-
Κοίταξα σήμερα τον ολικό χιλιομετρητή και είδα 48.000km...Βρε, πώς περνάει ο καιρός...Το αυτοκίνητο, ένα βυσσινί Renault Clio 1.4 16V που έχουμε στην οικογένεια από τον Απρίλιο του 2001.
Τους πρώτους μήνες της ζωής του, τους έζησε μακριά από τα ωραία μου (και ψιλο-κουλά) χεράκια. Μέχρι τα 23.000, ο μόνος που το βασάνιζε (ο αδερφός μου) είχε απλά ένα πολύ βαρύ πόδι. Το δεξί συγκεκριμένα... Στα υπόλοιπα 25.000, ο κύριος φταίχτης ήμουν εγώ. Λοιπόοοοοον...
Κινητήρας
Ο 98αρης ταιριάζει σαν γάντι πάνω στο αυτοκίνητο. Δυνατός, ώστε να μην χρειάζεται να πηγαίνει με δυο κάτω αν είναι φορτωμένο (που σπανίως είναι,αλλά λέμε τώρα ) και αρκετά οικονομικός. Μια φορά που έκανα μια αρκετά συνολική μέτρηση, με μπόλικο μποτιλιάρισμα, προάστια και αυτοκινητόδρομο, βρήκα 7,8 λίτρα στα 100km. Έχω σχετικά ελαφρύ πόδι και η μέτρηση έγινε λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Κινείται εύκολα με πολύ χαμηλές στροφές και αρκετά αθόρυβα, απόρροια της ροπής χαμηλά. Ανεβάζει αρκετά εύκολα και φτάνει στα 120 σχετικά γρήγορα, χωρίς να το καταλάβεις, ενώ συνεχίζει ομαλά και μέχρι την τελική του. Ψηλά, έχει όμορφο σχετικά ήχο, ένα μακρόσυρτο σφύριγμα. Thumbs up, λοιπόν!Οδική συμπεριφορά
Φοράει Michelin Energy 185/60 14'. Καλή άνεση, μέσα στα χαρακώματα της πόλης, αλλά και στον έξω δρόμο. Μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα με γραμμές, αφού το τιμόνι (μη ηλεκτροϋδραυλικό) έχει σωστό βάρος και το πλαίσιο δίνει την εντύπωση ότι κρατάει πολύ τις κεκτημένες. Μπορεί, επίσης, να οδηγηθεί υπερστροφικά στο άφημα του γκαζιού, μόνο με τη βοήθεια της ελληνικής οδοποιϊας. Σε αυτήν την οδήγηση, νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει. Εξηγώ: Ως νέος οδηγός (2 χρόνια), εκτιμώ πολύ τη ρυθμισιμότητά του και το γεγονός ότι διορθώνεται πολύ εύκολα η πορεία του, χωρίς απότομες αντιδράσεις. Ο κινητήρας είναι άψογος αρωγός σε αυτή την ομοιογένεια, αφού δεν κρεμάει σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά δεν είναι και πιο δυνατός από τις δυνατότητες του πλαισίου. Δυνατά φρένα, πιάνουν από νωρίς, αλλά εύκολη παρέμβαση του ABS . Συμπέρασμα: Αυτοκίνητο 'σχολείο' για τους νέους, απολαυστικό για τους έμπειρους (όπως κρίνεται από τους συντάκτες τουλάχιστον).Εσωτερικό - Χώροι
Funky εσωτερικό, με λάθη εργονομίας (αυτό το αλάρμ μπροστά στο χειρόφρενο το ψάχνουμε συχνά ). Ο πατέρας μου χτυπούσε το τιμόνι για κόρνα, γούστο θα είχε να άνοιγε κάνας αερόσακος!!! Το χειριστήριο ανάκλισης του συνοδηγού (όχι του ίδιου, της θέσης του! ) είναι δύσχρηστο και μη προσβάσιμο στον οδηγό, αντίθετα από του 206 π.χ. Χώροι...Για μικρές αποστάσεις, μέχρι 50-100km, βολεύονται δυο άτομα πίσω, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι ΟΛΟΙ άνω του 1.85. Εξαιρετικά τα δύο συρταράκια για Α4. Χαμηλή μέση γραμμή αμαξώματος και ψηλή θέση οδήγησης σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι πάνω στο αυτοκίνητο και όχι μέσα, πολύ καλό για την πόλη, ανασταλτικό για στροφιλίκι. Θέμα συνήθειας βέβαια...