-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αλλιως θα δημιουργειτω ενα ενιαο με 106 σαν συνεχεια του καπ του 99 και θα τελειωνε το παραμυθι.Ή ακόμα καλύτερα με τα Micra (υπάρχει το δικό μου ακόμα έτοιμο και πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο κάθε μέρα με 5,2 lt/100 χλμ κατανάλωση )
-
μηπως ηταν απλώς η μονη εταιρεία που ενδιαφερθηκε?
-
Ο χρήστης OMAE-EPA έγραψε:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΗ ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ανακοινώνει το πρόγραμμα αγώνων του 2012
48ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
- ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 6 Μαΐου ΕΛΠΑ
2&3 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 26 – 27 Μαΐου ΕΛΠΑ
4 . ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ 8 - 9 Σεπτεμβρίου ΑΟΛΑΠ
5 . ΚΟΡΙΝΘΟΥ 20 - 21 Οκτωβρίου ΑΛΑΚ
Προκηρύσσεται Πρωτάθλημα Ν-Α-Ε-R και Πρωτάθλημα F2 (έως 2000κε ατμοσφαιρικά, δικίνητα)
Θα μετράνε όλοι οι αγώνες.
Για το Ιστορικό Ακρόπολις θα μετράει η τρίτη μέρα
Για το Ράλλυ Ακρόπολις θα μετράνε η δεύτερη και η τρίτη μέρα, χωριστά η κάθε μία.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
- ΡΑΛΛΥ ΛΑΜΙΑΣ 31/3 - 1 Απριλίου ΑΛΑΛ
- ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 12 - 13 Μαΐου ΛΑΒ
- ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ 15 - 16 Σεπτεμβρίου ΑΟΘ
- ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ 13 - 14 Οκτωβρίου ΑΟΚ
-
ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ 17 – 18 Νοεμβρίου START LINE
Προκηρύσσεται Πρωτάθλημα Ν-Α-Ε-R και Πρωτάθλημα F2 (έως 2000κε ατμοσφαιρικά, δικίνητα)
Θα μετράνε όλοι οι αγώνες.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- ΡΙΤΣΩΝΑ 3 - 4 Μαρτίου ΕΛΠΑ
- ΚΥΜΗ 28 - 29 Απριλίου START LINE
- ΠΙΤΙΤΣΑ 19 - 20 Μαΐου ΑΟΠ
- ΑΙΓΕΙΡΑ 23 - 24 Ιουνίου ΦΙΛΜΠΑ
- ΟΜΑΛΟΣ 1 - 2 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΧ
- ΠΟΡΤΑΡΙΑ 29 - 30 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ
- ΡΙΤΣΩΝΑ 1 - 2 Δεκεμβρίου ΑΛΑ
Από τους 7 αγώνες θα προσμετρούν οι 6
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
- ΤΡΙΠΟΛΗ 18 – 19 Φεβρουαρίου START LINE
- ΜΕΓΑΡΑ 24 – 25 Μαρτίου START LINE
-
ΜΕΓΑΡΑ 6 – 7 Οκτωβρίου START LINE
- ΤΡΙΠΟΛΗ 3 – 4 Νοεμβρίου ΑΟΠ .
