-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εγώ όταν πρωτοείδα το C4 νόμιζα πως βλέπω κάποιον που έχει πειράξει εξωτερικά την ZX του.
Αν αγόραζα θα πήγαινα για 5 θυρο, που το βρίσκω σαν ‘τραβηγμενο’ C3.
Αλλά πολύ ηλεκτρονικό μέσα ρε παιδιά…
Ούτε PC δεν έχει τόσα.
Κάτι να πάει στραβά, κάποια κόλληση από κάνει την λαδιά της, να τρέχεις να αλλάζεις εγκεφάλους και λοιπά συναφή;Έτσι όπως πάει η κατάσταση, οσονούπω,
για service θα πηγαίνουμε στα multirama, στο germano etc......
Εμένα στο Toledo του 96, είχε ξεκολλήσει κάτι στην πλακέτα του εγκεφάλου που ρυθμίζει τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα. Ήταν μια ψυχρή κόλληση και απλώς δεν έκανε επαφή με αποτέλεσμα να μην δουλεύουν τα πίσω παράθυρα καλά.
Ευτυχώς φίλος ηλεκτρολόγος την έβγαλε, ήταν πίσω κάτω από τα πισινά καθίσματα, και κόλλησε όλες τις κολλήσεις.
Φαντάζεστε τώρα αυτά να ήταν στο πίσω μέρος από το ταμπλό, όπου συνήθως μπαίνουν τώρα οι εγκέφαλοι, και να έπρεπε να ξηλώσεις το μισό από αυτό για να το βγάλεις;
Και αν μπορούσες να το φτιάξεις, έχει καλώς.
Αν όχι, γνωρίζετε ποσό πάει μια κλακέτα εγκεφάλου σήμερα ε; -
Φίλε elteo, γνώμη μου είναι πως όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν τώρα πληθώρα ηλεκτρονικών. Αλλά ειδικά στην C4 πιστεύω πως οι Γάλλοι θα τα έχουν καλά με τον Gates γιατί όλα μα όλα μέσα στην καμπίνα και στο ταμπλό είναι ηλεκτρονικά.
Από στροφόμετρα, μέχρι δείκτες βενζίνες κλπ.(διαψεύστε με αν κάνω λάθος)
Και κάνω την απλή ερώτηση, αν σουξεκολλήσει μια κόλληση της πλακέτας γιατί συνήθως από εκεί είναι το πρόβλημα(και μπορεί να συμβεί πολύ χαλαρά αν στην γραμμή παραγωγής το μηχάνημα που κάνει τις κολλήσεις φάει ένα φλας εκείνη την ώρα) που σου δείχνει τις ενδείξεις για την στάθμη βενζίνης σου και λαμβάνεις λάθος πληροφορίες και μένεις στον δρόμο στα καλά καθούμενα, τι θα έκανες; Η αντιπροσωπεία χαλαρά θα σου πει το κλασικό παραμύθι, αλλαγή πλακέτας εγκεφάλου, δώσε 1000 euro και κάνε το. Μετα βγάλε το μισό ταμπλό έξω και άφησε τα μαστόρια να κάνουν την δουλελια τους.
Εδώ στα απλά αναλογικά και μπερδεύονται καμιά φορά, φαντάξου τι θα γίνει κάτι με τα σύγχρονα.
Εύχομαι σε κανέναν να μην έχει προβλήματα γιατί ωραία τα ηλεκτρονικά δεν λέω, αλλά αν χαλάσουν , εγώ θα έκλαιγα μαζί με την τσέπη μου.
Η αντιπροσωπεία πχ μου έλεγε για την πλακέτα εγκεφάλου 300 και euros και εγώ την έκανα με 30 μόνο.
Και αυτοκίνητο 8 χρονών τώρα. -
Χenophon74 αυτά που μου λες τα ξέρω γιατί γνωρίζω από ηλεκτρονικά.
Αλλά άλλη η τεχνολογία κόλλησης πριν 8 χρόνια άλλη τώρα.
Σε οτιδήποτε όχι μόνο στα αυτοκίνητα.Ολα γίνονται με ρομπότ (σε πλακέτες με SMD εξαρτηματάκια) που σημαίνει ότι εάν κάποιο χαλάσει σπάνια σώζεται όλη η πλακέτα.
Δεν μπορεί να βάλει εύκολα χέρι σε αυτήν κανένας και σίγουρα με τίποτα ένας απλός μηχανικός.
Επίσης δεν ξεκολλάει διότι η κόλληση γίνεται με ρομπότ με μηδενικό συντελεστή λάθους.Για να καταλάβεις την δομή της απλά άνοιξε ένα παλιό κινητό και θα καταλάβεις...
-
παιδες παρτε το χαμπαρι και συμβιβαστειτε με την πραγματικοτητα..........η σιτροεν χαλασε..........φυσικα μετα την πεζο που βγηκε απο το χορο με το 307.........
-
Δεν είναι όλα στην ζωή το στρίβιγκ και οι πίστες ποπολάρε...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν είναι όλα στην ζωή το στρίβιγκ και οι πίστες ποπολάρε...για τις συγκεκριμενες δυο εταιρειες ειναι αδερφε......
-
...δυστυχώς αλλάζουν οι καιροί φίλε μου, δεν το 'χεις καταλάβει ακόμα?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Χenophon74 αυτά που μου λες τα ξέρω γιατί γνωρίζω από ηλεκτρονικά.
Αλλά άλλη η τεχνολογία κόλλησης πριν 8 χρόνια άλλη τώρα.
Σε οτιδήποτε όχι μόνο στα αυτοκίνητα.Ολα γίνονται με ρομπότ (σε πλακέτες με SMD εξαρτηματάκια) που σημαίνει ότι εάν κάποιο χαλάσει σπάνια σώζεται όλη η πλακέτα.
Δεν μπορεί να βάλει εύκολα χέρι σε αυτήν κανένας και σίγουρα με τίποτα ένας απλός μηχανικός.
Επίσης δεν ξεκολλάει διότι η κόλληση γίνεται με ρομπότ με μηδενικό συντελεστή λάθους.Για να καταλάβεις την δομή της απλά άνοιξε ένα παλιό κινητό και θα καταλάβεις...
Φίλε Elteo, πρόσφατα αντιμετώπισα πρόβλημα με την μονάδα του ABS από Toledo ‘96.
Η μονάδα, παρά τις αντιρρήσεις μηχανικών ότι δεν διορθώνετε κλπ κλπ, ανοίχθηκε, και είχε ξεκολλημένη κόλληση ακριβώς στην μπρίζα από κάτω, τα ‘ποδαράκια΄ όπου κούμπωνε η μπρίζα είχαν ξεκολλήσει, ξανακολλήθηκαν και όλα δουλεύουν μια χαρά μέχρι στιγμής. Φτου Φτου.
Η δουλειά έγινε γύρω στα 80-100 euro αν βγάλω έξω τον αισθητήρα τροχού που πλήρωσα τσάμπα, αφού αυτό έδειχνε το μηχάνημα ελέγχου.
Ξέρεις ποσό που μου έλεγε η αντιπροσωπεία για αλλαγή μονάδας; Πληροφοριακά γύρω στα 1000 euro.
Όσο για τις κολλήσεις και για την τεχνολογία, η πλακέτα ήταν κατασκευασμένη σίγουρα από μηχάνημα όπως είπε και ο ηλεκτρολόγος.
Απλώς εγώ το έψαξα λίγο παραπάνω και βρήκα την λύση.
Anyway , επειδή νοιώθω ότι είμαι σε λάθος τόπικ, θα σταματήσω.
Φιλικά -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Sorry Μάνο αλλά εάν βαριέσαι σχεδιαστικά το σουλούπι του C4 (η φωτό είναι photoshop πάνω στο 307, γνωστό τοις πάση) τότε με τα αδιάφορα κ αποστειρωμένα Αstra, Golf, Focus II τι πρέπει να πούμε...
Χμμμ... κλασικό, διαχρονικό ή
εντυπωσιακό, 'φανταζέ' ?Γιατί να αναιρεί το ένα το άλλο...?..δηλ η Alfa 156 που είναι εντυπωσιακή-φανταζέ δεν είναι διαχρονική..?...και είναι το VW Passat?
δεν νομίζω!
Μίλησε κανείς για PASSAT ?
(Eκτός του ότι το ένα ασφαλώς δεν αναιρεί υποχρεωτικά το άλλο. )
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Sorry Μάνο αλλά εάν βαριέσαι σχεδιαστικά το σουλούπι του C4 (η φωτό είναι photoshop πάνω στο 307, γνωστό τοις πάση) τότε με τα αδιάφορα κ αποστειρωμένα Αstra, Golf, Focus II τι πρέπει να πούμε...
Χμμμ... κλασικό, διαχρονικό ή
εντυπωσιακό, 'φανταζέ' ?Γιατί να αναιρεί το ένα το άλλο...?..δηλ η Alfa 156 που είναι εντυπωσιακή-φανταζέ δεν είναι διαχρονική..?...και είναι το VW Passat?
δεν νομίζω!
Μίλησε κανείς για PASSAT ?
(Eκτός του ότι το ένα ασφαλώς δεν αναιρεί υποχρεωτικά το άλλο. )
Οχι για παράδειγμα γερμανικής διαχρονικότητας το ανέφερα...πολύ κλασσικό και συντηρητικό!
Προτιμώ την 156 φανταζέ και με σχέδιο που τραβάει τα βλέμματα τόσα χρόνια πό την γέννησή της! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Sorry Μάνο αλλά εάν βαριέσαι σχεδιαστικά το σουλούπι του C4 (η φωτό είναι photoshop πάνω στο 307, γνωστό τοις πάση) τότε με τα αδιάφορα κ αποστειρωμένα Αstra, Golf, Focus II τι πρέπει να πούμε...
Χμμμ... κλασικό, διαχρονικό ή
εντυπωσιακό, 'φανταζέ' ?Γιατί να αναιρεί το ένα το άλλο...?..δηλ η Alfa 156 που είναι εντυπωσιακή-φανταζέ δεν είναι διαχρονική..?...και είναι το VW Passat?
δεν νομίζω!
Μίλησε κανείς για PASSAT ?
(Eκτός του ότι το ένα ασφαλώς δεν αναιρεί υποχρεωτικά το άλλο. )
Οχι για παράδειγμα γερμανικής διαχρονικότητας το ανέφερα...πολύ κλασσικό και συντηρητικό!
Προτιμώ την 156 φανταζέ και με σχέδιο που τραβάει τα βλέμματα τόσα χρόνια πό την γέννησή της!Μα, ασφαλώς και κάποιες alfa είναι διαχρονικές (GTV etc...),
χωρίς να είναι συντηρητικές.Το ένα δεν αναιρεί το άλλο
-
Πολλά 'κατά' έχει αυτό το Focus
(Ούτε το Golf έχει ESP ή ASR στη βασική έκδοση)
-
Mia psifo kai apo mena sto focus.
Kai mia erwthsh gia osous gnwrizoun: to neo focus exei upologisth taxidiou? Epeidh apo tis fotografies pou exw dei, den exw parathrhsei kapoia othonh sto tamplo se styl opel astra gia paradeigma.
-
Το focus ΑΝ είναι εξίσου καλό με το golf (αρκεί αυτό δεν χρειάζεται να είναι καλύτερο) είναι φθηνότερο, οπότε το σωστό είναι, να είναι ο νικητής αυτής της αντιπαράθεσης.
Είναι όμως??? Γράφουν όλα τα περιοδικά για ποιοτικό εσωτερικό καλή ποιότητα κατασκευής εξαιρετικούς κινητήρες κιβώτια και οδική συμπεριφορά. Δεν ξέρω. Μια ζωή τα ford ήταν χάλια αυτοκίνητα σε όλα. Ποιότητα, κινητήρες κιβώτια και από το 2000 και μετά, έχουν γίνει κορυφαία. Πολύ ξαφνικό δεν ήταν αυτό??
