Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus 2011
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 66
    • 67
    • 58 / 67
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    199
    1322
    1740
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      οταν μεγαλωσεις πολυ και γερασεις θα καταλαβεις οτι μεταξυ ενος καλου αυτοματου και ενος χειροκινητου, δεν υπαρχει καμια σχεση.
      το χειροκινητο ειναι μονο για αυτους που νομιζουν οτι 'οδηγουν', αλλα ταυτοχρονα στο 99,9% των χιλιομετρων που κανουν, ειναι παντελως αχρηστο το χειροκινητο.

      fixed...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:

        Αυτό μένει να αποδειχθεί...

        Για αποφυγή παρεξηγήσεων, τυγχάνει να είμαι μέλος της ομάδας εξέλιξης/δοκιμών του χιλιάρη τα τελευταία δύο χρόνια.

        Άρα όχι και η πιο αξιόπιστη πηγή για αντικειμενική πληροφόρηση επ' αυτού...

        Αυτο πως προκυπτει;

        Sent from my MB525 using Sarko power

        Tongue in cheek φυσικά αλλά κι εγώ λέω ότι τα νέα μου προϊόντα είναι καλύτερα από τα προηγούμενα... λογικό δεν είναι να υπερασπίζεσαι το δημιούργημά σου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          με το καλο και ενα σωστο αυτοματο κιβωτιο!

          Έχουν, αλλά μόνο σε δίλιτρα...

          Κλασσική Ford...

          Τείνω να πιστεύω ότι στις πολυεθνικές υπάρχουν ειδικά και άκρως απόρρητα και εξειδικευμένα τμήματα που ασχολούνται με το να μαλακιοποιούνε καλές ιδέες...

          Πχ, στην Audi ασχολούνται με το να μην βγάλουν αμάξι με σωστό ride/handling και αίσθηση γενικότερα...
          Στη Subaru με το να βγάλουν ένα όμορφο αμάξι...
          Στη Ford τους αφήνουν ν' αλωνίζουν και ότι πάρει ο χάρος...

          Πάντως, θα είναι πολύ ωραίο να δουλεύεις σε τέτοιο department... Αν ήμουν εκεί θα ήμουν πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος, χωρίς κόμπλεξ ή άλλα συναισθηματικά προβλήματα, μιας και θα πληρωνόμουν για να τα βγάζω στους συναδέλφους μου...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

            οταν μεγαλωσεις λιγο θα καταλαβεις οτι μεταξυ ενος καλου αυτοματου και ενος χειροκινητου, δεν υπαρχει καμια σχεση.
            το χειροκινητο ειναι μονο για αυτους που νομιζουν οτι 'οδηγουν', αλλα ταυτοχρονα στο 99,9% των χιλιομετρων που κανουν, ειναι παντελως αχρηστο το χειροκινητο.

            fixed...

            εχεις δικιο, ξεχασα να συμπεριλαβω και αυτους που νομιζουν οτι παλευοντας με το λεβιε προσθετουν κατι στην οδηγικη εμπειρια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              εχεις δικιο, ξεχασα να συμπεριλαβω και αυτους που νομιζουν οτι παλευοντας με το λεβιε προσθετουν κατι στην οδηγικη εμπειρια

              Mα φυσικα , τα παραπανω τα λενε οσοι ειτε, 1ον δεν γνωριζουν να 'παλευουν' με τον λεβιε, και τι επιπεδο ελεγχου στα οδηγικα δρωμενα εχουν σε αυτη την περιπτωση, ειτε 2ον, δεν εχουν οδηγησει κατασκευες με εξαιρετικα χειροκινητα, ειτε 3ον, και τα δυο μαζι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                εχεις δικιο, ξεχασα να συμπεριλαβω και αυτους που νομιζουν οτι παλευοντας με το λεβιε προσθετουν κατι στην οδηγικη εμπειρια

                Mα φυσικα , τα παραπανω τα λενε οσοι ειτε, 1ον δεν γνωριζουν να 'παλευουν' με τον λεβιε, και τι επιπεδο ελεγχου στα οδηγικα δρωμενα εχουν σε αυτη την περιπτωση, ειτε 2ον, δεν εχουν οδηγησει κατασκευες με εξαιρετικα χειροκινητα, ειτε 3ον, και τα δυο μαζι...