- ΤΡΙΠΟΛΗ 15 – 16 Δεκεμβρίου START LINE
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ-
17 -18 Μαρτίου Σπριντ Αττικής (Α) ΑΛΑ
2&3&4 4- 6 Μαΐου ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ(ΑΑΧ) ΕΛΠΑ
5. 16 -17 Ιουνίου Σπριντ (Α) ΕΛΠΑ
6. 22 -23 Σεπτεμβρίου Σπριντ Ελάτειας(Χ) ΑΛΦΑΛ
7. 20 -21 Οκτωβρίου Ράλλυ Κορίνθου (Χ) ΑΛΑΚ
8. 17 -18 Νοεμβρίου Ράλλυ ΠΑΛΑΔΙΟ (Α) START LINEΑπό τους 8 αγώνες θα προσμετρούν οι 6
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
-
3 - 4 Μαρτίου Ανάβαση Ριτσώνας ΕΛΠΑ
- 24 - 25 Μαρτίου Ταχύτητα Μέγαρα START LINE
- 23 - 24 Ιουνίου Ανάβαση Αιγείρας ΦΙΛΜΠΑ
- 1 - 2 Σεπτεμβρίου Ανάβαση Ομαλού ΑΛΑΧ
- 6 - 7 Οκτωβρίου Ταχύτητα Μέγαρα START LINE
- 3 - 4 Νοεμβρίου Ταχύτητα Τρίπολη ΑΟΠ
- 1 - 2 Δεκεμβρίου Ανάβαση Ριτσώνας ΑΛΑ
Από τους 7 αγώνες θα προσμετρούν οι 6
ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΣΠΡΙΝΤ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 10 - 11 Μαρτίου ΑΟΘ
- ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ 21 - 22 Απριλίου ΛΑΒέροιας
- ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΖΑΝΗΣ 9 - 10 Ιουνίου ΣΜΑΚ
- ΣΠΡΙΝΤ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 30/6 -1 Ιουλίου ΕΛΕΤΑ
- ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ 15 – 16 Σεπτεμβρίου ΑΟΘ
- ΣΠΡΙΝΤ ΣΕΡΡΩΝ 20 - 21 Οκτωβρίου ΛΑΜΣ
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ
- ΣΠΡΙΝΤ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 17 - 18 Μαρτίου ΑΟΚ
- ΡΑΛΛΥ ΧΑΝΙΩΝ 7 - 8 Απριλίου ΑΛΑΧ
- ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ 13 - 14 Οκτωβρίου ΑΟΚ
- ΣΠΡΙΝΤ ΧΑΝΙΩΝ 24 - 25 Νοεμβρίου ΑΛΑΧ
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 11 Μαρτίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
- 8 Απριλίου ΣΠΑΡΤΗ ΛΑΣ
- 10 Ιουνίου ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΛΑΚ
- 23 Σεπτεμβρίου ΕΛΑΤΕΙΑ ΑΛΦΑΛ
- 4 Νοεμβρίου ΛΑΜΙΑ ΑΛΑΛ
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 18 Μαρτίου ΑΤΤΙΚΗ ΑΛΑ
- 1 Απριλίου ΜΠΡΑΛΟΣ ΑΛΑΛ
- 3 Ιουνίου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΑΛΑΚαρπενησίου
- 17 Ιουνίου ΑΤΤΙΚΗ ΕΛΠΑ
- 23 Σεπτεμβρίου ΑΙΓΙΟ ΑΛΜΑ
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΕΠΑΘΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ (Άσφαλτος)
- 18 Μαρτίου ΣΠΡΙΝΤ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΛΑ
- 17 Ιουνίου ΣΠΡΙΝΤ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΛΠΑ
- 17 Νοεμβρίου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ START LINE
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΕΠΑΘΛΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (Χώμα)
- 6 Μαΐου ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΛΠΑ
- 23 Σεπτεμβρίου ΣΠΡΙΝΤ ΕΛΑΤΕΙΑΣ ΑΛΦΑΛ
- 4 Νοεμβρίου ΣΠΡΙΝΤ ΛΑΜΙΑΣ ΑΛΑΛ
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΕΠΑΘΛΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (Χώμα)
- 11 Μαρτίου ΣΠΡΙΝΤ ΠΥΡΓΟΥ ΑΟΛΑΠ
- 8 Απριλίου ΣΠΡΙΝΤ ΣΠΑΡΤΗΣ ΛΑΣ
- 10 Ιουνίου ΣΠΡΙΝΤ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΑΚ
- 21 Οκτωβρίου ΡΑΛΛΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΛΑΚ
Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ & ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΡΤ
- 11 Μαρτίου ΑΘΗΝΑ START LINE
- 8 Απριλίου ΣΕΡΡΕΣ ΛΑΜΣ
- 6 Μαΐου ΑΘΗΝΑ START LINE
- 15 Ιουλίου Θα ανακοινωθεί ΑΟΠ
- 16 Σεπτεμβρίου ΑΘΗΝΑ ΕΛΠΑ
- 11 Νοεμβρίου ΑΘΗΝΑ ΕΛΠΑ
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ
- ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 6 Μαΐου ΕΛΠΑ
-
Έγιναν βαθιές τομές, στο πρωτάθλημα χώμματος θα βαθμολογηθούν οι 100 πρώτοι που θα δηλώσουν συμμετοχή. Οι άλλοι δυστυχώς δε θα προλάβουν
-
Πρωτη εντυπωση ........
