-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Μπορεί κάποιος λογικός να εξηγήσει με σοβαρά επιχειρήματα στον παράλογο AlfaRomeo, ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει κάποιος να επιλέξει το βασικό τρίθυρο Fiat Stilo έναντι του βασικού τρίθυρου VW Golf; Σημειώνω πως η ερώτησή μου δεν ενέχει προβοκατόρικες προθέσεις!Υ.Γ. Αποκλείονται οι απαντήσεις του τύπου 'είναι ζήτημα κύρους'...
Γιατί το stilo, εν συγκρίσει, δεν έχει......, δεν έχει......, δέν έχει........
..............
Αύριο παιδιά η λίστα, πάω για ύπνο τώρα
-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΟΛΦ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Γιατί το stilo, εν συγκρίσει, δεν έχει......, δεν έχει......, δέν έχει........
..............
Αύριο παιδιά η λίστα, πάω για ύπνο τώρα
Αρκεί ένα, δεν έχει... τιμόνι!
Το πεντάθυρο έχει πολύ μαλακές αναρτήσεις (κάτι σε πλοίο κάνει) και το τρίθυρο σφιχτές μήπως και στρίψει.
Ο 95άρης κάπως έσωσε την κατάσταση στα 1.400, αλλά παραμένει αργόοοοοο (ούτε το Golf είναι γρήγορο φυσικά)
Για τα 1.600 ας το αφήσουμε καλύτερα
Η ποιότητα δεν μ'ενδιαφέρει και σπανίως τη σχολιάζω, όπως και την εμφάνιση. Ναι είμαι από αυτούς που θ'αγόραζαν άσχημα αυτοκίνητα και σίγουρα αν μ'ενδιέφερε η εμφάνιση ή το 'όνομα' δεν θα παιρνα Fabia
A κι ένα πλεονέκτημα του Stilo, έχει πανοραμική ηλιοροφή
Να ένας λόγος να το αποκτήσεις -
Το Stilo για μένα είναι ένα πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο (μιλάω για το 3θυρο-το πεντάθυρο δε βλέπεται).Πραγματικά όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν πούλησε...
Και φθηνό ήταν και στύλ νεανικό είχε και εξοπλισμό κορυφαίο είχε και άνεση μεγαλύτερου αυτοκινήτου έδειχνε στο δρόμο.
Το μειονέκτημά του ήταν το μοτέρ και η κακή φήμη εξιοπιστίας των Φίατ.
Εφταναν αυτά για να δικαιολογήσουν την ανυπαρξία πωλήσεων;;; -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Το Stilo για μένα είναι ένα πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο (μιλάω για το 3θυρο-το πεντάθυρο δε βλέπεται).Πραγματικά όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν πούλησε...Συμφωνώ μαζί σου. Το πεντάθυρο απλά δεν βλέπεται. Όσο για τον πούλησε ναι πούλησε και με το παραπάνω η τρίθυρη έκδοση υπερβαίνοντας κατά πολύ τους αρχικούς στόχους. Το 5θυρο όμως στο οποίο είχαν στηρίξει και τις μεγαλύτερες ελπίδες τους πήγε άπατο οπότε το αποτέλεσμα είναι να επισπευστεί η παρουσίαση του αντικαταστάτη.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί το stilo, εν συγκρίσει, δεν έχει......, δεν έχει......, δέν έχει........
..............
Αύριο παιδιά η λίστα, πάω για ύπνο τώρα
Αρκεί ένα, δεν έχει... τιμόνι!
Το πεντάθυρο έχει πολύ μαλακές αναρτήσεις (κάτι σε πλοίο κάνει) και το τρίθυρο σφιχτές μήπως και στρίψει.
Ο 95άρης κάπως έσωσε την κατάσταση στα 1.400, αλλά παραμένει αργόοοοοο (ούτε το Golf είναι γρήγορο φυσικά)
Για τα 1.600 ας το αφήσουμε καλύτερα
Η ποιότητα δεν μ'ενδιαφέρει και σπανίως τη σχολιάζω, όπως και την εμφάνιση. **Ναι είμαι από αυτούς που θ'αγόραζαν άσχημα αυτοκίνητα **και σίγουρα αν μ'ενδιέφερε η εμφάνιση ή το 'όνομα' δεν θα παιρνα Fabia
A κι ένα πλεονέκτημα του Stilo, έχει πανοραμική ηλιοροφή
Να ένας λόγος να το αποκτήσειςΠρόσεξε τί λές !
-
Ο χρήστης tmanolat έγραψε:
παίδες,
Golf : 75hp / 5000 σαλ
Αστρα: 90hp / 5600 σαλ
Αρα η διαφορά δεν αμβλύνεται στις 5000 σαλ? Μήπως το Astra πρέπει να 'τσιτωθεί πιο πολύ για να δώσει αυτά τα παραπάνω αλόγατα?
Ροπή
Golf: 12,8/3.800
Astra: 12,7/4.000Έκανα μερικούς υπολογισμούς. Αν δεν έκανα λάθος τότε:
Golf : 75hp / 5000 σαλ => 105 Nm ροπή στα 5000 σαλ
Αστρα: 90hp / 5600 σαλ => 112,5 Nm ροπή στα 5600 σαλ -
Εδω μεσα καποιοι μπορει να λενε οτι θελουν ας ειναι ομως τουλαχιστον πιο σοβαροι.δεν τιθεται θεμα συγκρισης του γκολφ με το στιλο.Λιγη σοβαροτητα παιδια,καλα τα κολληματα αλλα με μετρο.Παντως ακομα ενα θεμα απο οτι βλεπω εγινε διαφορα ΓΕΡΜΑΝΩΝ-ΙΤΑΛΩΝ!!!!
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Εδω μεσα καποιοι μπορει να λενε οτι θελουν ας ειναι ομως τουλαχιστον πιο σοβαροι.δεν τιθεται θεμα συγκρισης του γκολφ με το στιλο.Λιγη σοβαροτητα παιδια,καλα τα κολληματα αλλα με μετρο.Παντως ακομα ενα θεμα απο οτι βλεπω εγινε διαφορα ΓΕΡΜΑΝΩΝ-ΙΤΑΛΩΝ!!!!Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης;
Μπορείς να το δικαιολογήσεις λίγο; -
Αυτα που εγραψαν και τα παιδια παραπανω δεν σου φτανουν?Ασε και που να σου τα πω τζαμπα ο κοπος.κολλημενοι ειστε και κολλημενοι θα εξακολουθειτε να ειστε.ποιος ο λογος να δαπανησω τον πολυτιμο χρονο μου?
-
Μη γίνεσαι μικροπρεπής, δεν έχεις δώσει τέτοια δείγματα ως τώρα...
Από την απάντηση που έδωσες δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:- 'ΜαστροΜήτσος'
- 'Είναι ζήτημα γοήτρου'...
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Αυτα που εγραψαν και τα παιδια παραπανω δεν σου φτανουν?Ασε και που να σου τα πω τζαμπα ο κοπος.κολλημενοι ειστε και κολλημενοι θα εξακολουθειτε να ειστε.ποιος ο λογος να δαπανησω τον πολυτιμο χρονο μου?πέρα από τα κολλήματα, υπάρχει και το μυαλό να σκέφτεται γιατρέ. Για μένα τουλάχιστον.
Όσο για το Στίλο, δεν βλέπω γιατί είναι χειρότερο από το Γκολφ IV, αν εξαιρέσεις βέβαια την απαράδεκτη έκδοση των 1200 κυβικών. Είναι δύο οδηγικά αδιάφορα, καλοφτιαγμένα (το ένα γερμανικό και το άλλο 'γερμανοφέρνει') μικρομεσαία και τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.
