-
Δεν παει το ρημαδι...
Κι αυτα τα θερμαινομενα βρε παιδι μου, σου τσουρουφλανε τον κωλο στο 3, απαπα χαλια το αμαξι λεμε! -
ΧΑΧΑ, ωραίο αυτό με τα νούμερα. MAHA είναι το δυναμόμετρο;
Πάντως είναι γνωστό αυτό με την παραπάνω απ' την ονομαστική απόδοση των VAG, σωστά;
Θυμάμαι και παλαιότερα τις διάφορες εκδόσεις του 20 βάλβιδου 1.8.
Σε κάθε περίπτωση, πολύ ευχάριστο να επαληθεύονται και με το παραπάνω τα λεγόμενα των εργοστασίων.
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Δεν παει το ρημαδι...
Κι αυτα τα θερμαινομενα βρε παιδι μου, σου τσουρουφλανε τον κωλο στο 3, απαπα χαλια το αμαξι λεμε!τα καθίσματα προθερμαίνουν τα γυναικία μπουτάκια όμως!
αλλά δεν πάει, έχει δίκιο... που να δεις πως επιταχύνει με το DSG, θα γελάσεις... πότε θα συναντηθούμε τα R????
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
ΧΑΧΑ, ωραίο αυτό με τα νούμερα. MAHA είναι το δυναμόμετρο;Πάντως είναι γνωστό αυτό με την παραπάνω απ' την ονομαστική απόδοση των VAG, σωστά;
Θυμάμαι και παλαιότερα τις διάφορες εκδόσεις του 20 βάλβιδου 1.8.
Σε κάθε περίπτωση, πολύ ευχάριστο να επαληθεύονται και με το παραπάνω τα λεγόμενα των εργοστασίων.
τα μισά συμπιεστά σύνολα 'αποδίδουν' περισσότερα στο δυναμόμετρο από οτι ανακοινώνεται...
-
Ντεν ειναι ντικο μου καρντια μου!
Που τετοια τυχη, ατιμη φτωχολογια εδω περα.
Ο ξαδερφος το εχει και πηγαμε παλι βολτουλα εχθες.Μου ελεγε για σκηνικο που πετυχε Golf R στην εθνικη και χαιρετιοντουσαν και ανοιγαν να δουν διαφορες...Πυροβολημενοι!Ελπιζω σε συναντηση να σκασουμε μυτη παρεα καποια στιγμη!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Ντεν ειναι ντικο μου καρντια μου!
Που τετοια τυχη, ατιμη φτωχολογια εδω περα.
Ο ξαδερφος το εχει και πηγαμε παλι βολτουλα εχθες.Μου ελεγε για σκηνικο που πετυχε Golf R στην εθνικη και χαιρετιοντουσαν και ανοιγαν να δουν διαφορες...Πυροβολημενοι!Ελπιζω σε συναντηση να σκασουμε μυτη παρεα καποια στιγμη!
Ολοι αναγνωριζουν τα γερμανικα στην αυτοκινιτιστικη φαση της ζωης τους
-
Ε ας μην φοραμε και παρωπιδες, κολλημενος ποτε δεν ημουν...Καλα και χρυσα τα γαλλακια για συγκεκριμενα πραγματα και σε συγκεκριμενο πεδιο τιμης αλλα απο ενα επιπεδο ιπποδυναμης και πανω ειναι αφαντα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
ΧΑΧΑ, ωραίο αυτό με τα νούμερα. MAHA είναι το δυναμόμετρο;Πάντως είναι γνωστό αυτό με την παραπάνω απ' την ονομαστική απόδοση των VAG, σωστά;
Θυμάμαι και παλαιότερα τις διάφορες εκδόσεις του 20 βάλβιδου 1.8.
Σε κάθε περίπτωση, πολύ ευχάριστο να επαληθεύονται και με το παραπάνω τα λεγόμενα των εργοστασίων.
γενικά το κάνουνε πολλοί κατασκευαστές...
- τα Nissan GTR βγάζουν 484 σταθερά, με ελάχιστες αποκλίσεις...
- οι Μ3 προηγούμενης γενιάς ακριβώς όσα λένε, 343!
- τα C63AMG από 450 τελικά βγάζουν 457, τα δε δυνατά με αναβάθμιση από την ίδια την ΑMG, βγάζουν πάνω από 500 και αντίστοιχα τα τζιπ πάνω από 530 ή 550 ανάλογα με την αρχική έκδοση τους...
- δεν μιλάω για γαλλικά... σσσσσσ! κάτι 120άρια που βγαίνουν 112... κάτι 200άρια που με τα βίας βγάινουν 190...
- ιταλικά πάντα δυνατότερα, μα πάντα, εκτός από την Φ η οποία όσα δηλώνει είναι! ακριβολόγος σαν την BMW
τα υπόλοιπα από κοντά γιατί καταρύπτουν μύθους ετών...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ΧΑΧΑ, ωραίο αυτό με τα νούμερα. MAHA είναι το δυναμόμετρο;
Πάντως είναι γνωστό αυτό με την παραπάνω απ' την ονομαστική απόδοση των VAG, σωστά;
Θυμάμαι και παλαιότερα τις διάφορες εκδόσεις του 20 βάλβιδου 1.8.
Σε κάθε περίπτωση, πολύ ευχάριστο να επαληθεύονται και με το παραπάνω τα λεγόμενα των εργοστασίων.
τα μισά συμπιεστά σύνολα 'αποδίδουν' περισσότερα στο δυναμόμετρο από οτι ανακοινώνεται...
τους είναι πιο εύκολη η μέτρηση/ απόδοση? γιατί σταθερά λάθος αέρα παίρνουν ότι κι αν τους χώσεις στην μύτη... Τι ακρβώς εννοείς?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
.. εάν σας πω τι έμαθα χθές στην μέτρηση θα σας σηκωθεί η τρίχα! Μιλάμε φίλε..Τι περιμένεις και δεν μας λες;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
.. εάν σας πω τι έμαθα χθές στην μέτρηση θα σας σηκωθεί η τρίχα! Μιλάμε φίλε..
Τι περιμένεις και δεν μας λες;
θα τα πούμε απο κοντά την Παρασκευή μωρέ και δεν μπορώ άλλο εδω μέσα... φεύγω... μιλάμε...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
.. εάν σας πω τι έμαθα χθές στην μέτρηση θα σας σηκωθεί η τρίχα! Μιλάμε φίλε..
Τι περιμένεις και δεν μας λες;
θα τα πούμε απο κοντά την Παρασκευή μωρά και δεν μπορώ άλλο εδω μέσα... φεύγω... μιλάμε...
Παλι για βολτα πας?? Ξεκινα για Εβρο διπλα ειναι
-
-
Κανε πρωτα μια σταση Κομοτηνη ομως! Εχουμε και δω ενα R!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Βεβαιως όταν το κάνει αυτό η φάου-βε μιλαμε για ευχαριστη έκπληξη. Όταν το κάνει η φίατ μιλάμε για σκάνδαλο.
Όσοι θυμούνται, κατάλαβαν.σκάνδαλο είναι κάτι ελληνικά περιοδικά που βγάζουν αυτοκίνητα με ΠΟΛΛΑ παραπάνω άλογα και μετά μαθαίνουμε ότι πριν την μέτρηση είχαν γαργαληθεί και μάλιστα από το ίδιο το συνεργείο που τα μέτρησε αφού τα έχουν βρει περιοδικό και συνεργείο και ανταλλάσουν τεχνογνωσία νέων μοντέλων και κάνουν και τσάμπα στραβές μετρήσεις...
Άσε φίλε, έναν καλό λόγο πές μας κι άφησε το να πέσει γιατί έχουν δει τα ματάκια μου πολλά... Οπότε μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτά που λένε οι άλλοι και κάνε ότι κάνω κι εγώ, πήγαινε βόλτα και γνώρισε τον κόσμο αυτοπροσώπως.. εάν σας πω τι έμαθα χθές στην μέτρηση θα σας σηκωθεί η τρίχα! Μιλάμε φίλε...
ααα, στον Μαραβέλια την έκανα, όπου ακριβώς και του S3 το οποίο μετά την αναβάθμιση είχε βγει με 297άλογα! Ειρωνία ε? το ένα 279 το άλλο 297!
Μα δεν το ειπα για να σου τη πω, ούτε για να πω τον κακό το λόγο, καλά κάνουν και το κάνουν, αν θες τη γνώμη μου. Μάλλον όμως δε θυμάσαι το σκηνικό όπου είχε γινει η μεγάλη φασαρία από το auto-tsikno-pempti για τα παραπάνω άλογα που είχαν βρει στο παλιό Μπράβο (αν θυμάμαι καλά ), που ωρυόντουσαν τα πουλάκια μου για το 'σκάνδαλο' του αιώνα, τη στιγμή που είχαν χαρακτηρίσει 'ευχάριστη έκπληξη' τα παραπάνω καθαρόαιμα που είχαν μετρήσει σε ένα Γκολφ.
Α! Δεν ξέρω τι γινεται στα υπόλοιπα γαλλικα, αλλά να ξέρεις οτι κανένα σαξόραλλο δεν ήταν 122 άλογα. Από +3 έως +6 έβλεπες.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
δεν ισχύει αυτό που λές, όπως έχω εξηγήσει αρκετές φορές στην παρέα, ο κινητήρας είναι δεύτερης γενιάς, με πρόγραμμα όμοιο με του ΤΤS και έτσι θα έπρεπε να βγάζει τουλάχιστον 272 ανεξαρτήτως του τι ανανκοινώνει ο κατασκευαστής ότι θέλει αυτό το μοντέλο να έχει... Επίσης βοηθάει το λογισμικό του δεύτερης γενιάς DSG. Το δε marketing της ιπποδύναμης του αυτού μηχανικού συνόλου να αποδίδει 260, 265, 270 και 272 ανάλογα με την αγορά και το μοντέλο είναι τουλάχιστον αστεία σε κόστος οπότε και αν γνωρίζει κανείς από λογισμικό, θα δεί ότι είναι πανομοιότυπο με αρκετές ανοχές εφαρμογής και έτσι με κοινή κωδικοποίηση εγκεφάλων που φοράνε όλα αυτά τα μοντέλα επιτυγχάνονται πάνω κάτω οι επιθυμητές αποδόσεις και επιδόσεις...** Άρα τα παραπανίσια άλογα είναι δεν είναι 5-6-7**, αριθμός καθόλα λογικός σε παραγωγή που θα πρέπει να μην πέφτει κάτω απο τα 272 blueprinted και έτσι να περνάει την τυποποίηση και να παίρνει την άδεια να ανακοινώνει όσα θέλει με μια μικρή άνεση ασφάλειας...και γιατί δεν τον ανακοινώνουν στα 272ps όπως και του ΤΤS? θέμα μάρκετινγκ θα μου πεις...
Δεκτό.
Πάντως τώρα που το καλοσκέφτομαι, έτσι μειώνουν μόνοι τους το μοντέλο τους. Πετυχαίνεις το 100 και ανακοινώνεις το 95. Κάποιος που δεν έχει πρόσβαση σε forum (ή δε θέλει να έχει σχέση με forum), ουσιαστικά κρίνει από τα ανακοινωμένα νούμερα.ΥΓ: καθαρή απορία είναι φίλε. όχι ότι περιμένω να ξέρει κάποιος την απάντηση (μιας και κανείς μας δεν δουλεύει στην audi-vw)
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
δεν ισχύει αυτό που λές, όπως έχω εξηγήσει αρκετές φορές στην παρέα, ο κινητήρας είναι δεύτερης γενιάς, με πρόγραμμα όμοιο με του ΤΤS και έτσι θα έπρεπε να βγάζει τουλάχιστον 272 ανεξαρτήτως του τι ανανκοινώνει ο κατασκευαστής ότι θέλει αυτό το μοντέλο να έχει... Επίσης βοηθάει το λογισμικό του δεύτερης γενιάς DSG. Το δε marketing της ιπποδύναμης του αυτού μηχανικού συνόλου να αποδίδει 260, 265, 270 και 272 ανάλογα με την αγορά και το μοντέλο είναι τουλάχιστον αστεία σε κόστος οπότε και αν γνωρίζει κανείς από λογισμικό, θα δεί ότι είναι πανομοιότυπο με αρκετές ανοχές εφαρμογής και έτσι με κοινή κωδικοποίηση εγκεφάλων που φοράνε όλα αυτά τα μοντέλα επιτυγχάνονται πάνω κάτω οι επιθυμητές αποδόσεις και επιδόσεις...** Άρα τα παραπανίσια άλογα είναι δεν είναι 5-6-7** , αριθμός καθόλα λογικός σε παραγωγή που θα πρέπει να μην πέφτει κάτω απο τα 272 blueprinted και έτσι να περνάει την τυποποίηση και να παίρνει την άδεια να ανακοινώνει όσα θέλει με μια μικρή άνεση ασφάλειας...
και γιατί δεν τον ανακοινώνουν στα 272ps όπως και του ΤΤS? θέμα μάρκετινγκ θα μου πεις...
Δεκτό.
Πάντως τώρα που το καλοσκέφτομαι, έτσι μειώνουν μόνοι τους το μοντέλο τους. Πετυχαίνεις το 100 και ανακοινώνεις το 95[color=#FF8000]μα τι λες? το 100% είναι παραγωγή φίλε μου, δεν είναι μπακάλικο, πρέπει δηλαδή, παρά τις όποιες διαφοροποιήσεις στις κατά τόπους γραμμές παραγωγής να βγαίνουν όλοι με τουλάχιστον 272 άλογατι δεν καταλαβαίνεις και νομίζεις ότι μειώνουν τον εαυτό τους???[/color] . Κάποιος που δεν έχει πρόσβαση σε forum (ή δε θέλει να έχει σχέση με forum), ουσιαστικά κρίνει από τα ανακοινωμένα νούμερα.ΥΓ: καθαρή απορία είναι φίλε. όχι ότι περιμένω να ξέρει κάποιος την απάντηση (μιας και κανείς μας δεν δουλεύει στην audi-vw)
η απόρια σου φίλε έχει απαντηθεί πολλάκις, πάιζουν αγορές με διαφορετικά μέτρα και σταθμά πιστοποίησης και διάθεσης στην αγορά(γνωστό το παραλήρημα αυτών με EVO/ Subaru τις εποχές των εισαγωγών εξ Ιαπωνίας που έλεγαν ότι είναι δυνατότερα από 280άλογα κλπ, πάιζει η εσωτερική φορολογική νομοθεσία των γερμανών, παίζουν πολλά φίλε και τα έχουμε εξηγήσει...
άμα βέβαια εσύ ακόμη απορείς γιατί το δικό σου αυτοκίνητο βγάζει τουλάχιστον 167 με 168 άλογα και σου λένε ότι είχε μόνο 160... τι να πω? Όσο για το αν μειώνουν εαυτόν, γιατί? αφού περισσότερα θα βρει αυτός που θα ψάξει πιό το πρόβλημα? δεν μειώνουν τίποτα, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, γίνεται ευραίως γνωστό ότι τους στόχους αποδόσεων τους πετυχαίνουν με το παραπάνω... και δεν είναι μόνο τα forum φίλε, είναι όλα τα περιοδικά που κάνουνε μετρήσεις ανά τον κόσμο... και δεν είναι ελληνικά, είναι σοβαρά και οι αγοραστές δεν είναι ελληνάρες, αλλά συνειδητοποιημένοι επί΄το πλείστον και έτσι ενημερωμένοι αρκετά περισσότερο από τον μέσο ελληνικό όρο...
-
ήρθε η ώρα για αναβαθμίσεις μεταξύ των οποίων οι επικρατέστερες είναι οι:
- Διαφορικό Quaife
- Εξάμτιση Akrapovic
- Αναρτήσεις Ohlins
- Πρόγραμμα Oettinger
- Ζάντες Works
- Τσιγκουνιά GAS
δεν ξέρω με πια θα ξεκινήσω αλλά θέλω να ακούσω ιδέες... ευπρόσδεκτες κι οι προτάσεις άλλων εταιριών ανά κατηγορία αν συνοδεύονται από επιχείρηματα.
-
Το 6.
(υγραέριο)
Πέραν της πλάκας, και αφού σε τρώει η τσέπη σου, σκέψου τι απ' αυτά θα χαρείς/θα σε φτιάξει περισσότερο.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Το 6.(υγραέριο)
Πέραν της πλάκας, και αφού σε τρώει η τσέπη σου, σκέψου τι απ' αυτά θα χαρείς/θα σε φτιάξει περισσότερο.
ναί ρε! το ξέχασα αυτό! αμέσως θα γίνει edit...
GOLF R - SCIROCCO R