-
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
εγω δηλ θα επρεπε να γνωριζω τον θορυβο που κανει το abs ???? .ετσι μου ειπαν ετσι λεω τωρα αν ειναι κατι αλλο τι να πω!!!!και ξαναρωταω τουλαχιστον αυτους που ειναι κατοχοι gt στο 1 πατηματου συμπλεκτη μολις παει να ξεκινησει το αυτοκινητο κανει εναν θορυβο σαν κατι να σκιζεται η να σερνεται και μετα το ξανακανει αν μεινει για πολυ ωρα σταματημενο!!!μιχάλη δεν ακούω τον παραμικρό θόρυβο απο την GT. Μάλλον πρέπει να το κοιτάξεις.
-
To mono που ακουω στο ξεκινημα ειναι κατι σαν φυσιμα που μαλλον προερχεται απο το τιμονι αλλα και παλι διαρκει μονο 1 δευτερο...
btw ελυσα το προβλημα με τον τριγμο στο πισω καθισμα.Γεμισα με βαμβακι τα κενα που αφηνει οαν κουμπωνει το καθισμα και πλεον δεν ερχονται σε επαφη οι τριβομενες επιφανειες και παπαλα με αυτο το θεμα Το σαββατο θα κανω το πρωτο μου ταξιδι προς λαρισα...Οσο για το αυτοκινητο-Απολαμβανω το τιμονι της και ναι κυριες και κυριοι εχω καταπορωθει με το κιβωτιο της που τοσο κατηγορησα στην αρχη που μου φανηκε δυστροπο.Ειναι γκ@$λ@
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
εχω καταπορωθει με το κιβωτιο της που τοσο κατηγορησα στην αρχη που μου φανηκε δυστροπο.Ειναι γκ@$λ@η 1η μου φάνηκε στην αρχή λίγο περίεργη. Σαν να μην κούμπωνε. Κάπως σαν διακοπτάκι δεν κουμπώνει?
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
εχω καταπορωθει με το κιβωτιο της που τοσο κατηγορησα στην αρχη που μου φανηκε δυστροπο.Ειναι γκ@$λ@
η 1η μου φάνηκε στην αρχή λίγο περίεργη. Σαν να μην κούμπωνε. Κάπως σαν διακοπτάκι δεν κουμπώνει?
Eνα κλικ ακουγεται οταν κουμπωνει...Κατσε να μαλακωσει και θα την καραβρεις με τον επιλογεα.Δεν ειναι οπως στην 156-147 αερα πατερα.Νιωθεις το κουμπωμα..σου γεμιζει το χερι!
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Μαντέψτε τι έχω απο χθές!!!Την GT μου φυσικά και ένα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά Δεν θα κάτσω να πώ το πόσο μου αρέσει.Είναι αυτονόητο.Στους άλλους να δείτε!!! Σαν σπάνιο πουλί την κοιτάζουν!
Στην ουσία τώρα, με λίγες ώρες οδήγησης εντόπισα 2 πταίσματα.Ψήλους στ΄ αχυρα δηλαδή.- θα ήθελα και μια 6η σχέση στο κιβώτιο για ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες
- (κουφό) με ενοχλεί τη νύχτα το μπλέ φωτάκι της μεγάλης σκάλας των φώτων (προβολείς). Μάλλον θα κολήσω κάποιο μικρό αυτοκόλητο εκεί.
Κατα τ'αλλα σε πρώτη φάση με εντυπωσίασε
-
ο τρόπος που ανεβάζει στροφές και καταπίνει τα χιλιόμετρα (εεεμ απο xantia 1.6 προέρχομαι )
-
Η ποιότητα κύλησης που σε κάνει να νομίζεις οτι πας με πολύ λιγότερα απο αυτά που γράφει
3)Η άνεση της ανάρτησεις ( για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου)
Αυτά προς το παρόν και βλέπουμε
Και κάτι άλλο. Προσοχή αν ποτέ μείνετε απο μπαταρία μήν κλείσετε την πόρτα και σπάσετε το τζάμι!!!!
Που ειναι οι φωτογραφιες?Εχεις διορια μεχρι την κυριακη
-
χρηστο καλοριζικη και απο μενα και να το προσεχεις το κουκλακι!!!σημερα εβαλα τις πινακιδες και στην μπροστα εβαλα το πλαισιο,λιγο καλυτερα αλλα παλι σκατα ειναι!!!
-
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
χρηστο καλοριζικη και απο μενα και να το προσεχεις το κουκλακι!!!σημερα εβαλα τις πινακιδες και στην μπροστα εβαλα το πλαισιο,λιγο καλυτερα αλλα παλι σκατα ειναι!!!ευχαριστώ Μιχάλη. Είναι πράγματι κούκλα. Το χαζεύει πολύς κόσμος όπου είναι αραγμένο και όλοι μου λένε χαρακτηρισμούς του στύλ 'απίστευτο αυτοκίνητο'
Αλήθεια με τις πινακίδες δεν μπορούμε να βάλουμε μπροστά καμιά μικρότερη απο 3ο κατασκευαστή και να έχουμε και τις κανονικές μαζί στο αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
χρηστο καλοριζικη και απο μενα και να το προσεχεις το κουκλακι!!!σημερα εβαλα τις πινακιδες και στην μπροστα εβαλα το πλαισιο,λιγο καλυτερα αλλα παλι σκατα ειναι!!!μιχάλη εγώ έχω μια 147 και δεν έχω βάλει την μπροστά,τι πλαίσιο είναι αυτό που λές και μήπως ξέρεις που μπορώ να το βρώ;
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Ξανά καλορίζικη φίλε μου.
Όλα καλά αλλά αυτό με την μπαταρία και το τζάμι που κολλάει. Μι μου πεις ότι έκανες κάτι τέτοιο;
Καλά δεν ανοίγει και με κλειδί;το τζάμι οταν ανοιγοκλείνει η πόρτα κάνει μια μικρη κίνηση πάνω-κάτω. Αν πχ κλείσεις την πόρτα χωρίς μπαταρία το τζάμι δεν θα κατεβει και θα βρεί στην πάνω πλευρά του αυτοκινήτου. Πολλοι έχουν πάει με σπασμένα τζάμια στα συνεργεία απ ότι μου είπαν εκεί.
Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει σε όσα αυτοκίνητα τα παράθυρα τους δεν έχουν πλαίσια. Δεν είχα προσέξει ότι συμβαίνει και στο αμάξι σου αυτό.
-
Δηλαση αν μεινεις απο μπαταρια δεν μπορεις να κλεισεις την πορτα ή δεν μπορεις να την ανοιξεις?
Αν ειναι ομως κλειστη η πορτα? Την ανοιξεις χειροκινητα δεν μπορεις να την ξανακλεισεις εφοσον το παραθυρο δεν εχει μετακινηθει.
-
Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα μάλλον έχει κάποιο σύστημα ανάλογο με τις πόρτες των λεωφορείων που όταν κλείνουν μετακινούνται λίγο προς τα πάνω για να εισχωρήσουν μέσα στα λαστιχάκια ώστε να κλείνουν πολύ καλύτερα απομονώνοντας καλύτερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου από θορύβους και νερό αλλά γλιτώνοντας συνάμα και από πιθανούς τριγμούς. Στα λεωφορεία όμως ακόμα και αν έχεις χάσει όλο τον αέρα από διαρροή (ανοιγοκλείνουν πνευματικά) έχεις σαν εφεδρεία την πόρτα του οδηγού που είναι με κλασική διάταξη. Στο δικό σου αμάξι τι γίνεται; Αμφιβάλω αν έχει χειροκίνητη διάταξη για το άνοιξε κλείσε!!!!. Επίσης μου κάνει μεγάλη εντύπωση που δεν αναφέρθηκε πουθενά στις δοκιμές του ειδικού τύπου όταν για το Αυτοκίνητο της χρονιάς σχεδόν σε κάθε άρθρο μας έγραφαν ότι είναι αδύνατο να πάρει μπροστά με σπρώξιμο αν ξεχάσεις τα φώτα αναμμένα το βράδυ!!!!
Αλήθεια τι αναφέρει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αλήθεια τι αναφέρει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου;'μην μένετε απο μπαταρία' περα απο την πλάκα δεν ξέρω.οταν το διαβασω θα δουμε
-
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..Αυτο ειναι που λεμε 'συνωμωτισε ολοκληρο το συμπαν'
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..
Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.
Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..
Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.
Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?
έχει! αλλα πως να έμπαινα στο αυτοκίνητο αφού ήταν κλειδωμένο και τα κλειδιά στο πορτ-παγκαζ???? Απο το χειριστήριο είχα ανοίξει μόνο το πορτ παγκάζ!
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..Εμενα μου ετυχε αλλα στο 147 τα καθισματα πεφτουν.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..
Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.
Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?
έχει! αλλα πως να έμπαινα στο αυτοκίνητο αφού ήταν κλειδωμένο και τα κλειδιά στο πορτ-παγκαζ???? Απο το χειριστήριο είχα ανοίξει μόνο το πορτ παγκάζ!
Δηλαδη μπορεις να ανοιξεις το πορτ-μπαγκαζ και οι υπολοιπες πορτες να ειναι κλειδωμενες???
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..
Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.
Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?
έχει! αλλα πως να έμπαινα στο αυτοκίνητο αφού ήταν κλειδωμένο και τα κλειδιά στο πορτ-παγκαζ???? Απο το χειριστήριο είχα ανοίξει μόνο το πορτ παγκάζ!
Δηλαδη μπορεις να ανοιξεις το πορτ-μπαγκαζ και οι υπολοιπες πορτες να ειναι κλειδωμενες???
ΦΥΣΙΚΑ!
Alfa Romeo GT