Cry εγω ,(και κλααααμα η δικια σου) παει η Φτερη μας πανε οι Πετσακοι μας τελειωσαν οπως ολα τα ωραια στην ζωη αυτη ......................
Κι ελπιζω τα επαθλα Αττικης ..... κ.τ.λ. εννοειται οτι θα ειναι πολυνικους , διαφορετικα ........ τσαμπα περιμεναμε να δουλεψουν τα γνωστα πεφωτισμενα σκαλπς και να σας γραψω απο τωρα τον ....επαθλουχο να του δωσετε και το επαθλο με το ονοματεπωνυμο του !
-
Που σημαινουν, 'παλληκαρια μπερδευτηκα'. Αλλου μου φαινεται περιεργο, αλλού καλο, αλλου αδικο για τοπικες κοινωνιες κι οργανωτες (Πχ Τρικαλα-Κορινθος), αλλού χαιδεμα σε 'δικους μας'(πχ Ελπα!!!-Start Line). Δεν θελω να αδικησω, δεν εχω συνολικη αποψη προς το παρον...
-
Παιδια κραησις !!!
τα αποτελεσματα της ψηφοφοριας του **** την εγραψαν ......
1)Ριτσώνα 65 ψήφοι
2)Αχλαδόκαμπος 51 ψήφοι
3)Πορταριά 49 ψήφοι
4)Σχίνος 46 ψήφοι
5)Κύμη 38 ψήφοι
6)Πιτίτσα 37 ψήφοι
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- ΡΙΤΣΩΝΑ 3 - 4 Μαρτίου ΕΛΠΑ
- ΚΥΜΗ 28 - 29 Απριλίου START LINE
- ΠΙΤΙΤΣΑ 19 - 20 Μαΐου ΑΟΠ
- ΑΙΓΕΙΡΑ 23 - 24 Ιουνίου ΦΙΛΜΠΑ
- ΟΜΑΛΟΣ 1 - 2 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΧ
- ΠΟΡΤΑΡΙΑ 29 - 30 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ
- ΡΙΤΣΩΝΑ 1 - 2 Δεκεμβρίου ΑΛΑ
Ελα ..... , τοσο πολυ σε υποληψη βρησκεται ο , τα μελη του , και οι προχο νεοτερισμοι τους ?
-
Το Πρόγραμμα Αγώνων 2012 αναφέρει πως στην Λαμία η ΑΛΑΛ, θα διοργανώσει την ίδια ημερομηνία (1 Απριλίου) το ασφάλτινο Πρωταθληματικό Ράλλυ Λαμίας και το ασφάλτινο Σπρίντ του Μπράλου.
Πρόκειται άραγε περί τυπογραφικού λάθους ή μήπως υιοθετήθηκε η πρόταση του γιατρού μας, ώστε μία εκ των ειδικών του ράλλυ να μετρά στον θεσμό των σπρίντ ;
Αν ισχύει το δεύτερο γιατί δεν επεκτάθηκε η εφαρμογή του και σε άλλους αγώνες ;Αν δεν ισχύει τίποτα εκ των παραπάνω τότε ενδεχομένως το έγραψαν για να γελάσουμε όλοι μαζί και να τηρήσουμε το έθιμο της Πρωταπριλιάς …
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Το Πρόγραμμα Αγώνων 2012 αναφέρει πως στην Λαμία η ΑΛΑΛ, θα διοργανώσει την ίδια ημερομηνία (1 Απριλίου) το ασφάλτινο Πρωταθληματικό Ράλλυ Λαμίας και το ασφάλτινο Σπρίντ του Μπράλου.Πρόκειται άραγε περί τυπογραφικού λάθους ή μήπως υιοθετήθηκε η πρόταση του γιατρού μας, ώστε μία εκ των ειδικών του ράλλυ να μετρά στον θεσμό των σπρίντ ;
Αν ισχύει το δεύτερο γιατί δεν επεκτάθηκε η εφαρμογή του και σε άλλους αγώνες ;Αν δεν ισχύει τίποτα εκ των παραπάνω τότε ενδεχομένως το έγραψαν για να γελάσουμε όλοι μαζί και να τηρήσουμε το έθιμο της Πρωταπριλιάς …
Ισχυει το δευτερο.
Ο Μπραλος θα ειναι η πρωτη ε.δ. του αγωνα και η μοναδικη επαναλαμβανομενη του σπριντ.Φιλικα,
'el-em'
-
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
2. ΚΥΜΗ 28 - 29 Απριλίου START LINEΓια το Πρωτάθλημα 4Χ4:
- 24-28 Απριλιος ΑΛΑΜ Μεζογαίας Εύβοια
Η μια μερα 'επικαλυψη' δεν πειραζει?
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ισχυει το δευτερο.
Ο Μπραλος θα ειναι η πρωτη ε.δ. του αγωνα και η μοναδικη επαναλαμβανομενη του σπριντ.Φιλικα,
'el-em'
Δηλαδή θα μπορεί κάποιος να τρέξει Μπράλο Ή Λαμίας; Ή το σπριντ του Μπράλου θα είναι ΤΜΗΜΑ του Λαμίας για όποιον δε θέλει να το ακολουθήσει ολόκληρο;
-
Ως γενική κριτική, το πρόγραμμα είναι 'πρόγραμμα επιβίωσης σε οικονομική κρίση' και καλώς είναι έτσι. Όπως το βλέπω εγώ, χαρακτηρίζεται από:
- μειωμένο αριθμό αγώνων (καλώς),
- διατήρηση της μεγάλης γεωγραφικής διασποράς (καλώς),
- διατήρηση κυρίως των 'μεγάλων λεσχών' στους θεσμούς (καλώς),
- εξυπηρέτηση των δύο μεγάλων αστικών κέντρων όπου ζει συνολικά το 70% των ασφάλτινων αγωνιζόμενων με 3 αγώνες στο καθένα υπολογίζοντας ότι το σπριντ των Σερρών είναι 45' από τη Θεσ/νίκη (καλώς),
- δημιουργία δύο τοπικών επάθλων στο χώμα (καλώς, όπως έχει δείξει η πράξη την τελευταία διετία),
- στήριξη του Ακρόπολις και του ιστορικού Ακρόπολις (επίσης καλώς, γιατί είναι δύο διεθνείς θεσμοί που πρέπει να επιζήσουν).
Αυτό που κι εμένα ενοχλεί είναι η απουσία του Αχαιός, αλλά από την άλλη ίσως παραξένευε η ύπαρξη του ΑΟΠ με τρεις αγώνες τη στιγμή που καμία άλλη ερασιτεχνική λέσχη δεν έχει πάνω από δύο.
Δεν ξέρω πόσες λέσχες θα τολμήσουν να κάνουν 'φιλικούς' αγώνες, εύχομαι πάντως να μπορέσουν.
Σε πρώτο πρόσωπο, ως Αθηναίος, μου δίνεται η δυνατότητα να κάνω με λίγα χρήματα 3 αγώνες και αν το επιτρέψει η συγκυρία να κολλήσω σ' αυτούς την αγαπημένη Λαμία και το 'best value for money' Αίγιο. Δεν κρύβω ότι με βολεύει και νομίζω ότι θα βολέψει αρκετό κόσμο ακόμα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Αν αντι για Swift 1600 προτεινατε π.χ Peugeot 205 rallye δε θα ηταν πιο οικονομικο αρα περισσοτερες συμμετοχες ?? και αυτοκινητα υπαρχουν και ετοιμες λύσεις και ειναι και μετρησημες,
Εγώ έχω να δω 205 Ν1 σε αγώνα εδώ και 3 χρόνια. Μόνο κάτι τούμπανα των 30.000+ βλεπω στην ΕΕ10. Οπότε, μήπως αντί για 205 να το κάνουμε με Yugo; Μπορεί να μην έχουν μείνει πολλά έτοιμα αυτοκίνητα, αλλά με 4-5 χιλιάρικα μπορεί ο ΣΟΑΑ να κάνει μαζική εισαγωγή καμιά 15αριά μεταχειρισμένα από Σερβία. Με άλλο 1-1,5 χιλιάρικο στο καθένα βάζουμε κέιτζ, ανάρτηση, εξάτμιση και το διπλό 32άρι της Weber και έτοιμο το εργαλείο. Όλα με Osrav λαδιού πράσινα, ελατήρια από Lada, μονόφυλλο από φορτηγό, ρίχτου λίγο λιμάρισμα στην τρύπα της μπουκάλας για να πάει 2 μοίρες το κάμπερ, γδύσ' το να πάει στα 700 κιλά και το αυτοκίνητο είναι αστέρι.
Αντε μπραβο να ευθυμησουμε λιγο
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ -
Και κάτι που θα επαναλάβω και που δεν έχει θιχθεί ακόμα....
Επιτέλους στην προκύρηξη των σπριντ, διαχωρίστε και τις ομάδες (αλά Ράλλυ ή Ράλλυ Ροντε)....
Αμάν πια με αυτό το αστείο με τα κυβικά εκατοστά.....
Η αλλαγή θα φέρει συμμετοχές και συναγωνισμό!!!! Αυτό δεν θέλουμε; Ή μήπως όχι;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ως γενική κριτική, το πρόγραμμα είναι 'πρόγραμμα επιβίωσης σε οικονομική κρίση' και καλώς είναι έτσι. Όπως το βλέπω εγώ, χαρακτηρίζεται από:- μειωμένο αριθμό αγώνων (καλώς),
- διατήρηση της μεγάλης γεωγραφικής διασποράς (καλώς),
-(μ αυτο διαφωνω, το σβηνω) - εξυπηρέτηση των δύο μεγάλων αστικών κέντρων όπου ζει συνολικά το 70% των ασφάλτινων αγωνιζόμενων με 3 αγώνες στο καθένα υπολογίζοντας ότι το σπριντ των Σερρών είναι 45' από τη Θεσ/νίκη (καλώς),
- δημιουργία δύο τοπικών επάθλων στο χώμα (καλώς, όπως έχει δείξει η πράξη την τελευταία διετία),
- στήριξη του Ακρόπολις και του ιστορικού Ακρόπολις (επίσης καλώς, γιατί είναι δύο διεθνείς θεσμοί που πρέπει να επιζήσουν).
.
Μαλλον συμφωνω. 2-3 παρατηρησεις.
- Δυστυχως δεν ειδα ουτε μια ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ απο 2 λεσχες σε συνεργασια. Αρα οι μικρες θα πεθανουν? Ελληνες κι εδω, που δεν μπορουμε να δουλεψουμε ομαδικα? Θα περιμενα απο τις 'μεγαλες' λεσχες περισσοτερη αδελφοσυνη.
- Το προγραμμα ειναι οπωσδηποτε ανεξαρτητη διαδικασια. Η επιτυχια του ομως εξαρταται κι απο την προκηρυξη, τις βαθμολογιες, τον τροπο με τον οποιο διεξαγεται ο συναγωνισμος. Ο Σπυρος εχει δικηο για τις κατηγοριες στα σπριντ, κι εγω αν δεν ετρεχα ιστορικα θα ειχα δικηο να μιλαω για βελτιωμενο πολυνικους. (παιδια ειλικρινα το πιστευα παντα... )
3.Θελει πολυ σκεψη η ενταξη των Ακροπολις στο πρωταθλημα. Πως δηλαδη η προσμετρηση δεν θ αλλοιωσει τον χαρακτηρα των 2 αγωνων χωρις ν αδικησει αυτους που κυνηγανε το πρωταθλημα Ελλαδας.(Πχ σειρα εκκινησης, παροχες,κλπ) - Εκ των (πολιτικων) πραγματων , χρειαζεται ΕΝΤΟΝΗ επαγρυπνιση για τις ημερομηνιες των 2 Ακροπολις. Η πιθανοτητα διενεργειας εκλογων ειναι μεγαλη. Γι αυτο ειναι επιβεβλημενο να τελεσθουν υπο την αιγιδα μεγαλων οργανισμων (π.χ Υπουργειο Τουρισμου,ΟΠΑΠ) ωστε , σαν μεγαλες διεθνεις διοργανωσεις να ληφθουν υποψιν στις ημερομηνιες που θα τεθουν.
Και μια προταση. Θα επιθυμουσα μια εκδηλωση -'αγωνα πρωταθλητων' στο τελος του χρονου, σε μεγαλο αστικο κεντρο με στοχο (εκτος των αλλων) την οικονομικη ενισχυση των λεσχων που δεν πηραν αγωνες.
Καλη χρονια.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
3.Θελει πολυ σκεψη η ενταξη των Ακροπολις στο πρωταθλημα. Πως δηλαδη η προσμετρηση δεν θ αλλοιωσει τον χαρακτηρα των 2 αγωνων χωρις ν αδικησει αυτους που κυνηγανε το πρωταθλημα Ελλαδας.(Πχ σειρα εκκινησης, παροχες,κλπ)Στη χωμάτινη Σαρδηνία και στην ασφάλτινη Αλσατία όσοι βαθμολογούνταν στον εθνικό αγώνα ξεκινούσαν 5' μετά το τελευταίο αυτοκίνητο του κανονικού αγώνα.
- Εκ των (πολιτικων) πραγματων , χρειαζεται ΕΝΤΟΝΗ επαγρυπνιση για τις ημερομηνιες των 2 Ακροπολις. Η πιθανοτητα διενεργειας εκλογων ειναι μεγαλη. Γι αυτο ειναι επιβεβλημενο να τελεσθουν υπο την αιγιδα μεγαλων οργανισμων (π.χ Υπουργειο Τουρισμου,ΟΠΑΠ) ωστε , σαν μεγαλες διεθνεις διοργανωσεις να ληφθουν υποψιν στις ημερομηνιες που θα τεθουν.
Οι εκλογές αν δε διεξαχθούν στις 8 Απριλίου θα γίνουν το Μάιο. Ίσως θα πρέπει να υπάρχει από τώρα συνεννόηση με τη FIA για ενδεχόμενη άμεση αλλαγή και για τους δύο αγώνες.
Ερώτηση: Πόσο δύσκολο στην εφαρμογή θα ήταν να μετρούσε στο 'έπαθλο Αττικής' τουλάχιστον η μια Ριτσώνα μόνο για όσους τρέχουν με 'ραλλιάρικα' λάστιχα και βάρος; Βέβαια, αν γινόταν αυτό θα άδειαζαν όλοι οι υπόλοιποι αγώνες, αλλά ας κρατηθεί ως σκέψη για το μέλλον.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
.., χωρις ν αδικησει αυτους που κυνηγανε το πρωταθλημα Ελλαδας.(Πχ σειρα εκκινησης, παροχες,κλπ)Και πόσοι λέτε να είναι αυτοί δηλαδή; Αν δεν είναι αυτό το πιο αστείο πρωτάθλημα που προκηρύχθηκε ποτέ στην Ελλάδα δεν ξέρω τι είναι. Το πιο ειρωνικό βέβαια είναι η χθεσινή ανακοίνωση της αυτοαποκαλούμενης ομοσπονδίας 'ενώ παράλληλα θα μπορούν να εκμεταλλευτούν και το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει για το Ράλλυ Ακρόπολις για την προβολή των προσπαθειών τους και των χορηγών τους'. Τώρα που έβγαλαν το πρόγραμμα με τα όποια, πενιχρά μπάτζετ των εταιριών για το 2012 να έχουν ήδη κλείσει θα βρέξει χορηγούς σίγουρα Αυτός που έγραψε αυτό το πράγμα και ακόμη περισσότερο αυτοί που το πιστεύουν είναι οι άρχοντες της κοροϊδίας.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
.., χωρις ν αδικησει αυτους που κυνηγανε το πρωταθλημα Ελλαδας.(Πχ σειρα εκκινησης, παροχες,κλπ)
Και πόσοι λέτε να είναι αυτοί δηλαδή; Αν δεν είναι αυτό το πιο αστείο πρωτάθλημα που προκηρύχθηκε ποτέ στην Ελλάδα δεν ξέρω τι είναι. Το πιο ειρωνικό βέβαια είναι η χθεσινή ανακοίνωση της αυτοαποκαλούμενης ομοσπονδίας 'ενώ παράλληλα θα μπορούν να εκμεταλλευτούν και το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει για το Ράλλυ Ακρόπολις για την προβολή των προσπαθειών τους και των χορηγών τους'. Τώρα που έβγαλαν το πρόγραμμα με τα όποια, πενιχρά μπάτζετ των εταιριών για το 2012 να έχουν ήδη κλείσει θα βρέξει χορηγούς σίγουρα Αυτός που έγραψε αυτό το πράγμα και ακόμη περισσότερο αυτοί που το πιστεύουν είναι οι άρχοντες της κοροϊδίας.
Κατ'αρχας, δεν νομιζω να ζητησε κανεις την (δεδομενη) κακοπιστη κριτικη σου.
Κατα δευτερον, σε προσκαλουμε να ερθεις του χρονου να τα βγαλεις εσυ καλυτερα.
Το μικρο σου μυαλουδακι, δεν σε βοηθαει να καταλαβεις οτι, για να προσαρμοστει αυτο το προγραμμα στις ιδιαιτεροτητες των καιρων και να μεινουν και οργανωτες και αγωνιζομενοι ευχαριστημενοι, καποιοι ανθρωποι δουλεψαν πολυ γι' αυτο το αποτελεσμα ?
Δεν καταλαβαινεις οτι με την δημοσιευση σου αυτην, τους προσβαλεις ?
Οπως και εμεις δεν μπαινουμε στην ενοτητα Formula να απαξιωσουμε τον θεσμο, ετσι και εσυ θα επρεπε να σεβεσαι λιγο περισσοτερο, την εννοτητα 'Ελληνικοι αγωνες'.
Κατσε στην πιστα και κανε το παιχνιδακι σου, αγαπητε Κωστακη.'el-em'
Υ.Γ. Εν τελει πρεπει να τραβας μεγαλο ζορι με τον εαυτο σου !!!!
-
φοβερο προγραμμα!
δεν πηγαν στραφη οι συμβουλες μου!!!(στις οποιες μου απαντησατε ευχαριστωντας με και προτρεποντάς με,να συνεχισω!)
θα εχετε και αλλες συντομα!!!! -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
φοβερο προγραμμα!
δεν πηγαν στραφη οι συμβουλες μου!!!(στις οποιες μου απαντησατε ευχαριστωντας με και προτρεποντάς με,να συνεχισω!)
θα εχετε και αλλες συντομα!!!!Αστειεύεσαι έτσι;
Αυτό πάντως που αδυνατώ να κατανοήσω είναι το γιατί τόσα χρόνια προσπαθούν να διώξουν τους νέους και τους μη έχοντες, από τους πιο προσιτούς θεσμούς...Οργανώνεις σπρίντ και βάζεις στην ίδια κατάταξη το Ν1 με το κιτ-καρ, το Ν2 με τα τέρατα ΕΕ10 κοκ....Με τι κίνητρο, πέραν της προσωπικής διασκέδασης, να ξεκινήσει κάποιος και να έχει σταθερή παρουσία σε έναν σχετικά οικονομικό θεσμό;
Καμία τόλμη, κανένα όραμα...
Α, έγινε μία τομή όσον αφορά το Ακρόπολις...Για τους τρεις-τέσσερις που θα ακολουθήσουν το πρωτάθλημα χώματος και θα συμπεριλάβουν και τα δύο μινι-Ακρόπολις στο πρόγραμμά τους....
Προγραμμα 2012