-
Το οτι το Polo εχει τασεις πλευσης (ιδιαιτερα στις εκδοσεις Comfortline και Trendline) ειναι ευρεως γνωστο... Σε Polo φιλου μου σε κατι κλειστες στροφες ενιωθα να φευγαμε απο τη θεση μας.. Βεβαια ισως να φταινε και τα λαστιχα γι'αυτο... Το προαναφερθεν Polo φοραει Kumho και ο φιλος μου, λεει τα χειροτερα... Αρα σε πραγματικες συνθηκες, ναι, επηρεαζεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου (εξαιρειται η Highline που εχει πιο σφιχτες αναρτησεις και μεγαλυτερους τροχους). Βεβαια πιστευω οτι οσοι αγοραζουν τις 2 πρωτες εκδοσεις του αυτοκινητου δεν εχουν στο μυαλο τους ταρζανιες (οπως ο φιλος μου) και θελουν απλως εναν ανθρωπομεταφορεα... Οποτε δεν νομιζω ποτε να το φερουν στα ορια τους.. Κι αν το φερουν, εκει υπαρχει το esp.
-
Και που είναι το περίεργο? Πρώτη φορά είναι που γράφει μαλακίες Ελληνικό περιοδικό?
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Σήμερα παρατήρησα το εξής:έπιασα 140 με 3η στις 5300 ενώ στο συγκριτικό που έκαναν οι 4τροχοί με γιάρις,φιέστα και κόρσα γράφουν ότι με 3η πιάνει 115 στις 6200.Εμένα μου έκανε εντύπωση γιατί το τσέκαρα και με το gps.Σίγουρα έχεις την ίδια έκδοση με αυτή που μέτρησαν στο περιοδικό? Αυτό το 115 στις 6200 μου κάνει για dsg 7άρι.
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Και που είναι το περίεργο? Πρώτη φορά είναι που γράφει μαλακίες Ελληνικό περιοδικό?
Σωστό και αυτό,απλά σκέφτηκα ότι αφού πιάνει με 3η 140χ.α.ω.,800 στροφές πριν τον κόφτη ,τα 190 τελική με 6η στις πόσες μπορεί να τα πιάνει.......Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα.....
Σαφώς και πρόκειται για λάθος του περιοδικού τα 115 χλμ με 6200 στροφές, με 3η σχέση.
Όσο για την τελική ταχύτητα, με 6η, την πιάνει στις 4200-4300 στροφές αν θυμάμαι καλά. 195 χλμ. Δεν πάει παραπάνω
-
Το Πόλο εισάγεται πλέον με νέα έκδοση κινητήρα 1.2TSI με 90 ίππους, σύμφωνα με το νέο (2/12/11) τιμοκατάλογο της VW.
Έχει 5 ταχύτητες όπως και τα άλλα 1.2TSI του VAG Group με 86 ίππους και όχι 6 όπως το Polo TSI με τους 105 ίππους,
από την άλλη όμως έχει τρία επίπεδα εξοπλισμού και δυνατότητα για DSG ακριβώς όπως και το TSI 105 σε σχέση με το
οποίο είναι 760 ευρώ φθηνότερο (με ίδιο εξοπλισμό, τύπο κιβωτίου και αριθμό θυρών). Εκπομπές CO2, 119 το μηχανικό
κιβώτιο, 124 με το DSG, όταν το TSI 105 έχει 124 και με τα δύο κιβώτια. Άρα τέλη κυκλοφορίας 107 ευρώ το TSI 90 με
το μηχανικό κιβώτιο, 136 ευρώ όλες οι άλλες εκδόσεις. -
Λες να είδαν ότι με 'μας που πήραμε τον 105 έγινε της Πόπης και είπαν να τον προυσάρουν λιγότερο μήπως και αυτός τους βγει διαμάντι; Γιατί με τα θέματα που έβγαλε σε 'μας το πολύ ασήμι θα έλεγα τους έχει βγει ο TSI με τα 105.
-
Νομίζω ότι μιας και καταργήθηκε ο 1,4 με τα 85, μπήκε καθαρά για να καλύψει το κενό μεταξύ 70 και 105 ίππων. Δε νομίζω ότι έγινε για χάρην της αξιοπιστίας η μείωση της απόδοσης. Εξάλλου, και τα 2 θέματα που είχαν τα 1.2 TSi (αρχικά με το ρελαντί που διορθώθηηκε με update και μετά με τις προβληματικές wastegate) δεν έχουν σχέση με το πόσο πουσαρισμένος είναι ο κινητήρας.
(φαντάζομαι σε αυτά τα προβλήματα αναφέρεσαι)
-
Ναι σ' αυτά αναφέρομαι. Απλά δεν ήξερα ότι καταργήθηκε ο 1.4... Άρα ναι λογικό ακούγεται αυτό!
-
Παιδιά καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!
Μόλις έκανα εγγραφή γιατί ψάχνομαι στο να πάρω το POLO TSi 1.2
και προβληματίζομαι μεταξύ 105PS και 90PS (αυτό που μόλις έβγαλε η VW).- Ποιό θα προτείνατε άραγε?
2)Έχω ακούσει οτι το 105PS αποδίδει 120PS πραγματικά, ξέρει κάποιος ανάλογη πληροφορία
για το 90PS?
- Ποιό θα προτείνατε άραγε?
-
το 90 βγαζει 104
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
το 90 βγαζει 104Σ'ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Άρα νομίζω πως συμφέρει να πάρω 90PS σε Highline αντί 105PS σε Comfortline (είναι περίπου στα ίδια χρήματα αυτές οι δυο επιλογές). Αυτοκίνητο πόλης θα είναι, οποτε δεν νομίζω να χρειαστώ παραπάνω απο 90PS(=104PS)..... -
Ο χρήστης pi03b331 έγραψε:
το 90 βγαζει 104
Σ'ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Άρα νομίζω πως συμφέρει να πάρω 90PS σε Highline αντί 105PS σε Comfortline (είναι περίπου στα ίδια χρήματα αυτές οι δυο επιλογές). Αυτοκίνητο πόλης θα είναι, οποτε δεν νομίζω να χρειαστώ παραπάνω απο 90PS(=104PS).....Μην εισαι τοσο ευκολοπιστος.Μην πιστευεις τοσο ευκολα οτι λεει ο καθενας,αυτο ισχυει και για αυτο που εγραψα εγω για 104 ιππους.
Γιατι να μην λεει απο την αρχη οτι βγαζει τοσα η VW;Εγω παντως θα αγοραζα το πιο δυνατο και ας ειχε κατι λιγοτερο σε εξοπλισμο.
-
Σαν κάτοχος του TSI 105, που μου έβγαλε σχεδόν όλες τις παιδικές ασθένειες (σβήσιμο στο ρελαντί, αλλαγή τουρμπίνας) αν αγόραζα τώρα το Polo θα έπαιρνα κατά πάσα πιθανότητα το 90άρι. Αυτό γιατί όπως είπε ο παραπάνω φίλος καθώς βγάζει πραγματικά 104 άλογα περίπου, υπεραρκετά για την κίνηση στη πόλη, αλλά και το γεγονός ότι η τουρμπίνα είναι πολύ λιγότερο προυσαρισμένη άρα και μικρότερες πιέσεις.
Επίσης αν δεις τα τεχνικά στοιχεία του 90αριού, υστερεί κατά 1δευτ. στα 0-100 πράγμα τελείως αμελητέο και έχει καλύτερη κατανάλωση (5.1lt/100km) σε σχέση με το 105 (5.3lt/100km)...
Όσον αφορά για το αν πράγματι βγάζει τα 104 άλογα που είπε ο φίλος παραπάνω θα πω πως πιθανότατα έχει και δίκιο καθώς εγώ συγκεκριμένα το έχω κάνει δυναμομέτρηση με 95άρα βενζίνη πριν από 1 χρόνο (το TSI 105hp) και μου έβγαλε 112 άλογα και 199Nm ροπής! Ορίστε και η συγκεκριμένη εικόνα για τους δυσκολόπιστους:
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40123&view=findpost&p=418475
-
Ο χρήστης Z3RatuL έγραψε:
Όσον αφορά για το αν πράγματι βγάζει τα 104 άλογα που είπε ο φίλος παραπάνω θα πω πως πιθανότατα έχει και δίκιο καθώς εγώ συγκεκριμένα το έχω κάνει δυναμομέτρηση με 95άρα βενζίνη πριν από 1 χρόνο (το TSI 105hp) και μου έβγαλε 112 άλογα και 199Nm ροπής! Ορίστε και η συγκεκριμένη εικόνα για τους δυσκολόπιστους:
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40123&view=findpost&p=418475
άσε ρε φίλε που βάζεις κ λινκ για να σε πιστέψουμε. αν ήταν θα το ανακοίνωναν οι γερμανοί λέμε .-
θεωρώ πιο πιθανό να έχουν πληρώσει όλες τις εταιρίες που βγάζουν δυναμόμετρα κ να προστίθεται αυτόματα ένα 10%απλά σε αυτό το φόρουμ δεν έχει νόημα να γράφεις κάποια πράγματα που βλέπεις ότι χαλάν τη κοσμοθεωρία κάποιων
το 90αρι πόλο έχει 5αρι σασμαν ενώ το 105αρι 6αρι? Αν κάνεις ταξίδια καλύτερα να πάρεις το 105αρι για καλύτερη οικονομία κ μικρότερο θόρυβο (αν κ το 5αρι εχει θεομακρη 5η με 40χλμ/1000στροφές )
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
άσε ρε φίλε που βάζεις κ λινκ για να σε πιστέψουμε. αν ήταν θα το ανακοίνωναν οι γερμανοί λέμε .-
θεωρώ πιο πιθανό να έχουν πληρώσει όλες τις εταιρίες που βγάζουν δυναμόμετρα κ να προστίθεται αυτόματα ένα 10%απλά σε αυτό το φόρουμ δεν έχει νόημα να γράφεις κάποια πράγματα που βλέπεις ότι χαλάν τη κοσμοθεωρία κάποιων
Και γιατι δεν το αναφερουν απο την αρχη οτι βγαζει Χ αλογα παρα λενε χ-10%;Για να μην φορολογουνται στην Γερμανια,οπως λεγεται;Και γιατι τοτε δεν λενε οτι ειναι 50 αλογα ;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Όσον αφορά για το αν πράγματι βγάζει τα 104 άλογα που είπε ο φίλος παραπάνω θα πω πως πιθανότατα έχει και δίκιο καθώς εγώ συγκεκριμένα το έχω κάνει δυναμομέτρηση με 95άρα βενζίνη πριν από 1 χρόνο (το TSI 105hp) και μου έβγαλε 112 άλογα και 199Nm ροπής! Ορίστε και η συγκεκριμένη εικόνα για τους δυσκολόπιστους:
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40123&view=findpost&p=418475
άσε ρε φίλε που βάζεις κ λινκ για να σε πιστέψουμε. αν ήταν θα το ανακοίνωναν οι γερμανοί λέμε .-
θεωρώ πιο πιθανό να έχουν πληρώσει όλες τις εταιρίες που βγάζουν δυναμόμετρα κ να προστίθεται αυτόματα ένα 10%απλά σε αυτό το φόρουμ δεν έχει νόημα να γράφεις κάποια πράγματα που βλέπεις ότι χαλάν τη κοσμοθεωρία κάποιων
το 90αρι πόλο έχει 5αρι σασμαν ενώ το 105αρι 6αρι? Αν κάνεις ταξίδια καλύτερα να πάρεις το 105αρι για καλύτερη οικονομία κ μικρότερο θόρυβο (αν κ το 5αρι εχει θεομακρη 5η με 40χλμ/1000στροφές )
Aν η κοσμοθεωρία μας είναι ότι τo rolling dyno μπορεί να σου δώσει ό,τι αποτελέσματα θέλεις, τότε μέσα.
-
Και γιατι δεν το αναφερουν απο την αρχη οτι βγαζει Χ αλογα παρα λενε χ-10%;Για να μην φορολογουνται στην Γερμανια,οπως λεγεται;Και γιατι τοτε δεν λενε οτι ειναι 50 αλογα ;
δεν ξέρω αν όντως αυτός είναι ο λόγος. Πάντως κ οι μετρήσεις επιδόσεων συνηγορούν ότι τα μοτερ ειναι παραπάνω άλογα (πχ σε συγκριση με το 1200αρι της ρενώ)
σε πολλά τούρμπο νεας κοπής πάντως παρατηρείται το +10Aν η κοσμοθεωρία μας είναι ότι τo rolling dyno μπορεί να σου δώσει ό,τι αποτελέσματα θέλεις, τότε μέσα.
η κοσμοθεωρία σου πως εξηγεί ότι σε άλλα μοτερ δεν εχουμε αυτο το +10%
-
Η κοσμοθεωρία μου βλέπει πως σε πολλά τούρμπα λόγω αυξημένου φορτίου και overboost μπορεί να παρατηρείται παραπάνω απόδοση στο δυναμόμετρο, επιμένω όμως πως με τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπορείς να δείξεις ό,τι θέλεις.
Εδώ τι έγινε ρε παιδιά; Πού πήγαν τα έξτρα αλογατα;
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=161
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=907
Καταστροφή σκέτη οι γερμανοί.Εδώ πχ έβγαλε 4 παραπάνω άλογα (ουάου) αλλά λιγότερη ροπή.
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=446 -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η κοσμοθεωρία μου βλέπει πως σε πολλά τούρμπα λόγω αυξημένου φορτίου και overboost μπορεί να παρατηρείται παραπάνω απόδοση στο δυναμόμετρο, επιμένω όμως πως με τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπορείς να δείξεις ό,τι θέλεις.Εδώ τι έγινε ρε παιδιά; Πού πήγαν τα έξτρα αλογατα;
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=161
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=907
Καταστροφή σκέτη οι γερμανοί.Εδώ πχ έβγαλε 4 παραπάνω άλογα (ουάου) αλλά λιγότερη ροπή.
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=446το πρώτο είναι 140αρι κ βγάζει στον ΤΡΟΧΟ 138. για βάλε τις απώλειες
Το δεύτερο δεν είναι τουρμπο, παρολαυτά βγαζει 140 ΤΡΟΧΟ (με δηλωμένα 150)
το τρίτο για να είναι 191 τροχο πρέπει να είναι 210 (απώλειες 20 άλογα? )
το τελευταιο βγάζει τροχο 174 με δηλωμένα 170. φαντάσου που παει αν βάλουμε τις απώλειεςβασικά τα πανω που έβαλες ουσιαστικά επιβεβαιώνουν πως εργοστασιακά τα 1400αρια του γρουπ vw βγάζουν ΤΡΟΧΟ τις ιπποδυνάμεις που ανακοινώνονται στρόφαλο (πλην του ίμπιζα φρ).
Αν ψάξουμε το ίδιο θα βγει κ για το 1200 105 -
Πω, δεν νιώθεις.
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=7
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=924
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=143
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=391Και αυτά group vag είναι;
Γενικότερα, είναι άκυρο να λες πως βγάζουν παραπάνω. Καταρχήν μετράς διαφορετικά πράγματα με διαφορετικά όργανα, κατά δεύτερον η μέτρηση του κατασκευαστή δεν σου εγγυάται πως ΟΛΑ τα μοτέρ είναι ολόιδια.
VW Polo 2009