Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο εναντίον Μηχανής
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητο εναντίον Μηχανής
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    19
    42
    153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stavrosg last edited by

      Ο χρήστης manosk έγραψε:

      Εκτοξευόμενες πέτρες σε δίκυκλο την πάτησες, σε αμάξι κλαίς τα λεφτά του βαψίματος, ή του παρμπριζ...

      Δεν υπαρχει κανένα πρόβλημα τι πετρα θα πεταχτεί κανένας βράχος

      Αν κινείσαι με έστω 80 χλμ και από το λάστιχο του μπροστινού σου εκτιναχθεί μια πετρούλα με ταχύτητα πχ 30 χλμ, θα τη φας με ταχύτητα 110 χλμ. Αν σου έρθει στο πρόσωπο ή στον λαιμό, δεν υπάρχει πρόβλημα λες; Από την άλλη και βράχος να πέσει σε αυτοκίνητο, πιθανότερο είναι να μιλήσεις με τον φαναρτζή, όχι με τον νοσοκόμο.

      Όντως! Εδώ ένα οποιοδήποτε έντομο μεγαλύτερο από μύγα να φάς στη μάπα ενώ οδηγείς δίκυκλο και τραντάζεσαι. Όχι πέτρα(δάκι)...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης akis akis έγραψε:

        Δεν ξέρω από μεγάλες μηχανές...
        Πάντως το σκουτεράκι που έχω (125 κυβικά Χόντα Σπέισι 18ετίας...) φρενάρει χειρότερα από το χιλιαράκι Ούνο περίπου 15ετίας της συχωρεμένης της γιαγιάς μου...

        Ε καλά αυτό δεν είναι μηχανή

        Όσο αυτοκίνητο είναι το Ούνο 15ετίας, άλλο τόσο μηχανή είναι και το Σπέισι 18ετίας. Πιστεύω πως η σύγκριση είναι άκρως επιτυχημένη!

        Ενεργητική ασφάλεια είναι και η κατάσταση του οδηγού, και στο αμάξι ΠΟΤΕ δεν είσαι βρεγμένος, έχεις υαλοκαθαριστήρες που καθαρίζουν το τζάμι καλύτερα από ότι το γάντι τη ζελατίνα του κράνους.

        Υπάρχουν κράνη με ζελατίνα σφαιρικής κοπής τα οποία κάνουν σχετικά καλή δουλεια όταν βρέχει

        Και το δικό μου τέτοιο είναι, και εδώ βρέχει ΠΑΡΑ πολύ συχνά (πλέον των μισών ημερών...) και δεν θα την πάλευα χωρίς τέτοιο.
        Όμως κι έτσι, ΚΑΜΙΑ σχέση με ένα παρμπρίζ, έστω και με φθαρμένους υαλοκαθαριστήρες...

        Εκτοξευόμενες πέτρες σε δίκυκλο την πάτησες, σε αμάξι κλαίς τα λεφτά του βαψίματος, ή του παρμπριζ...

        Δεν υπαρχει κανένα πρόβλημα τι πετρα θα πεταχτεί κανένας βράχος

        Έχεις δίκιο, ήμουν κάπως απόλυτος, ίσως να μην πάθεις και τίποτα, αλλά καλοκαίρι με όπεν φέις αν σου έρθει στο πρόσωπο (στο μάτι; ) όμως την έβαψες...
        Πριν λίγες μέρες μου έριξαν ένα αυγό στην 156 σε έναν κυκλικό κόμβο βράδυ. Τρόμαξα από το ξαφνικό (ήταν κρυμμένοι) και λίγο έλειψε να φάω το κρασπεδο. Αποτέλεσμα; Σκασμένο χρώμα στο καπώ...
        Με την μηχανή αν με έπαιρνε σε σώμα ή κράνος στάνταρ το είχα 'αγοράσει' το κράσπεδο...

