-
Ορισμένα φορτηγά όντως έχουν ανάλογη απόδοση με τον V10 της VW αλλά η οφέλιμη περιοχή λειτουργείας είναι ελάχιστη σε σχέση με ένα επιβατικό (κόκκινα στις 2.8 - 3.2 σ.α.λ.).
Όσο για τις ιπποδυνάμεις θα δούμε τρελές εξελίξεις, κάτι διαβασα για κινητήρες v.a.g. group με διδιμα turbo(δυο στο ίδιο κέλυφος) σε συνδιασμό με τα νεα παλμικά turbo της bosch. -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Υπάρχει και ο κινητήρας της Opel 1.9 με 200+ άλογα. εσείς που ξέρετε πως της Alfa είναι καλύτερος, απο την ιπποδύναμη και μόνο?
Σιγα μην σκισει κανα καλτσον η οπελ με ξενα κολυβα κανοντας τον **δικο μας **1.9 με bi-turbo απο 150 στα 212hp και οχι 200hp!
Τον δικό σας;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υπάρχει και ο κινητήρας της Opel 1.9 με 200+ άλογα. εσείς που ξέρετε πως της Alfa είναι καλύτερος, απο την ιπποδύναμη και μόνο?
Σιγα μην σκισει κανα καλτσον η οπελ με ξενα κολυβα κανοντας τον **δικο μας **1.9 με bi-turbo απο 150 στα 212hp και οχι 200hp!
Τον δικό σας;
my point exactly
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το θέμα πάει τεχινκά...[moderator - cmarin]
Πάντως ακόμα νέα μοντέλα είναι, πες του να πάει με το μετρό, όχι το λεωφορείο!!!
Αργησε λίγο επειδή πήρε τραμ..... (πλάκα-πλάκα το έκανα μεταφορά και δεν πήγε... )
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
my point exactly
Ναι, όπως 'δικός τους' θα είναι και ο V8 Northstar της Cadillac όταν μπει σε Alfa
Υπάρχουν και άλλες εταιρείες πλην της Alfa
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ξεχάσατε τον κινητήρα της ΒΜW 3.0 λιτρα με τα 272 άλογα και τη ροπή 560 στισ 2000 σαλ?
Είναι αυτός που μπαίνει στη σειρά 5 (535 D) και αναμένεται να μπει και στη νέα Χ5.Eίναι έκδοση Biturbo του γνωστού 3.0d που αποδίδει 204 ίππους στη 330d και 218 ίππους στη 530d στην έκδοση με τον ένα υπερτροφοδότη.
Εχμ... Σάκη, κάνεις ένα λαθάκι εδώ... Ο ψηλός έχει δίκιο... Ταυτόχρονα με αυτές τις εκδόσεις που αναφέρεις εσύ, παρουσιάστηκε και η έκδοση που λέει ο ψηλός με 272 αλόγατα και 58-60κιλά ροπής (πάνω κάτω... σε τέτοια μεγέθη, τι σημασία έχει;;; ) από 3 λίτρα... Επιδόσεις περίπου στα επίπεδα Μ5 προηγούμενης 10ετίας... και κατανάλωση μικρομεσαίου δίλιτρου... (και ο κωδικός είναι 535D)
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Υπάρχει και ο κινητήρας της Opel 1.9 με 200+ άλογα. εσείς που ξέρετε πως της Alfa είναι καλύτερος, απο την ιπποδύναμη και μόνο?
Σιγα μην σκισει κανα καλτσον η οπελ με ξενα κολυβα κανοντας τον δικο μας 1.9 με bi-turbo απο 150 στα 212hp και οχι 200hp!
Η καθε εταιρεια πηρε απο την αλλη αυτο που χρειαζοταν πιο πολυ: η Opel πηρε κινητηρες και η Alfa Romeo πλαισια-πατωματα...
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Η καθε εταιρεια πηρε απο την αλλη αυτο που χρειαζοταν πιο πολυ: η Opel πηρε κινητηρες και η Alfa Romeo πλαισια-πατωματα...
Aυτο ειναι το πιο γρηγορο ανεκδοτο για το 2005 που ερχεται!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ξεχάσατε τον κινητήρα της ΒΜW 3.0 λιτρα με τα 272 άλογα και τη ροπή 560 στισ 2000 σαλ?
Είναι αυτός που μπαίνει στη σειρά 5 (535 D) και αναμένεται να μπει και στη νέα Χ5.Eίναι έκδοση Biturbo του γνωστού 3.0d που αποδίδει 204 ίππους στη 330d και 218 ίππους στη 530d στην έκδοση με τον ένα υπερτροφοδότη.
Εχμ... Σάκη, κάνεις ένα λαθάκι εδώ... Ο ψηλός έχει δίκιο... Ταυτόχρονα με αυτές τις εκδόσεις που αναφέρεις εσύ, παρουσιάστηκε και η έκδοση που λέει ο ψηλός με 272 αλόγατα και 58-60κιλά ροπής (πάνω κάτω... σε τέτοια μεγέθη, τι σημασία έχει;;; ) από 3 λίτρα... Επιδόσεις περίπου στα επίπεδα Μ5 προηγούμενης 10ετίας... και κατανάλωση μικρομεσαίου δίλιτρου... (και ο κωδικός είναι 535D)
Δεν εκανα κανενα λαθος.Εγραψα ποσα αλογα βγαζει ο συγκεκριμενος κινητηρας στην εκαστωτε εκδοση του!218 αλογα στην 530d και 272 με χρηση bi-turbo στην 535d.Tης αλφα συγκρινεται προς το παρον με την 530d...οταν τον υπερτροφοδοτησουμε και εμεις εις διπλουν τοτε να δουμε ποσα αλογα θα βγαζει...thats all
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η καθε εταιρεια πηρε απο την αλλη αυτο που χρειαζοταν πιο πολυ: η Opel πηρε κινητηρες και η Alfa Romeo πλαισια-πατωματα...
Aυτο ειναι το πιο γρηγορο ανεκδοτο για το 2005 που ερχεται!
Ανεκδοτο ειναι κατι που ειναι λιγο ψεμμα-πλακα κ.λ.π.
Με αυτο που ειπα ουτε πλακα εκανα ουτε ψεμμα ειναι... -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Δεν εκανα κανενα λαθος.Εγραψα ποσα αλογα βγαζει ο συγκεκριμενος κινητηρας στην εκαστωτε εκδοση του!218 αλογα στην 530d και 272 με χρηση bi-turbo στην 535d.Tης αλφα συγκρινεται προς το παρον με την 530d...οταν τον υπερτροφοδοτησουμε και εμεις εις διπλουν τοτε να δουμε ποσα αλογα θα βγαζει...thats allOK! Περεξήγησις...
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Η καθε εταιρεια πηρε απο την αλλη αυτο που χρειαζοταν πιο πολυ: η Opel πηρε κινητηρες και η Alfa Romeo πλαισια-πατωματα...
Aυτο ειναι το πιο γρηγορο ανεκδοτο για το 2005 που ερχεται!
Ανεκδοτο ειναι κατι που ειναι λιγο ψεμμα-πλακα κ.λ.π.
Με αυτο που ειπα ουτε πλακα εκανα ουτε ψεμμα ειναι...Εγινες κατανοητος..εμεις δινουμε κινητηρες και η οπελ μας δινει πατωματα.Προσεχε τα κεραμυδια..Ερχονταιιιιιιιιι!!!!!!!!!
-
Λοιπον για να ξεκαθαρισουμε και το τοπιο για τον 1.9 της οπελ με τα 200 διοτι δεν ηξερα και ελεχθησαν κατι ψεματα οτι και καλα τον εξελιξε η οπελ και παραμυθι σκορδαλια.
Ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν διατιθεται στην αγορα.Προκυτε για μια εκδοση concept του κινητηρα εξελιγμενος απο την Fiat-Gm Powertrain oxi απο την opel που χρησιμοποιηθηκε στο concept vectra opc.Η εκδοση αυτου του κινητηρα με 200 αλογα θα λανσαριστει στην 148 και στην Gt το 2006.Κατι παρομοιο ισχυει και με τον 1.3 που στην εκδοση παραγωγης θα εχει 120hp που θα λανσαριστει στο ypsilon και στο fiat trepiouno αργοτερα το 2007.Αυτοι οι δυο κινητηρες οπως οριζει η συμφωνια θα ειναι διαθεσιμοι και σε opel-saab αλλα με μειωμενη ροπη...γκεκε!?
-
Εχουμε και συνεχεια.Αφου μου πατε κοντρα με τις ιπποδυναμεις συνεχιζω.Οπως ειπαμε ο τριλιτρος της bmw αποδιδει 272 αλογα μονο στην 530d.
Ara εχουμε και λεμε.Ο αντικαταστατης της 166 που σε διαστασεις θα πλησιαζει περισσοτερο την 7αρα και λιγοτερο την 5αρα θα χρησιμοποιει εκδοση με μεγαλυτερους υπερσυμπιεστες twinturbo και απο 250 θα φτανει γυρω στα 300 αλογακια ...2006 θα παρουσιαστει!
Οσο για τον v10 της vw δεν ειναι καν common rail αλλα αρχικης τεχνολογιας PDE και γελοια ισχυ για τα κυβικα του .Στο εσωτερικο του γκρουπο vw υπαρχει ενας πολυ καλυτερος κινητηρας ο 4.0V8TDI-280hp που φορουν τα audi με ψεκασμο common rail και πιεζοηλεκτρικη τεχνολογια ανωτερος απο τον 5.0V10 TDI-313hp VW.
O V6 JTD Alfa einai modulare kai για αυτο εχει γωνια 90 μοιρων ιδανικο για v8 και οχι 60 ιδανικο για v6.Apo αυτον θα βγει ενας τετραλιτρος v8 που θα εφοδιασει τον αντικαταστατη της 166 και ενα μοντελο masherati σε δυο εκδοσεις.Μια με 330αλογα και αλλη μια με περιπου 400αλογα,γι αυτο μην το ψαχνετε πολυ το θεμα..sto mpaoulo και γρηγορα..φιλικα παντα! -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η καθε εταιρεια πηρε απο την αλλη αυτο που χρειαζοταν πιο πολυ: η Opel πηρε κινητηρες και η Alfa Romeo πλαισια-πατωματα...
Aυτο ειναι το πιο γρηγορο ανεκδοτο για το 2005 που ερχεται!
Ανεκδοτο ειναι κατι που ειναι λιγο ψεμμα-πλακα κ.λ.π.
Με αυτο που ειπα ουτε πλακα εκανα ουτε ψεμμα ειναι...Εγινες κατανοητος..**εμεις δινουμε **κινητηρες και η οπελ μας δινει πατωματα.Προσεχε τα κεραμυδια..Ερχονταιιιιιιιιι!!!!!!!!!
Στο promotion δουλεύεις, ή σε εξουσιοδοτημένο ?
(με κάθε σεβασμό!)
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η καθε εταιρεια πηρε απο την αλλη αυτο που χρειαζοταν πιο πολυ: η Opel πηρε κινητηρες και η Alfa Romeo πλαισια-πατωματα...
Aυτο ειναι το πιο γρηγορο ανεκδοτο για το 2005 που ερχεται!
Ανεκδοτο ειναι κατι που ειναι λιγο ψεμμα-πλακα κ.λ.π.
Με αυτο που ειπα ουτε πλακα εκανα ουτε ψεμμα ειναι...Εγινες κατανοητος..εμεις δινουμε κινητηρες και η οπελ μας δινει πατωματα.Προσεχε τα κεραμυδια..Ερχονταιιιιιιιιι!!!!!!!!!
O.K. Πηγαινε τωρα να αλλαξεις κανενα μεταβλητο χρονισμο, κανενα λαμπακι ή/και λαμπα....ΑΑΑ, μην ξεχασεις να λαδωσεις και ολα τα πλαστικα μηπως και σταματησει να τριζει...
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Η καθε εταιρεια πηρε απο την αλλη αυτο που χρειαζοταν πιο πολυ: η Opel πηρε κινητηρες και η Alfa Romeo πλαισια-πατωματα...
Aυτο ειναι το πιο γρηγορο ανεκδοτο για το 2005 που ερχεται!
Ανεκδοτο ειναι κατι που ειναι λιγο ψεμμα-πλακα κ.λ.π.
Με αυτο που ειπα ουτε πλακα εκανα ουτε ψεμμα ειναι...Εγινες κατανοητος..εμεις δινουμε κινητηρες και η οπελ μας δινει πατωματα.Προσεχε τα κεραμυδια..Ερχονταιιιιιιιιι!!!!!!!!!
O.K. Πηγαινε τωρα να αλλαξεις κανενα μεταβλητο χρονισμο, κανενα λαμπακι ή/και λαμπα....ΑΑΑ, μην ξεχασεις να λαδωσεις και ολα τα πλαστικα μηπως και σταματησει να τριζει...
Ok φιλε μονο που o jts που φοραει το κοριτσι μου δεν εχει μεταβλητο
-
Κι εγώ που αναρωτιόμουν αν θα αφήσουμε κανένα topic που αν μην το κάνουμε everybody vs alfa.
Υ.Γ. nkaragou καρντάση χαλάρωσε. Όποτε θες έλα στο capo στο Ποσειδώνιο για καφέ που μαζευόμαστε για να δεις πως είναι οι σημερινές alfa 4ετίας.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Κι εγώ που αναρωτιόμουν αν θα αφήσουμε κανένα topic που αν μην το κάνουμε everybody vs alfa.Υ.Γ. nkaragou καρντάση χαλάρωσε. Όποτε θες έλα στο capo στο Ποσειδώνιο για καφέ που μαζευόμαστε για να δεις πως είναι οι σημερινές alfa 4ετίας.
Φιλε μου, εγω δεν εχω κανενα προβλημα με τις Alfa ουτε και με αυτους που τις εχουν.
Απλα νομιζω πως πρεπει να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Δηλαδη η συνεργασια FIAT GROUP με GM εχει δωσει ως καρπο μονο τη χρηση απο αυτοκινητα της GM των κινητηρων της FIAT?
Η FIAT δε χρησιμοποιει τα πατωματα της GM?
Οσο για την χαλαρωση μου, δε ξεκινησα εγω να σχολιαζω αλλουνου γραφομενα ως ''ανεκδοτα''....
Αν δε θελει καποιος να καταντησει οποιοδηποτε θεμα σε ''ολοι εναντιον Alfa Romeo'', δε ξεκιναει το θεμα με συγκριση του κινητηρα της Alfa με κινητηρες των αλλων εταιρειων... -
sakiss κάπου διάβασα πως η alfa μέσα στο 2005 θα βγάλει ενα μοντέλο που θα τα νικάει όλα επειδή θα είναι:
ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ
γουστάρεις?
3.0 JTD M-JET