Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    3.0 JTD M-JET
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 3.0 JTD M-JET
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    61
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakiss last edited by

      Παρουσιάστηκε στη Bologna o νέος 3λιτρος V6 diesel που κατασκευάζεται απο την VM Motori S.p.A. για την Fiat Auto S.p.A. και χρησιμοποιεί το σύστημα multijet της Μagneti Marelli και θα εφοδιάσει τα επόμενα μοντέλα Alfa Romeo....

      http://www.italiaspeed.com/2004/motor_s ... /1112.html

      Alfa Romeo 3.0V6JTD M-JET
      250hp/4000rpm
      550nm/1800rpm
      Euro4

      BMW 3.0D L6 CRII
      218hp/4000rpm
      500nm/2000rpm
      Euro3

      Audi 3.0V6TDI CRII
      225hp/4000rpm
      450nm/1400-3250rpm
      Euro4

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by

        Παρουσιάστηκε στη Bologna o νέος 3λιτρος V6 diesel που κατασκευάζεται απο την VM Motori S.p.A. για την Fiat Auto S.p.A. και χρησιμοποιεί το σύστημα multijet της Μagneti Marelli και θα εφοδιάσει τα επόμενα μοντέλα Alfa Romeo....

        http://www.italiaspeed.com/2004/motor_s ... /1112.html

        Alfa Romeo 3.0V6JTD M-JET
        250hp/4000rpm
        550nm/1800rpm
        Euro4

        BMW 3.0D L6 CRII
        218hp/4000rpm
        500nm/2000rpm
        Euro3

        Audi 3.0V6TDI CRII
        225hp/4000rpm
        450nm/1400-3250rpm
        Euro4

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          Παρουσιάστηκε στη Bologna o νέος 3λιτρος V6 diesel που κατασκευάζεται απο την VM Motori S.p.A. για την Fiat Auto S.p.A. και χρησιμοποιεί το σύστημα multijet της Μagneti Marelli και θα εφοδιάσει τα επόμενα μοντέλα Alfa Romeo....

          http://www.italiaspeed.com/2004/motor_s ... /1112.html

          Alfa Romeo 3.0V6JTD M-JET
          250hp/4000rpm
          550nm/1800rpm
          Euro4

          BMW 3.0D L6 CRII
          218hp/4000rpm
          500nm/2000rpm
          Euro3

          Audi 3.0V6TDI CRII
          225hp/4000rpm
          450nm/1400-3250rpm
          Euro4

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            technik last edited by

            Να δούμε ποιός θα βγάλει diesel V10 > 313 ίππων !

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:
              Να δούμε ποιός θα βγάλει diesel V10 > 313 ίππων !

              Ναι, 313 άλογα από 5 λίτρα τουρμποντίζελ...
              Πάντως η Άλφα μιλάει για την επόμενη εξέλιξη του ανωτέρω 3 λιτρου με 300 άλογα (από 3 λίτρα... )

              Α! Και τουρμποντήζελ που έχει κατανάλωση 13,8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα... (αυτός που λές...) σε αμάξι αξίας ΑΠΟ 75.500 ευρώ, περίπου 50% ακριβότερο από την ΠΙΟ ακριβή Άλφα Ρομέο που παράγεται σήμερα (πάντα Ιταλία).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                techadmin admin last edited by

                Υπάρχει και ο κινητήρας της Opel 1.9 με 200+ άλογα. εσείς που ξέρετε πως της Alfa είναι καλύτερος, απο την ιπποδύναμη και μόνο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  Υπάρχει και ο κινητήρας της Opel 1.9 με 200+ άλογα. εσείς που ξέρετε πως της Alfa είναι καλύτερος, απο την ιπποδύναμη και μόνο?

                  Σε ποιούς πάει ο πληθυντικός; (ονομαστικά)

                  Για την ώρα πλην εσού έχουν μιλήσει στο θέμα ο sakiss, ο technik κι εγώ. Και ο technik μάλλον ειρωνεύτηκε την Αλφα, ενώ εγώ πουθενά δεν είπα πως η Άλφα έχει τον καλύτερο τουρμποντήζελ...

                  Πάντως αυτήν την στιγμή που μιλάμε ο δυνατότερος τουρμποντήζελ της Οπελ είναι 3000 κυβικά και 177 ίππους, ο 3.0 DCTI. Βγάζει όσα κι ο 2.4 Μούλτιτζετ της Άλφα. (μήπως είναι ο ίδιος τώρα με τη συνεργασία; )

                  Στα 1900 έχει ισοπαλία με τον μούλτιτζετ στα 150 άλογα, και υπάρχουν και οι 2.0 και 2.2 DTI που είναι σαφώς πιο αδύνατοι (101 και 125 αντίστοιχα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο πλυθηντιθκός πάει στον sakiss και στον τίτλο του τόπικ, αυτός που λέω εγώ βγάζει νομίζω 212 άλογα και θα μπεί στο 5θυρο vectra, είναι 1.9 άρα σε ειδική ισχύ είναι ο καλύτερος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      O 1.9 twin turbo της OPEL είναι ό ίδιος που θα μπεί και στις επόμενες ALFA και είναι ουσιαστικά εξέλιξη του κινητήρα του Gruppo

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gramacar last edited by

                        Πόσους Έλληνες άραγε αφορούν 3-λιτροι κινητήρες diesel ή βενζίνης που εκτοξεύουν το κόστος κτήσης ΙΧ σε επίπεδα άνω των 50Κ?
                        Μήπως πρέπει να προσγειωθούμε λιγάκι και μιλάω πάντα καλόπιστα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                          Και ο technik μάλλον ειρωνεύτηκε την Αλφα,

                          Δεν είναι θέμα ειρωνείας, απλά το ανέφερα μιας και ο συγκεκριμένος V10 είναι ο ισχυρότερος diesel παραγωγής αυτή τη στιγμή.

                          Απλά, να δούμε πόσο θα προχωρήσουν οι αυτοκ/νίες,
                          μέχρι πόση ιπποδύναμη θα βγάλουν στην παραγωγή σε diesel.

                          nothing else

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            Και ο technik μάλλον ειρωνεύτηκε την Αλφα,

                            Δεν είναι θέμα ειρωνείας, απλά το ανέφερα μιας και ο συγκεκριμένος V10 είναι ο ισχυρότερος diesel παραγωγής αυτή τη στιγμή.

                            Απλά, να δούμε πόσο θα προχωρήσουν οι αυτοκ/νίες,
                            μέχρι πόση ιπποδύναμη θα βγάλουν στην παραγωγή σε diesel.

                            nothing else

                            Αλήθεια, μιας και ανέφερες ισχύ σε ντήζελ, ξέρεις τι κυβισμό και τι ισχύ με τι κατανάλωση βγάζουν οι κινητήρες ελαφρών φορτηγών; (κάπου στα 5 λίτρα)
                            Δεν το λέω ειρωνικά, πραγματικά δεν έχω ιδέα!
                            Πάντως 313 άλογα με τόσο μεγάλη κατανάλωση από 5λιτρο τουρμποντήζελ δεν με ενθουσιάζουν, τουλάχιστον στα χαρτιά... (στην πράξη φέρ'το εδώ να κάνουμε πάρτυ!!! )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                              Και ο technik μάλλον ειρωνεύτηκε την Αλφα,

                              Δεν είναι θέμα ειρωνείας, απλά το ανέφερα μιας και ο συγκεκριμένος V10 είναι ο ισχυρότερος diesel παραγωγής αυτή τη στιγμή.

                              Απλά, να δούμε πόσο θα προχωρήσουν οι αυτοκ/νίες,
                              μέχρι πόση ιπποδύναμη θα βγάλουν στην παραγωγή σε diesel.

                              nothing else

                              Αλήθεια, μιας και ανέφερες ισχύ σε ντήζελ, ξέρεις τι κυβισμό και τι ισχύ με τι κατανάλωση βγάζουν οι κινητήρες ελαφρών φορτηγών; (κάπου στα 5 λίτρα)
                              Δεν το λέω ειρωνικά, πραγματικά δεν έχω ιδέα!

                              Oύτε εγώ έχω την παραμικρή ιδέα...

                              Πολλά άλογα, πολύ ροπή φαντάζομαι.

                              Αλλά μιλάμε για αυτοκίνητα, όχι για νταλίκες....

                              Πάντως 313 άλογα με τόσο μεγάλη κατανάλωση από 5λιτρο τουρμποντήζελ δεν με ενθουσιάζουν, τουλάχιστον στα χαρτιά... (στην πράξη φέρ'το εδώ να κάνουμε πάρτυ!!! )

                              Μόνο πάρτυ θα κάνουμε.......! Ότι θες!
                              Έχει τρομακτική ροπή πάντως, γύρω στα 750ΝΜ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:

                                Αλήθεια, μιας και ανέφερες ισχύ σε ντήζελ, ξέρεις τι κυβισμό και τι ισχύ με τι κατανάλωση βγάζουν οι κινητήρες ελαφρών φορτηγών; (κάπου στα 5 λίτρα)
                                Δεν το λέω ειρωνικά, πραγματικά δεν έχω ιδέα!

                                Oύτε εγώ έχω την παραμικρή ιδέα...

                                Πολλά άλογα, πολύ ροπή φαντάζομαι.

                                Αλλά μιλάμε για αυτοκίνητα, όχι για νταλίκες....

                                Ελαφρά φορτηγά ίσως να είναι κοντά στα 5 λίτρα, οπότε ποια η διαφορά με τον κινητήρα του Τούαρεγκ αν έχουν αντίστοιχες επιδόσεις;

                                Πάντως 313 άλογα με τόσο μεγάλη κατανάλωση από 5λιτρο τουρμποντήζελ δεν με ενθουσιάζουν, τουλάχιστον στα χαρτιά... (στην πράξη φέρ'το εδώ να κάνουμε πάρτυ!!! )

                                Μόνο πάρτυ θα κάνουμε.......! Ότι θες!
                                Έχει τρομακτική ροπή πάντως, γύρω στα 750ΝΜ

                                Όντως, από ροπή σκίζει, και είναι και τετρακίνητο, έχει και εξάρι κιβώτιο!
                                Οπότε αν μου το 'παραχωρούσαν' θα γινόταν της παλαβής!!!
                                Άν βέβαια έπρεπε να το πληρώσω (ΑΠΟ 75.500 στην Ιταλία...) τότε θα την έβγαζε στο γκαράζ μην.... συναχωθεί!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Το θέμα πάει τεχινκά...[moderator - cmarin]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Λοιπόν, από ένα γρήγορο τσεκάρισμα που έκανα, από ισχύ τα πάει πολύ καλά ο 5 λιτρος!
                                    Ίσως επειδή δέν έχει αρχίσει (ακόμα...) η μάχη σε τόσο μεγάλους κινητήρες σε επιβατικά, άλλά πάει καλά!

                                    Τα αντίστοιχης χωρητικότητας φορτηγά έχουν μικρότερη ισχύ, αλλά μεγαλύτερη ροπή.
                                    Τώρα απο κατανάλωση ο Θεός και η ψυχή του σε φορτηγό...

                                    Εντύπωση μου έκανε ένα Ακτρος (Μερσεντές) που είδα, που θέλει σέρβις κάθε 100.000 χιλιόμετρα!!!
                                    Ίσως και οι άλλοι να είναι αντίστοιχοι (στα φορτηγά), αλλά κουφάθηκα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                      Το θέμα πάει τεχινκά...[moderator - cmarin]

                                      Πάντως ακόμα νέα μοντέλα είναι, πες του να πάει με το μετρό, όχι το λεωφορείο!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        psilos last edited by

                                        Ξεχάσατε τον κινητήρα της ΒΜW 3.0 λιτρα με τα 272 άλογα και τη ροπή 560 στισ 2000 σαλ?
                                        Είναι αυτός που μπαίνει στη σειρά 5 (535 D) και αναμένεται να μπει και στη νέα Χ5.
                                        Και η Μερσεντές μιλάει τώρα για τρομερές υποδυνάμεις από κινητήρες ντίζελ.

                                        Έχω την εντύπωση πως οι εταιρίες μπήκαν στο κυνήγι της απόλυτης υποδύναμης ελπίζοντας πως έτσι θα ανακάμψουν οι πωλήσεις τους.

                                        Όντως όμως για τα δεδομένα της Ελλάδας αυτοί οι κινητήρες φαντάζουν πολύ μακρινοί!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sakiss last edited by

                                          Ο χρήστης Psilos έγραψε:
                                          Ξεχάσατε τον κινητήρα της ΒΜW 3.0 λιτρα με τα 272 άλογα και τη ροπή 560 στισ 2000 σαλ?
                                          Είναι αυτός που μπαίνει στη σειρά 5 (535 D) και αναμένεται να μπει και στη νέα Χ5.

                                          Eίναι έκδοση Biturbo του γνωστού 3.0d που αποδίδει 204 ίππους στη 330d και 218 ίππους στη 530d στην έκδοση με τον ένα υπερτροφοδότη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sakiss last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                            Υπάρχει και ο κινητήρας της Opel 1.9 με 200+ άλογα. εσείς που ξέρετε πως της Alfa είναι καλύτερος, απο την ιπποδύναμη και μόνο?

                                            Σιγα μην σκισει κανα καλτσον η οπελ με ξενα κολυβα κανοντας τον δικο μας 1.9 με bi-turbo απο 150 στα 212hp και οχι 200hp!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr