wetting algorithms για να υπολογίσει πόσο καύσιμο κολλάει στα τοιχώματα και υγροποιείται ανά πάσα στιγμή, ώστε να το προσθέσει στον ψεκασμό και να καταλήξει η σωστή ποσότητα μέσα στον κύλινδρο. Αν πχ πρέπει να μπεί στον κύλινδρο 0.10ml, η ηλεκτρονική ψεκάζει 0.12, γιατί το 0.02 θα κολλήσει στα τοιχώματα της εισαγωγής. Οι αλγόριθμοι αυτοί είναι αυστηρά προγραμματισμένοι για την εκάστοτε εισαγωγή του οχήματος και ειδικά στο κρύο ξεκίνημα είναι πολύ κρίσιμοι, γιατί με κρύα εισαγωγή έχεις πολύ μεγάλη υγροποίηση. Ο αλγόριθμος αυτός λοιπόν, αν εφαρμοστεί στο υγραέριο, θα ψεκάζει αρκετά λάθος τιμές, γιατί ο κρύος πνεύμονας παρακρατεί και αυτός μεγάλες ποσότητες καυσίμου, το οποίο δεν έχει υπολογίσει η μαμά ηλεκτρονική και το μίγμα που καταλήγει εν τέλει στον κύλινδρο είναι φτωχότερο του απαιτούμενου, με αποτέλεσμα το αμάξι να δουλεύει άγαρμπα, σκορτσάρει,μπερδεύει, σβήνει.
Τα 5ης γενιάς που έχουν τα μπεκάκια τους κοντά σε αυτά της βενζίνης, έχουν λιγότερο πρόβλημα γιατί ο αλγόριθμος ταιριάζει σωστότερα από όσο στα 4ης. Αν βέβαια ο κώνος του σπρέι του μπεκ έχει υπολογιστεί λάθος για την εισαγωγή, τότε πάλι αρκετό καύσιμο θα καταλήγει στα τοιχώματα, ο αλγόριθμος πάλι θα πέφτει έξω στους υπολογισμούς και θα υπάρχουν και εκεί θέματα με τους εμπλουτισμούς και το αμάξι θα αργεί να αποκριθεί στο γκάζι σε σχέση με την βενζίνη.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σου απάντησα στην πίσω σελίδα.To διαβασα και ευχαριστω.
Ειναι πιθανο δηλαδη , οι δυσλειτουργιες πουαναφερω να οφειλονται στα ΦΙΛΤΡΑ; -
Μπήκε και το υγραέριο.Πρέπει να είμαι από τους λίγους κατόχους impreza viewtopic.php?f=6&t=49999&p=2423632#p2417109 με κιτ υγραερίου.Μέτα Πόλα έβαλα το ολλανδικό με υγρό αέριο(μονόδρομος για τούρμπο) και μπήκα.Η εγκατάσταση είναι τελεία ,μπροστά πρέπει να παρατηρήσεις πολύ καλά για να δεις κάτι,πίσω έβαλα 60αρά λόγο αυτονομίας και χωράει ακόμα 4 βαλίτσες + reserva κρατημένη.Κανένας θόρυβος από αντλίες και το γέμισμα γίνετε από το πορτάκι βενζίνης.Μέσα το γνωστό κουμπί. Στα πρώτα km είναι άψογο.μετράω καταναλώσεις και επανέρχομαι...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
O μαμά εγκέφαλος του αυτοκινήτου, χρησιμοποιεί wall wetting algorithms για να υπολογίσει πόσο καύσιμο κολλάει στα τοιχώματα και υγροποιείται ανά πάσα στιγμή, ώστε να το προσθέσει στον ψεκασμό και να καταλήξει η σωστή ποσότητα μέσα στον κύλινδρο. Αν πχ πρέπει να μπεί στον κύλινδρο 0.10ml, η ηλεκτρονική ψεκάζει 0.12, γιατί το 0.02 θα κολλήσει στα τοιχώματα της εισαγωγής. Οι αλγόριθμοι αυτοί είναι αυστηρά προγραμματισμένοι για την εκάστοτε εισαγωγή του οχήματος και ειδικά στο κρύο ξεκίνημα είναι πολύ κρίσιμοι, γιατί με κρύα εισαγωγή έχεις πολύ μεγάλη υγροποίηση. Ο αλγόριθμος αυτός λοιπόν, αν εφαρμοστεί στο υγραέριο, θα ψεκάζει αρκετά λάθος τιμές, γιατί ο κρύος πνεύμονας παρακρατεί και αυτός μεγάλες ποσότητες καυσίμου, το οποίο δεν έχει υπολογίσει η μαμά ηλεκτρονική και το μίγμα που καταλήγει εν τέλει στον κύλινδρο είναι φτωχότερο του απαιτούμενου, με αποτέλεσμα το αμάξι να δουλεύει άγαρμπα, σκορτσάρει,μπερδεύει, σβήνει.
Τα 5ης γενιάς που έχουν τα μπεκάκια τους κοντά σε αυτά της βενζίνης, έχουν λιγότερο πρόβλημα γιατί ο αλγόριθμος ταιριάζει σωστότερα από όσο στα 4ης. Αν βέβαια ο κώνος του σπρέι του μπεκ έχει υπολογιστεί λάθος για την εισαγωγή, τότε πάλι αρκετό καύσιμο θα καταλήγει στα τοιχώματα, ο αλγόριθμος πάλι θα πέφτει έξω στους υπολογισμούς και θα υπάρχουν και εκεί θέματα με τους εμπλουτισμούς και το αμάξι θα αργεί να αποκριθεί στο γκάζι σε σχέση με την βενζίνη.
Καλό, thanks.
-
Ο χρήστης Παλιόφιλος έγραψε:
Σου απάντησα στην πίσω σελίδα.
To διαβασα και ευχαριστω.
Ειναι πιθανο δηλαδη , οι δυσλειτουργιες πουαναφερω να οφειλονται στα ΦΙΛΤΡΑ;Πολύ πιθανό. Και στις ρυθμίσεις επίσης.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
το αμεσο ξεκινημα με υγραεριο προβλεπεται στο 4ης γενιας συστημα μου.ΑΛΛΑ **Μόνο ως λυση αναγκης **( κοινως εχεις μεινει απο βενζινα )
και προφανως μεχρι να ζεσταθει το νερο δεν θα δουλευει σωστα και στρωτα. Ετσι μου ειπε ο εγκαταστατης μου.
Και το δοκιμασα ενα πρωι αφου ειχε κρυωσει παντελως ολη νυχτα, και πηρε κανονικά. Βεβαια δεν ηταν σαν την σημερινή μερα με 1 βαθμό ετσι???Αλλά ειχε και παλι ενα φυσιολογικό κρυο των 8 βαθμων.
Ακριβως για αυτο το λογο (αναγκης) και ακριβως οπως τα λες (υπαρχουν δεικλιδες ασφαλειας σε περιπτωση που μεινεις απο βενζινη), αν και κανονικα θα επρεπε να κανει καποια κομπιασματα μεχρι να παρει μπροστα.
Δεν ενδεικνυται φυσικα για καθημερινη χρηση και δεν λειτουργει με αυτον τον γνωμονα το συστημα, διαφορετικα ο πνευμονας θα ηταν αχρηστος.
Υγραεριοκίνηση!