Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 78 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2062
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lokatzis last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Πόσο αντιστοιχεί αυτό το 1/4 σε ml λάδι ? Πάντως δεν είναι τίποτα για 10k.
      Eγώ στο δικό μου (tsi) καίω 500ml (5w30) σε 13k που το κρατάω...

      Τα 3/4 έλειπαν, το 1/4 είχε μείνει... Επειδή προσέθεσα λίγο (για να σβήσει η ενδεικτική λυχνία στην οθόνη μέχρι να πάω για το service 2-3 ημέρες αργότερα), δεν πρέπει να έλειπαν πάνω από 400-500ml...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lokatzis last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:

        Δε θα το έλεγα... Συνήθως οδηγώ ήρεμα (μακριά από τα κόκκινα) κι απλά 1-2 φορές ανά διαδρομή μπορεί να πιάσω κόκκινα επιταχύνοντας... Τίποτα το ιδιαίτερο...

        είναι τα πρώτα λάδια?

        Όχι, το αυτοκίνητο έχει 53000km. By the way, φαντάζομαι ότι δε λογίζεται ως σκίσιμο το να οδηγώ για ώρα με 170-180χαώ (5100-5400στρ), σωστά; Γιατί το έχω κάνει 3-4 φορές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Γενικά θα καταλάβεις μόνος σου πότε το καίει. Πριν πας ταξίδι να το κοιτάς λίγο και θα βγάλεις τα συμπεράσματα σου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            joe-bar-team last edited by

            όχι και πολύ Λοκατζη

            το λαδάκι ειναι υγεία οταν το καίει

            προχώρα αφοβα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              To ποιό οικονομικό (και λιγότερο φασαριόζικο που στο δικό μου (ΕΡ3) είχε σημασία, δεν ξέρω στο δικό σου) είναι να πηγαίνεις λίγο πριν το VTEC δηλ. στο δικό σου κάπου 5000 σαλ. (5200 VTEC αν θυμάμαι καλά).
              Αν θυμάμαι καλά η διαφορά min-max είναι κάπου 2 λίτρα οπότε 1/4 = 500 ml πάνω από το min.
              Νομίζω όμως ότι πρέπει να το πατάς περισσότερο, θα το μπουκώσεις Μη φοβάσαι αν καίει λάδι, όλα τα μοτέρ επιδόσεων καίνε λάδι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                joe-bar-team last edited by

                το δικό μου καιει αρκετά (αρκετά αρκετα) περισσότερο παντως και ειναι υγιέστατο φτου φτου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                  το δικό μου καιει αρκετά (αρκετά αρκετα) περισσότερο παντως και ειναι υγιέστατο φτου φτου

                  ποια λαδιέρα έχεις εσύ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lokatzis last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    To ποιό οικονομικό (και λιγότερο φασαριόζικο που στο δικό μου (ΕΡ3) είχε σημασία, δεν ξέρω στο δικό σου) είναι να πηγαίνεις λίγο πριν το VTEC δηλ. στο δικό σου κάπου 5000 σαλ. (5200 VTEC αν θυμάμαι καλά).
                    Αν θυμάμαι καλά η διαφορά min-max είναι κάπου 2 λίτρα οπότε 1/4 = 500 ml πάνω από το min.
                    Νομίζω όμως ότι πρέπει να το πατάς περισσότερο, θα το μπουκώσεις Μη φοβάσαι αν καίει λάδι, όλα τα μοτέρ επιδόσεων καίνε λάδι.

                    Εγώ συμπλήρωσα 2/4 από τα 3/4 που έλειπαν κι αποκλείεται να έβαλα 1lt. Αρκετά λιγότερο έβαλα

                    Όσο για το οικονομικό που λες λίγο πριν το VTEC, έστω ότι θέλω να ταξιδέψω με 130χαώ (3900στρ με 6η). Καλύτερα να έχω 5η;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Δεν το διευκρίνησα: πιο οικονομικό αλλά όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Μπορεί με 3900 και 6η να είναι ακόμα οικονομικότερο, απλά 130 είναι εντός ορίων άρα εξ ορισμού αργά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lokatzis last edited by

                        Λέω κι εγώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          Δεν το διευκρίνησα: πιο οικονομικό αλλά όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Μπορεί με 3900 και 6η να είναι ακόμα οικονομικότερο, απλά 130 είναι εντός ορίων άρα εξ ορισμού αργά

                          Καλά είναι οικονομικότερο με την 6η μην λέμε και ότι θέλουμε. Στους κινητήρες βενζίνης όσο πιο πολύ φορτίο έχεις τόσο περισσότερο ανοίγει η πεταλούδα τόσο λιγότερες ροϊκές αντιστάσεις.. Βάλε και τη μείωση των αντιστάσεων λόγω λιγότερων στροφών.. Πόσο πια να πνίγεται ένα όχημα αυτού του τύπου από την direct 6η του;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lokatzis last edited by

                            Ανάκληση για το Honda Civic Type R
                            Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012, 12:11

                            Στην ανάκληση 522 οχημάτων Civic Type R, παραγωγής από 7 Δεκεμβρίου 2006 έως 5 Νοεμβρίου 2010, προχωρά η ελληνική εισαγωγική εταιρεία Honda, λόγω προβλήματος στην καλωδίωση του κινητήρα.

                            Πιο συγκεκριμένα, ενδέχεται η τοποθέτηση της καλωδίωσης του κινητήρα κατά τη συναρμολόγηση να έχει γίνει κάτω από τη βίδα συγκράτησης της βάσης του κινητήρα και όχι στο πλάι. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να προκληθεί φθορά της καλωδίωσης, με ενδεχόμενο βραχυκυκλώματος, ενώ σε εξαιρετική περίπτωση υπάρχει πιθανότητα πρόκλησης φωτιάς. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

                            Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Honda, για να γίνει προληπτικός έλεγχος και, εάν χρειάζεται, σωστή τοποθέτηση της καλωδίωσης του κινητήρα, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με το τμήμα τεχνικής διεύθυνσης της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ στο τηλέφωνο 210 3483602 ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της στο τηλέφωνο 210 3483701.

                            Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

                            Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012, 12:11

                            Αυτή τη στιγμή είμαι στο εξωτερικό. Από βδομάδα θα ασχοληθώ κι εγώ με το θέμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              θα σου κλείσουν ένα ραντεβού στον Σ ή θα σου πουν να το φτιάξουν στο επόμενο σερβις...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lokatzis last edited by

                                Καμιά ιδέα για δισκόπλακες από κατόχους/γνώστες; Περάστε από το viewtopic.php?p=2638168#p2638168 να βοηθήσετε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 74
                                • 75
                                • 76
                                • 77
                                • 78
                                • 78 / 78
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr