-
Eγώ μόνο το διαφορικό θα σκεφτόμουν, αν είχα το δίλημμα. Εξάτμα ΔΕΝ χρειάζεται, ο ήχος του είναι μια χαρά. Οι ζάντες του επίσης ειναι μια χαρά, οι αναρτήσεις αρκετά σφικτές για να σκέφτεσαι να βάλεις κάτι σφικτότερο και τέλος θα το σκεφτόμουν να ανεβάσω ιπποδύναμη, είτε μέσω προγράμματος, είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, λόγω κιβωτίου.
Κώστα εγώ θα έλεγα βρες τα όριά του -που δεν ειναι και χαμηλά- και αν το βαρεθείς, το αναβαθμίζεις.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Eγώ μόνο το διαφορικό θα σκεφτόμουν, αν είχα το δίλημμα. Εξάτμα ΔΕΝ χρειάζεται, ο ήχος του είναι μια χαρά. Οι ζάντες του επίσης ειναι μια χαρά, οι αναρτήσεις αρκετά σφικτές για να σκέφτεσαι να βάλεις κάτι σφικτότερο και τέλος θα το σκεφτόμουν να ανεβάσω ιπποδύναμη, είτε μέσω προγράμματος, είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, λόγω κιβωτίου.Κώστα εγώ θα έλεγα βρες τα όριά του -που δεν ειναι και χαμηλά- και αν το βαρεθείς, το αναβαθμίζεις.
τα πλησιάζω ολοταχώς τα όρια του οπότε δεν με κρατάει για πολύ αυτή η λογική...
τα αμορτισέρ της Ohlins έχουν τριάντα(30) διαβαθμίσεις ρύθμισης με συνδυασμένο τα rebound/b και με διπλή εσωτερική κατασκευή με δύο...
http://www.roadandtrackbyohlins.com/en/the-technology/
διάβασε λίγο κι εσύ, βαρέθηκα να γράφω... συγγνώμη αλλά μόνος σου θα το καταλάβεις καλύτερα από το να το μεταφέρω εγώ...
συμφωνώ για το διαφορικό... αλλά θαθελα και την παραπάνω δύναμη.
-
Δεν θα εχεις θεμα αν βαλεις μπλοκε, λογω των ηλεκτρονικων;
Θα πρεπει να προγραμματιστουν για να τα παρακαμπτεις με καποιον τροπο. -
Τα 2,3,4,5 αλλοιώνουν το αυτοκίνητο. Καλύτερα το 1 που είναι μετατροπή ουσίας. Πρόγραμμα, εξάτμιση και ανάρτηση μου φαίνονται υπερ-υπερβολικά για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Όχι λέω και στο γκάζι επίσης. Αν θέλεις οικονομία αντάλλαξέ το με ένα gofl TDI. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Δεν θα εχεις θεμα αν βαλεις μπλοκε, λογω των ηλεκτρονικων;
Θα πρεπει να προγραμματιστουν για να τα παρακαμπτεις με καποιον τροπο.είχα κάνει ένα κατεβατό ερωτήσεων προς της Quaife και ποτέ δεν μου απάντησε... ρωτούσε αν επειρεάζονται:
- ESP
- ABS
- XDL
- DSG και τα λοιπά παραφερνάλια αλλά δεν γνώριζαν να μου απαντήσουν επακριβώς, το ομολόγησαν κιόλας σε γραπτή απάντησή τους φίλτατε!
-
Στο PSA υπαρχει τροπος να βγαινει off το ESP (αντιστοιχα για εσενα θα ηταν και το XDL) αρα να κουμπωσει το μπλοκε χωρις θεμα. (μπορει να σου δωσει περισσοτερες πληροφοριες ο Sinanai μαλλον). Αρα καποιος τροπος θα υπαρχει και στα VAG.
Το DSG, μου ειναι αγνωστο αν επηρεαζεται απο το διαφορικο, αλλα αν επηρεαζεται ισως εχεις σοβαρο θεμα.
-
πάντως, άν έχεις τέτοιες βλέψεις, πρέπει να αναβαθμίσεις και τα φρένα.
Απ την άλλη βέβαια σου κάνει καρδιά να πετάξεις τακάκια-δίσκους του κουτιού -
Βελ...σε τρώει η τσέπη σου, ε?
Δεν τα αφήνεις εκεί που είναι λέω εγώ τα καημένα τα χρήματα?
-
Εχει φαγωθει και ο ξαδερφος μου για προγραμμα, σκεφτεται για ΑΡR.
Το Oettinger που λες το εχεις ψαξει, προσφερει κατι παραπανω? -
Με το διαφορικο ισως εχεις χοντρο θεμα με τα ηλεκτρονικα. Ελπιζω να εχουν σκεφτει τροπο να παρακαμπτεται αυτο το προβλημα.
Εχεις ενα μοτερ που ειναι καλη βαση για μετατροπες οποτε το παραμικρο να αλλαξεις θα δεις διαφορα σε νουμερα...
Εγω θα ελεγα να ψαξεις το διαφορικο, κι απο κει και περα :- Φρενα αν και για να παρεις κατι πολυ καλυτερο το κοστος ξεφεγει αρκετα. (Δε μιλαω για 2 τακακια ξερω γω...)
- Μπορεις με μπιχλιμπιδια να μειωσεις απωλειες δεξια αριστερα. Π.χ. μπουζοκαλωδια, μπουζι, αλλαγη συστηματος εισαγωγης με ολο μεταλο και φιλτροχοανη (θα φτιαξει δραματικα τον ηχο επισης χωρις να γινεις καγκουρας με εξατμιση απο Impreza), θερμικες κουβερτουλες αν δεν εχει σε τουρμπο,χταποδι κλπ.
Σαφεστατα απ ολα αυτα η καλυτερη και πιο ουσιαστικη λυση ειναι το διαφορικο αλλα εχω την εντυπωση οτι μπλεκεις ασχημα...
-
Τσαγάκι απο Megane RS μου βρωμάει με τόσες αλλαγές (πλάκιτσα )
Μόνο πρόγραμμα (και την Akrapovic που θα ήθελα να την ακούσω να πω την αλήθεια )
Το Μπλοκέ με προβληματίζει για το λόγο που αναφέρθηκε παραπάνω
Τίποτε άλλο δεν θέλει το θηρίο
Βέβαια μ' όλα αυτά που θες να βάλεις μαζεύεις τόσα λεφτά που παίρνεις το καλυτερο αμάξι της κατηγορίας (ναι ναι καλα κατάλαβατε ) άρα σκέψου τοedit Α και που σαι.Πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις υγραέριο.Πραγματικά.Μην χαλάς το αμάξι
Αναρτήσεις άλλαξε,πρόγραμμα βάλε,εξάτμιση μ' αυτή που κοιτάς βάλε με 1000 αλλα όχι υγραέριο -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
edit: Α, και που σαι. Πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις υγραέριο. Πραγματικά. Μην χαλάς το αμάξι.
Αναρτήσεις άλλαξε, πρόγραμμα βάλε, εξάτμιση μ' αυτή που κοιτάς βάλε με 1000 αλλα όχι υγραέριο -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
edit: Α, και που σαι. Πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις υγραέριο. Πραγματικά. Μην χαλάς το αμάξι.
Αναρτήσεις άλλαξε, πρόγραμμα βάλε, εξάτμιση μ' αυτή που κοιτάς βάλε με 1000 αλλα όχι υγραέριοΚαλα αυτό αρνούμαι να το σχολιάσω
-
Γιατί όχι υγραέριο Ορέστη;
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Γιατί όχι υγραέριο Ορέστη;Κοίτα να το έχει απο τη μάνα του κανένα πρόβλημα είναι ρυθμισμένος ο εγκέφαλος κι όλα καλα
Αλλά να πας σε ένα τέτοιο αμάξι να βάλεις μπεκάκια υγραερίου-ντεπόζιτο στη ρεζέρβα,να φτιάξουν οι ρυθμίσεις του καυσίμου ε δεν την έκανα αυτή τη διαδικασία.
Τεσπα δικά του τα γένια δικα του και τα χτένια στην τελική -
Μα ίσα ίσα, θα φτιάξει και η κατανομή βάρους εμπρός/πίσω.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μα ίσα ίσα, θα φτιάξει και η κατανομή βάρους εμπρός/πίσω.μα γιατί να χαλάσεις τη κατανομή ρε Κωστή που έχει ορισει το εργοστάσιο ως ιδανική όταν έστηνε το αυτοκίνητο?
-
Γιατί δεν είναι η υπερκατανομή.
-
Κωστή ο άνθρωπος δεν ξέρω αν έχει κατα νου να αλλαξει τη γεωμετρία ολόκληρης της ανάρτησης αλλα δεν νομίζω ότι με το υπάρχον στήσιμο μια προσθήκη βάρους πίσω θα κάνει καλο.Μάλλον θα αλλοιώσει έστω και ελάχιστα αλλα θα αλλοιώσει την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.Δεν θα είναι στο επίπεδο που είναι τώρα.
Καλώς ή κακώς τελεια το στήσιμο ενός αμαξιού αποδίδει όταν αυτό είναι με τον οδηγό και τα καύσιμα.Μετά αλλοιώσεις μικρές ή μεγάλες στο στήσιμο υπάρχουν
Δεν έχουμε κι όλοι coilover να ρυθμίζουμε κάθε τρεις και λίγο -
Θα βάλjει και την Ωχ-Λjινς και θα ρυθμίζει όποτε θέλjει.
GOLF R - SCIROCCO R