-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:shifty:Κάπου σε δω πετύχει εσένα...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Φυσικα παίζει με αυτόν τον τροπο να ρίχνω και περισσότερα γκομενακια.
Θα βλέπουν την συστοιχια από τα τέλη (τα φρέσκα πάντα) και καθώς το μόριο τους θα κάνει πλιτς πλιτς θα ανεβαίνω level στα ματια τους!Περι ορέξεως.......όπως τη βρίσκει ο καθένας!
BTW, που θα κόβεις τσάρκα στη Συγγρού? Εκεί έχει πολλά γκομενάκια με μόριο.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
:shifty:
Κάπου σε δω πετύχει εσένα...
έχω στοιχεία για την γούνα σου...
-
-
IX: Μαύρη τρύπα 400 εκατ. ευρώ από την κατάθεση πινακίδων Το αδιαχώρητο εξακολουθεί να γίνεται στις εφορίες όλης της χώρας καθώς οι ιδιοκτήτες ΙΧ φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν την παράταση που έδωσε η κυβέρνηση για την εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και την κατάθεση πινακίδων έως τις 13 Ιανουαρίου του 2012.
Μάλιστα σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίηση η “ΗτΣ” η αύξηση που καταγράφεται στις κατά τόπους εφορίες ξεπερνά ακόμη και το 300% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 ενώ οι υπάλληλοι των ΔΟΥ εκτιμούν πως θα καταρριφθεί το ρεκόρ του 2009 που κατατέθηκαν περισσότερες από 200.000 πινακίδες κυκλοφορίας.
Παράλληλα για πρώτη φορά οι υπάλληλοι είδαν ανθρώπους να καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των μοναδικών οχημάτων που είχαν στην κατοχή τους τα οποία βέβαια δεν αφορούσαν σε υπερπολυτελή ΙΧ μεγάλου κυβισμού αλλά ακόμη και σε μοντέλα με κινητήρες 1.100 κ.εκ.!
Επίσης γεγονός αποτελεί σε όλες τις εφορίες της Επικράτειας πως οι προσωρινές ακινησίες που πραγματοποιήθηκαν το 2011 διατηρήθηκαν και το 2012 κάτι το οποίο μεταφράζεται σε μεγάλες απώλειες εσόδων για το κράτος από τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Ειδικότερα βάσει του προϋπολογισμού το κράτος υπολόγιζε να εισπράξει περίπου 1,3 δισ. ευρώ από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2012. Αν αναλογιστεί κανείς πως περίπου 100.000 ΙΧ αποσύρθηκαν εκ των οποίων μόλις 30.000 αντικαταστάθηκαν και με δεδομένο πως οι περίπου 150.000 ακινησίες ΙΧ του 2011 διατηρήθηκαν και το 2012 και θα εξακολουθούν να καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ έως τις 13 Ιανουαρίου και βέβαια χιλιάδες ΙΧ έχουν εξαχθεί σε άλλη κράτη μέλη ή μη τότε πολύ απλά το κράτος θα χάσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς τα έσοδα δεν πρόκειται να ξεπεράσουν τα 900 εκατ. ευρώ καταγράφοντας απώλειες 400 εκατ. ευρώ!
Ενα ακόμη μεγάλο θέμα που προκύπτει από τις αθρόες καταθέσεις πινακίδων αφορά στην ακινητοποίηση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων στο δρόμο και όχι σε κάποιο πάρκινγκ που ορίζει ο νόμος. Ηδη τα πρώτα ΙΧ χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας έχουν καταλάβει θέσεις που προορίζονταν για ΙΧ που οι ιδιοκτήτες τους έχουν πληρώσει τα Τέλη του 2012 και το φαινόμενο αναμένεται να ενταθεί τις προσεχείς ημέρες. Τώρα το λόγο έχει η δημοτική αστυνομία η οποία καλείται να απομακρύνει τα χιλιάδες ΙΧ χωρίς πινακίδες από τους δρόμους των μεγαλουπόλεων κυρίως...
Τέλη Κυκλοφορίας
Η προμήθεια των Τελών Κυκλοφορίας για το 2012 μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί έως τις 13 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους. Ωστόσο σύμφωνα με όσα αναφέρουν στελέχη των εφοριών στην “ΗτΣ” οι ιδιοκτήτες ΙΧ που μεταβαίνουν στις εφορίες για να προμηθευτούν το σήμα των Τελών προσκομίζουν μόνο το ειδοποιητήριο που τους είχε αποσταλεί και με αυτό θα μπορούσαν να παραλάβουν το σήμα από οπουδήποτε και δεν έχουν μαζί τους την Αδεια Κυκλοφορίας του οχήματός τους με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τεράστιες ουρές. Ο λόγος είναι απλός καθώς με την Αδεια Κυκλοφορίας ο υπάλληλος μπορεί αμέσως να εκδώσει την εντολή πληρωμής ενώ με το ειδοποιητήριο θα πρέπει μπει σε άλλο σύστημα ώστε να βεβαιώσει τόσο τον κυβισμό του κινητήρα όσο και τον τρόπο υπολογισμού των Τελών (βάσει ρύπων ή βάσει κυλινδρισμού).
Οπότε καλό θα ήταν όσοι ιδιοκτήτες ΙΧ μεταβαίνουν έως τις 13 Ιανουαρίου στις εφορίες να προσκομίζουν την Αδεια Κυκλοφορίας του οχήματός τους και όχι το ειδοποιητήριο καταβολής των Τελών...
Οι λόγοι ακινητοποίησης
Η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά, η ανεργία, οι μειώσεις μισθών στο ιδιωτικό και Δημόσιο τομέα, η τιμή της αμόλυβδης, το υψηλό κόστος ασφαλίστρων, τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας και βέβαια τα νέα “τσουχτερά” τεκμήρια αποτελούν τα συστατικά της “συνταγής” που οδήγησαν εκατοντάδες χιλιάδες κατόχους ΙΧ στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας.
Μάλιστα όπως αναφέρει στην “ΗτΣ” το μέλος του δ.σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευρυπίδης Κωνσταντινίδης: “Οσο το κράτος αυξάνει τα Τέλη, τα τεκμήρια και γενικότερα το κόστος χρήσης ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες θα βρίσκουν “προστασία” στην προσωρινή ακινησία. Η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας αποτελεί λύση ανάγκης το κράτος χάνει εκατομμύρια ευρώ και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν πατάσσεται η φοροδιαφυγή με τέτοιου είδους μέτρα. Παράλληλα χιλιάδες ΙΧ ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους χωρίς πινακίδες, ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ επιδεινώνοντας την κατάσταση που επικρατεί και στην ασφαλιστική αγορά αποτελούν ωρολογιακές βόμβες για την οδική ασφάλεια.”.
Ξένες πινακίδες
Με ραγδαίους ρυθμούς αυξάνεται ο αριθμός των μεταναστών που διαμένουν και εργάζονται στην Ελλάδα αλλά και Ελλήνων επιχειρηματιών οι οποίοι σπεύδουν να αλλάξουν πινακίδες κυκλοφορίας στα οχήματά τους για να γλιτώσουν τα αυξημένα Τέλη και τα τεκμήρια. Ειδικότερα οι μετανάστες μεταβαίνουν στη χώρα τους (Αλβανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Ρουμανία) αλλάζοντας τις ελληνικές πινακίδες με αντίστοιχες της χώρας τους και ξεφεύγουν απ' όλα τα χαράτσια της Ελλάδας...
Η διαδικασία είναι απλή και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να παραδώσουν τις ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας τους στις κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών από όπου και παραλαμβάνουν ένα ειδικό έντυπο εξαγωγής του οχήματός τους ώστε να το εκτελωνίσουν στη χώρα που επιθυμούν γλιτώνοντας τα ελληνικά Τέλη και Τεκμήρια ενώ χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως τα Τέλη Κυκλοφορίας ενός ΙΧ μεσαίου κυβισμού που κυκλοφορεί στην Ελλάδα υπολογίζονται σε 240 ευρώ ενώ στην Αλβανία μόλις 30 ευρώ! Αυτό και μόνο αποτελεί σημαντικό κίνητρο για τους μετανάστες από τη γειτονική χώρα...
Οσον αφορά στους Ελληνες επιχειρηματίες η σύσταση μιας εταιρείας στη γειτονική Βουλγαρία στοιχίζει μόλις 1 ευρώ ενώ με ένα ετήσιο κόμιστρο περίπου 1.000 ευρώ εταιρείες αναλαμβάνουν την “τακτοποίηση” των φορολογικών τους δεδομένων όπως επίσης και την αποστολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και των Δελτίων Τεχνικών Ελέγχων...
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες στελέχη του υπουργείου Οικονομικών της Ελλάδος έχουν προβεί σε μια άτυπη συνεργασία με τους Βούλγαρους ομολόγους τους ώστε να βεβαιώσουν ποιοι από τους Ελληνες που δραστηριοποιούνται στη γειτονική χώρα έχουν πραγματικές εταιρείες και ποιοι “μαϊμούδες”.
“Διάσημος” ο υποκυβισμός!
Το θέμα του υποκυβισμού έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον πάρα πολλών ιδιοκτητών ΙΧ καθώς με την τοποθέτηση μικρότερου κινητήρα μπορούν να γλιτώσουν από τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και τα Τεκμήρια.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες οι “παράγκες” έξω από τις Διευθύνσεις Μεταφορών έχουν πάρα πολύ δουλειά καθώς οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι επιθυμούν να αλλάξουν τον κινητήρα μόνο στα χαρτιά δίδοντας το ανάλογο τίμημα βέβαια. Οι τιμές εκκίνησης για αλλαγή του κυβισμού μόνο στα χαρτιά ξεκινούν από τα 500 ευρώ και μπορούν να ξεπεράσουν και τις 3.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση!
Οι ειδικές περιπτώσεις αφορούν σε περίεργες μετατροπές με “τοποθέτηση” κινητήρα χαμηλότερου κυβισμού από 25% που ορίζει ο νόμος και χρειάζονται πολύ περισσότερα δικαιολογητικά και βεβαίωση μηχανολόγου.
Πάντως θα πρέπει να αναφέρουμε πως η αλλαγή του κινητήρα μόνο στα χαρτιά αποτελεί σοβαρό ποινικό και οικονομικό αδίκημα!
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112798442
-
Σωστό το αρθρο αλλα ελειπες
Δεν υπολογίζει την απωλεια του κρατους απο
φορους στη βενζινη
φορους στα συνεργεια
φορους στα ανταλλακτικά και τις εμπλεκόμενες εταιρείες που τα εισαγουν και διακινουν.
ανεργους που θα πρεπει να τους πληρωνει επιδομα ανεργιας απο τους ανωτερω κλαδους
αυξημενο κοστος για το κυνηγι των παραβασεων που προκυπτουν -
Ο χρήστης zombie έγραψε:
IX: Μαύρη τρύπα 400 εκατ. ευρώ από την κατάθεση πινακίδων Το αδιαχώρητο εξακολουθεί να γίνεται στις εφορίες όλης της χώρας καθώς οι ιδιοκτήτες ΙΧ φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν την παράταση που έδωσε η κυβέρνηση για την εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και την κατάθεση πινακίδων έως τις 13 Ιανουαρίου του 2012.[......]
-
Ο χρήστης zombie έγραψε:
IX: Μαύρη τρύπα 400 εκατ. ευρώ από την κατάθεση πινακίδων Το αδιαχώρητο εξακολουθεί να γίνεται στις εφορίες όλης της χώρας καθώς οι ιδιοκτήτες ΙΧ φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν την παράταση που έδωσε η κυβέρνηση για την εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και την κατάθεση πινακίδων έως τις 13 Ιανουαρίου του 2012.[......]
εγω σημερα που πηγα ειδα να γινεται το αδιαχωρητο, αλλα για να πληρωσουν τα τελη.
για πινακιδες ημασταν λιγα ατομα, αλλα μαλλον οι πολλοι τις παρεδωσαν αφου παντου υπηρχαν στιβες με πινακιδες... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
IX: Μαύρη τρύπα 400 εκατ. ευρώ από την κατάθεση πινακίδων Το αδιαχώρητο εξακολουθεί να γίνεται στις εφορίες όλης της χώρας καθώς οι ιδιοκτήτες ΙΧ φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν την παράταση που έδωσε η κυβέρνηση για την εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και την κατάθεση πινακίδων έως τις 13 Ιανουαρίου του 2012.
[......]
εγω σημερα που πηγα ειδα να γινεται το αδιαχωρητο, αλλα για να πληρωσουν τα τελη.
για πινακιδες ημασταν λιγα ατομα, αλλα μαλλον οι πολλοι τις παρεδωσαν αφου παντου υπηρχαν στιβες με πινακιδες...120.000 πέρσι και 250.000 λένε για φέτος.
δεν τις λες λίγες...
-
Σιγουρα οχι.
Ισως - μαλλον το δευτερο νουμερο μειωθει κατατις για 2 λογους.
Α. καποιοι θα δουν οτι τελικά ΟΣΟ κι αν προσπαθησαν δε τους βγαινει χωρις αυτοκινητο
Β. εκαναν το επαναστατικό τους καθηκον οποτε κατα το τελος του μηνα θα τις ξαναπαρουν πισω... -
Κάποια από τα υπερ-μυαλά συμβούλων πρότειναν να υποχρεωθούν να εκτελωνίσουν τα αυτοκίνητά τους όσοι τα έχουν πάνω από 1 χρόνο χωρίς πινακίδες...
-
το παρακάτω ποστ, δεν είναι το πιο χρήσιμο της ημέρας.
Πέρασα από τη Ζ Δου θεσ/νικης να κανω έναρξη επαγγέλματος, εγώ η εξαίρεση που βρήκε δουλειά σε τόσο δύσκολους καιρούς, και δίπλα από το ΚΒΣ είχε ίσαμε 100 άτομα + άλλα 100 φευγαλέα στη λίστα για παράδοση πινακίδων.
Όταν το βλέπεις από κοντά είναι αλλιώς. Αν δεν έβρισκα δουλειά, θα ήμουν κ εγώ μάλλον στη θέση τους με το 2λιτρο....
-
κι άλλη παράταση έως 16/1
http://www.autoblog.gr/2012/01/13/parat ... 6-01-2012/δεν τους βγαίνουν τα κουκιά, βλέπω και άλλη έως 31/1
-
ώρε ουρές για πινακίδες στις ΔΟΥ... της πουτ@νας...
πάνε οι τζιπούρες....
-
ερωτηση αφελους.τα τελη κυκλοφοριας ειναι τα ιδια για αυτοκινητα ιδιων κυβικων,ανεξαρτητως χρονολογιας αγορας τους?δεν αναφερομαι στα μετα την 1/11/2010 αλλα για αυτοκινητα 1-5 ετη,6-10 ετη κτλ.οπως πανε δλδ τα τεκμηρια.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ερωτηση αφελους.τα τελη κυκλοφοριας ειναι τα ιδια για αυτοκινητα ιδιων κυβικων,ανεξαρτητως χρονολογιας αγορας τους?δεν αναφερομαι στα μετα την 1/11/2010 αλλα για αυτοκινητα 1-5 ετη,6-10 ετη κτλ.οπως πανε δλδ τα τεκμηρια.σωστα ....ο διαχωρισμος ειναι η 1-11-2010....
παλαβομαρες....
-
αρα ανεκαρτητως ετων κυκλοφοριας,τα τελη κυκλοφοριας παραμενουν τα ιδια.ειτε δλδ εχεις ενα αυτοκινητο 15 ετων ειτε αυτοκινητο καινουργιο,τα ιδια πληρωνεις.σωστα?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αρα ανεκαρτητως ετων κυκλοφοριας,τα τελη κυκλοφοριας παραμενουν τα ιδια.ειτε δλδ εχεις ενα αυτοκινητο 15 ετων ειτε αυτοκινητο καινουργιο,τα ιδια πληρωνεις.σωστα?οπως τους συμφερει τα κανουν.αναλογα με την πλειοψηφια των αυτοκινητων βαζουν και αναλογα τελη.αν ειναι πιο πολλα τα παλια αυτοκινητα τα χρεωνουν περισσοτερο.απλα εχω την εντυπωση πως φετος δεν το εκαναν γιατι αυτοι που θα παρεδιδαν πινακιδες μπορει να ηταν και 500.000+ τα εχουν υπολογισει οι τσογλανοι!αλωστε τα παλια τα θεωρουν πως καινε περισσοτερο καυσιμο αρα πιο πολλους φορους απο τα καυσιμα.θα δειτε πως ειναι μερικα αυτοκινητα με χαμηλους ρυπους και καλα (που πιστευω ειναι μονο στα χαρτια οικονομικα)που δεν εχουν τελη κυκλοφοριας μεχρι τα 100 γραμμαρια.αυτα τα αμαξια αποτελουν την μειοψηφια,αλλα οταν ομως ανεβουν σε καποιο ποσοστο να δεις πως θα τα χρεωνουν κι αυτα. παντα τα ολιγα και οι ολιγοι ειναι προνομιουχα-προνομιουχοι!λαμογια ρε που να τους τουφεκισουν στον τοιχο λεμε!!!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Σιγουρα οχι.
Ισως - μαλλον το δευτερο νουμερο μειωθει κατατις για 2 λογους.
Α. καποιοι θα δουν οτι τελικά ΟΣΟ κι αν προσπαθησαν δε τους βγαινει χωρις αυτοκινητο
Β. εκαναν το επαναστατικό τους καθηκον οποτε κατα το τελος του μηνα θα τις ξαναπαρουν πισω...Πεστα χρυσόστομε!!! Συμφωνώ απόλυτα!!!!
Τέλη κυκλοφορίας