        Ο ήλιος σε στραβώνει πολύ περισσότερο στο δίκυκλο (τουλάχιστο με το δικό μου φούλ φέις κράνος) από ότι στο αμάξι,

        Υπάρχει ένα κόλπο χαμηλώνεις το κεφάλι σου τόσο που το κράνος να κρύβει τον ήλιο δοκίμασέ το ή πάρε μαύρη ζελατίνα

        Μαύρη ζελατίνα δεν παίζει με ΤΙΠΟΤΑ... Όχι το χειμώνα...
        Ο ήλιος δύει στις 4.30 εδώ, μετά τις 5 είναι σκοτάδι. Τα μαθήματα σπάνια τελειώνουν πριν τις 6... Οπότε το βράδυ με ανοιχτή ζελατίνα; Θα πάθω κρυοπαγήματα!!!
        Επίσης πάλι τώρα το χειμώνα ο ήλιος στην ανατολή (8 το πρωί που πάω για μάθημα) είναι σε εξαιρετικά χαμηλή θέση, και πρέπει να κατεβάσω τόσο το κράνος που δεν θα βλέπω και πολλά... Στο αμάξι είναι εύκολο να βάλεις γυαλιά ηλίου (με κράνος αδύνατο εν κινήσει...)

        νομίζω οτι η βασική διαφορά έιναι οτι η μηχανή χρειάζεται οποσδήποτε κάποιον να την οδηγεί ενω το αμάξι...

        Όντως! Σε αυτό (και τα υπόλοιπα που έκοψα, να μικρύνει το... σεντόνι) συμφωνούμε απόλυτα!

        Υ.Γ. κ. GeorgeTabs ελπίζω να μην παρεξηθώ απαντώντας στα γραφόμενά σου είναι με γραμμένα με κάθε καλή πρόθεση

        Το κατάλαβα από το γράψιμο, δεν σε παρεξήγησα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          tsoukas77 last edited by

          Φυσικα,υπαρχει και αλλη παραμετρος.
          Σε πτωση με μοτοσυκλετα,αποκλειεται να εγκλωβιστεις σε αυτην.Οποτε,αποκλειεται να καεις ή να πνιγεις.Αν μαλιστα μαθεις να πεφτεις,να αφηνεις το σωμα σου ελευθερο,εχεις ενα σημαντικο πλεονεκτημα εναντι του αυτοκινητου.
          Δεν υποστηριζω οτι η μοτοσυκλετα εχει καλυτερη παθητικη ασφαλεια,απλα αναφερω μια σημαντικη παραμετρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros19 last edited by

            Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
            Φυσικα,υπαρχει και αλλη παραμετρος.
            Σε πτωση με μοτοσυκλετα,αποκλειεται να εγκλωβιστεις σε αυτην.Οποτε,αποκλειεται να καεις ή να πνιγεις.Αν μαλιστα μαθεις να πεφτεις,να αφηνεις το σωμα σου ελευθερο,εχεις ενα σημαντικο πλεονεκτημα εναντι του αυτοκινητου.
            Δεν υποστηριζω οτι η μοτοσυκλετα εχει καλυτερη παθητικη ασφαλεια,απλα αναφερω μια σημαντικη παραμετρο.

            Μια αλλη παραμετρος ειναι οτι αν χασεις τον ελεγχο, μπορει να σε πατησει αμαξι-τρολει-λεοφωρειο-φορτηγο-ακομα και μηχανη, ενω αν χασεις τον ελεγχο στο αμαξι, μπορουνε μονο να σε τρακαρουν αυτοι...
            επισης πιστευω οτι αυτοι που εγκλωβιζονται σε τρακο, αν ειχαν πεσει με τα ιδια χλμ απο μηχανη, 99% θα ειχαν γινει αλοιφη. (σκεψου, οτι δεν θα πεσεις σε ενα λιβαδι, το πιθανοτερο ειναι οτι θα πεσεις και θα χτυπησεις σε κανενα κρασπεδο με την ταχυτητα που εχεις... )

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              techadmin admin last edited by

              Παιδιά οι μοτοσυκλέτες είναι μηχανήματα του διαβόλου, μακρίά, 666 υουουουουου

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                spiros19 last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Παιδιά οι μοτοσυκλέτες είναι μηχανήματα του διαβόλου, μακρίά, 666 υουουουουου

                Καλα δεν ειπαμε αυτο, απλα το να συγκρινεις την ασφαλεια μιας μηχανης με ενος αυτοκινητου, ειναι λιγο ατοπο... (γνωμη μου παντα!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  artech last edited by

                  Το μηχανοκίνητο πρέπει να είναι ιταλικό και κόκκινο!
                  Για τον πατέρα μου που οδηγεί 21 χρόνια μηχανή, καλύτερη η μηχανή. Για μένα που δεν ξέρω και πολλά, το αυτοκίνητο. Η μοτοσυκλέττα έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια, ενώ το αυτοκίνητο υπερτερεί στην παθητική.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stilskin last edited by

                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                    Μια αλλη παραμετρος ειναι οτι αν χασεις τον ελεγχο, μπορει να σε πατησει αμαξι-τρολει-λεοφωρειο-φορτηγο-ακομα και μηχανη

                    Ακριβώς αυτό είχε συμβεί! Ενας αναβάτης είχε πέσει και ενας παππους με μια κλούβα τον παρέσυρε! Αν δεν ήταν ο παππους ο αναβάτης θα είχε γλυτώσει!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros19 last edited by

                      Ο χρήστης stilskin έγραψε:

                      Μια αλλη παραμετρος ειναι οτι αν χασεις τον ελεγχο, μπορει να σε πατησει αμαξι-τρολει-λεοφωρειο-φορτηγο-ακομα και μηχανη

                      Ακριβώς αυτό είχε συμβεί! Ενας αναβάτης είχε πέσει και ενας παππους με μια κλούβα τον παρέσυρε! Αν δεν ήταν ο παππους ο αναβάτης θα είχε γλυτώσει!!!

                      Δυστηχως το εχω δει και live να γινεται....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης artech έγραψε:
                        Το μηχανοκίνητο πρέπει να είναι ιταλικό και κόκκινο!
                        Για τον πατέρα μου που οδηγεί 21 χρόνια μηχανή, καλύτερη η μηχανή. Για μένα που δεν ξέρω και πολλά, το αυτοκίνητο. Η μοτοσυκλέττα έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια, ενώ το αυτοκίνητο υπερτερεί στην παθητική.

                        Nαι, πήγα βόλτα πρόσφατα με μια DUCATI 800 και......χ@στηκα πάνω μου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexastrag last edited by

                          νομιζω οτι αντικειμενικα δεν υπαρχει κανεις που να θεωρει οτι μια μοτο ειναι πιο ασφαλης απο ενα αυτοκινητο.

                          τωρα αν αρχισουμε τις θεωριες για παθητικες ενεργητικες ασφαλειες ή για τις ικανοτητες των οδηγων/αναβατων δεν προκειται να βγει κανενα ασφαλες συμπερασμα παρα μονο προσωπικες αποψεις που αλλωστε εχουν συζητηθει αρκετα σε αναλογα θρεντς στο φορουμ αυτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manosk last edited by

                            Λοιπόν, για να τελειώνουμε σιγά-σιγά, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να προτιμήσει κάποιος τη μοτοσυκλέτα αντί του αυτοκινήτου, αλλά η ασφάλεια δεν ανήκει σ'αυτούς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              artech last edited by

                              Το 'νομίζω' και το 'αντικειμενικά' είναι δυο λέξεις που δεεεεεεεν κολλάνε! 😉 Για να μη μιλήσουμε για την εγκυρότητα της δεύτερης...
                              Τέλος πάντων, όποιος φοβάται, ας μην καβαλάει μοτοσυκλέττα. Καλύτερα... να είμαστε και λιγότεροι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexastrag last edited by

                                Ο χρήστης artech έγραψε:
                                Το 'νομίζω' και το 'αντικειμενικά' είναι δυο λέξεις που δεεεεεεεν κολλάνε! 😉 Για να μη μιλήσουμε για την εγκυρότητα της δεύτερης...
                                Τέλος πάντων, όποιος φοβάται, ας μην καβαλάει μοτοσυκλέττα. Καλύτερα... να είμαστε και λιγότεροι!

                                και τι σχεση εχει το αν κανεις φοβαται ή οχι τις μηχανες στο αν ειναι ή οχι ασφαλεστερες απο τα αυτοκινητα;;;

                                εγω μπορει να χρησιμοποιησα δυο λεξεις που ''δεν κολλανε'' εσυ ομως εισαι ολιγον εκτος θεματος!

                                τωρα βεβαια γιατι θα ειναι καλυτερα να κυκλοφορουν λιγοτεροι με μηχανες μαλλον σαν σχημα λογου και οχι σαν αποψη θα μπορουσα να το δεχτω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stavrosg last edited by

                                  [off-topic]

                                  τωρα βεβαια γιατι θα ειναι καλυτερα να κυκλοφορουν λιγοτεροι με μηχανες μαλλον σαν σχημα λογου και οχι σαν αποψη θα μπορουσα να το δεχτω.

                                  Εγώ πιστεύω ότι το είπε με την έννοια 'Να είναι η μηχανή συνειδητή επιλογή κάποιου' και όχι λόγω μόδας καβαλάμε ο,τιδήποτε έχει 2 τροχούς και βουρ, γιατί είπαμε, το δίτροχο δεν συγχωρεί και πολλά, ενώ το αυτοκίνητο...
                                  [/off-topic]
                                  Για το θέμα, είναι δεδομένο ότι αφού εμπλακεί κανείς σε ατύχημα η διαφορά στην πιθανότητα επιβίωσης είναι συντριπτική υπέρ του αυτοκινήτου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    artech last edited by

                                    Ωραία, λοιπόν, ας στα κάνω πιο λιανά...

                                    Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                    νομιζω οτι αντικειμενικα δεν υπαρχει κανεις που να θεωρει οτι μια μοτο ειναι πιο ασφαλης απο ενα αυτοκινητο.

                                    νομίζω = δεν είμαι σίγουρος
                                    αντικειμενικά = απόλυτη σιγουριά
                                    δεν υπάρχει κανείς = απόλυτη πλειοψηφία
                                    να θεωρεί = να έχει φτάσει μετά από προσωπική (άρα μοναδική!) λογική διεργασία σε ένα σημείο σκέψης

                                    Ελπίζω τώρα να είναι φανερό ότι αυτές οι τέσσερις παράμετροι δεν μπορούν να μπουν ταυτόχρονα σε μία πρόταση για το ίδιο αντικείμενο. Ή τουλάχιστον αυτός που τις έγραψε δεν μπορεί έπειτα να αξιώνει τη λογική εγκυρότητα της πρότασής του!

                                    τωρα αν αρχισουμε τις θεωριες για παθητικες ενεργητικες ασφαλειες ή για τις ικανοτητες των οδηγων/αναβατων δεν προκειται να βγει κανενα ασφαλες συμπερασμα παρα μονο προσωπικες αποψεις που αλλωστε εχουν συζητηθει αρκετα σε αναλογα θρεντς στο φορουμ αυτο.

                                    Εμένα αυτό το 'θεωρίες' μου κάνει πολύ απαξιωτικό! Εξισώνεις παθητική και ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή πολλές εικοσαετίες επιστημονικών μελετών πάνω στην αυτοκίνηση και τη μηχανοκίνηση...

                                    'Ικανότητες οδηγών/αναβατών'; Δηλαδή είναι το ίδιο πράγμα ο κόπανος που οδηγεί μια μιλώντας στο κινητό και μια με το ένα χέρι κρεμασμένο από το παράθυρο και το ίδιο ο αναβάτης μιας μοτοσυκλέττας; Ε, μην τα ισοπεδώνουμε και όλα!

                                    'Ασφαλές συμπέρασμα'; Δηλαδή ποιο θα είναι το ασφαλές συμπέρασμα; Μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε κάποια σοβαρή επιστημονική έρευνα και δεν το έχω καταλάβει; Μήπως είναι μια δημοσκόπηση που από το δημιουργό της αποφασίστηκε μέσα στη διάρκεια ενός λεπτού; Ή μήπως από τις δημοσκοπήσεις του στυλ 'Πώς σας φαίνεται ο Παπούλιας για ΠτΔ;' βγαίνουν ασφαλή συμπεράσματα; Και πιο πέρα... ασφαλές συμπέρασμα τι είναι: να αποτρέψω ως γονιός νέα παιδιά από το μάθουν τι σημαίνει να κινείσαι πάνω σε δύο ρόδες με το δρόμο να περνάει με 120km/h από κάτω σου και τους μισούς νόμους της φυσικής να εφαρμόζονται στο σώμα σου και να τα χαντακώσω μέσα σε ένα κουτί με ένα τιμόνι από την αρχή μέχρι το τέλος της οδηγικής τους εμπειρίας επειδή 'εγώ νομιζω οτι αντικειμενικα δεν υπαρχει κανεις που να θεωρει οτι μια μοτο ειναι πιο ασφαλης απο ενα αυτοκινητο' (sic); ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ!

                                    Ασφάλεια θες; Ξέρεις πόσους κόπανους, πόσους άχρηστους, πόσα καφρόπαιδια και πόσους παππούδες με το ένα μάτι στον τάφο έχω αποφύγει με μια Honda CM200T 21 ετών που της πέφτουν κομματάκια στο δρόμο και σταματάω να τα μαζέψω; Αυτό δεν είναι ασφάλεια; Ή μήπως είναι μια προσωπική εμπειρία που δεν κολλάει σε αυτό το θέμα;

                                    Αν θεωρείς ότι 6 αερόσακοι και ένα πλαίσιο αλουμινίου σου προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια από το να μπορείς να έχεις αλλάξει τροχιά και να έχεις αποφύγει το τρακάρισμα σε δέκατα του δευτερολέπτου με μια κίνηση της μέσης σου εκεί που θα έπρεπε να κάνεις 2,3 στροφές στο τιμόνι, κανένα πρόβλημα...Έχεις opel astra και σου φαίνεται και ασφαλές; Fine with me... Τρόπος σκέψης είναι και νοοτροπία που δεν με αγγίζει, δεν με αφορά, δεν με ενοχλεί και δεν εξετάζω αυτό. Αλλά μην αξιώνεις να μιλάς εξ ονόματος όλων των οδηγών της γης και σαν τα λόγια σου να είχαν ατράνταχτη επιστημονική εγκυρότητα!
                                    Άμα εσύ νομίζεις ότι (εσύ) δεν είσαι ασφαλής πάνω σε μοτοσυκλέττα, δηλαδή αν εσύ φοβάσαι περισσότερο πάνω σε μια μοτοσυκλέττα από ό,τι μέσα σε ένα αυτοκίνητο, μην ανεβαίνεις. Η μοτοσυκλέττα είναι για όσους μπορούν να μετατρέψουν το φόβο τους σε εμπειρία, σε ικανότητα και σε στάση ζωής.

                                    Καλημέρααααα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      artech last edited by

                                      Ο χρήστης artech έγραψε:
                                      Τέλος πάντων, όποιος φοβάται, ας μην καβαλάει μοτοσυκλέττα. Καλύτερα... να είμαστε και λιγότεροι!

