-
Ας πούμε πως θέλεις να δώσεις ένα μικρό ποσό, αλλά να πάρεις... ΠΟΛΛΗ μοτοσυκλέτα. Για πολλοστή φορά, σπάω το κεφάλι μου, ν' αγοράσω κάτι για τις βόλτες μου (δεν συζητάω καθημερινή μετακίνηση, οπότε δεν με απασχολεί μέγεθος κλπ). Έχω βάλει τα παραπάνω, γιατί... απλώς μου αρέσουν. Δεν ξέρω αν πρέπει να συμπεριλάβω και την Transalp, αν και μου αρέσει περισσότερο η Africa, χωρίς συγκεκριμένο λόγο.
-Η BMW είναι η πιο λογική επιλογή, σε προδιαγραφές τουλάχιστον, γιατί έχει και το... πολυαγαπημένο μου ABS. Επίσης, έχουν πουληθεί άπειρες, οπότε θα υπάρχουν τα πάντα σε ανταλλακτικά, αλλά δεν γνωρίζω κόστος. Έχει ψεκασμό, οπότε πιθανή βλάβη, σημαίνει χρήμα (η οικονομία μου είναι αδιάφορη, δεν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα).
-Η Aprilia, σου εξασφαλίζει ό,τι και η BMW , χωρίς το ΑΒS. Είναι φθηνότερη, αλλά και ομορφότερη. Κι αυτή ψεκαστή (στα τελευταία μοντέλα). Όπως και για την BMW, μιλάμε για μοντέλα περίπου 10ετίας ή λίγο λιγότερο.
-Η Honda AfricaTwin είναι το μηχανάκι που ζαχάρωνα όταν ήμουν φοιτητόνι, αλλά με τα χρόνια την ξέχασα. Τώρα την θυμήθηκα, επειδή είδα πως οι τιμές της έχουν πέσει. Αλλά είναι πιο παλιά και σ' αυτά τα λεφτά, γενικά βλέπεις (φυσιολογικά...) πολλά χιλιόμετρα. Θα είναι αξιόπιστη μετά από όλα αυτά, ή θα τρέχω στα συνεργεία; Καρμπυρατέρ, που σημαίνει πως η επισκευή θα είναι φθηνότερη και γενικώς αλεξίσφαιρο μοτέρ.
Προφανώς, είμαι ανοιχτός σε προτάσεις, αν κάτι μου έχει διαφύγει. Με τίποτε και για κανένα λόγο δεν θέλω να δώσω λεφτά. Ο σκοπός είναι να πάρω κάτι καλό για να κάνω μια στο τόσο μια βόλτα, δεν θα γυρίσω τον κόσμο. ΔΕΝ θέλω κάτι ακριβότερο ή κάτι πιο γρήγορο, είναι ήδη υπερεπαρκή. Σκέφτηκα και το V-strom, αλλά θέλεις σχεδόν τα διπλά λεφτά, πράγμα απαράδεκτο για ένα μηχανάκι που το αγόραζες πριν λίγα χρόνια λίγο παραπάνω από 8Κ καινούριο. Έχει ABS βέβαια, και θα το σκεφτόμουν, αν ήταν φθηνό. ΔΕΝ είναι.
Επίσης, δεν σκέφτομαι τίποτε μεγαλύτερο από 750κ.εκ, λόγω τελών και ασφαλειών κλπ κλπ. Τεκμηρίων επίσης (που δεν υπάρχουν ακόμη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Οπότε, προτάσεις πάρε το τάδε, είναι 1000άρι, αλλά είναι φθηνό, απορρίπτονται.
Τέλος, δεν θέλω μηχανάκια που έχουν τραγικό κόστος συντήρησης, γιατί και δεν γουστάρω να πληρώνω και γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι. Γι' αυτό και έχω απορρίψει (δυστυχώς μετά λύπης μου! ) τα ΚΤΜ και τα Ducati.Για να γίνει λίγη κουβεντούλα, μπας και το πάρω απόφαση επιτέλους!
-
Ας πούμε πως θέλεις να δώσεις ένα μικρό ποσό, αλλά να πάρεις... ΠΟΛΛΗ μοτοσυκλέτα. Για πολλοστή φορά, σπάω το κεφάλι μου, ν' αγοράσω κάτι για τις βόλτες μου (δεν συζητάω καθημερινή μετακίνηση, οπότε δεν με απασχολεί μέγεθος κλπ). Έχω βάλει τα παραπάνω, γιατί... απλώς μου αρέσουν. Δεν ξέρω αν πρέπει να συμπεριλάβω και την Transalp, αν και μου αρέσει περισσότερο η Africa, χωρίς συγκεκριμένο λόγο.
-Η BMW είναι η πιο λογική επιλογή, σε προδιαγραφές τουλάχιστον, γιατί έχει και το... πολυαγαπημένο μου ABS. Επίσης, έχουν πουληθεί άπειρες, οπότε θα υπάρχουν τα πάντα σε ανταλλακτικά, αλλά δεν γνωρίζω κόστος. Έχει ψεκασμό, οπότε πιθανή βλάβη, σημαίνει χρήμα (η οικονομία μου είναι αδιάφορη, δεν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα).
-Η Aprilia, σου εξασφαλίζει ό,τι και η BMW , χωρίς το ΑΒS. Είναι φθηνότερη, αλλά και ομορφότερη. Κι αυτή ψεκαστή (στα τελευταία μοντέλα). Όπως και για την BMW, μιλάμε για μοντέλα περίπου 10ετίας ή λίγο λιγότερο.
-Η Honda AfricaTwin είναι το μηχανάκι που ζαχάρωνα όταν ήμουν φοιτητόνι, αλλά με τα χρόνια την ξέχασα. Τώρα την θυμήθηκα, επειδή είδα πως οι τιμές της έχουν πέσει. Αλλά είναι πιο παλιά και σ' αυτά τα λεφτά, γενικά βλέπεις (φυσιολογικά...) πολλά χιλιόμετρα. Θα είναι αξιόπιστη μετά από όλα αυτά, ή θα τρέχω στα συνεργεία; Καρμπυρατέρ, που σημαίνει πως η επισκευή θα είναι φθηνότερη και γενικώς αλεξίσφαιρο μοτέρ.
Προφανώς, είμαι ανοιχτός σε προτάσεις, αν κάτι μου έχει διαφύγει. Με τίποτε και για κανένα λόγο δεν θέλω να δώσω λεφτά. Ο σκοπός είναι να πάρω κάτι καλό για να κάνω μια στο τόσο μια βόλτα, δεν θα γυρίσω τον κόσμο. ΔΕΝ θέλω κάτι ακριβότερο ή κάτι πιο γρήγορο, είναι ήδη υπερεπαρκή. Σκέφτηκα και το V-strom, αλλά θέλεις σχεδόν τα διπλά λεφτά, πράγμα απαράδεκτο για ένα μηχανάκι που το αγόραζες πριν λίγα χρόνια λίγο παραπάνω από 8Κ καινούριο. Έχει ABS βέβαια, και θα το σκεφτόμουν, αν ήταν φθηνό. ΔΕΝ είναι.
Επίσης, δεν σκέφτομαι τίποτε μεγαλύτερο από 750κ.εκ, λόγω τελών και ασφαλειών κλπ κλπ. Τεκμηρίων επίσης (που δεν υπάρχουν ακόμη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Οπότε, προτάσεις πάρε το τάδε, είναι 1000άρι, αλλά είναι φθηνό, απορρίπτονται.
Τέλος, δεν θέλω μηχανάκια που έχουν τραγικό κόστος συντήρησης, γιατί και δεν γουστάρω να πληρώνω και γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι. Γι' αυτό και έχω απορρίψει (δυστυχώς μετά λύπης μου! ) τα ΚΤΜ και τα Ducati.Για να γίνει λίγη κουβεντούλα, μπας και το πάρω απόφαση επιτέλους!
-
Ας πούμε πως θέλεις να δώσεις ένα μικρό ποσό, αλλά να πάρεις... ΠΟΛΛΗ μοτοσυκλέτα. Για πολλοστή φορά, σπάω το κεφάλι μου, ν' αγοράσω κάτι για τις βόλτες μου (δεν συζητάω καθημερινή μετακίνηση, οπότε δεν με απασχολεί μέγεθος κλπ). Έχω βάλει τα παραπάνω, γιατί... απλώς μου αρέσουν. Δεν ξέρω αν πρέπει να συμπεριλάβω και την Transalp, αν και μου αρέσει περισσότερο η Africa, χωρίς συγκεκριμένο λόγο.
-Η BMW είναι η πιο λογική επιλογή, σε προδιαγραφές τουλάχιστον, γιατί έχει και το... πολυαγαπημένο μου ABS. Επίσης, έχουν πουληθεί άπειρες, οπότε θα υπάρχουν τα πάντα σε ανταλλακτικά, αλλά δεν γνωρίζω κόστος. Έχει ψεκασμό, οπότε πιθανή βλάβη, σημαίνει χρήμα (η οικονομία μου είναι αδιάφορη, δεν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα).
-Η Aprilia, σου εξασφαλίζει ό,τι και η BMW , χωρίς το ΑΒS. Είναι φθηνότερη, αλλά και ομορφότερη. Κι αυτή ψεκαστή (στα τελευταία μοντέλα). Όπως και για την BMW, μιλάμε για μοντέλα περίπου 10ετίας ή λίγο λιγότερο.
-Η Honda AfricaTwin είναι το μηχανάκι που ζαχάρωνα όταν ήμουν φοιτητόνι, αλλά με τα χρόνια την ξέχασα. Τώρα την θυμήθηκα, επειδή είδα πως οι τιμές της έχουν πέσει. Αλλά είναι πιο παλιά και σ' αυτά τα λεφτά, γενικά βλέπεις (φυσιολογικά...) πολλά χιλιόμετρα. Θα είναι αξιόπιστη μετά από όλα αυτά, ή θα τρέχω στα συνεργεία; Καρμπυρατέρ, που σημαίνει πως η επισκευή θα είναι φθηνότερη και γενικώς αλεξίσφαιρο μοτέρ.
Προφανώς, είμαι ανοιχτός σε προτάσεις, αν κάτι μου έχει διαφύγει. Με τίποτε και για κανένα λόγο δεν θέλω να δώσω λεφτά. Ο σκοπός είναι να πάρω κάτι καλό για να κάνω μια στο τόσο μια βόλτα, δεν θα γυρίσω τον κόσμο. ΔΕΝ θέλω κάτι ακριβότερο ή κάτι πιο γρήγορο, είναι ήδη υπερεπαρκή. Σκέφτηκα και το V-strom, αλλά θέλεις σχεδόν τα διπλά λεφτά, πράγμα απαράδεκτο για ένα μηχανάκι που το αγόραζες πριν λίγα χρόνια λίγο παραπάνω από 8Κ καινούριο. Έχει ABS βέβαια, και θα το σκεφτόμουν, αν ήταν φθηνό. ΔΕΝ είναι.
Επίσης, δεν σκέφτομαι τίποτε μεγαλύτερο από 750κ.εκ, λόγω τελών και ασφαλειών κλπ κλπ. Τεκμηρίων επίσης (που δεν υπάρχουν ακόμη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις). Οπότε, προτάσεις πάρε το τάδε, είναι 1000άρι, αλλά είναι φθηνό, απορρίπτονται.
Τέλος, δεν θέλω μηχανάκια που έχουν τραγικό κόστος συντήρησης, γιατί και δεν γουστάρω να πληρώνω και γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι. Γι' αυτό και έχω απορρίψει (δυστυχώς μετά λύπης μου! ) τα ΚΤΜ και τα Ducati.Για να γίνει λίγη κουβεντούλα, μπας και το πάρω απόφαση επιτέλους!
-
Την Αφρικα την ειχα 11 χρονια. Με γυρισε σε ολη την Ελλαδα και σε 2 ταξιδια στη Ευρωπη, δικαβαλλος και βαρυφορτομενος. Απο αυτα τα 3 σιγουρα το Αφρικα. Αν βρεις μοντελο 2003, χρονος που σταματησε η παραγωγη της, ακομα καλυτερα. Δεν σπαει , δεν χαλαει, το μονο που θελει προσοχη ειναι το βαρος της σε σταση (παντα σε σχεση με τα 2 αλλα).
Ειναι εξαιρετικα ζυγισμενη, σταματουσα σε φαναρι και εκανα ασκησεις ισσοροπιας. Μεχρι 3-4 δευτ, και μετα εβαζα ποδι κατω.Αν τις οδηγησεις και τις τρεις, θα δεις οτι ειναι σε αλλη κατηγορια.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1303850/
cbr600f4 '00http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1937618/
cbf 500 '04http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/1619548/
fz6 '05H africa είναι η κορυφαία στιγμή της honda ΙΜΗΟ...
Προσωπική μου επιλογή εκτός από ducati ss, η πάντοτε στη σκια vtr1000f που είναι και κούκλα και απίστευτη μηχανή σε τζάμπα τιμή...αλλά δε θες 1000ρι, ε;
-
HF είχα ανάλογο προβληματισμό και από τα μοντέλα που έχεις βάλει πιστεύω πως η XRV είναι μακράν το καλύτερο.
Από τα άλλα δύο θα απέκλεια εντελώς την Aprilia που όπως και κάθε Aprilia απαιτεί να διαθέσεις χρόνο και να έχεις γερά νεύρα. Κάποιες το αξίζουν, η συγκεκριμένη όχι.
-
To bmw είναι η λογική επιλογή. Πιο σύγχρονο, δοκιμασμένο και φθηνό για bmw. Το pegaso παλιό και δεν ξέρω, ποτέ δεν μου κάθισε καλά. Η αφρικάνα διαχρονική και απροβλημάτιστη. Τέλεια σε τπτ, αλλά πολύ καλή σε πολλά και αλεξίσφαιρη (έναν ανορθωτή θα τον πληρώσεις βέβαια ). Για μένα αφρικάνα (αν την κουμαντάρεις βέβαια γιατί είναι και μουλάρα) μόνο κ μόνο γιατί το γουστάρεις. Ψάξε όμως μέχρι να βρεθεί κάτι αξιόλογο.
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
καραύποπτο έως σιγουράκι ότι κάτι παίζει...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
(έναν ανορθωτή θα τον πληρώσεις βέβαια )100% σίγουρο και καλό είναι να τον αλλάξεις προκαταβολικά με κάποιον καλό με ψύκτρες πριν σου σπάσει τα νεύρα.
-
Χρόνια ήμουν χοντάκιας οπότε...... αφρικάνα !!!!
-
Tεκμηριωμένη πρόταση, εύγε!
-
Eγώ έχω μια απορία. Από τη στιγμή που πρόκειται για μηχανή για βόλτες, γιατί και οι 3 υποψήφιες ανήκουν στην κατηγορία των πρακτικών μοτοσυκλετών ;
-
Ας πάρει μια Brera τότε
-
Πάντως οδηγικά θα ευχαριστηθείς πιο πολύ μια από τις δίδυμες (F650 και Πήγασο). Καλή και τίμια η Αφρικάνα, αλλά το 'τίμια' δε βγάζει πάντα οδηγικά γούστα.
Επίσης δεν καταλαβαίνω αυτό:Ο χρήστης IKE έγραψε:
Από τα άλλα δύο θα απέκλεια εντελώς την Aprilia που όπως και κάθε Aprilia απαιτεί να διαθέσεις χρόνο και να έχεις γερά νεύρα. Κάποιες το αξίζουν, η συγκεκριμένη όχι.
Ουσιαστικά η ίδια μηχανή με τη bmw ήταν. Άσε που έχω ακούσει διάφορα χαριτωμένα και για την F650, οπότε αν ισχύει κάτι για τη μία, θα ισχύει και για την άλλη.
-
Είναι μεν 'ίδιες' κατά κίκιζα αλλά έχουν διαφορετικό πλαίσιο, διαφορετικά περιφεριακά (όλα) και διαφορετικό κινητήρα (εκτός από κάποια κοινά εξαρτήματα). Αυτά εφόσον μιλάμε για την πρώτης γενιάς F650. Η δεύτερη γενιά όπως στη φωτογραφία δεν έχει καμία σχέση με το Pegaso.
Το βασικότερο όλων, έχουν διαφορετική αντιπροσωπεία.
-
Τον ίδιο κινητήρα Rotax είχαν ρε συ ο Πήγασος με τις πρώτες F650, από πού κι ως πού διαφορετικό κινητήρα?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F650_single
Για την πρώτη:
The BMW F650 Funduro and F650ST Strada were introduced to Europe in 1993 and to the United States in 1997. The bikes were jointly designed by BMW and Aprilia, who launched their model as the Pegaso. The BMW bikes, which were built in Italy by Aprilia, were powered by an Austrian 652 cc single-cylinder Rotax engine.
Για τη 2η:
The original F650 single-engine was manufactured for BMW by Austrian company Rotax while the bike was assembled by Aprilia. When the F650GS was launched, the full process was brought back in-house.
Αφού ανέφερες το Κίκιζα, είπα να βάλω ένα λινκ κι εγώ.
Η αντιπροσωπεία είναι ένα άλλο θέμα. Αν και για τόσο παλιο μηχανάκι δεν ασχολείσαι καν με αντιπροσωπείες. Κάνεις την συντήρησή σου σε έναν έμπιστο μάστορα της επιλογής σου και ανταλλακτικά μπορείς να βρεις και αλλιως.
-
Επιμένεις με αγγλικά επιπέδου Κίκιζα
Για την δεύτερη γενιά όπως λες και εσύ δεν υπάρχουν κοινά σημεία, για την πρώτη ναι μεν είχαν και τα δύο κινητήρα 652κ.εκ της Rotax όπως λέει το λινκ αλλά δεν είχαν τον ίδιο κινητήρα.
Σκέψου ότι το Pegaso είχε 5 βαλβίδες ενώ το F650 είχε 4. Κοινά σημεία έχουν, ίδιοι δεν είναι.
-
Μπορεί, αλλά ο Πήγασος είναι ανώτερος οδηγικά, άρα
-
υγραεριο για τη λαντσια και τα ρεστα ενα φθηνο σκουτερ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
(έναν ανορθωτή θα τον πληρώσεις βέβαια )
100% σίγουρο και καλό είναι να τον αλλάξεις προκαταβολικά με κάποιον καλό με ψύκτρες πριν σου σπάσει τα νεύρα.
Υπερβολες. Στα 11χρονια και μετα απο 95000χλμ, αλλαξα 2 ανορθωτες, ανα 5 χρονια. Ασε που μετα τα μοντελα του 2000, δεν ειναι συνηθες το φαινομενο.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
υγραεριο για τη λαντσια και τα ρεστα ενα φθηνο σκουτερΦθηνό σκούτερ με τίποτε, τα θεωρώ επικίνδυνα.
Πρέπει να μπορείς να κινηθείς πιο γρήγορα απο τα αυτοκίνητα γύρω σου, αλλιώς κινδυνεύεις.
Όσο για υγραέριο, το λυπάμαι το καημένο, θα μου το... μαγαρίσουν οι άσχετοι!Το βάρεσα με το Defy μου.
Έχεις 2500€, τι θ' αγόραζες;