-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ωραίος.
Τα (δ) & (ε) αναμφίβολα 'παίζουν' σε πολλές περιπτώσεις και μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
Μ' αρέσει όμως και το (ζ), ειδικά το 'για λόγους ανωτέρας βίας (...) πραγματοποίησαν δαπάνη μικρότερη από την αντικειμενική'.
Αν εγώ δεν κάνω κάπου 45.000 χλμ το χρόνο (με τις τρέχουσες τιμές βενζίνης) που θα έπρεπε για να μην είναι άδικο το τεκμαρτό των 8.800 αλλά από 6 έως 8.000 χλμ, πράγμα το οποίο μπορεί ν' αποδειχτεί από τα χαρτιά των σέρβις, ΚΤΕΟ, κλπ, πρέπει να είναι για λόγους 'ανωτέρας βίας'??!...Εκείνοι, πώς αιτιολογούν ότι αύξησαν τα τεκμήρια κατά ~65%? Είχαν κάνει λάθος στους προϊγούμενους υπολογισμούς τους και τώρα το διόρθωσαν?!...
Πάντως το λογικό θα ήταν όποιος αδικείται από το τεκμαρτό που του έχουν βάλει αυθαίρετα (επάνω στο οποίο μπορεί να του έχουν βάλει και 'εκτακτη εισφορά' μάλιστα) να καταθέσει επιστολή που να παρουσιάζει τα πραγματικά του έξοδα λόγω ΙΧ. Δεν ξέρω τι πιθανότητες έχει να δικαιωθεί, και αναμφίβολα πολλοί θα το θεωρήσουν αστείο κάτι τέτοιο. Είναι ίσως κάπως αστείο, δεδομένης της χώρας στην οποία ζούμε. Αλλά προσωπικά ακόμα πιο αστεία βρίσκω τη συμπεριφορά προβάτου σε τέτοια θέματα - αυτή είναι που μας έχει φέρει εδώ που είμαστε.
Είμαστε σε 'πόλεμο', η χώρα 'κινδυνεύει', έχει 'παραχωρηθεί εθνική κυριαρχία', το 'έλλειμα ήταν μεγαλύτερο από το δηλωθέν', οι 'στόχοι πέσαν έξω'.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ακομα 2011 εχουμε και μου λειπει πολυ το κουτσουνι μου!
Η μεταβαση ή να το πω καλυτερα η καταβαση απο τα 300+ αλογα στα 75 ηταν πιο οδυνηρη απο τι περιμενα..
bye bye landcruiser + audi 3.2, hallo LADA NIVA 99...στην υγεια μας...και ομως το εκανα και ειμαι πολυυυυ καλαααα
αν είχα τα λεφτά εχώ δεν θα το έκανα με ΤΙΠΟΤΑ στην θέση σου.
να έχω landcruiser και να την βγάζω με niva? απαπαπα ούτε στον εχθρό μου.
Δεν το εκανα μονο για τελη αλλα και τα για τεκμηρια. Για το 2012 τα 2 αμαξια ειχαν τεκμηριο γυρω στα 28,000 ευρω. Συν 40,000 το σπιτι + εξοχικο...πηγαινα τεκμηριο κοντα 80,000 δηλαδη θα πληρωνα τελη+εισφορες+τεκμηρια (..κανα 10αρικο). Μια χαρα ειναι το νιβακι για τη δουλεια του...χιονοδρομικο-κσμμια λασπουλα..κλπ και μικρες αποστασεις εκτος κινησης. Στο κατω κατω τα αμαξια ειναι στο γκαραζ δεν τα χαρισαμε κιολας...βλεποντας και κανοντας. Σου διευκρινιζω οτι οι καταθεσεις εγιναν τον Αυγουστο...για ξεχαρμανιασμα που και που παιρνω και το ΜΧ5 (NC 2.0 Lt) της συζυγου και ψιλοβολευομαι. Αν και με πονεσε επρεπε να δωσω προτεραιοτητες, οπως ολοι μας (..η οι περισσοτεροι). Φιλος μου εδωσε 2-λιτρη αλφα και πηρε ΦΙΑΤ 500-αρακι 1200 (πολυ καλο) και το εχει και για ΟΙΚΟΓΕνΕΙΑΚΟ και ηταν μεσ την καλη χαρα..τι να λεμε τωρα...με τους απατεωνες που μπλεξαμε.
-
Τάδε έφη Παυλόπουλος:
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
του πρώην Υπουργού Εσωτερικών και Βουλευτή Α΄ Αθηνών
Καθηγητή κ. Προκόπη Παυλόπουλου
στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ»
και στον δημοσιογράφο κ. Μάρκο ΜΟΥΖΑΚΗ
(Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» της 31/12/2011)Κύριε Παυλόπουλε, σας ρωτάμε και με την ιδιότητά σας ως Καθηγητή του Δημόσιου Δικαίου: Πως αξιολογείτε την αύξηση του ύψους των τεκμηρίων διαβίωσης που αποφάσισε η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου;
Πρώτα-πρώτα πρέπει να επισημάνω ότι η ενέργεια αυτή της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου εγείρει τεράστιο κοινωνικό ζήτημα. Αλλά μιας και μου θέτετε το συνταγματικό ζήτημα ξεκινώ μ’ αυτό. **Η εφαρμογή στην πράξη των νέων, «επαχθέστατων», τεκμηρίων διαβίωσης, σε συνδυασμό με τους άλλους φόρους (π.χ. «χαράτσι» για τ’ ακίνητα) καθώς και με την αύξηση τελών και λογαριασμών ΔΕΚΟ, οδηγεί σε μια καταστροφική υπερφορολόγηση, εντελώς πέρα και έξω από την φοροδοτική ικανότητα των πολιτών. Δηλαδή, με απλές λέξεις, φθάνουμε στο ακραίο σημείο να φορολογούνται βαρύτατα ακόμη και άνθρωποι που στερούνται παντελώς εισοδήματος, απλώς επειδή έχουν ένα παλιό σπίτι ή ένα παλιό αυτοκίνητο! Τούτο όμως έρχεται σ’ ευθεία αντίθεση με το άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος, το οποίο ορίζει ότι οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους. Άρα τα τεκμήρια αυτά είναι καταφώρως αντισυνταγματικά! **Πέραν τούτου είναι πλήρως αναποτελεσματικά, αφού από τη μια πλευρά δεν οδηγούν –όπως ήδη αποδείχθηκε- στην πάταξη της πραγματικής φοροδιαφυγής και, από την άλλη, όλως αντιθέτως πλήττουν βάναυσα τους οικονομικώς ασθενέστερους.
Μπορούν οι πολίτες να βρουν προστασία από τα Δικαστήρια;Πρέπει να μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια: Θεωρητικά ναι. Αλλά η βραδύτητα απονομής και της διοικητικής δικαιοσύνης, μαζί με τα εμπόδια που επέφερε ο ν. 3900/2010 ιδίως σε θέματα κόστους προσφυγής στη Δικαιοσύνη και παροχής προσωρινής δικαστικής προστασίας (π.χ. προσωρινής διαταγής, αναστολής εκτέλεσης κλπ), αφήνουν ουσιαστικά τον πολίτη στο έλεος του Θεού. Μέσα στον ορυμαγδό αυτής της καταστροφικής φοροεπιδρομής νομίζω ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας, κορυφαίος θεματοφύλακας της απονομής της διοικητικής δικαιοσύνης, πρέπει να ξαναδεί τάχιστα τις συνταγματικές πτυχές και τις επιπτώσεις του ν. 3900/2010 και ν’ αναθεωρήσει πολλές από τις απόψεις που είχε εκφράσει πριν την ψήφιση του νόμου αυτού. Στο κάτω-κάτω το Ανώτατο Διοικητικό Ακυρωτικό δεν είχε προ οφθαλμών, όταν γνωμοδοτούσε επί του τότε σχεδίου νόμου, την προκλητικώς αντισυνταγματική φορομπηχτική καταιγίδα που εξαπέλυσε ύστερα η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου και, η συνέχειά της, η Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου.