Ακόμα και για το προηγούμενο focus φέρτε μου ένα συγκριτικό στο οποίο να υπερέχει από το προηγούμενο Golf (ακόμα και το Leon έβγαινε καλύτερο σε συγκριτικό του Δεκεμβρίου 2000) και το ξανασυζητάμε.Αν παρόλες τις επιφυλάξεις μου είναι έτσι, τότε focus και για μένα.
-
Ο χρήστης SG27 έγραψε:
Mia psifo kai apo mena sto focus.Kai mia erwthsh gia osous gnwrizoun: to neo focus exei upologisth taxidiou? Epeidh apo tis fotografies pou exw dei, den exw parathrhsei kapoia othonh sto tamplo se styl opel astra gia paradeigma.
Αν έχει το ίδιο ταμπλώ με το Mondeo, είναι μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κάτω μέρος του στροφόμετρου. Σου δείχνει εναλλακτικά μικρό χλμετρητή, μέση κατανάλωση, μέση ταχύτητα και εναπομείναντα χλμ.
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Mia psifo kai apo mena sto focus.
Kai mia erwthsh gia osous gnwrizoun: to neo focus exei upologisth taxidiou? Epeidh apo tis fotografies pou exw dei, den exw parathrhsei kapoia othonh sto tamplo se styl opel astra gia paradeigma.
Αν έχει το ίδιο ταμπλώ με το Mondeo, είναι μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κάτω μέρος του στροφόμετρου. Σου δείχνει εναλλακτικά μικρό χλμετρητή, μέση κατανάλωση, μέση ταχύτητα και εναπομείναντα χλμ.
Aυτό είναι το εσωτερικό του ΙΙ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Mia psifo kai apo mena sto focus.
Kai mia erwthsh gia osous gnwrizoun: to neo focus exei upologisth taxidiou? Epeidh apo tis fotografies pou exw dei, den exw parathrhsei kapoia othonh sto tamplo se styl opel astra gia paradeigma.
Αν έχει το ίδιο ταμπλώ με το Mondeo, είναι μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κάτω μέρος του στροφόμετρου. Σου δείχνει εναλλακτικά μικρό χλμετρητή, μέση κατανάλωση, μέση ταχύτητα και εναπομείναντα χλμ.
Aυτό είναι το εσωτερικό του ΙΙ
Aυτό από το C-MAX δεν είναι?
-
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΧΗ FOCUS ENANTION GOLF. ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ FOCUS ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ. ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ. ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΦΟΡΝΤ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ FOCUS 1ης ΓΕΝΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ FOCUS MY02 ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΙΣ 60000ΚΜ ΑΛΛΑΧΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ Η ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΑΛΛΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ? ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΛΑΤΟ ΕΝΩ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ?
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΩΣΩ 17 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ CAR ΣΤΟΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΟΥ FOCUS I ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ! -
Ο χρήστης chkolon έγραψε:
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΧΗ FOCUS ENANTION GOLF. ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ FOCUS ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ. ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ. ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΦΟΡΝΤ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ FOCUS 1ης ΓΕΝΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ FOCUS MY02 ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΙΣ 60000ΚΜ ΑΛΛΑΧΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ Η ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΑΛΛΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ? ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΛΑΤΟ ΕΝΩ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ?
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΩΣΩ 17 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ CAR ΣΤΟΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΟΥ FOCUS I ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ!Και στα Golf είχαν ακουστεί πολλά, αλλά ακόμα και έτσι έχω και εγώ την εντύπωση ότι τα ford σπρώχνονται όσο δεν πάει τα τελευταία 4 χρόνια...
ΠΟΤΕ το focus Ι δεν βγήκε πρώτο σε συγκριτικό αλλά πάντα είχαν όλοι ένα καλό λόγο να πουν δίνοντας έτσι την εντύπωση ότι πρόκειται για το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας... -
Πάντως εμένα δύο συγγενικά μου πρόσωπα με Φόκους 1.4 και 1.6 είναι απόλυτα ευχαριστημένα. Μηδέν τριγμοί, μηδέν προβλήματα...
Μπέρδεμα
FORD FOCUS II vs VW GOLF