-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πάντως η αλήθεια είναι πως πολλές μεγάλες εταιρίες έχουν αρχίσει να μεταφέρονται προς Κρυονέρι και Αγ.Στέφανο που δεν είναι και τόσο μακριά από το κέντρο της πόλης, αλλά βοηθάει στο κυκλοφοριακό...
Σε ποιο κυκλοφοριακό; εντός πόλης ίσως, αλλά για να πας βόρεια μετά την Κηφισσιά δεν έχεις άλλη επιλογή εκτός από το αυτοκίνητο, άρα πήζουν οι οδικές αρτηρίες που οδηγούν εκτός Αθηνών, οπότε μεταφέρεται αλλού το πρόβλημα.
Πως θα πας πχ από τα Νότια προάστεια στον Αγ. Στέφανο και στα Κιούρκα με ΜΜΜ και σε πόση ώρα;
Πως θα πας στη Μαγούλα και την Ελευσίνα, που υπάρχουν πολλές εταιρείες επίσης και αποθήκες, με ΜΜΜ;
Μα το ίδιο λέμε, ότι το δυναμικό των εταιριών αυτών θα μπορεί ν'ανανεωθεί με προσωπικό από αυτές τις περιοχές και τούμπαλιν...
-
Τις ώρες αιχμής της κυκλοφορίας (το πρωί που πάνε οι εγαζόμενοι στη δουλειά του το απόγευμα που γυρίζουν), σου δίνεται η εντύπωση πως όσοι κατοικούν στα νότια εργάζονται στα βόρεια (και το αντίστροφο) και όσοι κατοικούν στα δυτικά εργάζονται στα ανατολικά....
-
Τελικά το μεγα καφριλικι............
στην ΔΠΥ υπάρχει μέγα κατασκευαστικό πρόβλημα ή οι υπέυθυνοι δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν πόσα αυτοκίνητα διέρχονται.....
κάθε μα κάθε πρωί 'ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ' τα λεφτά ταμείο και χαλαρά...
Σήμερα η κίνηση για να βγεις από ΔΠΥ στην ΑΟ ήταν ένα χλμ πριν την Δ. Πλακεντίας
Δεν την χρησιμοποιώ έτσι μπήκα σήμερα να δω γιατί είχα χρόνο.... επίσης πολύ προσοχή παίδες .......
στο ξεκίνημα της ΔΠΥ προς Ελευσίνα μετά την πρώτη δεξιά έχει μια μεγάλη αριστερή η οποία είναι και γέφυρα ταυτόχρονα...... υπάρχει ένα σίδερο διαστολής πάχους 40 εκ. λείο τελείως το οποίο με την βροχή γίνεται μπανανόφλουδα και εκεί που στρίβεις άνετα χάνεις για λίγο πρόσφυση προσοχή λοιπόν.... -
Δύο είναι τα σίδερα διαστολής και όντως με βροχή γίνονται.. τσουλήθρες.. έχω αναπτύξει όμως ειδική τεχνική..
-
Να ρωτήσω κι εγώ μια που είναι σχετικό το topic:
Μπορεί να μου πει κάποιος πώς από ΔΠΥ μπορούμε να πάμε στις εξόδους 14 και 15;
Και αν η απάντηση είναι 'δε μπορούμε', μήπως είναι πολύ μεγάλο λάθος (ή 'λάθος') η έλλειψη πρόσβασης από τη ΔΠΥ σε αυτούς τους κόμβους;
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Να ρωτήσω κι εγώ μια που είναι σχετικό το topic:Μπορεί να μου πει κάποιος πώς από ΔΠΥ μπορούμε να πάμε στις εξόδους 14 και 15;
Και αν η απάντηση είναι 'δε μπορούμε', μήπως είναι πολύ μεγάλο λάθος (ή 'λάθος') η έλλειψη πρόσβασης από τη ΔΠΥ σε αυτούς τους κόμβους;
Βγαίνεις ξαναμπαίνεις και αρχίζεις τους τσαμπουκάδες στο ταμείο την δεύτερη φορά!!!!!!
-
Τι είναι η ΔΠΥ;
Για να είναι αδύνατο το κόβω να είναι το μπλε βέλος...Μήπως στο 'Υ7/16 Λεοντάριο' μπορείς να μεταβείς μέσω κόμβου; Το λέω γιατί τα βλέπω κυκλωμένα με κίτρινο...
Πάντως δεν ξέρω, δεν έχω πάει, την Α.Ο. την αποφεύγω σαν τον διάολο το λιβάνι με το διόδιο που έχει... -
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Μπορεί να μου πει κάποιος πώς από ΔΠΥ μπορούμε να πάμε στις εξόδους 14 και 15;Μήπως να συνεχίσεις λίγα χιλιόμετρα προς αεροδρόμιο & μετά να κάνεις αναστροφή στον ΣΕΑ; (Εκεί παίζει αναστροφή χωρίς να ξαναπληρώσεις διόδια).
Δεν είμαι και σίγουρος για το παραπάνω, με μπερδεύει αυτό το κομμάτι...
-
Πράγματι, ο ΣΕΑ είναι λίγο μετά την έξοδο 17, οπότε για εσένα θα είναι απόσταση των 2x 1.5 'εξόδων' παραπάνω.
Δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο σενάριο.
Φαίνεται και στον μεγάλο χάρτη της Αττικής Οδού (προσοχή, μεγάλο μέγεθος):
http://origin.e-go.gr/pegasus/Multimedi ... id2320.jpg -
[quote='GeorgeTabs']Τι είναι η ΔΠΥ;
/quote]Δυτικη Περιφερειακη Υμηττου!
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Τι είναι η ΔΠΥ;
Δυτικη Περιφερειακη Υμηττου!
thanx!
-
Μια κάπως περίεργη ερώτηση:
Μήπως έχει κάνει κάποιος μέσω ΑΟ τη διαδρομή από Βάρη έως Μαρούσι (κοντά στο ΟΑΚΑ); Πόση ώρα χρειάζεται για να φτάσει κανείς εκεί;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μια κάπως περίεργη ερώτηση:Μήπως έχει κάνει κάποιος μέσω ΑΟ τη διαδρομή από Βάρη έως Μαρούσι (κοντά στο ΟΑΚΑ); Πόση ώρα χρειάζεται για να φτάσει κανείς εκεί;
Από αεροδρόμιο - σπίτι μου θέλω (άγρια χαράματα χωρίς κίνηση, και μέχρι 150 χ/ώ στην Α.Ο.) κάπου 15-20 λεπτά. Από αυτά κάπου μέχρι 5 είναι για να φτάσω Α.Ο.
Οπότε από Βάρη θα είναι λιγότερο... -
avel δικιο εχεις
λιγο μετα την εξοδο της καντζας στο ρευμα προς Αεροδρομιο εχει ταμπελες που δειχνουν εσταιτορια, βενζιναδικο κτλ....ακολουθειτε αυτες και θα φτασετε σε μια διασταυρωση με μια γεφυρα στα αριστερα σας και τα μπελα προς αθηνα....κανετε αριστερα σε αυτην ην γεφυρα μετα παλι αριστερα περνατε διπλα απο το ΕΚΟ και βγηκατε στο αντιθετο ρευμα -
Δε ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά δε σκοπεύουν να κάνουν κάτι με το τμήμα από την έξοδο της Αττικής οδού προς Ραφήνα??? Και αναφέρομαι στο οδόστρωμα που είναι για γέλοια και για κλάμματα...σύμφωνα πάντα με τα στάνταρτς της Α.Ο.! Γενικά πότε θα χρειαστεί η αντικατάσταση της ασφάλτου σε διάφορα σημεία? Όχι ότι έχει γενικά προβλήματα απλά από περιέργεια κ μόνο!
-
παντως αντικατεστησαν πριν τους ολυμπιακους κατι κομματια κοντα στο αεροδρομιο
-
προσ ραφηνα εχει κ μια γεφυρα με κατι σαμαρια που κοπανουσαν ολοι εκει...
Ελεος φτιαχτε κανα διακενο
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
προσ ραφηνα εχει κ μια γεφυρα με κατι σαμαρια που κοπανουσαν ολοι εκει...Ελεος φτιαχτε κανα διακενο
Περνώ συχνά από κει και πραγματικά είναι α-θ-λ-ι-α...
Εχει γίνει και καραμπολά εκεί επειδή κάποιος σταμάτησε απότομα μόλις είδε τους 'λοφίσκους'... -
Μήπως??? Λέω μήπως???? ήρθε η ώρα να ρίξουν λίγη άσφαλτο στα γκισέ των διοδίων???
Στα πιο πολλά ο δρόμος έχει γίνει γυαλί!!!!!
εκτός και αν θέλουν να κάνουμε αντισπιν τεστ πριν μπούμε μέσα!!!! -
Καλά, στα διόδια ξεκινάς το πολύ με 1/3, άντε μισό γκάζι με πατινάρισμα. Πατώντας παραπάνω κάνεις δωρεάν σεμινάριο «Έλεγχος ολίσθησης των τροχών με ταυτόχρονη τοποθέτηση του e-pass στην ειδική θήκη». Εξυπηρετεί πάντως για να μάθεις να συγχρονίζεις γκάζι-συμπλέκτη και για να ελέγξεις άφοβα αν όλα τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου σου (ASR, EDS κτλ) λειτουργούν σωστά, κάτι σαν προθέρμανση - δοκιμαστικά πες' το...
Σοβαρά όμως, στα διόδια δεν χρησιμοποιούν κανονική άσφαλτο, αλλά κάτι που μου μοιάζει περισσότερο με τσιμέντο και ασφαλτόμιγμα (κάποιος πιο ειδικός?). Το χειρότερο είναι σε διόδια της εθνικής, που έχουν βάλει κάτι προκατ, πάλι μάλλον τσιμεντένια ορθογώνια, σα μπλόκια.
Αττική Οδός