Αναφερόμενος στην Κυβέρνηση Παπαδήμου με αυτή τη διατύπωση υπονοείτε κάτι;
Δεν υπονοώ κάτι. Το λέω ευθέως: Είναι αδιανόητο για τη Νέα Δημοκρατία όπως το έχει τονίσει πολλές φορές ο κ. Αντώνης Σαμαράς, ν’ ανεχθεί μια τέτοια κοινωνικώς προκλητική και εκρηκτική αλλά και συνταγματικώς απαράδεκτη πολιτική, για την οποία μάλιστα η Αξιωματική Αντιπολίτευση ουδεμία ευθύνη φέρει. Αυτό συνιστά έναν ακόμη λόγο για να πάμε, το συντομότερο δυνατό, σ’ εκλογές ώστε ο Ελληνικός Λαός ν’ αποφασίσει για το μέλλον του Τόπου και την Κυβέρνηση που έχει την εμπιστοσύνη του. Δεν μπορεί να διαιωνίζεται μια κατάσταση όπου, υπό το πρόσχημα αλλαγής Πρωθυπουργού, συνεχίζεται μια καταστροφική πολιτική για τη Χώρα από τους ίδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, οι οποίοι οδήγησαν την κοινωνία και την οικονομία στην καταστροφή. Σκεφθείτε δε πολιτικό θράσος! Οι ίδιοι «φιγουράρουν» και για δελφίνοι του Γ. Παπανδρέου… Άρα εκλογές το ταχύτερο δυνατό και πάντως πριν οι τραγικές επιπτώσεις της πολιτικής Γ. Παπανδρέου και ΠΑΣΟΚ οδηγήσουν σε κοινωνική έκρηξη.
Ας κλείσουμε με τις κοινωνικές συνέπειες της αύξησης των τεκμηρίων διαβίωσης.
Δεν μιλάμε απλώς για αύξηση αλλά, κυριολεκτικώς, για γιγάντωση! Η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, ιδίως με τους κ.κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και Ευ. Βενιζέλο, κατασκεύασε ένα είδος «φορολογικού Φρανκεστάιν». Αυτή η παντελώς ανεύθυνη φορολογική πολιτική έχει πια δημιουργήσει ένα «φορομπηχτικό κοκτέιλ μολότωφ» το οποίο, αν συνεχίσει να εφαρμόζεται, θα οδηγήσει με μαθηματική, δυστυχώς, ακρίβεια σε κοινωνική έκρηξη. Εκτός λοιπόν από τις δραματικές συνέπειες για την οικονομία και την αγορά θα έχουμε, συντομότατα, καταλυτικές κοινωνικές επιπτώσεις. Το ξανατονίζω με έμφαση: Η Νέα Δημοκρατία, με την κοινωνικώς ευαίσθητη οικονομική πολιτική του κ. Αντώνη Σαμαρά, είναι αδιανόητο ν’ ανεχθεί και, πολύ περισσότερο, να στηρίξει τέτοιες προκλητικές νεοφιλελεύθερες πολιτικές, οι οποίες μέσα από τις κραυγαλέες κοινωνικές αδικίες που συνεπάγονται προκαλούν εξόντωση των οικονομικώς ασθενέστερων και, τελικά, διάρρηξη του κοινωνικού ιστού.
Όσο διαβάζω, τόσο μου φαίνεται ότι τα τεκμήρια είναι μια 'εναλλακτική' προσέγγιση φορολόγησης η οποία προβλέπεται αλλά δεν εφαρμόζεται καθολικά (εξ΄άλλου το λέει ο ίδιος ο νόμος ότι ο προσδιορισμός του εισοδήματος γίνεται κατ'εξαίρεση με τα τεκμήρια δαπάνης) και χρησιμεύει αν δεν μπορεί να προσδιοριστεί το εισόδημα με άλλα μέσα (π.χ. αν δεν υποβάλλεις δήλωση). Μετά κι από αυτά που γράφει ο Παυλόπουλος μου φαίνεται περισσότερο ότι είναι κάτι που 'μπορεί' να χρησιμοποιήσει ο έφορος για τον υπολογισμό του φόρου αλλά που δεν υποχρεούται να κάνει (λάδι, μίζα, συναλλαγή ) ή κάτι για το οποίο μπορεί να δώσει εντολή το κράτος να γίνει για όλους (τότε το κατ'εξαίρεση που κολλάει;).
Σωστά τα λέω (κανένας εφοριακός ή λογιστής εδώ μέσα;)
-
μονο που δεν αυξηθηκαν επι παπαδημου, το καλοκαιρι αυξηθηκαν, αλλα μεσα στο χαμο δεν τα πηραν και πολλοι ειδηση. τωρα τα θυμηθηκαν παλι κι εχει 'σκασει' το θεμα. του χοντρο-ηλιθιου αντισυνταγματολογου εφευρεση ειναι. αν και ταιριαζει στο αλλο θεμα στον αντιλογο το παραπανω
-
Ελπίζω να μην ξεχάσατε να κολλήσετε το νέο σήμα του 2012 στο τζάμι του αυτοκινήτου σας.
Οχι τίποτε άλλο, αλλά θα αρχίσω τη στατιστική απο την επόμενη βδομάδα (9 Ιαν) για το πόσα θα έχουν το σήμα κολλημένο και πόσα οχι !
Γιατί αργότερα , .... για τους 'ξεχασιάρηδες' ίσως χρειαστεί να ληφθούν μέτρα !Το ΄χω στο ντουλαπάκι , δεν μετράει !
-
εγω ποτε δεν το κολησα και ουτε προκειτε.σε μπλοκο παντα φροντιζω να ειμαι ευγενης και να τους απασχολω με διαφορες κουβεντες.αν πεσω σε περιοχη που γραφουν οι μπατσοι απλα το βαζω στο ταμπλω να φενετε η μεσα σε αυτοκολητο ασφαλιστηριου συμβολαιου.
-
240 euro τα τέλη μου για φέτος...
γρήγορος και ωραίος...
-
265....Πιό γρήγορος....Χρόνια πολλά...Καλη χρονιά....
-
391 ευρώ για Mazda MX5 1.8, βάσει ρύπων.
Τα νέα τεκμήρια διαβάζω λένε για 7500 ευρώ.
Με 12500 χιλιόμετρα φέτος (δεν το κινώ και πάρα πολύ χωρίς λόγο και δεν είμαι υποχρεωμένος) μέτρησα ΣΥΝΟΛΟ ετήσιων εξόδων (βενζίνες, ασφάλεια, σέρβις, τέλη) γύρω στα 2500 ευρώ και κάτι. Εκ των οποίων το ένα χιλιάρικο είναι η μικτή ασφάλεια...
Προφανώς είμαι εξωγήινος και μπορώ να ζω με λιγότερα. Μα τί ανίκανα ζώα...
Ηθικό δίδαγμα: αν είναι να ξοδέψετε 2500 ευρώ, ρίξτε τα στα μπουζούκια, με ένα 200ευρώ και κάτι κάθε μήνα. ΙΔΙΑ έξοδα, ακόμα μεγαλύτερη απόδειξη... πολυτελούς ζωής, αλλά κανείς δεν θα απαιτήσει από εσάς τεκμήριο.
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
εγω ποτε δεν το κολησα και ουτε προκειτε.σε μπλοκο παντα φροντιζω να ειμαι ευγενης και να τους απασχολω με διαφορες κουβεντες.αν πεσω σε περιοχη που γραφουν οι μπατσοι απλα το βαζω στο ταμπλω να φενετε η μεσα σε αυτοκολητο ασφαλιστηριου συμβολαιου.Δηλαδή εσύ το πας ανάποδα - αυτό που ο νόμος ορίζει ότι είναι υποχρεωτικό να το έχεις κολλημένο (σήμα ΤΚ) δεν το έχεις, κι αυτό που δεν είναι υποχρεωτικό (αυτοκόλλητο 'τσεπάκι' ασφάλειας) το έχεις κολλήσει....
Αν ο λόγος που δεν κολλάς το σήμα είναι ότι δεν ξεκολλάει και τόσο εύκολα, πάντως, υπάρχει το γνωστό κολπάκι εξασθένισης της κόλλας του, που θα σου κάνει τη ζωή εύκολη (προτού το κολλήσεις στο τζάμι το κολλάς και το ξεκολλάς μερικές φορές στο χέρι σου, μέχρι να νοιώσεις ότι δεν κολλάει πλέον και τόσο δυνατά).
του χοντρο-ηλιθιου αντισυνταγματολογου εφευρεση ειναι.
Εκείνο το Δεν είναι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ ο μοχλός για να εισποράτεις τέλη ή φόρους, και ιδίως φόρους, διότι το ηλεκτρικό ρεύμα είναι ένα κοινωνικό αγαθό θεμελειώδες.... μπλα, μπλα, μπλα... έπρεπε να το είχαν βάλει να παίζει σε προτζέκτορες και ηχεία έξω απ' τη Βουλή....
-
τα τεκμήρια είναι εύκολα 'μαχητά'.
στη δήλωση υπάρχει ο κωδικός 788 όπου βάζεις 'μεταφορά' ποσού από προηγούμενη δήλωση/δηλώσεις, επισυνάπτεις κ φωτοτυπία της προηγούμενης δήλωσης/δηλώσεων κ αφαιρείται το ποσό, χωρίς να φορολογήσε -
Πήγα σήμερα να πάρω το σήμα από την εφορία και στο διπλότυπο είσπραξης έγραφε 'Ισοτιμία σε δρχ' και το ποσό... τι έγινε ρε παιδιά; Αυτό δεν έφυγε ποτέ από εκεί ή μήπως μας ετοιμάζουν καμιά ομορφιά;;
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Πήγα σήμερα να πάρω το σήμα από την εφορία και στο διπλότυπο είσπραξης έγραφε 'Ισοτιμία σε δρχ' και το ποσό... τι έγινε ρε παιδιά; Αυτό δεν έφυγε ποτέ από εκεί ή μήπως μας ετοιμάζουν καμιά ομορφιά;;Δεν εφυγε ποτε! Κατι ξερουν!
Σεντ φρομ ταπατοκ
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα τεκμήρια είναι εύκολα 'μαχητά'.
στη δήλωση υπάρχει ο κωδικός 788 όπου βάζεις 'μεταφορά' ποσού από προηγούμενη δήλωση/δηλώσεις, επισυνάπτεις κ φωτοτυπία της προηγούμενης δήλωσης/δηλώσεων κ αφαιρείται το ποσό, χωρίς να φορολογήσεΣου λένε δηλαδή 'για να έχεις πινακίδες στο 5λιτρο ξοδεύεις 42 χιλιάρικα το χρόνο, άρα βγάζεις τουλάχιστον τόσα' και εσύ αντί να πεις 'σόρι παίδες αλλά ΔΕΝ μου στοιχείζει 42 το χρόνο, το 1/10 μου στοιχίζει, και να γιατί'' λες 'βεβαίως, τόσα όσα λέτε μου στοιχίζει και τόσα ξοδεύω γι αυτό, αλλά δεν τα έβγαλα [όλα] φέτος' κι επικαλείσαι ανάλωση κεφαλαίου περασμένων ετών.
Σε τέτοια φάση θεωρείς ότι αναφέρεται ο όρος 'μαχητό'?...
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
265....Πιό γρήγορος....Χρόνια πολλά...Καλη χρονιά....μην ψαρώνεις επειδή πλερώνω λίγα... έχω μπόλικα άτια...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
τα τεκμήρια είναι εύκολα 'μαχητά'.
στη δήλωση υπάρχει ο κωδικός 788 όπου βάζεις 'μεταφορά' ποσού από προηγούμενη δήλωση/δηλώσεις, επισυνάπτεις κ φωτοτυπία της προηγούμενης δήλωσης/δηλώσεων κ αφαιρείται το ποσό, χωρίς να φορολογήσεΣου λένε δηλαδή 'για να έχεις πινακίδες στο 5λιτρο ξοδεύεις 42 χιλιάρικα το χρόνο, άρα βγάζεις τουλάχιστον τόσα' και εσύ αντί να πεις 'σόρι παίδες αλλά ΔΕΝ μου στοιχείζει 42 το χρόνο, το 1/10 μου στοιχίζει, και να γιατί'' λες 'βεβαίως, τόσα όσα λέτε μου στοιχίζει και τόσα ξοδεύω γι αυτό, αλλά δεν τα έβγαλα [όλα] φέτος' κι επικαλείσαι ανάλωση κεφαλαίου περασμένων ετών.
Σε τέτοια φάση θεωρείς ότι αναφέρεται ο όρος 'μαχητό'?...
όντως η λέξη δεν είναι σωστή. αλλά αυτή η 'μέθοδος' μπορεί να σώσει πολύ κόσμο, αφού όλοι οι ειλικρινείς έχουμε εισοδήματα προηγούμενων ετών
ένας άλλος τρόπος είναι να γραφτεί το αμάξι σε συγγενή ή φίλο μόνιμο κάτοικο εξωτερικού.Από εκεί κ πέρα, ξεκολλάτε!
Η λογική του τεκμηρίου δεν είναι ότι τόσα σου κοστίζει. εννοείται ότι ένα 4.6 δεν κοστίζει στη χρήση του 36χλρ
για πήγαινε να πεις στον έφορο μεγάλε το αμάξι δε μου στοιχίζε να το συντηρώ 36 αλλά το 1/10, όπως προτείνεις εσύ (? ). Υποθέτω ξέρεις τί θα σου πει κ που ακριβώς θα παραπέμψει το επιχείρημα σου -
Επερώτηση για τα τέλη των υγραεριοκίνητων
Λιγότερα τέλη ζητά ο βουλευτής Μιχ. Μπεκίρης
Βασίλης Παπαδόπουλος στις 03.01.2012
Η μετατροπή πολλών χιλιάδων ΙΧ σε υγραεριοκίνητα είναι μια πραγματικότητα και αποτελούν πλέον έναν υπολογίσιμο αριθμό επί του στόλου των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων. Όσοι το αποφάσισαν είχαν ως βασικό κίνητρο την μείωση του κόστους μετακίνησης καθώς το υγραέριο έχει σχεδόν τη μισή τιμή από την αμόλυβδη. Επιπλέον είναι σχετικά πιο καθαρό καύσιμο αφού κάποιες κατηγορίες ρύπων που εκπέμπονται είναι οριακά πιο χαμηλές σε σύγκριση με τους συμβατικούς βενζινοκινητήρες. Τις προθέσεις του υπουργείου Οικονομικών ζητά να μάθει με ερώτηση του ο Βουλευτής και πρώην Υφυπουργός Μιχάλης Μπεκίρης, σε ότι αφορά τον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν υγραέριο. Πιο συγκεκριμένα η ερώτηση έχει ως εξής:
«Παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία, η προστασία του περιβάλλοντος παραμένει πρώτη προτεραιότητα για το ελληνικό κράτος και για τους Έλληνες πολίτες. Ένας τρόπος προστασίας είναι και η χρήση υγραερίου στα αυτοκίνητα και η αντικατάσταση της βενζίνης. Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται ότι όλο και μεγαλύτερος αριθμός πολιτών μετατρέπει τα αυτοκίνητά τους έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν υγραέριο. Την ίδια ώρα, η πολιτική του υπουργείου σε ότι αφορά στον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας είναι διφορούμενη.
Κατόπιν των ανωτέρω ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο αρμόδιος Υπουργός: 1. Ποια είναι η πολιτική του υπουργείου σε ότι αφορά τον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν υγραέριο; 2. Υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν υγραέριο και στα υβριδικά; 3. Εάν όχι, υπάρχει πρόθεση για διαφορετική αντιμετώπιση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν υγραέριο;»... -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Από εκεί κ πέρα, ξεκολλάτε!
Η λογική του τεκμηρίου δεν είναι ότι τόσα σου κοστίζει. εννοείται ότι ένα 4.6 δεν κοστίζει στη χρήση του 36χλρ
για πήγαινε να πεις στον έφορο μεγάλε το αμάξι δε μου στοιχίζε να το συντηρώ 36 αλλά το 1/10, όπως προτείνεις εσύ (? ). Υποθέτω ξέρεις τί θα σου πει κ που ακριβώς θα παραπέμψει το επιχείρημα σουΤο 'τόσο σου κοστίζει, κατ' ελάχιστον, η χρήση και συντήρησή του' είναι η μόνη λογική 'αντικειμενικών δαπανών' την οποία θα έπρεπε να δεχόμαστε.
Αν δεχόμαστε τα αυθαίρετα νούμερα που βάζουν κάθε φορά κάποιοι 'ειδικοί' που δεν έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα και αν δεν τα πολεμάμε όσο παράλογα κι αν μας φαίνονται, αντιλαμβάνεσαι πού θα [ξανα]φτάσουμε.
Η 'ανάλωση κεφαλαίου' περασμένων ετών (το οποίο κεφάλαιο μεθαύριο μπορεί να το χρειαστείς για την αγορά π.χ. ενός διαμερίσματος, ενός νέου ΙΧ), κλπ για να δείξεις πού βρήκες τα λεφτά για να κάνεις έξοδα που στην πραγματικότηα ΔΕΝ έκανες, δεν είναι, κατά την άποψή μου, λύση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μήπως να κάνεις αίτηση στο opengov για θέση μαθητευόμενου μάγου στο Υπ.Οικ. ?oxi, θα τον παρουν για...εκπαιδευτή
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μήπως να κάνεις αίτηση στο opengov για θέση μαθητευόμενου μάγου στο Υπ.Οικ. ?
Τέλη κυκλοφορίας