                                      Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αστείο ήταν... Η σοβαρή του εκδοχή είναι: 'Ο καθένας ας οδηγεί με το μέσον σε συνάρτηση με το οποίο αισθάνεται πιο ασφαλής. Γιατί έτσι είναι και πιο ασφαλής για τους υπόλοιπους'.

                                      Καλημέρα και πάλι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skye last edited by

                                        Θα γινω κακός για άλλη μια φορά... τι κόλλημα είναι αυτό ρε παιδιά, αυτοκίνητο VS μηχανή; Δεν υπάρχει σύγκριση. Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα. Το αυτοκίνητο έχει α, χ, ψ καλά, η μηχανή άλλα τόσα. Ο καθένας οδηγεί ότι γουστάρει κ ότι θεωρεί καλύτερο. period.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gfon last edited by

                                          Θα πρεπει ο καθενας μας που διατυπωνει τη γνωμη του να γραφει αν εχει και καποια σχεση με μηχανη ή οχι......

                                          Μετα απο πολλα χλμ με μηχανη σε καθε δρομο και καθε τυπο μηχανης θα πω τα εξης¨

                                          1.Στο θεμα της παθητικης ασφαλειας δεν συγκρινονται το αυτοκινητο υπερτερεί με τεραστια διαφορά
                                          2. Η μηχανη εχει καποιους περιορισμους χρησης δλδ σε βροχή και σε κρυο ειναι επικινδυνη.
                                          3.Οταν λεμε μηχανη δεν εννοώ τα σκουτερ και τα παπια...
                                          4.Λαμβανωντας υποψιν τις ιδιαιτεροτητες, και μιλωντας για ιδανικες συνθηκες η ενεργητικη ασφαλεια της μοτοσυκλετες ειναι εκτος αντωγωνισμου εναντι του αυτοκινητου.
                                          -επιταχυνει καλυτερα
                                          -φρεναρει καλυτερα
                                          -στριβει καλυτερα
                                          -εχει καλυτερες ρεπριζ
                                          -η γεωμετρια της ειναι τελεια

                                          5.Επισης οι οδηγοι των μηχανων επι το πλειστον ειναι πολυ πιο συνειδοτοποιημενοι οδηγοι , εναντι των αυτοκινητων.

                                          6.Συνηθως τα αυτοκινητα σκοτωνουν τα μηχανακια με τις μαλακιες τους , δυσκολα μοτοσυκλετιστης θα φαει 'σουπα' μονος του.

                                          7.Αν δεν εχεις οδηγησει μηχανη..... δεν πρεπει να εχεις αποψη(δημοκρατικο αυτο ε??).

                                          ΥΣ Δεν θα ξεχασω ποτε μια φορα στην ΕΟ Κορινθο -Πατρα οπου αλλαξα λωριδα ελεγχοντας μονο απο το μεσαιο καθρεφτη πισω , και πηγα να καθαρισω εν ψυχρό αναβατη με ενα Africa!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hakk last edited by

                                            Ο χρήστης GFON έγραψε:
                                            5.Επισης οι οδηγοι των μηχανων επι το πλειστον ειναι πολυ πιο συνειδοτοποιημενοι οδηγοι , εναντι των αυτοκινητων.

                                            Θα έλεγα πως πιο συνειδητοποιημένοι είναι μόνο όσοι οδηγούν και αυτοκίνητο και μηχανή... Όλοι οι αλλοι (πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις) πολλές φορές οδηγούν χωρίς να σκέφτονται τους ετερότροχους...
                                            (Εγώ μάλλον σε αυτή τη κατηγορία ανήκω, με αυτοκίνητο βέβαια )

                                            Εκτός αν εννοείς πως οι οδηγοί ΜΟΝΟ μηχανών είναι πιο συνειδητοποιημένοι από τους οδηγούς ΜΟΝΟ αυτοκινήτων. Ε αυτό μάλλον ισχύει και εκεί πάω πάσο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr