-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Κάτι επι της ουσιας εχεις να μας πείς?
Δεν μιλησα για κανενα απο τα δυο.Παραθεση στοιχειων εκανα.Διαβασέ τα αν ξερεις γραμματα.Αν εχεις προβλημα στο αν τα καταλαβαινω ή όχι τοτε ξυδι!Ρε άνθρωπε του θεού ... Δεν παραθέτει στοιχεία , νούμερα παραθετεις...
Για να είναι γίνουν τα νούμερα στοιχεία θα πρέπει να Υπάρχει πιστοποιημένα τρόπος μέτρησης της ακαμψιας κατα κάποιο πρότυπο ... -
Τα οποία με την σειρά τους δεν έχουν σχέση με αυτό που λέμε. Άρα επιστρέφουμε πάλι σε αυτό που προανέφερα.
-
Το ξεσκίσατε το θέμα....λες και νοιάζει κάποιον αγοραστή αυτοκινήτου ο δείκτης ακαμψίας.....Που είναι ο Δίας να βάλει τάξη ???
-
Γιατί, είναι για αγοραστές μόνο το θέμα; Αν είναι να καθαιρεθεί ο πρόεδρος.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Δεν ειναι μονο νούμερα .Τελος πάντων υπάρχει προκατειλημμένη άποψη οπότε τι να λέμε.Να περνά η ωρα.
Σορρυ ZEUS! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Δεν ειναι μονο νούμερα .Τελος πάντων υπάρχει προκατειλημμένη άποψη οπότε τι να λέμε.Να περνά η ωρα.
Σορρυ ZEUS!αλλά ?
προκατάληψη η άγνοια ? -
Προσωπικά εχω βγαλη την Τεχνική Επαγγελματικά Σχολή στις Μηχανες Εσωτερικής Καυσεως και απο την Π.Α.Δούλευα σε δικο μου συνεργειο σε ενα απο τα μεγαλυτερα της ελλάδος στη δυτική ελλάδα.Ισως οταν εσυ βυζενες ακομα.Δεν με πειραζει που επιμενεις ,με πειραζει που αδικεις τον εαυτό σου και ειμαι πολύ φιλοτιμο ατομο και ασχολουμαι ακομα μαζι σου -σας.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το ξεσκίσατε το θέμα....λες και νοιάζει κάποιον αγοραστή αυτοκινήτου ο δείκτης ακαμψίας.....Που είναι ο Δίας να βάλει τάξη ???Ψάχνω στην Αποθήκη Οπλισμού τους κεραυνούς μου!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Προσωπικά εχω βγαλη την Τεχνική Επαγγελματικά Σχολή στις Μηχανες Εσωτερικής Καυσεως και απο την Π.Α.Δούλευα σε δικο μου συνεργειο σε ενα απο τα μεγαλυτερα της ελλάδος στη δυτική ελλάδα.Ισως οταν εσυ βυζενες ακομα.Δεν με πειραζει που επιμενεις ,με πειραζει που αδικεις τον εαυτό σου και ειμαι πολύ φιλοτιμο ατομο και ασχολουμαι ακομα μαζι σου -σας.Άρα δέν θα σου είναι δύσκολο να απαντήσεις με σαφήνεια Αυτό που σε ρώτησα ...
Ποιος οργανισμός πιστοποιεί την μέτρηση ακαμψιας ... ;
Να στο κάνω πιο λιανα ...
Το βάρος πριν τον ορισμό ηταν μια μη συγκρισιμη έννοια αφού δεν υπήρχε σημείο αναφοράς ... Αυθαίρετα λοιπόν φτιάξαμε μια ράβδο και όρισαν το 1kg... Τα υπόπολ/α κλπ κλπ... Στην ακαμψια των οχημάτων τι έγινε ; -
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για ακαμψίες, πιπεριασμένα στοιχεία, στρέβλωση, στίλβωση, διαμήκη τάση, επί ξύλου κρεμάμενος, άπειρη πλάκα με οπή, στερέωση, επ' ώμου αρμ, ηηημίανας (μην ψαρώνεις νέος) κλπ αλλά μια γκόμενα που είχα παλιά που ήξερε και από αυτοκίνητα και από άντρες μου είχε πει:
*
Τα σασί είναι όπως τα πουλιά. Για να είναι σωστά και να αποδίδουν, πρέπει να είναι ... άκαμπτα. *Γωγώ.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για ακαμψίες, πιπεριασμένα στοιχεία, στρέβλωση, στίλβωση, διαμήκη τάση, επί ξύλου κρεμάμενος, άπειρη πλάκα με οπή, στερέωση, επ' ώμου αρμ, ηηημίανας (μην ψαρώνεις νέος) κλπ αλλά μια γκόμενα που είχα παλιά που ήξερε και από αυτοκίνητα και από άντρες μου είχε πει:
*
Τα σασί είναι όπως τα πουλιά. Για να είναι σωστά και να αποδίδουν, πρέπει να είναι ... άκαμπτα. *Γωγώ.
Η Γωγώ ήξερε από αυτοκίνητα, άντρες και όπλα; Περιμένω ΠΜ με το τηλ της!!! Όπως επίσης και προτάσεις για μαγαζί με είδη γάμου...
-
κάργιες ρε
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Προσωπικά εχω βγαλη την Τεχνική Επαγγελματικά Σχολή στις Μηχανες Εσωτερικής Καυσεως και απο την Π.Α.Δούλευα σε δικο μου συνεργειο σε ενα απο τα μεγαλυτερα της ελλάδος στη δυτική ελλάδα.Ισως οταν εσυ βυζενες ακομα.Δεν με πειραζει που επιμενεις ,με πειραζει που αδικεις τον εαυτό σου και ειμαι πολύ φιλοτιμο ατομο και ασχολουμαι ακομα μαζι σου -σας.
Άρα δέν θα σου είναι δύσκολο να απαντήσεις με σαφήνεια Αυτό που σε ρώτησα ...
Ποιος οργανισμός πιστοποιεί την μέτρηση ακαμψιας ... ;
Να στο κάνω πιο λιανα ...
Το βάρος πριν τον ορισμό ηταν μια μη συγκρισιμη έννοια αφού δεν υπήρχε σημείο αναφοράς ... Αυθαίρετα λοιπόν φτιάξαμε μια ράβδο και όρισαν το 1kg... Τα υπόπολ/α κλπ κλπ... Στην ακαμψια των οχημάτων τι έγινε ;Οργανισμός που να πιστοποιει μεμονομενα με νουμερα και παραμέτρους την μετρηση της ακαμψίας δεν υπάρχει.Επίσημη μοναδα μετρησης δεν υπάρχει.Ομως αυτό δεν σημαινει οτι ο EuroNCAP ειναι εκτός θεματος φυσικά.Βαση των οδηγιων του στα τεστς αντοχής και στην δομη των μερών ενος σασί κινούνται και οι μετρησεις ακαμψίας των εταιριών.
Οι βιομηχανιες σε καθε εξαρτημα κανουν μετρήσεις σε ολα τα επίπεδα (Μετρολογία) .Απο κει και πέρα βαζουν καποια προτυπα μετρησης και κανουν τις δοκιμές τους .Ειναι δηλ σαν να πιστοποιουν οι ιδιοι την ακαμψία της κατασκευής τους.Οι ποιο γνωστες μοναδες μετρησης ειναι m/bar,N/sec,culom/km .Ισως το σημειο αυτό ο ΙΚΕ ηθελε να αναφερει ως ''κοροιδία'' των εταιριων ως νούμερα.Και αυτό παλι δεν ειναι απόλυτο.
Ηθελα να δειξω οτι ξεκινωντας απο τα βασικά κατασκευαστικά στανταρτ φτανουμε στην χρηση νεων κραμάτων στην δομη των μεταλων και μετά στην μετρηση της ακαμψιας στα μαξωματα.Αν ηταν να μην υπολογιζει κανενας κατασκευαστης τις οδηγιες αυτες τοτε ουτε που θα το ανεφερα.Εχουν σχεση με την μετρηση ακαμψιας οσον αφορα τα τεστς προσκρουσης.Ασφάλεια δηλ που ειναι βασικότατο.
Στη συνεχεια η αναφορά για το insignia ηταν για να δείξω πως με τις καταλληλες επεξεργασίες στα μεταλλα μαζί με την ΄'εξυπνότερη'' κατανομή τους καταφερνει μια εταιρία να βελτιωσει την ακαμψια του σασί.
Εγω έτσι εννόησα και ετσι εγραψα.Απο κει και πέρα οι εντυπωσεις απλά αδικουν εμας τους ιδιους.Να διευκρινησω οτι η σχολή που εβγαλα δεν περιεχει τιποτα περι στρεπτικης ακαμψιας κτλ και οτι ξερω το ξερω απο δικη μου πρωτοβουλία.Αυτό για να μην παρεξηγηθώ ως 'ειδικός'.Και ενας λογος που ειμαι εδω μεσα ειναι για να μαθαινω.
Αν μου ελεγε καποιος οτι βαριεμαι να γραψω και να σκεφτω θα του ελεγα ενα μεγαλο ΝΑΙ!!Ξαναδιάβαστε εσεις οι τρεις τι εγραψα και δειτε οτι αλλα στανταρτς εννοουσα εγω και αλλα εσεις.Και οι αναφορες που εκανα --και δεν ακουσα απο και απο κει-- ειναι αυτα ακριβως που ειπα.
''Kαι επειδή το παιζεις ξυπνιος αν διαβασεις τι λεει η οπελ για την ακαμψια του insignia και τι εχει κανει -εστω με λιγες λεπτομερειες-για να το πετυχει θα δεις τι κουταμαρα ειναι νε λες οτι ειναι τυχαια τα νουμερα και οι μετρησεις.
Μπορω να σου παραθεσω κειμενα απο προυποθεσεις κατασκευαστικης δομης που πρεπει να πληρουν τα οχηματα για θεματα ασφαλειας και δομικοτητας που αναφερονται σε μετρησεις ακαμψιας.Θα βγουμε εκτος φυσικά οπότε δεν το κανω.
Η Φερραρι σαφως και εχει ως μετρο τα διεθνη stadarts ως προς τα παραπάνω και φυσικά ολες οι μετρησεις και νουμερα δεν ειναι κουτά.
Με αλλα λογια δεν δινω δεκαρα αν υπαρχει επισημη μοναδα μετρησης ακαμψίας .Μετρησεις γινονται και θα γινονται πάνω στις επισημες οδηγιες.(οχι ακαμψιας).
Κανονισμός Eur lex-42011x0330(01)-el. -
http://www.sportdrive.gr/assets/article ... ext_02.jpg
Γειά σας παιδιά!
-
γεια σου!
παω να δω το ενα κομματι το κοκκινο με τις ροδες και το αλλο στο βαθος το μελαχρινο χωρις ροδες...
-
-
-
-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Προσωπικά εχω βγαλη την Τεχνική Επαγγελματικά Σχολή στις Μηχανες Εσωτερικής Καυσεως και απο την Π.Α.Δούλευα σε δικο μου συνεργειο σε ενα απο τα μεγαλυτερα της ελλάδος στη δυτική ελλάδα.Ισως οταν εσυ βυζενες ακομα.Δεν με πειραζει που επιμενεις ,με πειραζει που αδικεις τον εαυτό σου και ειμαι πολύ φιλοτιμο ατομο και ασχολουμαι ακομα μαζι σου -σας.
Άρα δέν θα σου είναι δύσκολο να απαντήσεις με σαφήνεια Αυτό που σε ρώτησα ...
Ποιος οργανισμός πιστοποιεί την μέτρηση ακαμψιας ... ;
Να στο κάνω πιο λιανα ...
Το βάρος πριν τον ορισμό ηταν μια μη συγκρισιμη έννοια αφού δεν υπήρχε σημείο αναφοράς ... Αυθαίρετα λοιπόν φτιάξαμε μια ράβδο και όρισαν το 1kg... Τα υπόπολ/α κλπ κλπ... Στην ακαμψια των οχημάτων τι έγινε ;καλα αμα αρχισουμε ν αμφισβητουμε τις εταιριες, εχουμε πολλα...Κι εγω αμφισβητω τους αεροσακους. Αμα τρακαρω με μια Φερραρι με 200 χλμ θα με σωσει το μπαλονακι?
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)