Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo GT
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Alfa Romeo GT
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 37
    • 38
    • 21 / 38
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    73
    747
    2168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristos69 last edited by

      Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
      εγω δηλ θα επρεπε να γνωριζω τον θορυβο που κανει το abs ???? .ετσι μου ειπαν ετσι λεω τωρα αν ειναι κατι αλλο τι να πω!!!!και ξαναρωταω τουλαχιστον αυτους που ειναι κατοχοι gt στο 1 πατηματου συμπλεκτη μολις παει να ξεκινησει το αυτοκινητο κανει εναν θορυβο σαν κατι να σκιζεται η να σερνεται και μετα το ξανακανει αν μεινει για πολυ ωρα σταματημενο!!!

      μιχάλη δεν ακούω τον παραμικρό θόρυβο απο την GT. Μάλλον πρέπει να το κοιτάξεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by

        To mono που ακουω στο ξεκινημα ειναι κατι σαν φυσιμα που μαλλον προερχεται απο το τιμονι αλλα και παλι διαρκει μονο 1 δευτερο...

        btw ελυσα το προβλημα με τον τριγμο στο πισω καθισμα.Γεμισα με βαμβακι τα κενα που αφηνει οαν κουμπωνει το καθισμα και πλεον δεν ερχονται σε επαφη οι τριβομενες επιφανειες και παπαλα με αυτο το θεμα Το σαββατο θα κανω το πρωτο μου ταξιδι προς λαρισα...Οσο για το αυτοκινητο-Απολαμβανω το τιμονι της και ναι κυριες και κυριοι εχω καταπορωθει με το κιβωτιο της που τοσο κατηγορησα στην αρχη που μου φανηκε δυστροπο.Ειναι γκ@$λ@

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xristos69 last edited by

          Ο χρήστης sakiss έγραψε:
          εχω καταπορωθει με το κιβωτιο της που τοσο κατηγορησα στην αρχη που μου φανηκε δυστροπο.Ειναι γκ@$λ@

          η 1η μου φάνηκε στην αρχή λίγο περίεργη. Σαν να μην κούμπωνε. Κάπως σαν διακοπτάκι δεν κουμπώνει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakiss last edited by

            Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

            εχω καταπορωθει με το κιβωτιο της που τοσο κατηγορησα στην αρχη που μου φανηκε δυστροπο.Ειναι γκ@$λ@

            η 1η μου φάνηκε στην αρχή λίγο περίεργη. Σαν να μην κούμπωνε. Κάπως σαν διακοπτάκι δεν κουμπώνει?

            Eνα κλικ ακουγεται οταν κουμπωνει...Κατσε να μαλακωσει και θα την καραβρεις με τον επιλογεα.Δεν ειναι οπως στην 156-147 αερα πατερα.Νιωθεις το κουμπωμα..σου γεμιζει το χερι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakiss last edited by

              Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
              Μαντέψτε τι έχω απο χθές!!!

              Την GT μου φυσικά και ένα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά Δεν θα κάτσω να πώ το πόσο μου αρέσει.Είναι αυτονόητο.Στους άλλους να δείτε!!! Σαν σπάνιο πουλί την κοιτάζουν!
              Στην ουσία τώρα, με λίγες ώρες οδήγησης εντόπισα 2 πταίσματα.Ψήλους στ΄ αχυρα δηλαδή.

              1. θα ήθελα και μια 6η σχέση στο κιβώτιο για ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες
              2. (κουφό) με ενοχλεί τη νύχτα το μπλέ φωτάκι της μεγάλης σκάλας των φώτων (προβολείς). Μάλλον θα κολήσω κάποιο μικρό αυτοκόλητο εκεί.

              Κατα τ'αλλα σε πρώτη φάση με εντυπωσίασε

              1. ο τρόπος που ανεβάζει στροφές και καταπίνει τα χιλιόμετρα (εεεμ απο xantia 1.6 προέρχομαι )

              2. Η ποιότητα κύλησης που σε κάνει να νομίζεις οτι πας με πολύ λιγότερα απο αυτά που γράφει

              3)Η άνεση της ανάρτησεις ( για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου)

              Αυτά προς το παρόν και βλέπουμε

              Και κάτι άλλο. Προσοχή αν ποτέ μείνετε απο μπαταρία μήν κλείσετε την πόρτα και σπάσετε το τζάμι!!!!

              Που ειναι οι φωτογραφιες?Εχεις διορια μεχρι την κυριακη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michalis1978 last edited by

                χρηστο καλοριζικη και απο μενα και να το προσεχεις το κουκλακι!!!σημερα εβαλα τις πινακιδες και στην μπροστα εβαλα το πλαισιο,λιγο καλυτερα αλλα παλι σκατα ειναι!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xristos69 last edited by

                  Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
                  χρηστο καλοριζικη και απο μενα και να το προσεχεις το κουκλακι!!!σημερα εβαλα τις πινακιδες και στην μπροστα εβαλα το πλαισιο,λιγο καλυτερα αλλα παλι σκατα ειναι!!!

                  ευχαριστώ Μιχάλη. Είναι πράγματι κούκλα. Το χαζεύει πολύς κόσμος όπου είναι αραγμένο και όλοι μου λένε χαρακτηρισμούς του στύλ 'απίστευτο αυτοκίνητο'

                  Αλήθεια με τις πινακίδες δεν μπορούμε να βάλουμε μπροστά καμιά μικρότερη απο 3ο κατασκευαστή και να έχουμε και τις κανονικές μαζί στο αυτοκίνητο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    akis-akis last edited by

                    Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
                    χρηστο καλοριζικη και απο μενα και να το προσεχεις το κουκλακι!!!σημερα εβαλα τις πινακιδες και στην μπροστα εβαλα το πλαισιο,λιγο καλυτερα αλλα παλι σκατα ειναι!!!

                    μιχάλη εγώ έχω μια 147 και δεν έχω βάλει την μπροστά,τι πλαίσιο είναι αυτό που λές και μήπως ξέρεις που μπορώ να το βρώ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                      Ξανά καλορίζικη φίλε μου.

                      Όλα καλά αλλά αυτό με την μπαταρία και το τζάμι που κολλάει. Μι μου πεις ότι έκανες κάτι τέτοιο;
                      Καλά δεν ανοίγει και με κλειδί;

                      το τζάμι οταν ανοιγοκλείνει η πόρτα κάνει μια μικρη κίνηση πάνω-κάτω. Αν πχ κλείσεις την πόρτα χωρίς μπαταρία το τζάμι δεν θα κατεβει και θα βρεί στην πάνω πλευρά του αυτοκινήτου. Πολλοι έχουν πάει με σπασμένα τζάμια στα συνεργεία απ ότι μου είπαν εκεί.

                      Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει σε όσα αυτοκίνητα τα παράθυρα τους δεν έχουν πλαίσια. Δεν είχα προσέξει ότι συμβαίνει και στο αμάξι σου αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        felleas last edited by

                        Δηλαση αν μεινεις απο μπαταρια δεν μπορεις να κλεισεις την πορτα ή δεν μπορεις να την ανοιξεις?

                        Αν ειναι ομως κλειστη η πορτα? Την ανοιξεις χειροκινητα δεν μπορεις να την ξανακλεισεις εφοσον το παραθυρο δεν εχει μετακινηθει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα μάλλον έχει κάποιο σύστημα ανάλογο με τις πόρτες των λεωφορείων που όταν κλείνουν μετακινούνται λίγο προς τα πάνω για να εισχωρήσουν μέσα στα λαστιχάκια ώστε να κλείνουν πολύ καλύτερα απομονώνοντας καλύτερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου από θορύβους και νερό αλλά γλιτώνοντας συνάμα και από πιθανούς τριγμούς. Στα λεωφορεία όμως ακόμα και αν έχεις χάσει όλο τον αέρα από διαρροή (ανοιγοκλείνουν πνευματικά) έχεις σαν εφεδρεία την πόρτα του οδηγού που είναι με κλασική διάταξη. Στο δικό σου αμάξι τι γίνεται; Αμφιβάλω αν έχει χειροκίνητη διάταξη για το άνοιξε κλείσε!!!!. Επίσης μου κάνει μεγάλη εντύπωση που δεν αναφέρθηκε πουθενά στις δοκιμές του ειδικού τύπου όταν για το Αυτοκίνητο της χρονιάς σχεδόν σε κάθε άρθρο μας έγραφαν ότι είναι αδύνατο να πάρει μπροστά με σπρώξιμο αν ξεχάσεις τα φώτα αναμμένα το βράδυ!!!!
                          Αλήθεια τι αναφέρει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xristos69 last edited by

                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                            Αλήθεια τι αναφέρει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου;

                            'μην μένετε απο μπαταρία' περα απο την πλάκα δεν ξέρω.οταν το διαβασω θα δουμε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              ast last edited by

                              Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros19 last edited by

                                Ο χρήστης ast έγραψε:
                                Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                                Αυτο ειναι που λεμε 'συνωμωτισε ολοκληρο το συμπαν'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xristos69 last edited by

                                  Ο χρήστης ast έγραψε:
                                  Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                                  Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nkaragou last edited by

                                    Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                                    Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                                    Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.

                                    Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xristos69 last edited by

                                      Ο χρήστης nkaragou έγραψε:

                                      Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                                      Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.

                                      Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?

                                      έχει! αλλα πως να έμπαινα στο αυτοκίνητο αφού ήταν κλειδωμένο και τα κλειδιά στο πορτ-παγκαζ???? Απο το χειριστήριο είχα ανοίξει μόνο το πορτ παγκάζ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        felleas last edited by

                                        Ο χρήστης ast έγραψε:
                                        Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                                        Εμενα μου ετυχε αλλα στο 147 τα καθισματα πεφτουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nkaragou last edited by

                                          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                                          Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                                          Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.

                                          Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?

                                          έχει! αλλα πως να έμπαινα στο αυτοκίνητο αφού ήταν κλειδωμένο και τα κλειδιά στο πορτ-παγκαζ???? Απο το χειριστήριο είχα ανοίξει μόνο το πορτ παγκάζ!

                                          Δηλαδη μπορεις να ανοιξεις το πορτ-μπαγκαζ και οι υπολοιπες πορτες να ειναι κλειδωμενες???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakiss last edited by

                                            Ο χρήστης nkaragou έγραψε:

                                            Κάποια καινούρια αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρικό άνοιγμα, αντί για μηχανικό στο πορτ-μπαγκαζ. Σκεφτείτε να μείνετε από μπαταρία, να έχετε τα 'κροκοδειλάκια' πίσω και να μην πέφτουν τα πίσω καθίσματα..

                                            Λοιπόν εγώ ξέρεις τι έπαθα με την GT? Όντως η GT έχει ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτ-παγκαζ. Ανοίγω λοιπόν απο το χειριστήριο των κλειδιών μόνο το πορτ παγκαζ, φτιάχνω κάτι πράγματα πίσω και καταλάθος κλέινω μέσα και το κλείδί.Αυτό ήταν! κλείστηκα έξω! Καλά που είμουν σπίτι και είχα το 2ο κλειδί.

                                            Δεν εχει κουμπι για ανοιγμα του πορτ-μπαγκαζ και στο εσωτερικο?

                                            έχει! αλλα πως να έμπαινα στο αυτοκίνητο αφού ήταν κλειδωμένο και τα κλειδιά στο πορτ-παγκαζ???? Απο το χειριστήριο είχα ανοίξει μόνο το πορτ παγκάζ!

                                            Δηλαδη μπορεις να ανοιξεις το πορτ-μπαγκαζ και οι υπολοιπες πορτες να ειναι κλειδωμενες???

                                            ΦΥΣΙΚΑ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 21 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr