-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Για το 308 δεν ξέρω αν θα χωράνε στο πίσω κάθισμα 3 παιδικά καθισματάκια...
Επιβάλλεται πάντως test - καθισματάκια για να δείτε αν χωράνε και τα 3...
επειδή είναι 3 ανεξάρτητα καθίσματα έχω κάποιες ελπίδες!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Επειδή όμως πρόκειται για πολυμορφικό, προσωπικά δεν θα κολλούσα εκεί...
markvag πραγματικα δεν καταλαβαινω τι εννοείς με αυτό..
-
Εννοεί ότι αφού πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με καθαρά οικογενειακό προσανατολισμό και χαλαρές μεταφορές και δεν είναι αυτοκίνητο για σπορ και γρήγορη οδήγηση, η αίσθηση βάρους του τιμονιού είναι κάτι δευτερεύον. Markvag αν λέω κάτι λάθος διόρθωσέ με.
Μίλαμε καθαρά για θέμα αίσθησης του τιμονιού στον οδηγό και όχι για την αποτελεσματικότητα του τιμονιού,που δεν τίθεται κάποιο θέμα. Πάντως ένα test drive θα λύσει την όποια απορία.
-
οι μεταφορές δε θα είναι καθόλου χαλαρές.. αντίθετα θα τις έλεγα ιδιαίτερα απαιτητικές...
με την corolla κάναμε σε 5 χρόνια 100.000 χλμ κλεισμένα κυρίως στην καθημερινή μας μεταφορά σε άλλη πόλη του νομού για τη δουλειά μας.. και φέτος στην πρώτη βροχή, με λίγο μη προσεγμένα λάστιχα το αυτοκίνητο έφυγε από τον έλεγχο και ευτυχώς καρφώθηκε σε δέντρο γιατί πήγαινε για γκρεμό..
-
Αντέχει ακόμη και για τέτοια το τιμόνι:
Είπαμε δεν είναι θέμα αποτελεσματικότητας, θέμα αίσθησης.
Πχ σηκώνεις 2 αντικείμενα, ένα ελαφρύ κι ένα βαρύ.Δεν σημαίνει ότι το ελαφρύ δεν είναι εξίσου αποτελεσματικό με το βαρύ απλά είναι διαφορετική η αίσθηση βάρους που έχεις. Πιο απλά δεν περιγράφεται πιστεύω. -
να σας πω και τα νεότερα από την έρευνα αγοράς μας..
καταρχήν βασική οδηγία : όταν ψάχνεις να αγοράσεις αυτοκίνητο ο πρώτος που πρέπει να ρωτάς είναι ... ο βενζινάς σου!
μας απέτρεψε από το vw group.. 'μην μπλέξεις με δ'αύτους' 'έρχονται πανάκριβα καινούρια audi να τους συμπληρώνω λάδια!' και είχαμε ψηθεί για το touran, αλλά μια η συμπεριφορά του πωλητή (δε μας έκοψε μία για αγορα μετρητοίς υπόψη) μια ο βενζινάς, απορρίφθηκε
και μένουμε στα πεζώ, ρενώ..
Η ρενώ εδώ είναι υπό διάλυση.. ούτε προσφορά καλά καλά δεν μπορούσαν να μας δώσουν, πόσο μάλλον αυτοκίνητο να δούμε κα να οδηγήσουμε.. μάλιστα μας είπαν ότι ο 1.5 dci δε βγαίνει ... μόνο ο 1.6 .. δε βλέπαμε την ώρα να φύγουμε.. είχανε πάντως πολύ καλή προσφορά κάποια τελευταία grand scenic με - 5.500 € , επιπλέον την τριτεκνία και ετοιμπαράδοτα και με τον 1.9 κινητήρα..
Η πεζώ από την άλλη, το ένα βράδυ ήταν κλειστή και εχθές που τους βρήκαμε μας είπαν ότι το 308 sw δεν έχει έρθει στην Ελλάδα και θα το κοιτάξουν από αύριο για πότε προβλέπεται και πως, πόσο..
πείτε τώρα τι να κάνουμε; να στείλω κανένα μήνυμα σε αντιπροσωπείες της Αθήνας και να ανέβουμε προγραμματισμένα για test drive και τελική απόφαση;
-
Σε ποια πόλη αν επιτρέπεται;
Γιατί από πωλητές/αντιπροσωπείες μάλλον πάσχει η πολή! Χαχα!
Πάντως και στη Αθήνα δύσκολα θα βρείτε ακόμη αντιπροσωπεία που να έχει diesel για test drive. Αλλά τουλάχιστον θα βρείτε τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα για να βγάλετε συμπέρασμα για τα υπόλοιπα των αυτοκινήτων.
Ως προς το 1.9 dci αν δεν κολλάτε στο μέγεθος του κυβισμού για οικονομικούς λόγους, με την προσφορά που σας κάνουν είναι πολύ καλή τιμή για να μη πω τέλεια, αν και ο 1.9 αντικαταστάθηκε από τον τεχνολογικά εξελιγμένο 1.6. Αλλά και πάλι το οικονομικό όφελος είναι πολύ μεγάλο.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εννοεί ότι αφού πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με καθαρά οικογενειακό προσανατολισμό και χαλαρές μεταφορές και δεν είναι αυτοκίνητο για σπορ και γρήγορη οδήγηση, η αίσθηση βάρους του τιμονιού είναι κάτι δευτερεύον. Markvag αν λέω κάτι λάθος διόρθωσέ με.Ακριβώς!
οι μεταφορές δε θα είναι καθόλου χαλαρές.. αντίθετα θα τις έλεγα ιδιαίτερα απαιτητικές...
με την corolla κάναμε σε 5 χρόνια 100.000 χλμ κλεισμένα κυρίως στην καθημερινή μας μεταφορά σε άλλη πόλη του νομού για τη δουλειά μας.. και φέτος στην πρώτη βροχή, με λίγο μη προσεγμένα λάστιχα το αυτοκίνητο έφυγε από τον έλεγχο και ευτυχώς καρφώθηκε σε δέντρο γιατί πήγαινε για γκρεμό..
Προφανώς και δεν τίθεται θέμα ασφάλειας. Απλά δεν είναι για ζμπορ οδήγηση, αλλά επειδή μιλάμε για πολυμορφικό, αυτό ούτως ή άλλως το ξεχνάμε.
100.000χλμ σε 5 χρόνια;;; 20Κ το χρόνο;;; Μόνο; Από 30.000 και άνω αρχίζει να είναι σημαντικό...
-
Παιδιά χίλια ευχαριστώ!
με βοηθάτε πολύ!
να ζητήσω γνώμη για κάτι ακόμη; τι λέτε για το volvo v50 σε σχέση με τα ρενώ-πεζώ; ανεβαίνουμε κατηγορία;
είδα ότι ένας συμφορουμίτης το επέλεξε και αν κατάλαβα καλά και εχει και πολύ καλή τιμή, τουλάχιστον μέσα στα όριά μας..
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
100.000χλμ σε 5 χρόνια;;; 20Κ το χρόνο;;; Μόνο; Από 30.000 και άνω αρχίζει να είναι σημαντικό...
είναι περισσότερο 'μαζεμένα' τα τελευταία 3 χρόνια και επίσης με τη μετακόμιση μας προς το χωριό την επόμενη άνοιξη όπως σχεδιάζουμε (πρώτα ο Θεός) θα αυξηθούν περισσότερο...
πάντως πραγματικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ και πάλι (δεν έχει και εμότικον)
εντιτ : ένας φίλος έχει νομίζω το c2 markvag και το λέει 'Τούλα' από το 'χοντρούλα'..!
-
Ο χρήστης marikyr έγραψε:
να ζητήσω γνώμη για κάτι ακόμη; τι λέτε για το volvo v50 σε σχέση με τα ρενώ-πεζώ; ανεβαίνουμε κατηγορία;
Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (δεν το έχω οδηγήσει), απλά δεν ξέρω αν θα χωράει 3 καθισματάκια πίσω... Σαφώς από χώρους είναι μία κατηγορία κάτω σε σχέση πχ με το Scenic. Τώρα από premiumσύνες, δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι ότι στο προηγούμενο τεύχος των 4Τ είχαν δημοσιεύσει τις τιμές των σέρβις και στα 100 (ή 120)χιλιάδες χλμ το κόστος στην αντιπροσωπεία είναι 1400 ευρώ... Καλά, προφανώς δεν θα το πάει ποτέ κανείς με τόσα λεφτά, αλλά πρέπει γενικά η αντιπροσωπεία να είναι φαρμακείο από τα καλά...
εντιτ : ένας φίλος έχει νομίζω το c2 markvag και το λέει 'Τούλα' από το 'χοντρούλα'..!
Υπάρχουν κι άλλοι!
-
Κι εγώ θεωρώ σε χώρους είναι κάτω από το scenic. Σε ποιότητα υλικών στο εσωτερικό υπερτερεί. Σε diesel δεν γνωρίζω για να σχολιάσω. Σε βενζίνη όχι κάτι παραπάνω από το μέσο όρο. Σε αρχική τιμή είναι πολύ συμφέρον αυτή τη περίοδο αλλά δεν αποκλείεται μέσα στο 12 να παρουσιαστεί εντελώς νέο μοντέλο. Σε κόστος συντήρησης εκτιμώ ότι είναι πάνω από τη Renault.
-
Ο χρήστης marikyr έγραψε:
Παιδιά χίλια ευχαριστώ!με βοηθάτε πολύ!
να ζητήσω γνώμη για κάτι ακόμη; τι λέτε για το volvo v50 σε σχέση με τα ρενώ-πεζώ; ανεβαίνουμε κατηγορία;
είδα ότι ένας συμφορουμίτης το επέλεξε και αν κατάλαβα καλά και εχει και πολύ καλή τιμή, τουλάχιστον μέσα στα όριά μας..
είναι στο τέλος της καριέρας του ... αλλά το 1.6diesel, με τα σημερινά δεδομένα, πάει πολύ στην Ελλάδα ... 99γρCo2
-
Τα τέλη προσωπικά δεν μου λένε κάτι! Σε σχέση με το ποσό που δαπανάμε κάθε χρόνο για τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου τα τέλη όταν είναι χαμηλά είναι αμελητέο ποσό. Οχι βέβαια ότι δεν κατατάσσεται στα θετικά ενός αυτοκίνητου. Σαφέστατα το γεγονός ότι το Volvo 1.6 diesel δεν πληρώνει προς το παρόν τέλη είναι ατού. Πάντως πληροφοριακά ο 1.6 Dci έχει 105 euro τέλη και ο 1.5Dci 140 euro. Αρα οικονομίκα και σε αυτό το τομέα και αυτά.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (δεν το έχω οδηγήσει), απλά δεν ξέρω αν θα χωράει 3 καθισματάκια πίσω... Σαφώς από χώρους είναι μία κατηγορία κάτω σε σχέση πχ με το Scenic. Τώρα από premiumσύνες, δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι ότι στο προηγούμενο τεύχος των 4Τ είχαν δημοσιεύσει τις τιμές των σέρβις και στα 100 (ή 120)χιλιάδες χλμ το κόστος στην αντιπροσωπεία είναι 1400 ευρώ... Καλά, προφανώς δεν θα το πάει ποτέ κανείς με τόσα λεφτά, αλλά πρέπει γενικά η αντιπροσωπεία να είναι φαρμακείο από τα καλά...Μου φαινεται εξωφρενικα αστειο το ποσο, τη στιγμη που η νορμαλ συντηρηση δεν εχει ξεπερασει τα 300 ευρω με ανταλλακτικα αντιπροσωπειας στο Τ5 (εχω 110Κ χλμ)...Εκτος αν αλλαξαν δισκο, αμορτισερ, λαστιχα, φρενα, ζαντες, πορτες κτλ...
Σε αρχική τιμή είναι πολύ συμφέρον αυτή τη περίοδο αλλά δεν αποκλείεται μέσα στο 12 να παρουσιαστεί εντελώς νέο μοντέλο.
Απο την σειρα αυτη (S40/V50/C30) ισως υπαρξει καινουριο S40, V50 σιγουρα οχι. Αυτα τα δυο λογικα θα πανε μεχρι ΜΥ13...η νεα σειρα σιγουρα θα εχει C30/V30/XC30...
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πχ σηκώνεις 2 αντικείμενα, ένα ελαφρύ κι ένα βαρύ.Δεν σημαίνει ότι το ελαφρύ δεν είναι εξίσου αποτελεσματικό με το βαρύ απλά είναι διαφορετική η αίσθηση βάρους που έχεις. Πιο απλά δεν περιγράφεται πιστεύω.Άλλο πράγμα η αίσθηση και άλλο το βάρος. Υπάρχουν ελαφρυά τιμόνια με πολύ καλή αίσθηση και βαριά με χάλια.
-
Δεν διαφωνώ καθόλου.
-
Ο χρήστης marikyr έγραψε:
να σας πω και τα νεότερα από την έρευνα αγοράς μας..καταρχήν βασική οδηγία : όταν ψάχνεις να αγοράσεις αυτοκίνητο ο πρώτος που πρέπει να ρωτάς είναι ... ο βενζινάς σου!
Καταρχην αλλαξε βενζινα!
Μπορει τα λαδια που τους πουλαει να μην ειναι καλα και σε σωστο sae και γι αυτο να τα καινε τα vag -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (δεν το έχω οδηγήσει), απλά δεν ξέρω αν θα χωράει 3 καθισματάκια πίσω... Σαφώς από χώρους είναι μία κατηγορία κάτω σε σχέση πχ με το Scenic. Τώρα από premiumσύνες, δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι ότι στο προηγούμενο τεύχος των 4Τ είχαν δημοσιεύσει τις τιμές των σέρβις και στα 100 (ή 120)χιλιάδες χλμ το κόστος στην αντιπροσωπεία είναι 1400 ευρώ... Καλά, προφανώς δεν θα το πάει ποτέ κανείς με τόσα λεφτά, αλλά πρέπει γενικά η αντιπροσωπεία να είναι φαρμακείο από τα καλά...
Μου φαινεται εξωφρενικα αστειο το ποσο, τη στιγμη που η νορμαλ συντηρηση δεν εχει ξεπερασει τα 300 ευρω με ανταλλακτικα αντιπροσωπειας στο Τ5 (εχω 110Κ χλμ)...Εκτος αν αλλαξαν δισκο, αμορτισερ, λαστιχα, φρενα, ζαντες, πορτες κτλ...
Υποτίθεται ότι τους έδωσαν τιμοκατάλογο από τις αντιπροσωπείες με τα προβλεπόμενα...
Εκτός αν έγινε κανένα λάθος (αλλά δεν είδα κάπου να λέει κάτι σε επόμενα τεύχη)...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (δεν το έχω οδηγήσει), απλά δεν ξέρω αν θα χωράει 3 καθισματάκια πίσω... Σαφώς από χώρους είναι μία κατηγορία κάτω σε σχέση πχ με το Scenic. Τώρα από premiumσύνες, δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι ότι στο προηγούμενο τεύχος των 4Τ είχαν δημοσιεύσει τις τιμές των σέρβις και στα 100 (ή 120)χιλιάδες χλμ το κόστος στην αντιπροσωπεία είναι 1400 ευρώ... Καλά, προφανώς δεν θα το πάει ποτέ κανείς με τόσα λεφτά, αλλά πρέπει γενικά η αντιπροσωπεία να είναι φαρμακείο από τα καλά...
Volvo S60 2 λιτρο 5κύλινδρο 230hp του 2007 με ευλαβικά service κάθε χρόνο . Ποτέ μα ποτέ στα 7 service που έκανα δεν ξεπέρασα τα 220 euro και ουδέποτε δεν χρειάστηκε κάτι extra πέραν των προβλεπόμενων . Τακάκια 1 φορά στα 60,000
Επίσης δεν υπήρξαν άλλα πιασάρικα κόλπα . Τα τυπογραφικά λάθη ας μην τα λαμβάνουμε υπόψη .
προτάσεις για αγορά οικογενειακού!