                μα δε θελω να παλευω με το λεβιε
                τα επιπεδα ελεγχου ειναι γιαυτους που δε μπορουν να το κανουν με το αυτοματο, και οπως παντα αποτελουν το 0,01% των χλμ τους, και εχουν τη ψευδαισθηση οτι μετα το πρωινο 20' ζεσταμα στο ρελαντι ( ), θα βγουν σε καμια ειδικη... Στη πραξη βγαινουν σε μποτιλιαρισμα με μωτ 8χαω

                οι εξαιρετικες κατασκευες δεν εινα για καθε μερα, οποτε ας εχουν και χειροκινητο. Αν και ξερω κατι ακομη πιο εξαιρετικες που βγαινουν μονο αυτοματες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  c-l-a-b last edited by

                  θα ηθελα πολυ να αντεχα οικονομικα να πηγαινα σε μια πιστα με τον γρηγορη κ να μας χρονομετρουσαν στον γυρο,αυτος με χειροκινητο ροκκο κ εγω με αυτοματο..
                  αλλα το ροκκο ισως,λεω ισως,το γνωριζω καλυτερα απο τον γρηγορη,οποτε αν ειχα την οικονομικη ανεση,θα τον αφηνα να διαλεξει καποιο αλλο αυτοματο..(οχι,δεν εννοω κανενα 4ρι αυτοματο που ειχε το λαντα του προπαππου του λενιν..)

                  κ ας εχανα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    @Spiros
                    Σου απαντησα με π.μ γιατι εχουμε βγει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      @CLAB
                      Δεν καταλαβαινω που θες να καταληξεις...
                      Στειλε π.μ αν θελεις γιατι ειμαστε εκτος θεματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        c-l-a-b last edited by

                        mate κανω πλακα!
                        απλως θεωρω οτι σε αποτελεσμα,στους χρονους δλδ,η διαφορα θα ειναι ελαχιστη.απλως εγω θα ειμαι ελαφρως πιο ανετος κ χαλαρος απο εσενα το τελος!
                        απο την αλλη εσυ θα εχεις σαφως πιο γυμνασμενο κ γραμμωμενο δεξι χερι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vengas last edited by

                          ωραιο avatar

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Έχει και το χειροκίνητο τη γλύκα του, μη λέμε ότι θέλουμε! Επίσης πολύς κόσμος σπάνια κατεβαίνεις στο κέντρο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kingstonian last edited by

                              http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=4025

                              'Το χειροκίνητο κιβώτιο; Βασικό του πλεονέκτημα η μηδενική σχεδόν απώλεια ισχύος, αντίθετα με το αυτόματο που «απορροφά» μεγάλο ποσοστό από τη δύναμη του κινητήρα. Έτσι τα χειροκίνητα κιβώτια προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις και βέβαια καλύτερη οικονομία. Εκτός δρόμου και σε οριακές καταστάσεις, μπορεί το ποσοστό αυτό να αποδειχθεί σημαντικό, μόνο όμως αν ο χειριστής γνωρίζει πώς να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τις δυνατότητες του οχήματος.

                              Μεγαλύτερη είναι και η αντοχή του χειροκίνητου κιβωτίου σε παρατεταμένη σκληρή χρήση.** Στα αυτόματα κιβώτια το πιο σύνηθες πρόβλημα είναι η άνοδος της θερμοκρασίας του λαδιού, που αναγκάζει τον οδηγό να μειώσει ρυθμό ή να σταματήσει για να κρυώσει το λάδι.** Βέβαια αυτό λύνεται με ένα καλό λάδι ή με ένα ψυγείο για το λιπαντικό, από αυτά που διαθέτουν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα. '

                              να του δωσουμε και κανα λουκουμακι μαζι με κρυο νερο;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                msamaro last edited by

                                Aργότερα θα βγει και με το DPS6 κιβώτιο. Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε είναι ότι τις αυτοκινητοβιομηχανίες τις ενδιαφέρει μόνο η μεγιστοποίηση του κέρδους. Όταν λοιπόν το 99% των καταναλωτών δεν γνωρίζουν ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και ενός κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, τότε δεν υπάρχει λόγος για μία αυτοκινητοβιομηχανία να εξελίξει και να πληρώσει το ακριβότερο κόστος παραγωγής ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Με λίγα λόγια το κέρδος σε δολάρια είναι μεγαλύτερο όταν πουλάει ένα focus με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο απ'ότι όταν πουλάει ένα με διπλού συμπλέκτη.
                                Δεν τους ενδιαφέρει το 1%-2% των ανήσυχων αγοραστών και αυτό το απέξειξαν με το γεγονός ότι το καινούργιο focus δεν βγαίνει σε τρίπορτο.

                                Όλα τα παραπάνω εκφράζουν προσωπικές απόψεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                  Aργότερα θα βγει και με το DPS6 κιβώτιο. Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε είναι ότι τις αυτοκινητοβιομηχανίες τις ενδιαφέρει μόνο η μεγιστοποίηση του κέρδους. Όταν λοιπόν το 99% των καταναλωτών δεν γνωρίζουν ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και ενός κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, τότε δεν υπάρχει λόγος για μία αυτοκινητοβιομηχανία να εξελίξει και να πληρώσει το ακριβότερο κόστος παραγωγής ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Με λίγα λόγια το κέρδος σε δολάρια είναι μεγαλύτερο όταν πουλάει ένα focus με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο απ'ότι όταν πουλάει ένα με διπλού συμπλέκτη.
                                  Δεν τους ενδιαφέρει το 1%-2% των ανήσυχων αγοραστών και αυτό το απέξειξαν με το γεγονός ότι το καινούργιο focus δεν βγαίνει σε τρίπορτο.

                                  Όλα τα παραπάνω εκφράζουν προσωπικές απόψεις.

                                  Το πρόβλημά μου προσωπικά είναι ότι, τη στιγμή που η Ford έχει ένα διπλοσύμπλεκτο το κρατάει μόνο για συγκεκριμένα (και λίγα) μοντέλα. Γιατί δεν το βάζει και στο 1,6Τ;;; Η VW το έχει έξτρα σε σχεδόν όλα τα μοτέρ...

                                  Η ford γενικά έχει μία τάση στο να κάνει κάτι τέτοιες χαζομάρες χωρίς λόγο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Aργότερα θα βγει και με το DPS6 κιβώτιο. Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε είναι ότι τις αυτοκινητοβιομηχανίες τις ενδιαφέρει μόνο η μεγιστοποίηση του κέρδους. Όταν λοιπόν το 99% των καταναλωτών δεν γνωρίζουν ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και ενός κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, τότε δεν υπάρχει λόγος για μία αυτοκινητοβιομηχανία να εξελίξει και να πληρώσει το ακριβότερο κόστος παραγωγής ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Με λίγα λόγια το κέρδος σε δολάρια είναι μεγαλύτερο όταν πουλάει ένα focus με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο απ'ότι όταν πουλάει ένα με διπλού συμπλέκτη.
                                    Δεν τους ενδιαφέρει το 1%-2% των ανήσυχων αγοραστών και αυτό το απέξειξαν με το γεγονός ότι το καινούργιο focus δεν βγαίνει σε τρίπορτο.

                                    Δεν βγάζεις απόλαυση. Άσε τους φορώντες γυαλιά οπαδίας να βαυκαλίζονται λεεεεέμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                      Το πρόβλημά μου προσωπικά είναι ότι, τη στιγμή που η Ford έχει ένα διπλοσύμπλεκτο το κρατάει μόνο για συγκεκριμένα (και λίγα) μοντέλα. Γιατί δεν το βάζει και στο 1,6Τ;;; Η VW το έχει έξτρα σε σχεδόν όλα τα μοτέρ...

                                      Η ford γενικά έχει μία τάση στο να κάνει κάτι τέτοιες χαζομάρες χωρίς λόγο...

                                      Ξεχνάς μία σημαντική παράμετρο που λέγεται 'κόστος παραγωγής'. Ναι, η Ford έχει ήδη εξελίξει το dps6 αλλά έχει ακριβό κόστος παραγωγής. Αν το βάλει σε φτηνά μοντέλα τότε θα πρέπει να μειώσει το κέρδος που βγάζει από κάθε μοντέλο ή να ανεβάσει την τιμή των φτηνών μοντέλων, κάτι που προφανώς δεν θέλει να κάνει αφού δεν υπάρχει margin στην αγορά για έξτρα κέρδος από μία τέτοια αλλαγή.
                                      Επίσης δεν υπάρχει αυτό που λες 'το έχει ήδη'. Γιατί ακόμα και αν το έχεις έτοιμο στο ράφι ως ανταλακτικό, τότε πρέπει να το κάνεις δουλέψει με τον συγκεκριμένο κινητήρα. Και αυτό απαιτεί διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα, που σημαίνει ακόμα περισσότερες εργατοώρες ακόμα περισσότερο κόστος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Και δεν είναι και κιβώτιο της προκοπής... σε όποιο αυτοκίνητο μπαίνει, καταρρακώνει τις επιδόσεις!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          τι κανει λεει το αυτοματο κιβωτιο???εχει περισσοτερες απωλειες κ αυξανει την καταναλωση?καποιο λαθος θα εχουν κανει τοτε εκει στην βαγκ που δινουν ολα τα dsg με ιδιες αν οχι καλυτερες επιδοσεις κ με συνηθως χαμηλοτερες εως κ ισες καταναλωσεις..
                                          κ εγω καποιο λαθος θα βλεπω στις προσωπικες μου μετρησεις καταναλωσεων..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            c-l-a-b last edited by

                                            Ο χρήστης vengas έγραψε:
                                            ωραιο avatar

                                            thanks mate..κ το δικο σου δεν παει πισω..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 58 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr