-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Αρχές Οκτωβρίου που έκανα σέρβις στα 60000 υπευθυνος μου ειπε να προσεξω αν υπαρχει κατι για αλλαγξ πριν τη ληξη της εγγυησης. Τι ηθελε και μου το ειπε...Δυστυχως εληξε και η εγγυηση...
Γειά σου Zonas.
Κατάλαβες τώρα γιατί στα δικά μας η εγγύηση ισχύει μόνο δύο έτη και δεν δέχονται επέκταση; Άλλωστε ποιός δίνει εγγύηση σε beta testers;
Την επόμενη φορά που θα αγοράσω αυτοκίνητο, σίγουρα δεν θα είναι από τα πρώτα που έχουν κυκλοφορήσει, αλλά θα το έχουν δοκιμάσει άλλα ...'θύματα' πριν από εμένα.2-3 μερες μετα και εως σημερα (δηλαδη ενας μηνας και) καποιες φορες οταν κανω οπισθεν σε ανηφορα (οταν δηλαδη υπαρχει λιγο ζορι) ακουγεται απο κατω (κατω απο συμπλεκτη ή κιβωτιο) ενας μεταλλικος ηχος, κατι σαν σιδερο που σερνεται...) Η πλακα ειναι οτι το πηγα το αμαξι στην αντιπροσωπεια 4-5 φορες οπου υπαρχει μια αποτομη ανηφορα για να το τεσταρουν αλλα εκει δεν ακουγοταν (Μια φορα μαλιστα, λιγη ωρα αφου το εκανε σε μενα, το τεσταραν τοσο πολυ που εβγαζε καπνο απο τον δισκο...)
Αν ο ήχος ακούγεται σαν συριγμός, ίσως να είναι από το Hill Assist. Ενδεχομένως κατά την εκκίνηση να μην απεμπλέκεται πλήρως το φρένο αλλά να εξακολουθούν να ακουμπάνε λίγο οι σιαγόνες στους δίσκους.
-
Θα έριχνα μια ματιά στο ζουάν...
-
Σιγα μην ξερουν τι ειναι το ζουαν...
Ο υπευθυνος-νεαρος-μαθητευομενος νομιζε οτι ειναι ενας θορυβος του τουρμπο που ακουγεται ειδικα οταν εχει κρυο, ενα προβλημα λεει που το ξερει η peugeot. Μα αν ηταν κατι τετοιο θα το ακουγα και περσυ.
Το Hill Assist δεν νομιζω να ειναι καθως ο θορυβος συνεχιζει να ακουγεται για πολλα μετρα αφου εχω ξεκινησει.
Εχει ακουστει και σε εμπροσθεν κινηση. Το σημειο οταν ακουγεται ειναι κυριως την ωρα που σιγα σιγα αποσυμπλεκω την ταχυτητα. Αν ειδικα παιζω με γκαζι και συμπλεκτη στο οριο (αφηνοντας το αμαξι να κυλησει λιγο και καπακι να κανω οπισθεν) ακουγεται πιο πολυ. -
Στο κάνει μήπως κυρίως κρύο;
(σίγουρα ξέρουν τι εστί ζουάν, trust me )
-
Σημερα π.χ(επειδη το τεσταρω) δεν το εκανε στις 8.00 αλλα το εκανε στις 12.15.Στις 12.45 ομως δεν το εκανε...Στις 15.00 δεν το εκανε...
-
Δεν ρίχνεις μια ματιά εκεί λοιπόν;
-
Το κρυο θα παιζει πολο καθως στην αντιπροσωπεια που ειναι εκτος πολης και μεσολαβουν χιλιομετρα και ταχυτητες δεν ακουστηκε ποτε (θα με περασαν για χαζο μαλλον καθως ειχα παει 4-5 φορες για αυτον τον λογο). Μαλιστα εκει η οπισθεν στην ανηφορα ηταν πολυ ζορικη λογω κλισης.
-
Θα σου 'λεγα και για καμιά βάση μηχανής (ειδικά την κόντρα) αλλά λογικά αυτήν θα την κοίταξαν, δεν μπορεί
-
Βαση μηχανης ειχα αλλαξει στο προηγουμενο golf IV αλλα εκανε διαφορετικο θορυβο (ενα απλο τακ καθως ξεκινουσα)
Σημερα παντως δεν ακουστηκε. Οποτε θελει το κανει...
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Βαση μηχανης ειχα αλλαξει στο προηγουμενο golf IV αλλα εκανε διαφορετικο θορυβο (ενα απλο τακ καθως ξεκινουσα)Σημερα παντως δεν ακουστηκε. Οποτε θελει το κανει...
Δεν μας βοηθάς και συ ρε παιδάκι μου! Άλλο το τακ, άλλο το χσσσσσ, αλλο το χράπα-χρούπα...
Ο λόγος που σου είπα για το hill assist ήταν επειδή το παρατήρησα στο δικό μου πριν από δύο εβδομάδες. Είχα κατέβει στο κέντρο με αρκετή κίνηση και κάθε φορά που ξεκινούσα άκουγα ένα συριγμό από τους τροχούς που σταματούσε πρίν γεμίσω την πρώτη. Έκτοτε δεν μου το παρουσίασε και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ήταν από τα φρένα.
ΥΓ. Για να δεις αν είναι από το ζουάν, προσπάθησε να κουνήσεις λίγο το σύνδεσμο με το χέρι σου (χωρίς να το ξεχαρβαλώσεις και με κρύα μηχανή φυσικά!) να δεις αν κάνει τον ίδιο θόρυβο με αυτόν που ακούς στο ξεκίνημα.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Αν το 12άρι είναι η (αισιόδοξη) ένδειξη του οργάνου για την μέση κατανάλωση που προκύπτει από αρκετά χιλιόμετρα, τότε μάλλον είναι υπερβολική. Αν δεν κάνω λάθος, η κατανάλωση που μου δείχνει το όργανο για τα τελευταία ~9.000km πρέπει να είναι ~8,4L/100km.Δύο φορές στο παρελθόν είχα αναρτήσει πίνακες με συγκριτικά στοιχεία τόσο της πραγματικής κατανάλωσης όσο και των ενδείξεων των οργάνων του αυτοκινήτου. Ο ένας πίνακας είναι εδώ. Θα σας ενημερώσω με πιό πρόσφατα στοιχεία μόλις βρώ χρόνο.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι σε όλα τα γεμίσματα είχα διαπιστώσει αποκλίσεις της πραγματικής κατανάλωσης σε σχέση με τις ενδείξεις του οργάνου που κατα μέσο όρο κυμαίνονταν στο +11%. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα βγάλουν τα νεότερα στοιχεία.
ΟΚ λοιπόν, βοήθησε με με κάποια πραγματάκια για να δοκιμάσω κι εγώ να μετρήσω
-Όταν λες 'φουλάρεις', πως το εννοείς? Να 'κλοτσήσει' η αντλία ή το υπερχειλίζεις για να το δεις?
-Όταν φτάνεις στο τέρμα κόβεις το ρυθμό παροχής καυσίμου ή συνεχίζεις μέχρι να 'κλοτσήσει'?
-Ο δείκτης σου είναι πάντα στο ίδιο σημείο μετά από κάθε φουλάρισμα?
Σε ρωτά γιατί μου έκανε πολλή εντύπωση η ποσοστιαία διαφορά που βρίσκεις με τις μετρήσεις σου. 100% απόκληση και μάλιστα σε διαδοχικά γεμίσματα μου λέει πως κάτι δεν πάει και πολύ καλά. Αν υποθέσουμε ότι η κατανάλωση ορθά μετριέται με βάρος/παραγόμενη ενέργεια (grams/KWh), θεωρητικά πάντα, τα 50 λίτρα στις 15/12 δεν ζυγίζουν το ίδιο με τα 50 λίτρα τον Δεκαπενταύγουστο, άρα? Διαφορά . Αν δεν το υπερχειλίζεις δε, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μην ξεκινάς πάντα από το ίδιο σημείο. Βοήθα λίγο please.Το Hill Assist δεν νομιζω να ειναι καθως ο θορυβος συνεχιζει να ακουγεται για πολλα μετρα αφου εχω ξεκινησει.
Εχει ακουστει και σε εμπροσθεν κινηση. Το σημειο οταν ακουγεται ειναι κυριως την ωρα που σιγα σιγα αποσυμπλεκω την ταχυτητα. Αν ειδικα παιζω με γκαζι και συμπλεκτη στο οριο (αφηνοντας το αμαξι να κυλησει λιγο και καπακι να κανω οπισθεν) ακουγεται πιο πολυ.Εικασίες κάνουμε τώρα, αλλά ήχο κοντινό με αυτό που περιγράφεις συνάντησα σε αυτοκίνητο στο οποίο τα φρένα στον πίσω άξονα δεν λειτουργούσαν σωστα και τα τακάκια πάταγαν συνέχεια. Μπορεί να είναι και κάτι παρόμοιο (όχι συνεχόμενο στην περιπτωσή σου), πάντως ότι κι αν είναι σου εύχομαι να το λύσεις γρήγορα και 'αναίμακτα'.
ΥΓ
AΝΤΡΑΣ: Είσαι το κορίτσι των ονείρων μου,
όμορφη και με χιούμορ..ΓΥΝΑΙΚΑ: Θες να με π@δ@ξεις εεε;
ΑΝΤΡΑΣ: ...Και έξυπνη..!!
-
Ο ηχος ειναι κατι σε ιιιιιιννννγγγγγγγ και ακουγεται οπως ειπα κατα 95% σε οπισθεν σε ανηφορα. Αν μαλιστα το κανω αποτομα ο ηχος καταληγει σε ξξξξξξξξξ. Μου φαινεται οτι ερχεται κατω απο το πενταλ του συμπλεκτη.
-
Να το ξαναπώ;
Όπα, στιγμιαία έκλαμψη, στο κάνει ανεξαρτήτως αν ξεκινήσεις ή όχι; Αν απλά πατήσεις/αφήσεις συμπλέκτη σαν να ξεκινούσες χωρίς όμως να έχεις ταχύτητα στο σασμάν (ή σβηστός, το ίδιο είναι) στο κάνει;
-
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
ΟΚ λοιπόν, βοήθησε με με κάποια πραγματάκια για να δοκιμάσω κι εγώ να μετρήσω
-Όταν λες 'φουλάρεις', πως το εννοείς? Να 'κλοτσήσει' η αντλία ή το υπερχειλίζεις για να το δεις?
-Όταν φτάνεις στο τέρμα κόβεις το ρυθμό παροχής καυσίμου ή συνεχίζεις μέχρι να 'κλοτσήσει'?
-Ο δείκτης σου είναι πάντα στο ίδιο σημείο μετά από κάθε φουλάρισμα?Νομίζω ότι κολλάς σε λεπτομέρειες. Αν μιλούσαμε για ένα φουλάρισμα, προφανώς και έχουν νόημα οι ερωτήσεις σου, αλλά όταν το δείγμα είναι μεγάλο και από διαφορετικά βενζινάδικα, τι σημασία έχει αν περιμένω να σκάσει η αντλία ή όχι; Από τον τελευταίο πίνακα που΄είχα ανεβάσει προκύπτει ότι έβαλα 737,75 λίτρα βενζίνης (για την ακρίβεια για τόσα πλήρωσα... Το πόσα ακριβώς λίτρα μου έβαλαν, το ξέρουν οι βενζινάδες και Θεός) και έκανα 7.555 km με μέση ταχύτητα 38km/h. (Η μέση ταχύτητα είναι ενδεικτική του που κινήθηκα). Η αναγωγή μας δίνει πραγματική κατανάλωση 9,76L/100km. Την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις ενδείξεις του οργάνου ήταν 8,8L/100km. Αν έβαλα την παραπάνω ποσότητα σε δέκα, είκοσι ή σε εκατό δόσεις, έχει σχεδόν μηδαμινή καμία σημασία.
Σε ρωτά γιατί μου έκανε πολλή εντύπωση η ποσοστιαία διαφορά που βρίσκεις με τις μετρήσεις σου. 100% απόκληση και μάλιστα σε διαδοχικά γεμίσματα μου λέει πως κάτι δεν πάει και πολύ καλά.
Αμάν βρε! Που την είδες τέτοια απόκλιση; Φαίνεται και από τον πίνακα ότι η διαφορά ήταν ~11%.
Αν υποθέσουμε ότι η κατανάλωση ορθά μετριέται με βάρος/παραγόμενη ενέργεια (grams/KWh), θεωρητικά πάντα, τα 50 λίτρα στις 15/12 δεν ζυγίζουν το ίδιο με τα 50 λίτρα τον Δεκαπενταύγουστο, άρα? Διαφορά . Αν δεν το υπερχειλίζεις δε, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μην ξεκινάς πάντα από το ίδιο σημείο. Βοήθα λίγο please.
Άντε να σε βοηθήσω. Έστω ότι το ντεπόζίτό μας έχει χωρητικότητα 70λίτρων και εσύ για ένα χρόνο κάνεις καθημερινά την ίδια διαδρομή από το σπίτι σου στην... πεθερά σου μετ' επιστροφής. Για την διαδρομή αυτή χρειάζεσαι ακριβώς 10 λίτρα βενζίνης. Έστω ότι βάζεις βενζίνη πάντα από τον ίδιο άγιο άνθρωπο, στο τέλος του χρόνου σε ποιά περίπτωση θα έχεις κάψει περισσότερη βενζίνη, αν βάζεις κάθε μέρα 10 λίτρα ή αν φουλάρεις κάθε εβδομάδα με 70 λίτρα;
Ωραίο και το ανεκδοτάκι σου!
Ο ηχος ειναι κατι σε ιιιιιιννννγγγγγγγ και ακουγεται οπως ειπα κατα 95% σε οπισθεν σε ανηφορα. Αν μαλιστα το κανω αποτομα ο ηχος καταληγει σε ξξξξξξξξξ. Μου φαινεται οτι ερχεται κατω απο το πενταλ του συμπλεκτη.
Κοίταξες για καμιά γάτα κάτω από το καπό;
-
A ρε Pitt εχεις πολυ πλακα. Αλλα ετσι κι αλλιως η κατασταση ειναι για γελια καθως υπαρξαν φορες που το εκανε και μετα πηγαινα στην αντιπροσωπεια και εκει ως εκ θαυματος εξαφανιζοταν (μαλιστα μια φορα εβγαιναν καπνοι απο το πολυ ζορισμα). Ετσι δεν μπορουν να καταλαβουν τι ειναι. Πρεπει μαλλον να ερθουν επι τοπου.
Ο θορυβος ειναι μεταλλικος (ιιιγγγνννν )και γινεται πιο δυνατος οταν οι κινησεις των ποδιων για αποσυμπλοκη γινονται γρηγορα. Οταν γινονται αργα τοτε ακουγεται παρατεταμενα αλλα χαμηλα (ιιιιιιιιιιιιιιιιιινννννννννννννννννγγγγγγγγγγγγ)
Ακουγεται στο σημειο που τα δυο ποδια ειναι στη μεση της της συνολικης πορειας των πενταλ...
-
Zoυάν αν στο κάνει μόνο όταν κινείσαι. Αν στο κάνει απλά παίζοντας με το πεντάλ του συμπλέκτη τότε κοίτα το τρομπάκι του.
-
Φίλε Pitt,
Έστω ότι ξεκινώ σήμερα με ξέχειλο ρεζερβουάρ και καλύπτω μια απόσταση 100 χλμ ακριβώς μέχρι να ξαναγεμίσω. Στο βενζινάδικο δεν το ξεχειλίζει πάλι και στην πρώτη 'κλοτσιά' σταματά. Έχει γράψει λοιπόν 9.5 λίτρα. Το αμάξι γράφει Χ λίτρα. Το μόνο βέβαιο είναι ότι από εκεί που σταμάτησε να βάζει βενζίνη μέχρι το ξέχειλο χωράει ακόμα 2-3 λίτρα περίπου. Τι έχω κάψει λοιπόν?? Αν αυτό συνεχίσω να το κάνω για ένα χρονικό διάστημα, χωρίς να το ξεχειλίζω καμία φορά τότε σίγουρα θα μεγαλώνω την αρχική μου απόκλιση. Επιπλέον αυτού, αν δεν υπολογίσω τη διαφορά λόγω καιρού (άντε ένα 2-3%), τότε έχω κι άλλη απόκλιση.
Στον πίνακά σου στις εγγραφές σου 6 + 7, που είναι και κοντινές και με παρόμοια μέση ταχύτητα, έχεις απόκλιση 9% τη μια φορά και 18% την άλλη.
Δυστυχώς φίλε για να πάω στην πεθερά μου δε χρειάζεται να κάψω παρά μόνο θερμίδες. Και τώρα που τη σκέφτομαι μου κόπηκε η όρεξη για ανέκδοτο. Δε βαριέσαι σ/κ έρχεται.........http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=423796&cid=25 -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν ρίχνεις μια ματιά εκεί λοιπόν;Θα παω να το τσεκαρουν. Ποσο θα κοστισει αν υπαρχει προβλημα στο ζουαν ή πρεπει να εισαι ''δον ζουαν'' για να το πληρωσεις;
-
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
Φίλε Pitt,
Έστω ότι ξεκινώ σήμερα με ξέχειλο ρεζερβουάρ και καλύπτω μια απόσταση 100 χλμ ακριβώς μέχρι να ξαναγεμίσω. Στο βενζινάδικο δεν το ξεχειλίζει πάλι και στην πρώτη 'κλοτσιά' σταματά. Έχει γράψει λοιπόν 9.5 λίτρα. Το αμάξι γράφει Χ λίτρα. Το μόνο βέβαιο είναι ότι από εκεί που σταμάτησε να βάζει βενζίνη μέχρι το ξέχειλο χωράει ακόμα 2-3 λίτρα περίπου. Τι έχω κάψει λοιπόν??Εφόσον αρχικά ήταν γεμάτο ως επάνω, έκαψες {9,5 + (2 v 3)} λίτρα.
Αν αυτό συνεχίσω να το κάνω για ένα χρονικό διάστημα, χωρίς να το ξεχειλίζω καμία φορά τότε σίγουρα θα μεγαλώνω την αρχική μου απόκλιση.
Λάθος! Όσο συνεχίζεις να το κάνεις αυτό, το ποσοστό του σφάλματος (της πρόσθετης απόκλισης δηλαδή) θα βαίνει μειούμενο. Αν βάλεις 20 φορές βενζίνη, το σφάλμα θα είναι αμελητέο. Η πρόσθετη απόκλιση στην οποία αναφέρεσαι είναι ίση με τον λόγο της ελλείπουσας ποσότητας προς την συνολική ποσότητα. Η ελλείπουσα ποσότητα είναι σταθερή (τα 2 ή 3 λίτρα που λές που χωράει ο λαιμός του ρεζερβουάρ) και ισχύει μόνο για το πρώτο (ελλιπές) γέμισμα. Όσο λοιπόν αυξάνεται η συνολική ποσότητα (όσο περισσότερα γεμίσματα κάνεις) τόσο μειώνεται το σφάλμα. Στο παράδειγμα του πίνακά μου, το μέγιστο του σφάλματος θα ισούται με το κλάσμα των 2 λίτρων προς την συνολική ποσότητα της βενζίνης (737,75 λίτρα), δηλαδή 0,0027. Αυτό σημαίνει πρόσθετη απόκλιση από τις ενδείξεις του οργάνου κατά 0,27%!!! Τρίχες δηλαδή...
Επιπλέον αυτού, αν δεν υπολογίσω τη διαφορά λόγω καιρού (άντε ένα 2-3%), τότε έχω κι άλλη απόκλιση.
Σιγά σιγά. Μη βιάζεσαι. Έστω ότι η απόκλιση μεταξύ καύσωνα και παγετού κυμαίνεται στα ποσοστά που αναφέρεις. Από που προκύπτει το πρόσημο του παραπάνω ποσοστού; Ποιός σου λέει ότι αν συνυπολογίσεις και την διαφορά λόγω θερμοκρασίας, η απόκλιση του οργάνου θα αυξηθεί; Είναι ενδεχόμενο να μειωθεί. Επίσης τα όργανα των αυτοκινήτων δεν βαθμονομούνται ούτε σε συνθήκες καύσωνα ούτε σε συνθήκες παγετού.
Στον πίνακά σου στις εγγραφές σου 6 + 7, που είναι και κοντινές και με παρόμοια μέση ταχύτητα, έχεις απόκλιση 9% τη μια φορά και 18% την άλλη.
Αν πρόσεξες στο προηγούμενό μου post έγραψα με bold και υπογράμμισα 'Έστω ότι βάζεις βενζίνη πάντα από τον ίδιο **άγιο **άνθρωπο...'. Ε, λοιπόν είναι ενδεχόμενο να μη πρόκειται μόνο για σφάλμα του οργάνου, αλλά και για 'σφάλμα' ... ηθικής και αξιών κάποιων από τους κυρίους που πωλούν καύσιμα.
Δυστυχώς φίλε για να πάω στην πεθερά μου δε χρειάζεται να κάψω παρά μόνο θερμίδες. Και τώρα που τη σκέφτομαι μου κόπηκε η όρεξη για ανέκδοτο.
Αγαπητέ μου φίλε λυπάμαι ειλικρινώς...
Μου θύμισες όμως ένα ωραίο:
Η σύζυγος τηλεφωνεί στη μητέρα της κλαίγοντας και της λέει:
'Τσακώθηκε και πάλι μαζί μου. Δεν το αντέχω άλλο, έρχομαι να μείνω μαζί σου'!
Και η μητέρα:
'Όχι, κόρη μου, πρέπει να πληρώσει για το λάθος του, .... έρχομαι ΕΓΩ να μείνω.'Καλό Σαββατοκύριακο.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
.....
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι σε όλα τα γεμίσματα είχα διαπιστώσει αποκλίσεις της πραγματικής κατανάλωσης σε σχέση με τις ενδείξεις του οργάνου που κατα μέσο όρο κυμαίνονταν στο +11%. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα βγάλουν τα νεότερα στοιχεία.
.....Κι εγώ, μετά από πολλές μετρήσεις έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το trip computer δείχνει 10% λιγότερη κατανάλωση. Το έχω ξανα-αναφέρει, και το έχω ξανα-επιβεβαιώσει από τότε.
Peugeot 3008 '08