-
Taurus, συνειδητοποιείς ότι κοιτάς το ίδιο αυτοκίνητο με του.. Infinity?
Αυτή για το Sinanai που φαίνεται να γουστάρει :
Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο είναι ακόμα 1.6 stock.
απείραχτο το έχω εμφανισιακά
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
απείραχτο το έχω εμφανισιακά
Επειδή έχει αλλάξει το τιμόνι λες;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κοίτα, δε χρειάζεται να συμφωνούμε, γούστα είναι αυτά.Προφανώς!
[...] θα άξιζε να κοιτάξει πιο περιποιημένα οχήματα. Όχι απαραίτητα σε εμφάνιση (και εγώ απείραχτο το έχω εμφανισιακά το Miata), όσο σε ουσία (μοτέρ-μετάδοση-στήσιμο-δεσίματα). Γιατί μπορεί το Miata να είναι μια εξαιρετική βάση, όμως θέλει τις πινελιές του για να αποδώσει πραγματικά.
Σαφώς και με κάποιες αλλαγές όλα τα αυτοκίνητα βελτιώνονται ανά τομείς. Όμως, όσο έχω ζήσει το Μιάτα απ' τους δυο μου κολλητούς, με μαμά ανάρτηση, μαμά μοτέρ ( 1.8 ) και απλά καλά τακάκια (π.χ. Hawk) και λάστιχα κάνεις παπάδες. Αν δε σου φτάνουν αυτά για να ευχαριστηθείς οδήγηση και να κινηθείς και αξιοπρεπώς - είτε σε πίστα, είτε σε καλώς νοούμενο κυνηγητό σε κάποιο βουνό - τότε το πρόβλημα δεν είναι του αυτοκινήτου και της έλλειψης 'βελτίωσής' του, αλλά του οδηγού.
Επίσης, θεωρώ πολύ πιο αντρικό ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο που ο κάτοχός του του 'χει βάλει τακάκια και λάστιχα και το λιώνει, παρά ένα που κουβαλάει ό,τι JDM (μη χέσω) αξεσουάρ υπάρχει, είναι βαμμένο ματ - γιατί; - και βολτάρει σε καφετέρεις και in industrial areas για γ@μηστερές φωτό το ηλιοβασίλεμα.
-
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Κάποια στιγμή θα ζητήσεις κάτι παραπάνω. Αν έχεις το 1.6 (και μάλιστα χωρίς μπλοκέ), τότε θα ζητήσεις πολλά παραπάνω. Αλλά και το 1.8 να έχεις, κάποια στιγμή θα σταματήσει να σε καλύπτει η μαμά ανάρτηση, η δύναμη του μοτέρ (που δεν είναι και τίποτα φοβερό), το πώς σε στηρίζει το εργοστασιακό κάθισμα στις στροφές.
Την τελευταία φορά που οδήγησα ένα καραστόκ ΝΒ 1.8, μου φάνηκε ότι είχα μπει στο Χιέστα της γυναίκας μου. Καθόμουν ψηλά, το σώμα μου έπεφτε πάνω στην πόρτα όποτε έστριβα και το αμάξωμα έγερνε σα βάρκα. Προφανώς, στην πρώτη μου βόλτα με το δικό μου (σε τελείως στοκ κατάσταση), είχα λαλήσει από ευτυχία. Αλλά τρώγοντας, έρχεται η όρεξη, λέει ο λαός μας.Τώρα, το αν κάποιοι έχουν τα Miata για βόλτα και τα θέλουν όμορφα και περιποιημένα, με γεια τους με χαρά τους. Δεν πήραν την Ferrari FXX που δεν έχει πινακίδες και την οδηγάς μόνο στην πίστα. Εμένα το γούστο μου είναι τα στροφιλίκια, άλλου η πίστα, άλλου οι περαντζάδες και τα ηλιοβασιλέματα. Όπως τη βρίσκει κανείς, αρκεί να μην ενοχλεί τους γύρω του.
Κι ευτυχώς που αυτοί που γουστάρουν περαντζάδες, βγάζουν καμιά καλλιτεχνική φωτό για μας που είμαστε της σχολής του ξηλώματος.
Πάμε για κάτι πραγματικά αντρικό, σύμφωνα με τον δικό σου ορισμό (που όπως θα δεις κι εσύ, δε με βρίσκει αντίθετο ) :
Πραγματικά όμορφο εσωτερικό:
http://www.youtube.com/watch?v=NGM7qJt_ ... r_embedded -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Taurus, συνειδητοποιείς ότι κοιτάς το ίδιο αυτοκίνητο με του.. Infinity?Αυτή για το Sinanai που φαίνεται να γουστάρει :
Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο είναι ακόμα 1.6 stock.
απείραχτο το έχω εμφανισιακά
αυτός έχει σφραγίσματα στα δόντια ή του φυγαν;
-
Πήγαν περίπατο μαζί με τις πέτρες στα νεφρά.
Ρε παιδιά, αν θυμάμαι καλά το 1,6 είναι γύρω στο 1 δεύτερο πιο αργό από το Saxo μου στο 0-100. Γιατί επαναλαμβάνεται η φράση 'είναι αργό'? Νταξ, δε βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά αργό δεν το λές πιστευω.
Άσχετα με το οτι έχω συνηθίσει το γκάζι του Saxo και θα με χαλάσει. -
1 δεύτερο σύμφωνα με τις μετρήσεις του κατασκευαστή; Γιατί στην πράξη έχουν σημαντική διαφορά. Οδήγα ένα και θα καταλάβεις.
-
Συμφωνώ με τον Ταύρο. Με ποια έννοια. Ακόμα και πιο αργό να 'ναι απ' το Saxo, π.χ. είναι τέτοια τα πλεονεκτήματα που σου δίνει, και τα ερεθίσματα αλλά και περιθώρια για γρήγορη οδήγηση, που προσωπικά τουλάχιστον, θα ζούσα άνετα, τουλάχιστον για μια μεγάλη περίοδο, ακόμα και με εργοστασιακό μοτερικά 1.6. Ok, μετά ένα light τουρμπάκι και τέλειωσε το παραμύθι.
dimsabas, ωραίο το περτικαλί παραπάνω, αν και τα τόοοσο γυμνά εσωτερικά δε μ' αρέσουν, ακόμα και για τόσο στοχευμένη χρήση. Προτιμώ ένα πλαστικο/αλουμινένιο (ή οτιδήποτε, τελοσπάντων) ταμπλό, επενδεδυμένο με καμιά αλκανταρούλα (όπως το γνωστό K20A EG, π.χ.).
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
1 δεύτερο σύμφωνα με τις μετρήσεις του κατασκευαστή; Γιατί στην πράξη έχουν σημαντική διαφορά. Οδήγα ένα και θα καταλάβεις.+1098
Συμφωνώ με τον Ταύρο. Με ποια έννοια. Ακόμα και πιο αργό να 'ναι απ' το Saxo, π.χ. είναι τέτοια τα πλεονεκτήματα που σου δίνει, και τα ερεθίσματα αλλά και περιθώρια για γρήγορη οδήγηση, που προσωπικά τουλάχιστον, θα ζούσα άνετα, τουλάχιστον για μια μεγάλη περίοδο, ακόμα και με εργοστασιακό μοτερικά 1.6. Ok, μετά ένα light τουρμπάκι και τέλειωσε το παραμύθι.
Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. Οσο καλοστημένο να ειναι ένα αμάξι χρειάζεται και το γκαζάκι του. Και το mx5 στην πράξη ειναι αργό. Το 1.8 ειναι οριακά αποδεκτό κατά την δική μου άποψη. Και δεν μιλαω για γκάζι για να κάνεις κοντρες και τα σχετικά. Μιλάω για το γκάζι που χρειάζεσαι για να το γυρίσεις, να το ζυγίσεις και να το στρίψεις.
Υ.Γ. Το 1.6 στην πράξη ειναι πολύ πιο αργό απο το saxo!!!
-
To 1.8NC είναι επιτάφιος.
Για το ΝΒ 1.8 δεν έχω άποψη. Το 1.6ΝΒ είναι σκέτος τάφος. -
Τα 18ρια mk2.5 ξεφεύγουν όμως γμτ...
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Επίσης και το hard top είναι ωραίο. Το 'δένει' αισθητά και σίγουρα προσθέτει σημαντικό ποσοστό ασφάλειας.
Το ποσοστό ασφάλειας από κ ως που? Σε καμιά τούμπα νομίζεις θα μείνει πάνω?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ρε παιδιά, αν θυμάμαι καλά το 1,6 είναι γύρω στο 1 δεύτερο πιο αργό από το Saxo μου στο 0-100. Γιατί επαναλαμβάνεται η φράση 'είναι αργό'? Νταξ, δε βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά αργό δεν το λές πιστευω.
Άσχετα με το οτι έχω συνηθίσει το γκάζι του Saxo και θα με χαλάσει.Αφού έχουν πέσει όλα, είναι λάθος να πας για το 1.6. Απλά θα το μετανιώσεις... Εκτός αν σκοπεύεις να τουρμπίσεις. Επίσης να προσέξεις τι θα πάρεις γιατί το 90% των τουρμπάτων, βγάζουν τα πράγματα και τα πουλάνε χώρια κ βλέπεις εσύ καραμαμά μξ που όμως έχει φάει την πίτσα του αιώνα!
-
-
Οh SHITTTTTTTTTTT !!!
-
Για να δούμε: http://www.gocar.gr/news/feed/6449,Turb ... _MX-5.html
-
Το βάρος του σημερινού είναι 1.125 κιλά, όχι 1.075 που λέει αυτό. Αλλά το σημαντικό δεν είναι αυτό, το σημαντικό είναι πώς θα καταφέρει η Mazda να πέσει στα 800 κιλά. Ή θα πρέπει να μικρύνει πολύ τις διαστάσεις του Miata ή θα εκτοξεύσει το κόστος, φτιάχνοντας ένα ανταγωνιστικό (και στην τιμή?) της Lotus. Σκεφτείτε ότι η σημερινή Elise 1.6 ζυγίζει 875 κιλά. Πώς θα γίνει το Miata 75 κιλά ελαφρύτερό της και με μικρότερο κόστος;
-
Το ξέρω ότι δεν έχει τόσα χρήματα, για χαλβάδιασμα το έβαλα.
-
Κοίτα να δεις, μια και συζητήσαμε πιο πάνω για βελτιώσεις.
Όταν πήρα από τον κολλητό το σαξο, είχε ήδη κάποια ψιλοπραγματάκια, ανάρτηση, εξάτμιση, αυτά.
Από τότε το αμάξι έχει αλλάξει ριζικά, έχουν γίνει κάμποσες κινησεις και έφτασα στο σημειο να το φέρω (σαν στησιμο τουλάχιστον) πραγματικά στα μέτρα μου -χωρίς να γινουν ακρότητες- και αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν όσοι έχουν μπει μέσα. ΟΚ, ένα μπλοκεδάκι δε με χάλαγε, αλλά αυτό δεν έκατσε.
Τι θέλω να πω? Σαφώς και δε θα μεινει σε τελείως στοκ μορφή οτιδήποτε και να πέσει στα χέρια μου (ΟΚ, εξαιρούμε αυτοκίνητα που ήδη πλησιάζουν το τέλειο), αλλά δε θα έπαιρνα ένα το οποίο έχει ήδη βελτιώσεις και ιδιαίτερα αυτού του είδους, που δεν τις λες και light... Oπότε όχι, κάτι τέτοιο δε θα κοιταζα, ακόμα και αν έδινα τόσα λεφτά.
Παρεπιπτόντως, οι ζάντες του έχουν τελείως λάθος offset.3 18άρια που έχω ξεχωρίσει
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1731113/ (καλά, το ξύλινο τιμονι να το δεχτώ, τα υπολοιπα ξύλινα μου κάθονται κάπως )
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1975549/ (φαινεται καλή περίπτωση αν ειναι ατρακάριστο και αληθινά τα χλμ, απλά με χαλάει που ειναι του 2001)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1962896/ ('Αρη, δεν πας να του ρίξεις καμια ματιά να μου πεις? ) -
Εύκολα , παρασκευή ανεβαίνω, θα πάρω και τον bihlas87 και θα το δούμε. Dimsabas, προσέχουμε κάτι ιδιαιτέρως;
Mazda MX-5