Να πω και την αμαρτία μου, προσωπικά το Στίλο 3d μ'αρέσει εμφανισιακά, και πολύ μάλιστα Αν έπαιρνα αμάξι της κατηγορίας δεν θα προτιμούσα κανένα από τα δύο φυσικά
Σπύρος
-
Παιδιά έλεος, γιατί πρέπει να καταλήγουν κάποια θέματα που αφορούν ένα μοντέλο στο Γερμανία vs Ιταλία...υπάρχει θέμα συγκεκριμένο για το Golf 75hp!
Σταματείστε τα οφτοπικς...παράκληση
-
δίκιο έχεις
πώς διάλο ξεφεύγουμε πάντα...Σπύρος
-
Δεν γινομαι μικροπρεπης.ας τελειωσει εδω το θεμα,εμενα προσωπικα απο τα δυο μου αρεσει το γκολφ αλλα στην τελικη και στην κατασυαση που ειμαι δεν θα το αγοραζα (βλεπεις σπυρο οτι και εδω συμφωνουμε)
θα μπορουσες ομως αλφαρομεο να μου εξηγησεις τι σημαινει αυτο το μαστρομητσος?ειλικρινα δεν το καταλαβαινω -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παιδιά έλεος, γιατί πρέπει να καταλήγουν κάποια θέματα που αφορούν ένα μοντέλο στο Γερμανία vs Ιταλία...υπάρχει θέμα συγκεκριμένο για το Golf 75hp!Σταματείστε τα οφτοπικς...παράκληση
Μήπως πρέπει να επιτραπούν τα ποδοσφαιρικά για να εκτονωνόμαστε??
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παιδιά έλεος, γιατί πρέπει να καταλήγουν στο Γερμανία vs Ιταλία...υπάρχει θέμα συγκεκριμένο!Σταματείστε τα οφτοπικς...
Αν διαβάσεις τον τίτλο του θέματος, ο συγγραφέας του εκφράζει μια απορία σχετικά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και προφανώς έχει υπ' όψιν του να το αγοράσει χωρίς όμως να είναι βέβαιος αν θα το αγοράσει ή όχι. Όταν λοιπόν κάποιος διαφωνεί με την αγορά του Χ αυτοκινήτου θα πρέπει να του προτείνει κάποιο άλλο, το Υ και εκείνος τελικά να αποφασίσει. Λογικό δεν ακούγεται;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Μήπως πρέπει να επιτραπούν τα ποδοσφαιρικά για να εκτονωνόμαστε??ναι Χρήστο, εκεί να δεις πόλεμος μετά
Σπύρος
-
Πεστα elteo,γι αυτο και εκνευριστηκα και εγω και μετα παρασυρθηκα
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
θα μπορουσες ομως αλφαρομεο να μου εξηγησεις τι σημαινει αυτο το μαστρομητσος?ειλικρινα δεν το καταλαβαινωΤο 'είναι ζήτημα γοήτρου' όμως το έπιασες με τη μία, έτσι; Γεια σου γιατρέ!!!
Το 'μαστρομήτσος' (υπάρχει και η παραλλαγή του μαστρομήτσου που ακούει στο όνομα 'Τζέσικα η κομμώτρια') σημαίνει ότι είμαι άσχετος με τα αυτοκίνητα και όποια γνώμη έχω την έχω αντλήσει από τον υπεραξιόπιστο μαστρομήτσο της γειτονιάς ο οποίος συνηθίζει να λέει:
'Τα Μερσεντέ είναι τα πιο σκυλιά αμάξα που κυκλοφοράνε μάγκα μου'
'Τα VW δεν παθαίνουν τίποτα. Τα παίρνεις και τα' χεις για μια ζωή να 'ούμε'
'Τα Ιταλικά είναι χρέπια, σαπιοκάραβα γαμώ το μπελά τους'
Golf 1400 75hp -- Θα μου αρκεί για οικογενειακή χρήση?