απλά όταν έμπαινα στην -ο κώλος σου τρίβεται στην άσφαλτο- Πριμέρα και στο Λεονόσαυρο, μετά το Κλιό μου φαίνεται πολυμορφικό! Απότομος συμπλέκτης και φρένο, όπως απεφάνθη και η νέα οδηγός - κοπέλα μου και γκάζι με αρκετά μεγάλη διαδρομή. Δεν μου αρέσει ο επιλογέας, τον βρίσκω το σημαντικότερο μείον του αυτοκινήτου. Χάνεις εύκολα ταχύτητα, σκληρός αλλά όχι σαφής...Το μόνο που δεν θέλω να κρατήσουν στο επερχόμενο μοντέλο.Αξιοπιστία - Επισκευές
Φυσιολογικές τιμές για σέρβις σε αντιπροσωπεία, μερικά ανταλλακτικά παράλογα ακριβά. Ακόμα θυμάμαι το νταράκουλο, τη θολούρα, την αντάρα που με κυρίευσε όταν άκουσα το αμίμητο 'Για γρύλο παραθύρου, θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι το τέλος του μήνα...και τιμή 320 (!) €...' Μου έσπασε (και δεν ανέβαινε, αλλά κατέβαινε ) Σάββατο του 15/8 σε εκδρομή και το πήγα τη Δευτέρα. Μέχρι το τέλος του μήνα;;; Στη Θεσσαλονίκη μένω, όχι σε κάνα νησάκι του Ειρηνικού! Ούτε έχω γκαράζ να το κλείσω...Τελικά βρέθηκε σε δυο μέρες με κόστος 280€. Σαν να λέμε 'να είσαι και ευχαριστημένος'. Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας (μπορώ να πω ποια ή εμπίπτει σε συκοφαντία; ) γενικά όλον αυτόν τον καιρό, αλλά δεν ξέρω κάποιον εμπιστοσύνης. Βλέπετε, η οικογένεια είχε όλο Νισσάν που είχαμε έναν 'γιατρό'. Τώρα...
Δεύτερο κόλπο, τρικύλινδρο μετά από πλύσιμο κινητήρα, όπου πήραν νερό οι πίπες. Το πρόβλημα έχει λυθεί στο facelift. Χωρίς έξοδο αυτό...Κατά τ΄άλλα, παρά το τρακάρισμα που είχε πέρσι με ένα μηχανάκι (από εκεί έγινε και το σπάσιμο του γρύλου μάλλον), το αυτοκίνητο απλά έχει κληρονομήσει μερικούς τριγμούς στο εσωτερικό...Λογικό, αφού στα χέρια μας δεν είχε και την καλύτερη μεταχείριση.Συμπέρασμα
Αν ξαναγόραζα ίδια κατηγορία, πάλι αυτό θα έπαιρνα. Πολύ ευχαριστημένος, αφού σε αυτά που ζητούσαμε, μας έβγαλε ασπροπρόσωπους και κάτι παραπάνω. Τόσο, που φοβάμαι ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα έχει δύσκολη αποστολή, όσον αφορά τη θέση στην καρδιά μου. Αν κάποιος ζητάει χώρους ή ένα ακόμα χαμηλότερο κόστος χρήσης, ας στραφεί κάπου αλλού (π.χ. Κόρσα, τα κορεάτικα κλπ.). Αν ζητάει ένα αυτοκίνητο, για δυο άτομα, που να κινείται πολύ εύκολα και με αρκετές δυνατότητες...Με την ευχή μου!!!Υ.Γ. Συγγνώμη για το μεγάλο μέγεθος, αλλά...έπρεπε να τα πω κάπου!
-
Κοίταξα σήμερα τον ολικό χιλιομετρητή και είδα 48.000km...Βρε, πώς περνάει ο καιρός...Το αυτοκίνητο, ένα βυσσινί Renault Clio 1.4 16V που έχουμε στην οικογένεια από τον Απρίλιο του 2001.
Τους πρώτους μήνες της ζωής του, τους έζησε μακριά από τα ωραία μου (και ψιλο-κουλά) χεράκια. Μέχρι τα 23.000, ο μόνος που το βασάνιζε (ο αδερφός μου) είχε απλά ένα πολύ βαρύ πόδι. Το δεξί συγκεκριμένα... Στα υπόλοιπα 25.000, ο κύριος φταίχτης ήμουν εγώ. Λοιπόοοοοον...
Κινητήρας
Ο 98αρης ταιριάζει σαν γάντι πάνω στο αυτοκίνητο. Δυνατός, ώστε να μην χρειάζεται να πηγαίνει με δυο κάτω αν είναι φορτωμένο (που σπανίως είναι,αλλά λέμε τώρα ) και αρκετά οικονομικός. Μια φορά που έκανα μια αρκετά συνολική μέτρηση, με μπόλικο μποτιλιάρισμα, προάστια και αυτοκινητόδρομο, βρήκα 7,8 λίτρα στα 100km. Έχω σχετικά ελαφρύ πόδι και η μέτρηση έγινε λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Κινείται εύκολα με πολύ χαμηλές στροφές και αρκετά αθόρυβα, απόρροια της ροπής χαμηλά. Ανεβάζει αρκετά εύκολα και φτάνει στα 120 σχετικά γρήγορα, χωρίς να το καταλάβεις, ενώ συνεχίζει ομαλά και μέχρι την τελική του. Ψηλά, έχει όμορφο σχετικά ήχο, ένα μακρόσυρτο σφύριγμα. Thumbs up, λοιπόν!Οδική συμπεριφορά
Φοράει Michelin Energy 185/60 14'. Καλή άνεση, μέσα στα χαρακώματα της πόλης, αλλά και στον έξω δρόμο. Μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα με γραμμές, αφού το τιμόνι (μη ηλεκτροϋδραυλικό) έχει σωστό βάρος και το πλαίσιο δίνει την εντύπωση ότι κρατάει πολύ τις κεκτημένες. Μπορεί, επίσης, να οδηγηθεί υπερστροφικά στο άφημα του γκαζιού, μόνο με τη βοήθεια της ελληνικής οδοποιϊας. Σε αυτήν την οδήγηση, νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει. Εξηγώ: Ως νέος οδηγός (2 χρόνια), εκτιμώ πολύ τη ρυθμισιμότητά του και το γεγονός ότι διορθώνεται πολύ εύκολα η πορεία του, χωρίς απότομες αντιδράσεις. Ο κινητήρας είναι άψογος αρωγός σε αυτή την ομοιογένεια, αφού δεν κρεμάει σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά δεν είναι και πιο δυνατός από τις δυνατότητες του πλαισίου. Δυνατά φρένα, πιάνουν από νωρίς, αλλά εύκολη παρέμβαση του ABS . Συμπέρασμα: Αυτοκίνητο 'σχολείο' για τους νέους, απολαυστικό για τους έμπειρους (όπως κρίνεται από τους συντάκτες τουλάχιστον).Εσωτερικό - Χώροι
Funky εσωτερικό, με λάθη εργονομίας (αυτό το αλάρμ μπροστά στο χειρόφρενο το ψάχνουμε συχνά ). Ο πατέρας μου χτυπούσε το τιμόνι για κόρνα, γούστο θα είχε να άνοιγε κάνας αερόσακος!!! Το χειριστήριο ανάκλισης του συνοδηγού (όχι του ίδιου, της θέσης του! ) είναι δύσχρηστο και μη προσβάσιμο στον οδηγό, αντίθετα από του 206 π.χ. Χώροι...Για μικρές αποστάσεις, μέχρι 50-100km, βολεύονται δυο άτομα πίσω, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι ΟΛΟΙ άνω του 1.85. Εξαιρετικά τα δύο συρταράκια για Α4. Χαμηλή μέση γραμμή αμαξώματος και ψηλή θέση οδήγησης σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι πάνω στο αυτοκίνητο και όχι μέσα, πολύ καλό για την πόλη, ανασταλτικό για στροφιλίκι. Θέμα συνήθειας βέβαια...απλά όταν έμπαινα στην -ο κώλος σου τρίβεται στην άσφαλτο- Πριμέρα και στο Λεονόσαυρο, μετά το Κλιό μου φαίνεται πολυμορφικό! Απότομος συμπλέκτης και φρένο, όπως απεφάνθη και η νέα οδηγός - κοπέλα μου και γκάζι με αρκετά μεγάλη διαδρομή. Δεν μου αρέσει ο επιλογέας, τον βρίσκω το σημαντικότερο μείον του αυτοκινήτου. Χάνεις εύκολα ταχύτητα, σκληρός αλλά όχι σαφής...Το μόνο που δεν θέλω να κρατήσουν στο επερχόμενο μοντέλο.Αξιοπιστία - Επισκευές
Φυσιολογικές τιμές για σέρβις σε αντιπροσωπεία, μερικά ανταλλακτικά παράλογα ακριβά. Ακόμα θυμάμαι το νταράκουλο, τη θολούρα, την αντάρα που με κυρίευσε όταν άκουσα το αμίμητο 'Για γρύλο παραθύρου, θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι το τέλος του μήνα...και τιμή 320 (!) €...' Μου έσπασε (και δεν ανέβαινε, αλλά κατέβαινε ) Σάββατο του 15/8 σε εκδρομή και το πήγα τη Δευτέρα. Μέχρι το τέλος του μήνα;;; Στη Θεσσαλονίκη μένω, όχι σε κάνα νησάκι του Ειρηνικού! Ούτε έχω γκαράζ να το κλείσω...Τελικά βρέθηκε σε δυο μέρες με κόστος 280€. Σαν να λέμε 'να είσαι και ευχαριστημένος'. Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας (μπορώ να πω ποια ή εμπίπτει σε συκοφαντία; ) γενικά όλον αυτόν τον καιρό, αλλά δεν ξέρω κάποιον εμπιστοσύνης. Βλέπετε, η οικογένεια είχε όλο Νισσάν που είχαμε έναν 'γιατρό'. Τώρα...
Δεύτερο κόλπο, τρικύλινδρο μετά από πλύσιμο κινητήρα, όπου πήραν νερό οι πίπες. Το πρόβλημα έχει λυθεί στο facelift. Χωρίς έξοδο αυτό...Κατά τ΄άλλα, παρά το τρακάρισμα που είχε πέρσι με ένα μηχανάκι (από εκεί έγινε και το σπάσιμο του γρύλου μάλλον), το αυτοκίνητο απλά έχει κληρονομήσει μερικούς τριγμούς στο εσωτερικό...Λογικό, αφού στα χέρια μας δεν είχε και την καλύτερη μεταχείριση.Συμπέρασμα
Αν ξαναγόραζα ίδια κατηγορία, πάλι αυτό θα έπαιρνα. Πολύ ευχαριστημένος, αφού σε αυτά που ζητούσαμε, μας έβγαλε ασπροπρόσωπους και κάτι παραπάνω. Τόσο, που φοβάμαι ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα έχει δύσκολη αποστολή, όσον αφορά τη θέση στην καρδιά μου. Αν κάποιος ζητάει χώρους ή ένα ακόμα χαμηλότερο κόστος χρήσης, ας στραφεί κάπου αλλού (π.χ. Κόρσα, τα κορεάτικα κλπ.). Αν ζητάει ένα αυτοκίνητο, για δυο άτομα, που να κινείται πολύ εύκολα και με αρκετές δυνατότητες...Με την ευχή μου!!!Υ.Γ. Συγγνώμη για το μεγάλο μέγεθος, αλλά...έπρεπε να τα πω κάπου!
-
Κοίταξα σήμερα τον ολικό χιλιομετρητή και είδα 48.000km...Βρε, πώς περνάει ο καιρός...Το αυτοκίνητο, ένα βυσσινί Renault Clio 1.4 16V που έχουμε στην οικογένεια από τον Απρίλιο του 2001.
Τους πρώτους μήνες της ζωής του, τους έζησε μακριά από τα ωραία μου (και ψιλο-κουλά) χεράκια. Μέχρι τα 23.000, ο μόνος που το βασάνιζε (ο αδερφός μου) είχε απλά ένα πολύ βαρύ πόδι. Το δεξί συγκεκριμένα... Στα υπόλοιπα 25.000, ο κύριος φταίχτης ήμουν εγώ. Λοιπόοοοοον...
Κινητήρας
Ο 98αρης ταιριάζει σαν γάντι πάνω στο αυτοκίνητο. Δυνατός, ώστε να μην χρειάζεται να πηγαίνει με δυο κάτω αν είναι φορτωμένο (που σπανίως είναι,αλλά λέμε τώρα ) και αρκετά οικονομικός. Μια φορά που έκανα μια αρκετά συνολική μέτρηση, με μπόλικο μποτιλιάρισμα, προάστια και αυτοκινητόδρομο, βρήκα 7,8 λίτρα στα 100km. Έχω σχετικά ελαφρύ πόδι και η μέτρηση έγινε λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Κινείται εύκολα με πολύ χαμηλές στροφές και αρκετά αθόρυβα, απόρροια της ροπής χαμηλά. Ανεβάζει αρκετά εύκολα και φτάνει στα 120 σχετικά γρήγορα, χωρίς να το καταλάβεις, ενώ συνεχίζει ομαλά και μέχρι την τελική του. Ψηλά, έχει όμορφο σχετικά ήχο, ένα μακρόσυρτο σφύριγμα. Thumbs up, λοιπόν!Οδική συμπεριφορά
Φοράει Michelin Energy 185/60 14'. Καλή άνεση, μέσα στα χαρακώματα της πόλης, αλλά και στον έξω δρόμο. Μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα με γραμμές, αφού το τιμόνι (μη ηλεκτροϋδραυλικό) έχει σωστό βάρος και το πλαίσιο δίνει την εντύπωση ότι κρατάει πολύ τις κεκτημένες. Μπορεί, επίσης, να οδηγηθεί υπερστροφικά στο άφημα του γκαζιού, μόνο με τη βοήθεια της ελληνικής οδοποιϊας. Σε αυτήν την οδήγηση, νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει. Εξηγώ: Ως νέος οδηγός (2 χρόνια), εκτιμώ πολύ τη ρυθμισιμότητά του και το γεγονός ότι διορθώνεται πολύ εύκολα η πορεία του, χωρίς απότομες αντιδράσεις. Ο κινητήρας είναι άψογος αρωγός σε αυτή την ομοιογένεια, αφού δεν κρεμάει σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά δεν είναι και πιο δυνατός από τις δυνατότητες του πλαισίου. Δυνατά φρένα, πιάνουν από νωρίς, αλλά εύκολη παρέμβαση του ABS . Συμπέρασμα: Αυτοκίνητο 'σχολείο' για τους νέους, απολαυστικό για τους έμπειρους (όπως κρίνεται από τους συντάκτες τουλάχιστον).Εσωτερικό - Χώροι
Funky εσωτερικό, με λάθη εργονομίας (αυτό το αλάρμ μπροστά στο χειρόφρενο το ψάχνουμε συχνά ). Ο πατέρας μου χτυπούσε το τιμόνι για κόρνα, γούστο θα είχε να άνοιγε κάνας αερόσακος!!! Το χειριστήριο ανάκλισης του συνοδηγού (όχι του ίδιου, της θέσης του! ) είναι δύσχρηστο και μη προσβάσιμο στον οδηγό, αντίθετα από του 206 π.χ. Χώροι...Για μικρές αποστάσεις, μέχρι 50-100km, βολεύονται δυο άτομα πίσω, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι ΟΛΟΙ άνω του 1.85. Εξαιρετικά τα δύο συρταράκια για Α4. Χαμηλή μέση γραμμή αμαξώματος και ψηλή θέση οδήγησης σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι πάνω στο αυτοκίνητο και όχι μέσα, πολύ καλό για την πόλη, ανασταλτικό για στροφιλίκι. Θέμα συνήθειας βέβαια...απλά όταν έμπαινα στην -ο κώλος σου τρίβεται στην άσφαλτο- Πριμέρα και στο Λεονόσαυρο, μετά το Κλιό μου φαίνεται πολυμορφικό! Απότομος συμπλέκτης και φρένο, όπως απεφάνθη και η νέα οδηγός - κοπέλα μου και γκάζι με αρκετά μεγάλη διαδρομή. Δεν μου αρέσει ο επιλογέας, τον βρίσκω το σημαντικότερο μείον του αυτοκινήτου. Χάνεις εύκολα ταχύτητα, σκληρός αλλά όχι σαφής...Το μόνο που δεν θέλω να κρατήσουν στο επερχόμενο μοντέλο.Αξιοπιστία - Επισκευές
Φυσιολογικές τιμές για σέρβις σε αντιπροσωπεία, μερικά ανταλλακτικά παράλογα ακριβά. Ακόμα θυμάμαι το νταράκουλο, τη θολούρα, την αντάρα που με κυρίευσε όταν άκουσα το αμίμητο 'Για γρύλο παραθύρου, θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι το τέλος του μήνα...και τιμή 320 (!) €...' Μου έσπασε (και δεν ανέβαινε, αλλά κατέβαινε ) Σάββατο του 15/8 σε εκδρομή και το πήγα τη Δευτέρα. Μέχρι το τέλος του μήνα;;; Στη Θεσσαλονίκη μένω, όχι σε κάνα νησάκι του Ειρηνικού! Ούτε έχω γκαράζ να το κλείσω...Τελικά βρέθηκε σε δυο μέρες με κόστος 280€. Σαν να λέμε 'να είσαι και ευχαριστημένος'. Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας (μπορώ να πω ποια ή εμπίπτει σε συκοφαντία; ) γενικά όλον αυτόν τον καιρό, αλλά δεν ξέρω κάποιον εμπιστοσύνης. Βλέπετε, η οικογένεια είχε όλο Νισσάν που είχαμε έναν 'γιατρό'. Τώρα...
Δεύτερο κόλπο, τρικύλινδρο μετά από πλύσιμο κινητήρα, όπου πήραν νερό οι πίπες. Το πρόβλημα έχει λυθεί στο facelift. Χωρίς έξοδο αυτό...Κατά τ΄άλλα, παρά το τρακάρισμα που είχε πέρσι με ένα μηχανάκι (από εκεί έγινε και το σπάσιμο του γρύλου μάλλον), το αυτοκίνητο απλά έχει κληρονομήσει μερικούς τριγμούς στο εσωτερικό...Λογικό, αφού στα χέρια μας δεν είχε και την καλύτερη μεταχείριση.Συμπέρασμα
Αν ξαναγόραζα ίδια κατηγορία, πάλι αυτό θα έπαιρνα. Πολύ ευχαριστημένος, αφού σε αυτά που ζητούσαμε, μας έβγαλε ασπροπρόσωπους και κάτι παραπάνω. Τόσο, που φοβάμαι ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα έχει δύσκολη αποστολή, όσον αφορά τη θέση στην καρδιά μου. Αν κάποιος ζητάει χώρους ή ένα ακόμα χαμηλότερο κόστος χρήσης, ας στραφεί κάπου αλλού (π.χ. Κόρσα, τα κορεάτικα κλπ.). Αν ζητάει ένα αυτοκίνητο, για δυο άτομα, που να κινείται πολύ εύκολα και με αρκετές δυνατότητες...Με την ευχή μου!!!Υ.Γ. Συγγνώμη για το μεγάλο μέγεθος, αλλά...έπρεπε να τα πω κάπου!
-
Φίλε μου, αν κατάλαβα καλά, έχεις το Clio II προ-φεϊς-λιφτ. Αυτό έχω και εγώ. Ένα έχω να σου πω: το αυτοκίνητο στην κατηγορία του είναι κορυφή. Να το προσέχεις και να το φροντίζεις γιατί είναι πλέον κλασσικό αμαξάκι - να δεις που και σε μια πενταετία από τώρα θα είναι σύγχρονο και αποδεκτό.
Όσο για τα φρένα που λες, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις τα αμορτισέρ σου. Το αυτοκίνητο έχει απλά εξαιρετικά φρένα, δυνατά, με διάρκεια και με σπάνια εμπλοκή του ABS, απλά χρειάζεται ένας καλός συνδιασμός αμορτισέρ - ελαστικών (και τα Energy που έχεις είναι...)
-
Τα αμορτισέρ να τα κοιτάξω, αλλά νομίζω ότι γενικώς είχε αυτήν την τάση. Anyway, δεν είναι τόσο ενοχλητικό, απλά το λέω και σε σύγκριση με το Λεόν που οδηγώ, το οποίο πρώτα θα ξεκολλήσει όλη την άσφαλτο από τη γη και μετά ίσως γίνει και εμπλοκή! Το Κλιάκι είναι όντως προ-φέις λιφτ και ενώ η νέα μάσκα δεν μου άρεζε τότε ιδιαίτερα, έχει αρχίσει να μου κάθεται και να οραματίζομαι τον εαυτό μου μέσα στο επερχόμενο μοντέλο. Ίδωμεν...!
-
Να σας δωσω ενα tip για το πως θα φτιαξετε την αισθηση του επιλογεα που ειναι οντως σαν κουταλα και με το παραμικρο πατημα του γκαζιου παιζει...
Λοιπον η λυση ειναι η βαση σαζμαν απο williams...Μετα δεν εχει καμμια απολυτως σχεση με οτι ηταν πριν......
Με το πρωτο πατημα του γκαζιου θα μεινετε με ανοιχτο το στομα..
Δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε..... -
Εχει η μητέρα μου(στην ουσία το 80%των χλμ τα έχω κάνει εγώ ) Clio 1.4 16v(αγοράστηκε Ιούνιο 2001).Εχει 48000χλμ(σύμπτωση με του funky )και πραγματικά δεν νομίζω να το δώσουμε ποτέ ή τουλάχιστον τα επόμενα 10 χρόνια.Συμφωνώ με τον cliodriver οτι σε λίγο θα είναι κλασικό γιατί συνδυάζει ενεργητική ασφάλεια,παθητική ασφάλεια,στιβαρότητα,εξαιρετικές επιδόσεις(πάει σα διάολος σε σχέση με άλλα 1400αρια)κορυφαία κατά την γνώμη μου άνεση και κυρίως ευχαρίστηση στην οδήγηση.Θέλει και αμορτισέρ τώρα και δεν με βλέπω για της renault και λόγω τιμών και επειδή το θέλω πιο απόλυτο και άμεσο.Θα δοκιμάσω τα decarbon perfomance που έχω και στο σάξο και βλέπουμε Α επίσης έχω αλλάξει τον επιλογέα ταχυτήτων με του cliosport και μάλλον θα δοκιμάσω αυτό που λές cliov6 γιατί το τράνταγμα στο πάτα-άσε είναι πολύ ενοχλητικό
-
θα ηθελα καλυτερα φρενα.......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
θα ηθελα καλυτερα φρενα.......Μια χαρά είναι τα φρένα,αν σκεφτείς μάλιστα οτι τα πίσω είναι ταμπούρα
-
Για το Clio II Phase I δεν ξέρω τι παίζει από φρένα. Στο δικό μου (μοντέλο 2002) είμαι πολύ ικανοποιημένος και εύκολη παρέμβαση του ABS έχω μόνον όταν τα τακάκια είναι πολύ φθαρμένα.
-
Στο δικο μου φοραω Osrav....Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος γιατι ειναι και φτηνα σχετικα με τα αλλα...Βεβαια επειδη ηθελα να μειωθουν ακομα οι κλησεις κ να γινει λιγο πιο σκληρο τα ανακατασκευασα κ βρηκα την υγεια μου....
Αλλες δοκιμασμενες λυσεις ειναι Koni ρυθμιζομενα χωρις χαμηλωμα,Bilstein eibach κ μια μη δοκιμασμενη αλλα κορυφαια κατα την γνωμη μου ειναι η KW variant 2(κοστος 1500€ περιπου ) -
Παιδιά το μόνο που έκανα ήταν στον ενάμιση χρόνο περίπου να πετάξω τα εργοστασιακά αμορτισέρ και να βάλω Bilstein Sport (κίτρινα). Απλά καμμία απολύτως σχέση... ελάχιστες κλίσεις (ιδίως στις μεγάλες ταχύτητες), άψογος έλεγχος στις αλλαγές κατεύθυνσης, καλύτερο τιμόνι.. γενικά τρομερή βελτίωση, εις βάρος μόνο της άνεσης - αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό.
Όσο για τα φρένα, δεν λέω ότι είναι τέλεια, αλλά προσωπικά τα τοποθετώ στα καλύτερα, έχοντας οδηγήσει 106, Mazda 323, Starlet, Yaris, Astra.. Ίσως υστερούν λίγο σε δύναμη λόγω ταμπούρων πίσω, αλλά από αντοχή και αποτελεσματικότητα είναι μια χαρά.. και με τα Bilstein έχω ξεχάσει ότι έχω ABS.. μιλάμε ότι καμιά φορά σε 'γυαλί' / βρεγμένο το δοκιμάζω για να θυμηθώ πώς είναι...
-
Λιγο off topic η απορια μου αλλα δεν βρισκω κ αλλο πιο σχετικο θεμα να την γραψω. Γιατι η Renault χαντακωσε ετσι το 1.6;;;
-
Η Ελληνικη αντιπροσωπεια δεν ειναι και η καλυτερη στην Ελλαδα.....
Ουδεις γνωριζει γιατι χαντακωθηκε το 1,6......
Παντως εχουν ακουστει φημες οτι τον ελεγχο τον παιρνουν οι Γαλλοι απο το 2005..... -
Bug, μήπως έχουμε την ίδια μαμά; Ρε γμτ, προβλήματα που προκύπτουν με αυτά τα ληξιαρχεία!!!
Αλλά, πάλι, πώς έκανες εσύ το 80% των χιλιομέτρων; Και εγώ τι οδηγάω τόσο καιρό;
Παιδιά, τι να πω; Μπορεί να φταίνε τα αμορτισέρ μου, δεν θα μου φανεί καθόλου απίθανο. Πάντως, τα τακάκια στα 32.000km μας έκαναν καλή νίλα...Ο αδερφός μου την έπαθε (κλασικός γκαντέμης με τέτοια), και αναγκάστηκε πάλι Δεκαπενταύγουστο να οδηγήσει 10km επαρχιακό Χαλκιδικής χωρίς φρένα μέχρι να βρει συνεργείο για αλλαγή...Το ΚΤΕΛ ακόμα το θυμάται...φάτσα φόρα!!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Όχι ταξίδια, όχι εκδρομές 15 Αυγούστου με Κλιό!!!
Υ.Γ. Σαν το 'όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά...σε θάλασσες και ακτές!' με τον Πελεκάνο!!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Bug, μήπως έχουμε την ίδια μαμά; Ρε γμτ, προβλήματα που προκύπτουν με αυτά τα ληξιαρχεία!!!Αλλά, πάλι, πώς έκανες εσύ το 80% των χιλιομέτρων; Και εγώ τι οδηγάω τόσο καιρό;
Παιδιά, τι να πω; Μπορεί να φταίνε τα αμορτισέρ μου, δεν θα μου φανεί καθόλου απίθανο. Πάντως, τα τακάκια στα 32.000km μας έκαναν καλή νίλα...Ο αδερφός μου την έπαθε (κλασικός γκαντέμης με τέτοια), και αναγκάστηκε πάλι Δεκαπενταύγουστο να οδηγήσει 10km επαρχιακό Χαλκιδικής χωρίς φρένα μέχρι να βρει συνεργείο για αλλαγή...Το ΚΤΕΛ ακόμα το θυμάται...φάτσα φόρα!!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Όχι ταξίδια, όχι εκδρομές 15 Αυγούστου με Κλιό!!!
Υ.Γ. Σαν το 'όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά...σε θάλασσες και ακτές!' με τον Πελεκάνο!!!
Aν μου πείς οτι το clio σου είναι μπλέ,ε τότε θα αρχίσω να ψάχνω τα ληξιαρχεία
Το 1.6 παράγεται με μηχανικό κιβώτιο απο την renault?Αν ναί γιατί δεν το φέρνουν?Απο το αυτόματο παραπάνω θα πούλαγε -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Η Ελληνικη αντιπροσωπεια δεν ειναι και η καλυτερη στην Ελλαδα.....
Ουδεις γνωριζει γιατι χαντακωθηκε το 1,6......
Παντως εχουν ακουστει φημες οτι τον ελεγχο τον παιρνουν οι Γαλλοι απο το 2005.....Θα ρθουν καλύτερες -γαλλικές- μέρες. Μετά την BMW, θα χάσει και τη Renault ο Μανιατόπουλος έτσι όπως πάει. Μόνο οι Cayenne θα του μείνουν κι αυτές μισές, αφού οι υπόλοιπες είναι εισαγωγής
-
Το 1,6 παραγεται και με μηχανικο κιβωτιο και με πισω δισκοφρενα στη Γαλλια βεβαια.....
Στην Ελλαδα δεν εχω καταλαβει γιατι το φερνουν με ταμπουρα κ αυτοματο......
3-4 παιδια στο GRC προλαβαν κ πηραν phase2 1,6 16ν με χειροκινητο αλλα μονο ο ενας απο αυτους το πηρε με δισκοφρενα πισω.. -
Bug, δεν διάβασες το review! Εκεί αναφέρω ότι το κλιάκι μου είναι βυσσινί! Δηλώνω απογοητευμένος και νομίζω ότι δεν είμαστε σόι! Πάντως, οι συμπτώσεις αυτές μου φαίνονται ύποπτες!
Το 1.6 έπρεπε να έχει 10-20 ακόμη άλογα και WRC ή Renault Sport/F1 επωνυμία και ντυσιματάκι...Aλλά δεν με παίρνουν για διευθυντή marketing οι παλιοφρανσουάδες ! Τι περιμένεις από λαό που φοβάται μην πέσει ο ουρανός στο κεφάλι του...
-
Βλέπω ότι αυτό το topic έχει να 'κινηθεί' γύρω στους 10 μήνες, αλλά αφού στο forum του site greekrenaultclub.gr δεν μου απαντά κανείς και δεν επιθυμώ ν' ανοίξω ένα ολόκληρο topic για το θέμα, ας μου πει κάποιος (αν γνωρίζει): το 'εξουσιοδοτημένο' συνεργείο Renault της Mobility (οδού Πειραιώς) 'αξίζει'. Είναι σχετικά 'νέοι', αλλά λόγω αποστάσεως μ' εξυπηρετούν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον απαντήσει !
Εμπειρίες και εντυπώσεις από Renault Clio 1.4 16V!