-
Γειά σας,
Έχω αγοράσει το μοντέλο SSANG YONG Rexton 3.2 μεταχειρισμένο από την εταιρεία PRIMA MOTORS ΑΕ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 2005 και το αγόρασα το Νοέμβριο του 2009 ακριβώς μετά από το τεχνικό έλεγχο που πέρασε (ΚΤΕΟ). Το Νοέμβριο του 2011, στον επόμενο τεχνικό έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει αριθμό πλαισίου!!!
Το αμάξι δεν μπορώ να το κάνω απολύτως τίποτα (είναι ακινητοποιημένο) και η αντιπροσωπεία (PRIMA MOTORS ΑΕ) ισχυρίζεται ότι ο αριθμός πλαισίου έσβησε γιατί ήταν αχνά εκτυπωμένος.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο πρόβλημα και πως το έλυσε? Επίσης πως νομίζετε ότι πρέπει να κινηθώ για να αποδείξω το δίκιο μου?Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μάκης -
Γειά σας,
Έχω αγοράσει το μοντέλο SSANG YONG Rexton 3.2 μεταχειρισμένο από την εταιρεία PRIMA MOTORS ΑΕ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 2005 και το αγόρασα το Νοέμβριο του 2009 ακριβώς μετά από το τεχνικό έλεγχο που πέρασε (ΚΤΕΟ). Το Νοέμβριο του 2011, στον επόμενο τεχνικό έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει αριθμό πλαισίου!!!
Το αμάξι δεν μπορώ να το κάνω απολύτως τίποτα (είναι ακινητοποιημένο) και η αντιπροσωπεία (PRIMA MOTORS ΑΕ) ισχυρίζεται ότι ο αριθμός πλαισίου έσβησε γιατί ήταν αχνά εκτυπωμένος.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο πρόβλημα και πως το έλυσε? Επίσης πως νομίζετε ότι πρέπει να κινηθώ για να αποδείξω το δίκιο μου?Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μάκης -
Γειά σας,
Έχω αγοράσει το μοντέλο SSANG YONG Rexton 3.2 μεταχειρισμένο από την εταιρεία PRIMA MOTORS ΑΕ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 2005 και το αγόρασα το Νοέμβριο του 2009 ακριβώς μετά από το τεχνικό έλεγχο που πέρασε (ΚΤΕΟ). Το Νοέμβριο του 2011, στον επόμενο τεχνικό έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει αριθμό πλαισίου!!!
Το αμάξι δεν μπορώ να το κάνω απολύτως τίποτα (είναι ακινητοποιημένο) και η αντιπροσωπεία (PRIMA MOTORS ΑΕ) ισχυρίζεται ότι ο αριθμός πλαισίου έσβησε γιατί ήταν αχνά εκτυπωμένος.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο πρόβλημα και πως το έλυσε? Επίσης πως νομίζετε ότι πρέπει να κινηθώ για να αποδείξω το δίκιο μου?Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μάκης -
να ζητησεις τα ρέστα από το προηγούμενο κΤΕΟ που πέρασε (ελπίζοντας να είναι Ιδιωτικό) και μετα να μιλήσεις με την αντιπροσωπέια να σου βρει λύση. Οτνα λεει αχνά εκτυπωμένος τι ακριβώς εννοούν ο αριθμός είναι χαραγμένος πάνω στο ταμπελάκι του πλαισίου δεν είναι εκτυπωμένος από εκτυπωτή γιαυτό καριβώς το λόγο. Μιλάμε για αριθμό πλαισίου και όχι κινητήρα να πεις πως έχει αλλάξει κινητήρα και έβαλαν με πειραγμένα νούμερα.
-
- το ότι οι αριθμοί πλαισίου ΠΡΕΠΕΙ να σημειώνονται και στο εμπρός παρ-μπριζ...
Και δεν νοείται αριθμός πλαισίου που να μην είναι χαραγμένος στο πλαίσιο...
Πολύ ύποπτη δουλειά... Φοβάμαι ότι είναι κλεμένο...
Αν η αντιπροσωπεία ισχυριστεί ότι δεν ήξερε - παρατήρησε τα παραπάνω, σημαίνει (κατ' εμέ ξεκάθαρα) ότι είναι συνένοχη ή ότι εν γνώση της σου πούλησε αυτοκίνητο με σημαντικό ερώτημα ως προς την προέλευση - ιστορία του και φυσικά ως προς τον τρόπο απόκτησής του από αυτούς...
-
αν εχει αριθμο κινητηρα και φαινεται μηπως η εταιρεια εχει την αντιστοιχια του πλαισιου;;;;;
-
Βαλε δικηγόρο ,πηγαινε το στην αστυνομια
-
Ο αριθμος πλαισιου δεν χτυπιεται και σε αλλα σημεια του αυτοκινητου??
-
Το ίδιο ακριβώς είχε γίνει σε opel vectra του 1993 αν θυμάμαι καλά.Ο άνθρωπος το είχε αγοράσει κανονικά απο τον επίσημο έμπορο της περιοχής,αλλα οταν πήγε για ΚΤΕΟ,κρατικό δεν υπήρχαν ιδιωτικά τοτε,είδαν οτι δεν είχε πουθενά χτυπημένο τον αριθμό πλαισίου που έγραφε στα χαρτιά.Το αποτέλεσμα ηταν μετά απο τέσσερα χρόνια να έχει πάλι καινούργιο vectra,χωρίς να πληρώσει δραχμή.Εδώ ομως το πράγμα αλάζει λίγο αν απο ΚΤΕΟ το έχει περάσει η PRIMA.Αν όντως το πήγανε στο ΚΤΕΟ φταίνε οι του ΚΤΕΟ,αν πήγανε μόνο τα χαρτιά φταίνε και οι δυο.Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το πάρουν πίσω και να σου δώσουν καινούργιο ή τα χρήματα που έδωσες.Βγάλε μια φωτο αυτον που σου είπε οτι ο αριθμός πλαισίου σβήστηκε και δώστην στο εργοστάσιο να τον προσλάβουν να χτυπάει τα νούμερα στο πλαίσιο με το χέρι και αν δεν το κάνει σωστά να του το κόψουν σύριζα.Μα καλά πόσο ταγάρι είναι και για πόσο χαζούς μας περνάνε?? Με μολύβι τον είχανε χτυπημένο στο πλαίσιο??? Βρές ενα καλό δικηγόρο για τα περαιτέρω και να αναφέρεις και αυτο που σου είπε οτι ο αριθμός σβήστηκε.
-
Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε. Αν δεν βρεις το δίκιο σου από εκεί που το πήρες άμεσα πες τους ότι θα πας στην αστυνομία γιατί υποψιάζεσαι ότι είναι κλεμμένο κ σε δικηγόρο και κάντο κιόλας για να είσια καλυμμένος.
-
Και επειδή η αλητεία ζει και βασιλεύει στην κοινωνία μας,
αν **υποθέσουμε **ότι ο φίλος έχει αγοράσει κλεμμένο όχημα
ποιος θα του διασφαλίσει ότι η αντιπροσωπεία δε θα βγει κι από πάνω μόλις πάει να ζητήσει το δίκιο του;Υποθετικό σενάριο:
Ο φίλος πάει στην αντιπροσωπεία και τους κατηγορεί για το αυτοκίνητο που του πούλησαν.
Η αντιπροσωπεία αντί να κάνει μόκο, απαντά στο φίλο ότι εκείνοι του πούλησαν νομιμότατο-ουχί κλεμμένο όχημα.
Τον κατηγορούν κιόλας ότι εκείνος έχει κάνει κάποια παρανομία και προσπαθεί να τους μπλέξει.
Τον απειλούν μάλιστα για συκοφαντία σε περίπτωση που πάει να τους καταγγείλει.
Απόδειξη φέρνουν το πιστοποιητικό του ΚΤΕΟ σύμφωνα με το οποίο βεβαιώνεται πως το αμάξι ήταν καθαρό.
Βγαίνουν και από πάνω και του λένε πως εκείνος ευθύνεται για τα μετέπειτα αφού το αμάξι έφυγε από τα χέρια τους καθ'όλα νόμιμο.Ερώτημα:
Πόσο πιστεύετε ότι το παραπάνω υποθετικό σενάριο είναι απίθανο να εκτυλιχθεί στην πράξη; -
Παιδιά,μην γραφουμε οτι να 'ναι.Η αντιπροσωπία δεν μπορει να ισχυριστεί τίποτα,εφόσον το αυτοκίνητο πουλήθηκε οταν ηταν καινούργιο απο αυτούς οφειλαν να εχουν ελένξει αν τα νούμερα που είχαν στα χαρτιά ηταν ίδια με του αυτοκινήτου.Το ίδιο έπρεπενα κάνουν και στο ΚΤΕΟ και ο φίλος οταν το αγορασε,σαν μεταχειρισμένο.Το αν υπήρχε ή οχι νούμερο στο σασί απο το εργοστάσιο μπορεί να το δει και ενας πραγματογνώμονας.Αν ο φίλος παει στην αστυνομία τώρα,θα του κατασχέσουν το αυτοκίνητο και παει μέσα για παραπιοιση στοιχείων οχήματος μέχρι να αποδίξει οτι δεν είναι ελέφαντας.....Έγραψα και στο προηγούμενο ποστ τι πρέπει να κάνει ΑΜΕΣΑ,χωρις να το πολυ φωνάζει δεξια και αριστερά, πριν ξεκινησει την διαδικασία με τον δικηγόρο για τους ευνόητους λόγους
-
Για να μη λέμε ό,τι θέλουμε,
εάν το αμάξι είναι προβληματικό και εάν ο αντιπρόσσωπος είναι απατεώνας
ο φίλος θα κληθεί να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας.
Τί θα πρέπει να αποδείξει δηλαδή:
ότι το σασί που έχει στα χέρια του τώρα ο φίλος είναι το ίδιο με αυτό που του πούλησε μεταχειρισμένο ο αντιπρόσωπος.
Ο αντιπρόσωπος θα μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν είναι το ίδιο και πως ο φίλος είναι υπεύθυνος για κάποια παρανομία που έγινε εκ των υστέρων (αφότου το αμάξι πέρασε το ΚΤΕΟ το 2009).
Πόσο εύκολο είναι να αποδείξει το δίκιο του ο φίλος, δεν το γνωρίζω.Αν ο αντιπρόσωπος δεν είναι απατεώνας και το αμάξι είναι καθ'ολα καθαρό
η λύση θα βρεθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
(προσωπικά το βρίσκω δύσκολο ένα νόμιμο αμάξι να μην έχει χτυπημένο ανάγλυφο αριθμό πλαισίου,
αλλιώς όλο και κάποιος άλλος κωδικός πάνω στο όχημα θα συνδυαστεί με τον αριθμό πλαισίου,
ελπίζω ότι τα κεντρικά της SSANGYONG στην Κορέα δεν έχουν πια γίνει της Κορέας...)
πρόβλημα με SSANG YONG Rexton 3.2 χωρίς αριθμό πλαισίου!!!