-
Πάει κι αυτό! Το «πήραμε»! Το κύπελλο ράλι σπριντ για αυτοκίνητα μέχρι 1400 κ.ε. Είκοσι χρόνια μετά. Τελευταία φορά το πήραμε το 1991. Τότε λεγόταν «έπαθλο» και κάναμε τους μισούς αγώνες με ένα πισωκίνητο Starlet που είχε αγοραστεί στο τέλος του 1989 από τον Χρήστο Πλατή, ενώ στους άλλους μισούς οδηγήσαμε το εμπροσθιοκίνητο Suzuki που αγοράσαμε από τον Ζάχο στα μέσα του 91.
Τότε ιδρώσαμε, ταλαιπωρηθήκαμε, οδηγήσαμε! Και είμαστε και επαθλούχοι. Πρώτοι ανάμεσα σε πάνω από 70 συνολικά συμμετέχοντες στο θεσμό. Τώρα; Τώρα είμαστε κυπελλούχοι (χειροκροτήστε μας, αναβαθμιστήκαμε) ,πρώτοι ανάμεσα από 20 συμμετέχοντες, αλλά πάνω από δύο αγώνες κάναμε μόλις τρείς. Εμείς οι 3 έχουμε το δικαίωμα να διεκδικήσουμε θέσεις.
Κατάντια γαμώ το! Μιζέρια και δυστυχία. Τι φταίει και πέσαμε τόσο; Τι φταίει και δεν μπορώ να χαρώ ένα «τίτλο» 20 χρόνια μετά; Το ότι δεν κέρδισα κανένα αγώνα; Δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσω μέχρι και το ράλι Κορίνθου. Πλέον μπορώ. Ναι. Κατηγορηματικά. Επί τέλους, καλές αναρτήσεις και σωστά χρονισμένα μοτέρ, ανέβασαν την ιπποδύναμη των 2 Μίκρα στα 110 άλογα με 12,8 κιλά ροπής. Είναι παραπάνω από καλά. Πλέον.
Ε και; Με τι διάθεση να οδηγήσεις όταν βλέπεις αυτή την κατάντια των συμμετοχών; Τα μικρά κυβικά οριακά συμπληρώνουν την κλάση τους. Που πήγαν οι 1400ακοσάρηδες; Έγιναν όλοι τετρακίνητοι; Και όσοι έμειναν συμμετέχουν σε 1 ή 2 αγώνες. Τι γίνεται γαμώ το! Που είναι οι νέοι κάθε ηλικίας; Που είναι οι πιτσιρικάδες; Τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι και η κρίση, ή η ανάγκη να τρέχουν με ότι καλύτερο υπάρχει; Πολύ φοβάμαι ότι συμβαίνει το δεύτερο. Η ματαιοδοξία της διάκρισης με κάθε θυσία αναγκάζει τους μη εραστές του σπορ να συμμετέχουν με ότι καλύτερο =ακριβότερο, άρα σε δύσκολους καιρούς…..Και αναφέρομαι στα ράλι σπριντ. Ότι φθηνότερο για να συμμετάσχεις. Και όχι μόνο στα χωμάτινα. Και στην άσφαλτο το ίδιο συμβαίνει. Ένα αγώνα πριν από το τέλος, μόνο δύο δικαιούνται να περιληφθούν στην κατάταξη.
Ελάτε βρε πιτσιρικάδες. Μπείτε στο παιχνίδι. Τρέξτε με το παλιό 1400άρι του μπαμπά, ή αυτό που αγοράσατε για να κάνετε τη βόλτα σας στο βουνό. Με 8 λάστιχα κάνετε όλους τους αγώνες (λιγότερα από 140 χλμ είναι όλοι μαζί, όσο ήταν ένα ράλι πριν 20 χρόνια.)
ΟΜΑΕ ξυπνήστε! Το χάνουμε το παιχνίδι! Δημιουργήστε φυτώριο. Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχει, έ; Δεν κάνει ένα πλήρωμα που αριθμεί αισίως 110 χρόνια ζωής να είναι οι κυπελλούχοι ράλι σπριντ της ελπιδοφόρας κατηγορίας στην Ελλάδα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Προκηρύξτε αυτή τη μορφή αγώνων για τους κάτω από 25. Μόνο αυτοί να βαθμολογούνται! Εμείς οι παππούδες να μπορούμε να συμμετέχουμε βέβαια, αλλά για τη διασκέδασή μας ή τη δουλειά μας. Όχι για βαθμούς. Είναι αμφίβολο ότι ο νεοεισερχόμενος 20άρης μπορεί να έχει Μίκρα σαν το δικό μου ή Στάρλετ σαν του Πλατή. Λογικό είναι να χάσει. Δώστε τους όμως τη δυνατότητα να μην συμπεριλάβετε τη γερουσία στη βαθμολογία, άρα να έχουν ένα κίνητρο να συμμετάσχουν χωρίς να ενδιαφέρονται βαθμολογικά για τα «κατορθώματα» των υπερηλίκων εφήβων.
ΟΜΑΕ κάντε κάτι. Πατώσαμε! Δώστε τα σπριντ στους νέους. Τους χρειαζόμαστε!
Προβληματισμένος
Λάμπης ΚουρτέσηςΥ.Γ. Αν και του χρόνου είμαστε στην 3άδα των 1400 κ .ε των χωμάτινων σπριντ, αγαπητοί της ΟΜΑΕ, να πάτε σπίτια σας. Θα είσαστε επικίνδυνοι για τους αγώνες.
-
Πάει κι αυτό! Το «πήραμε»! Το κύπελλο ράλι σπριντ για αυτοκίνητα μέχρι 1400 κ.ε. Είκοσι χρόνια μετά. Τελευταία φορά το πήραμε το 1991. Τότε λεγόταν «έπαθλο» και κάναμε τους μισούς αγώνες με ένα πισωκίνητο Starlet που είχε αγοραστεί στο τέλος του 1989 από τον Χρήστο Πλατή, ενώ στους άλλους μισούς οδηγήσαμε το εμπροσθιοκίνητο Suzuki που αγοράσαμε από τον Ζάχο στα μέσα του 91.
Τότε ιδρώσαμε, ταλαιπωρηθήκαμε, οδηγήσαμε! Και είμαστε και επαθλούχοι. Πρώτοι ανάμεσα σε πάνω από 70 συνολικά συμμετέχοντες στο θεσμό. Τώρα; Τώρα είμαστε κυπελλούχοι (χειροκροτήστε μας, αναβαθμιστήκαμε) ,πρώτοι ανάμεσα από 20 συμμετέχοντες, αλλά πάνω από δύο αγώνες κάναμε μόλις τρείς. Εμείς οι 3 έχουμε το δικαίωμα να διεκδικήσουμε θέσεις.
Κατάντια γαμώ το! Μιζέρια και δυστυχία. Τι φταίει και πέσαμε τόσο; Τι φταίει και δεν μπορώ να χαρώ ένα «τίτλο» 20 χρόνια μετά; Το ότι δεν κέρδισα κανένα αγώνα; Δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσω μέχρι και το ράλι Κορίνθου. Πλέον μπορώ. Ναι. Κατηγορηματικά. Επί τέλους, καλές αναρτήσεις και σωστά χρονισμένα μοτέρ, ανέβασαν την ιπποδύναμη των 2 Μίκρα στα 110 άλογα με 12,8 κιλά ροπής. Είναι παραπάνω από καλά. Πλέον.
Ε και; Με τι διάθεση να οδηγήσεις όταν βλέπεις αυτή την κατάντια των συμμετοχών; Τα μικρά κυβικά οριακά συμπληρώνουν την κλάση τους. Που πήγαν οι 1400ακοσάρηδες; Έγιναν όλοι τετρακίνητοι; Και όσοι έμειναν συμμετέχουν σε 1 ή 2 αγώνες. Τι γίνεται γαμώ το! Που είναι οι νέοι κάθε ηλικίας; Που είναι οι πιτσιρικάδες; Τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι και η κρίση, ή η ανάγκη να τρέχουν με ότι καλύτερο υπάρχει; Πολύ φοβάμαι ότι συμβαίνει το δεύτερο. Η ματαιοδοξία της διάκρισης με κάθε θυσία αναγκάζει τους μη εραστές του σπορ να συμμετέχουν με ότι καλύτερο =ακριβότερο, άρα σε δύσκολους καιρούς…..Και αναφέρομαι στα ράλι σπριντ. Ότι φθηνότερο για να συμμετάσχεις. Και όχι μόνο στα χωμάτινα. Και στην άσφαλτο το ίδιο συμβαίνει. Ένα αγώνα πριν από το τέλος, μόνο δύο δικαιούνται να περιληφθούν στην κατάταξη.
Ελάτε βρε πιτσιρικάδες. Μπείτε στο παιχνίδι. Τρέξτε με το παλιό 1400άρι του μπαμπά, ή αυτό που αγοράσατε για να κάνετε τη βόλτα σας στο βουνό. Με 8 λάστιχα κάνετε όλους τους αγώνες (λιγότερα από 140 χλμ είναι όλοι μαζί, όσο ήταν ένα ράλι πριν 20 χρόνια.)
ΟΜΑΕ ξυπνήστε! Το χάνουμε το παιχνίδι! Δημιουργήστε φυτώριο. Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχει, έ; Δεν κάνει ένα πλήρωμα που αριθμεί αισίως 110 χρόνια ζωής να είναι οι κυπελλούχοι ράλι σπριντ της ελπιδοφόρας κατηγορίας στην Ελλάδα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Προκηρύξτε αυτή τη μορφή αγώνων για τους κάτω από 25. Μόνο αυτοί να βαθμολογούνται! Εμείς οι παππούδες να μπορούμε να συμμετέχουμε βέβαια, αλλά για τη διασκέδασή μας ή τη δουλειά μας. Όχι για βαθμούς. Είναι αμφίβολο ότι ο νεοεισερχόμενος 20άρης μπορεί να έχει Μίκρα σαν το δικό μου ή Στάρλετ σαν του Πλατή. Λογικό είναι να χάσει. Δώστε τους όμως τη δυνατότητα να μην συμπεριλάβετε τη γερουσία στη βαθμολογία, άρα να έχουν ένα κίνητρο να συμμετάσχουν χωρίς να ενδιαφέρονται βαθμολογικά για τα «κατορθώματα» των υπερηλίκων εφήβων.
ΟΜΑΕ κάντε κάτι. Πατώσαμε! Δώστε τα σπριντ στους νέους. Τους χρειαζόμαστε!
Προβληματισμένος
Λάμπης ΚουρτέσηςΥ.Γ. Αν και του χρόνου είμαστε στην 3άδα των 1400 κ .ε των χωμάτινων σπριντ, αγαπητοί της ΟΜΑΕ, να πάτε σπίτια σας. Θα είσαστε επικίνδυνοι για τους αγώνες.
-
Πάει κι αυτό! Το «πήραμε»! Το κύπελλο ράλι σπριντ για αυτοκίνητα μέχρι 1400 κ.ε. Είκοσι χρόνια μετά. Τελευταία φορά το πήραμε το 1991. Τότε λεγόταν «έπαθλο» και κάναμε τους μισούς αγώνες με ένα πισωκίνητο Starlet που είχε αγοραστεί στο τέλος του 1989 από τον Χρήστο Πλατή, ενώ στους άλλους μισούς οδηγήσαμε το εμπροσθιοκίνητο Suzuki που αγοράσαμε από τον Ζάχο στα μέσα του 91.
Τότε ιδρώσαμε, ταλαιπωρηθήκαμε, οδηγήσαμε! Και είμαστε και επαθλούχοι. Πρώτοι ανάμεσα σε πάνω από 70 συνολικά συμμετέχοντες στο θεσμό. Τώρα; Τώρα είμαστε κυπελλούχοι (χειροκροτήστε μας, αναβαθμιστήκαμε) ,πρώτοι ανάμεσα από 20 συμμετέχοντες, αλλά πάνω από δύο αγώνες κάναμε μόλις τρείς. Εμείς οι 3 έχουμε το δικαίωμα να διεκδικήσουμε θέσεις.
Κατάντια γαμώ το! Μιζέρια και δυστυχία. Τι φταίει και πέσαμε τόσο; Τι φταίει και δεν μπορώ να χαρώ ένα «τίτλο» 20 χρόνια μετά; Το ότι δεν κέρδισα κανένα αγώνα; Δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσω μέχρι και το ράλι Κορίνθου. Πλέον μπορώ. Ναι. Κατηγορηματικά. Επί τέλους, καλές αναρτήσεις και σωστά χρονισμένα μοτέρ, ανέβασαν την ιπποδύναμη των 2 Μίκρα στα 110 άλογα με 12,8 κιλά ροπής. Είναι παραπάνω από καλά. Πλέον.
Ε και; Με τι διάθεση να οδηγήσεις όταν βλέπεις αυτή την κατάντια των συμμετοχών; Τα μικρά κυβικά οριακά συμπληρώνουν την κλάση τους. Που πήγαν οι 1400ακοσάρηδες; Έγιναν όλοι τετρακίνητοι; Και όσοι έμειναν συμμετέχουν σε 1 ή 2 αγώνες. Τι γίνεται γαμώ το! Που είναι οι νέοι κάθε ηλικίας; Που είναι οι πιτσιρικάδες; Τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι και η κρίση, ή η ανάγκη να τρέχουν με ότι καλύτερο υπάρχει; Πολύ φοβάμαι ότι συμβαίνει το δεύτερο. Η ματαιοδοξία της διάκρισης με κάθε θυσία αναγκάζει τους μη εραστές του σπορ να συμμετέχουν με ότι καλύτερο =ακριβότερο, άρα σε δύσκολους καιρούς…..Και αναφέρομαι στα ράλι σπριντ. Ότι φθηνότερο για να συμμετάσχεις. Και όχι μόνο στα χωμάτινα. Και στην άσφαλτο το ίδιο συμβαίνει. Ένα αγώνα πριν από το τέλος, μόνο δύο δικαιούνται να περιληφθούν στην κατάταξη.
Ελάτε βρε πιτσιρικάδες. Μπείτε στο παιχνίδι. Τρέξτε με το παλιό 1400άρι του μπαμπά, ή αυτό που αγοράσατε για να κάνετε τη βόλτα σας στο βουνό. Με 8 λάστιχα κάνετε όλους τους αγώνες (λιγότερα από 140 χλμ είναι όλοι μαζί, όσο ήταν ένα ράλι πριν 20 χρόνια.)
ΟΜΑΕ ξυπνήστε! Το χάνουμε το παιχνίδι! Δημιουργήστε φυτώριο. Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχει, έ; Δεν κάνει ένα πλήρωμα που αριθμεί αισίως 110 χρόνια ζωής να είναι οι κυπελλούχοι ράλι σπριντ της ελπιδοφόρας κατηγορίας στην Ελλάδα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Προκηρύξτε αυτή τη μορφή αγώνων για τους κάτω από 25. Μόνο αυτοί να βαθμολογούνται! Εμείς οι παππούδες να μπορούμε να συμμετέχουμε βέβαια, αλλά για τη διασκέδασή μας ή τη δουλειά μας. Όχι για βαθμούς. Είναι αμφίβολο ότι ο νεοεισερχόμενος 20άρης μπορεί να έχει Μίκρα σαν το δικό μου ή Στάρλετ σαν του Πλατή. Λογικό είναι να χάσει. Δώστε τους όμως τη δυνατότητα να μην συμπεριλάβετε τη γερουσία στη βαθμολογία, άρα να έχουν ένα κίνητρο να συμμετάσχουν χωρίς να ενδιαφέρονται βαθμολογικά για τα «κατορθώματα» των υπερηλίκων εφήβων.
ΟΜΑΕ κάντε κάτι. Πατώσαμε! Δώστε τα σπριντ στους νέους. Τους χρειαζόμαστε!
Προβληματισμένος
Λάμπης ΚουρτέσηςΥ.Γ. Αν και του χρόνου είμαστε στην 3άδα των 1400 κ .ε των χωμάτινων σπριντ, αγαπητοί της ΟΜΑΕ, να πάτε σπίτια σας. Θα είσαστε επικίνδυνοι για τους αγώνες.
-
Συμφωνω Λαμπη. Πολυ σωστα και ευγε. Σ ενα μονο σημειο θα διαφωνησω μερικα. Στο να μη βαθμολογουνται οι 'μεγαλοκοπελες' Μπορει εσυ κι εγω να τρεχουμε οποτε μπορουμε και για το κεφι μας (εγω το κανω μια ζωη, ποτέ τα τελευταια 20 χρονια δεν ακολουθησα ολοκληρο θεσμο), ομως δεν ειναι ολοι σαν κι εμας. Ετσι θ αποδυναμωθουν τα σπριντ. ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ, ΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ φιλαρακο μου.Στα σπριντ. με βαθμολογια πολυνικους φιλαρακο μου, για να τσουζει ο ποπος των φτερουγατων οταν ενα χιλιοτρακοσαρι φλερταρει τον πισω προφυλακτηρα τους.
Ξερω, θα λυσσαξουν οι φτερουγατοι, θα πανε στη Μεσογειων και θα φωναζουν, οπως φωναζουν τοσα χρονια 'εμεις πληρωνουμε τα καρατα μας για να μας παρει το Κυπελλο ο τσικοπαφιλας με το 1400?'. Αν εχει τα κοτσια ο Χαλιβελακης, ας τους αγνοησει μια χρονια, να δουμε. Ας γκρινιαζει ο Λεωνιδας, κι οποιος Λεωνιδας εχει συμφερον να φτιαχνει φτερουγες. Αρκετα νικησαν, αρκετα φανηκαν, ας αφησουν κι ενα παραθυρακι για κανεναν αλλο.Στο κατω κατω, κι ας μου θυμωσει οποιος θελει, φετος πια δεν πηραν τα επαθλα οι καλυτεροι, τα πηραν αυτοι που εχουν τα χρηματα (η την χορηγικη καπατσωσυνη) να τρεξουν ολους τους αγωνες. (Το υποστηριζω οποτε θελετε, θεωρητικα ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ). Ετσι θα συνεχισου,με?
Αντε ΟΜΑΕ. Ηρθε η ωρα να πιασεις επι τελους το μαχαιρι σφιχτα... -
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ, ΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ φιλαρακο μου.Στα σπριντ. με βαθμολογια πολυνικους φιλαρακο μου, για να τσουζει ο ποπος των φτερουγατων οταν ενα χιλιοτρακοσαρι φλερταρει τον πισω προφυλακτηρα τους.
Και μάλιστα 'πολυνίκους από 0 έως...',έτσι αφ' ενός ο μικρός να μπορεί να κόβει βαθμούς από τους μεγάλους και αφ'ετέρου να μη χρειάζεται να γίνει επένδυση ντε και καλά σε μεγάλα κυβικά.
Λάμπης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ, ΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ φιλαρακο μου.Στα σπριντ. με βαθμολογια πολυνικους φιλαρακο μου, για να τσουζει ο ποπος των φτερουγατων οταν ενα χιλιοτρακοσαρι φλερταρει τον πισω προφυλακτηρα τους.Και μάλιστα 'πολυνίκους από 0 έως...',έτσι αφ' ενός ο μικρός να μπορεί να κόβει βαθμούς από τους μεγάλους και αφ'ετέρου να μη χρειάζεται να γίνει επένδυση ντε και καλά σε μεγάλα κυβικά.
ΛάμπηςΑκριβως. Οπως το ειχαμε προτεινει σαν ΟΕΠΑ, τοτε που τα ξενυχτια μας πηγαν στη χωματερη. Μηπως ηρθε η ωρα να πιασουν τοπο?
-
Πω πω .... αυτοι εχουν γινει κουμουνιστες εδω μεσα , παω να φυγω παω στο facebook
-
Κοιταξε κ.Λάμπη, αν δεν ειναι 9αρι δε μπορω να οδηγησω. Ολα κι ολα, δε θα μας αλλαξεις τις συνηθειες τωρα....
-
Το άρθρο του Lambis θα έπρεπε να δημοσιευτεί παντού ως μια απάντηση στην κατάντια των σύγχρονων Ελλήνων, και δεν αναφέρομαι μόνο στους αγώνες. Αυτά που γράφει αντικατοπτρίζουν την κατάντια μας σε σχεδόν όλους τους τομείς.
Θα συμπληρώσω μονάχα το εξής: Όχι μόνο 'ελάτε βρε πιτσιρικάδες', αλλά 'ελάτε βρε τριαντάρηδες'. Αυτή τη στιγμή είστε τόσοι οδηγάρες γύρω στα 30 οι οποίοι κάθεστε σπίτια σας (δε θα πω ονόματα, ξέρετε ποιοι είστε). Κάποτε τρέξατε 2-3-4 χρονιές με ένα καλό εργαλείο ή κέρδισατε μια κλάση και όταν σας τελείωσαν οι μεγάλοι προϋπολογισμοί φύγατε αρνούμενοι να ξαναμπείτε κάπου πιο χαμηλά. Σκεφτείτε το ξανά βρε παιδιά, αυτή τη στιγμή πωλούνται πολλά αγωνιστικά σε εξευτελιστικές τιμές. Όσοι μπορείτε, πάρτε ένα Yaris ή ένα Σαξόραλλο, έστω και για 2-3 φορές το χρόνο γύρω από τον τόπο διαμονής σας. Οι αγώνες δε χρειάζονται τον Τάκη μόνο με Ν4. Ακόμα και με το Yaris πάλι σόου θα έδινε. Αυτός τουλάχιστον συμμετέχει έστω και μία φορά, οι υπόλοιποι οδηγάρες της γενιάς σας ούτε μία. Πού είστε, θα σας ξαναδούμε ποτέ;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Το άρθρο του Lambis θα έπρεπε να δημοσιευτεί παντού ως μια απάντηση στην κατάντια των σύγχρονων Ελλήνων, και δεν αναφέρομαι μόνο στους αγώνες. Αυτά που γράφει αντικατοπτρίζουν την κατάντια μας σε σχεδόν όλους τους τομείς.Θα συμπληρώσω μονάχα το εξής: Όχι μόνο 'ελάτε βρε πιτσιρικάδες', αλλά 'ελάτε βρε τριαντάρηδες'. Αυτή τη στιγμή είστε τόσοι οδηγάρες γύρω στα 30 οι οποίοι κάθεστε σπίτια σας (δε θα πω ονόματα, ξέρετε ποιοι είστε). Κάποτε τρέξατε 2-3-4 χρονιές με ένα καλό εργαλείο ή κέρδισατε μια κλάση και όταν σας τελείωσαν οι μεγάλοι προϋπολογισμοί φύγατε αρνούμενοι να ξαναμπείτε κάπου πιο χαμηλά. Σκεφτείτε το ξανά βρε παιδιά, αυτή τη στιγμή πωλούνται πολλά αγωνιστικά σε εξευτελιστικές τιμές. Όσοι μπορείτε, πάρτε ένα Yaris ή ένα Σαξόραλλο, έστω και για 2-3 φορές το χρόνο γύρω από τον τόπο διαμονής σας. Οι αγώνες δε χρειάζονται τον Τάκη μόνο με Ν4. Ακόμα και με το Yaris πάλι σόου θα έδινε. Αυτός τουλάχιστον συμμετέχει έστω και μία φορά, οι υπόλοιποι οδηγάρες της γενιάς σας ούτε μία. Πού είστε, θα σας ξαναδούμε ποτέ;
Ποσο δικηο εχεις!!!
-
Αν και συμφωνώ γενικά με τον Λάμπη και τους υπόλοιπους προλαλήσαντες δεν ξέρω αν κατάλαβα ακριβώς το νόημα των δημοσιεύσεων σας.
Ποτέ δεν ήμουν οδηγάρα ούτε «οδηγάρα» - ποτέ δεν είχα καλό εργαλείο ούτε μεγάλους προϋπολογισμούς (έχω κερδίσει όμως την κατηγορία και την κλάση μου 1-2 χρονιές) δεν είμαι πλέον πιτσιρικάς, αλλά γέμιζα τις λίστες συμμετεχόντων για 2-3 χρόνια, όπως και πολλοί άλλοι σαν εμένα. Πιθανότατα τα post αυτά να μην αφορούν καν περιπτώσεις σαν την δική μου, αλλά και πάλι δεν σας φαίνεται το λιγότερο παράλογο να κριτικάρουμε τις επιλογές των άλλων κάνοντας κουμάντο στις τσέπες τους – και με πιεστικό ύφος? Μήπως δεν έχετε (έχουμε) συνειδητοποιήσει τι ακριβώς γίνεται «έξω» στην αγορά εργασίας? Είμαι ο μόνος που το πρόβλημα μου πλέον δεν είναι τα 4 λάστιχα (που βγάζουν 2-3 αγώνες) αλλά ακόμα και οι βενζίνες από και προς τον αγώνα αλλά και το κόστος συμμετοχής? Μήπως αντί να κριτικάρουμε εκείνους που δεν συμμετέχουν να προσπαθούσαμε να κάνουμε πιο φθηνούς τους αγώνες? -
Δημητρη, ισως δεν καταλαβες καλα. Η δικη μου τουλαχιστον προτροπη, αλλά και των άλλων φιλων, έχει στοχο την ΟΜΑΕ και την δημιουργια κινητρων, χωρις αποκλεισμους. Η επικληση της λογικης δεν ειναι κουμαντο στην τσεπη κανενος. Εκτος κι αν καμμια φορα, 2-3 ισχυρες τσεπες κρατουν καθηλωμενο ενα ολοκληρο σπορ. Τοτε απλα ψαχνεις να βρεις δικαιους τροπους να λυσεις το προβλημα.
Καλημερα σε ολους. -
Εκτος κι αν καμμια φορα, 2-3 ισχυρες τσεπες κρατουν καθηλωμενο ενα ολοκληρο σπορ. Τοτε απλα ψαχνεις να βρεις δικαιους τροπους να λυσεις το προβλημα.
Προς Δημήτρη Ραζή.
Δημήτρη, σου απάντησε ο Χρήστος για την απορία σου, με την παραπάνω παράθεση. Ακριβώς το ίδιο (ή σχεδόν) θα έγραφα και εγώ.
Με εκτίμηση
Λάμπης -
Να εξηγηθω ακομα πιο αναλυτικα. Ειναι σ ολους μας γνωστο οτι οποτεδηποτε εγινε προσπαθεια να κατεβουν (δυνητικα) τα επαθλα σε πιο χαμηλες κατηγοριες (π.χ. πολυνικους), αντεδρασαν λυσσαλεα 2-3 'τζακια' και βεβαια καταφεραν παντοτε να αναστειλουν οτι σχεδιαζοταν. Βασικο επιχειρημα 'εμεις ξοδευουμε ενα σωρο χρηματα, θα μας το παρει ο τσιγκοπαφιλας'?
Αυτα, επειδη θεωρητικα στον αθλητισμο αμοιβεται ο πιο ικανος κι οχι ο πιο πλουσιος... -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Πιθανότατα τα post αυτά να μην αφορούν καν περιπτώσεις σαν την δική μου, αλλά και πάλι δεν σας φαίνεται το λιγότερο παράλογο να κριτικάρουμε τις επιλογές των άλλων κάνοντας κουμάντο στις τσέπες τους – και με πιεστικό ύφος? Μήπως δεν έχετε (έχουμε) συνειδητοποιήσει τι ακριβώς γίνεται «έξω» στην αγορά εργασίας? Είμαι ο μόνος που το πρόβλημα μου πλέον δεν είναι τα 4 λάστιχα (που βγάζουν 2-3 αγώνες) αλλά ακόμα και οι βενζίνες από και προς τον αγώνα αλλά και το κόστος συμμετοχής? Μήπως αντί να κριτικάρουμε εκείνους που δεν συμμετέχουν να προσπαθούσαμε να κάνουμε πιο φθηνούς τους αγώνες?Παραθέτω μόνο αυτό που έγραψα, τονίζοντας τις δύο πρώτες λέξεις:
Όσοι μπορείτε, πάρτε ένα Yaris ή ένα Σαξόραλλο, έστω και για 2-3 φορές το χρόνο γύρω από τον τόπο διαμονής σας.
Νομίζω ότι είναι σαφές ότι το σχόλιο δεν αναφέρεται σε περιπτώσεις σαν αυτή που περιγράφεις για τον εαυτό σου (και τον εαυτό μου).
Αφορμή για το σχόλιο ήταν η κουβέντα φίλου της δικής μου γενιάς (40+) ο οποίος αρνείται να ξανατρέξει αν δεν έχει ξανά τοπ αυτοκίνητο, αν δεν είναι σε μεγαλούτσικη κλάση και αν δεν κάνει 'πρωταθλητισμό' γιατί 'αν έχεις κάνει μια φορά πρωταθλητισμό, μετά δε σου πάει να τρέχεις χωρίς πρωταθλητισμό' (αυτά είναι δικά του λεγόμενα). Κι αυτό παρόλο που αντέχει άνετα ένα ικανοποιητικό Α6 (ίσως ακόμα και κορυφαίο Α6) και μπορεί σίγουρα να πάει 3 αγώνες το χρόνο. Το παράδειγμα αυτό δεν είναι μοναδικό.
Όσον αφορά το να γίνουν οι αγώνες πιο φθηνοί, κάποιοι εδώ μέσα έχουν βαρεθεί να γράφουν. Έχουν γραφτεί πάμπολλες προτάσεις, τις προάλλες γράφτηκαν τα μικροσκοπικά ποσοστά συμμετοχής στους 'θεσμούς' μπας και δει κανείς την πραγματική εικόνα, και καλό είναι να περιμένουμε να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχουν όλα αυτά. Αν δεν έχουν αποτέλεσμα, ε, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε διοίκηση του σπορ χωρίς σπορ. -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Πάει κι αυτό! Το «πήραμε»! Το κύπελλο ράλι σπριντ για αυτοκίνητα μέχρι 1400 κ.ε. Είκοσι χρόνια μετά. Τελευταία φορά το πήραμε το 1991. Τότε λεγόταν «έπαθλο» και κάναμε τους μισούς αγώνες με ένα πισωκίνητο Starlet που είχε αγοραστεί στο τέλος του 1989 από τον Χρήστο Πλατή, ενώ στους άλλους μισούς οδηγήσαμε το εμπροσθιοκίνητο Suzuki που αγοράσαμε από τον Ζάχο στα μέσα του 91.
Τότε ιδρώσαμε, ταλαιπωρηθήκαμε, οδηγήσαμε! Και είμαστε και επαθλούχοι. Πρώτοι ανάμεσα σε πάνω από 70 συνολικά συμμετέχοντες στο θεσμό. Τώρα; Τώρα είμαστε κυπελλούχοι (χειροκροτήστε μας, αναβαθμιστήκαμε) ,πρώτοι ανάμεσα από 20 συμμετέχοντες, αλλά πάνω από δύο αγώνες κάναμε μόλις τρείς. Εμείς οι 3 έχουμε το δικαίωμα να διεκδικήσουμε θέσεις.
Κατάντια γαμώ το! Μιζέρια και δυστυχία. Τι φταίει και πέσαμε τόσο; Τι φταίει και δεν μπορώ να χαρώ ένα «τίτλο» 20 χρόνια μετά; Το ότι δεν κέρδισα κανένα αγώνα; Δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσω μέχρι και το ράλι Κορίνθου. Πλέον μπορώ. Ναι. Κατηγορηματικά. Επί τέλους, καλές αναρτήσεις και σωστά χρονισμένα μοτέρ, ανέβασαν την ιπποδύναμη των 2 Μίκρα στα 110 άλογα με 12,8 κιλά ροπής. Είναι παραπάνω από καλά. Πλέον.
Ε και; Με τι διάθεση να οδηγήσεις όταν βλέπεις αυτή την κατάντια των συμμετοχών; Τα μικρά κυβικά οριακά συμπληρώνουν την κλάση τους. Που πήγαν οι 1400ακοσάρηδες; Έγιναν όλοι τετρακίνητοι; Και όσοι έμειναν συμμετέχουν σε 1 ή 2 αγώνες. Τι γίνεται γαμώ το! Που είναι οι νέοι κάθε ηλικίας; Που είναι οι πιτσιρικάδες; Τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι και η κρίση, ή η ανάγκη να τρέχουν με ότι καλύτερο υπάρχει; Πολύ φοβάμαι ότι συμβαίνει το δεύτερο. Η ματαιοδοξία της διάκρισης με κάθε θυσία αναγκάζει τους μη εραστές του σπορ να συμμετέχουν με ότι καλύτερο =ακριβότερο, άρα σε δύσκολους καιρούς…..Και αναφέρομαι στα ράλι σπριντ. Ότι φθηνότερο για να συμμετάσχεις. Και όχι μόνο στα χωμάτινα. Και στην άσφαλτο το ίδιο συμβαίνει. Ένα αγώνα πριν από το τέλος, μόνο δύο δικαιούνται να περιληφθούν στην κατάταξη.
Ελάτε βρε πιτσιρικάδες. Μπείτε στο παιχνίδι. Τρέξτε με το παλιό 1400άρι του μπαμπά, ή αυτό που αγοράσατε για να κάνετε τη βόλτα σας στο βουνό. Με 8 λάστιχα κάνετε όλους τους αγώνες (λιγότερα από 140 χλμ είναι όλοι μαζί, όσο ήταν ένα ράλι πριν 20 χρόνια.)
ΟΜΑΕ ξυπνήστε! Το χάνουμε το παιχνίδι! Δημιουργήστε φυτώριο. Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχει, έ; Δεν κάνει ένα πλήρωμα που αριθμεί αισίως 110 χρόνια ζωής να είναι οι κυπελλούχοι ράλι σπριντ της ελπιδοφόρας κατηγορίας στην Ελλάδα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Προκηρύξτε αυτή τη μορφή αγώνων για τους κάτω από 25. Μόνο αυτοί να βαθμολογούνται! Εμείς οι παππούδες να μπορούμε να συμμετέχουμε βέβαια, αλλά για τη διασκέδασή μας ή τη δουλειά μας. Όχι για βαθμούς. Είναι αμφίβολο ότι ο νεοεισερχόμενος 20άρης μπορεί να έχει Μίκρα σαν το δικό μου ή Στάρλετ σαν του Πλατή. Λογικό είναι να χάσει. Δώστε τους όμως τη δυνατότητα να μην συμπεριλάβετε τη γερουσία στη βαθμολογία, άρα να έχουν ένα κίνητρο να συμμετάσχουν χωρίς να ενδιαφέρονται βαθμολογικά για τα «κατορθώματα» των υπερηλίκων εφήβων.
ΟΜΑΕ κάντε κάτι. Πατώσαμε! Δώστε τα σπριντ στους νέους. Τους χρειαζόμαστε!
Προβληματισμένος
Λάμπης ΚουρτέσηςΥ.Γ. Αν και του χρόνου είμαστε στην 3άδα των 1400 κ .ε των χωμάτινων σπριντ, αγαπητοί της ΟΜΑΕ, να πάτε σπίτια σας. Θα είσαστε επικίνδυνοι για τους αγώνες.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.. στα ασφάλτινα σπριντ που έχω την τύχη να συμμετέχω τα τελευταία 2 χρόνια με οδηγό τον Γιάννη Συλλα, τα πράγματα είναι νομίζω ακόμα χειρότερα.. το 2010 μόνο εμείς κάναμε και τους 4 αγώνες που έγιναν. Το ευχαριστώ από την ΕΛΠΑ ήταν να μας πουν ότι επειδή οι λέσχες λόγο οικονομικών προβλημάτων δεν κατάφεραν να κάνουν τους αγώνες που είχαν οι ίδιες ζητήσει, το κύπελλο του 2010 δεν θα απονεμηθεί. Εμάς δεν μας ρώτησε κανείς πως καταφέραμε με έναν οδηγό 24 χρονών ένα συνοδηγό που δεν είχε ξαναμπεί σε αγωνιστικό πριν το 2010 και ένα 13αρακι να ταξιδέψουμε και να είμαστε και ανταγωνιστικοί σε Μπράλο, Αλμυρό, Αίγιο και Αμφίκλεια… και λυπηθήκαν το τσιγκάκι.. (ενώ στην βόρεια Ελλάδα αναγνώρισαν την προσπάθεια των αθλητών και έκαναν κανονικά απονομή με ακόμα λιγότερους αγώνες αν δεν κάνω λάθος)
Φέτος οι λέσχες τα κατάφεραν καλύτερα και το κύπελλο θα μετρήσει κανονικά, αλλά και πάλι εμείς και οι φίλοι Σταμάτης Παντιέρας με την Βάσο την Κουρτιδου πήγαμε σε όλους τους αγώνες…
αυτό που θέλω να πω, χωρίς να μειώσω την προσπάθεια των λεσχών είναι ότι καλό είναι να αναγνωρίζεται η προσπάθεια των πληρωμάτων, δεν πάμε να βγάλουμε χρήματα, πάμε να περάσουμε καλά, να φέρουμε κόσμο στο βουνό, να πάρουμε ένα χειροκρότημα και τουλάχιστον να αναγνωριστεί η προσπάθεια μας από την αρχή του σπορ.
Υ.Γ. τονίζω ότι δεν θέλω να μειώσω, ούτε να προσβάλω κανένα, απλά σαν πλήρωμα που είναι εξαιρετικά νέο στους αγώνες σας παραθέτω τον προβληματισμό και το παράπονο μας.. .
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος -
@ Lambis, Platis, scn.... μύνημα ελήφθει! Έτσι όπως μου τα διευκρινήσατε όχι μονο δεν έχω πρόβλημα αλλά συμφωνώ και επαυξάνω!
κ. Χρήστο πως ακριβώς δουλεύει το σύστημα πολυνίκη?
Και για να συνεχίσω τα γραφόμενα του Andreas_V, αναδημοσιεύω μύνημα απο άλλο forum που αναφέρει κάτι σχεδόν αντίστοιχο για το Παλλάδιο (δεν το εχω γράψει εγώ!):
'Κατ αρχην ,μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες και περαστικα στα παιδια και το θεατη. Ειναι κριμα ομως οτι πουθενα δεν αναφερονται οι μικρες συμμετοχες παρ'ολο που παλεψαν με το χρονο και τη διαδρομη. Και ειναι κριμα που ενοποιησαν 1600 και 1300 στα αποτελεσματα (C1,D1,C2,D2)
Ξερω τουλαχιστον δυο 1300αριδες που μετα το τερματισμο απογοητευμενοι μου ειπαν οτι δεν υπαρχει νοημα να ξανατρεξουν. Δε τους θελουμε ?' -
μοιράστε κυπελάκια παιδιά !!! φτηνά είναι , να κάνουμε και τζιρο στην αγορά να ειναι και ολοι ευχαριστημένοι
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
μοιράστε κυπελάκια παιδιά !!! φτηνά είναι , να κάνουμε και τζιρο στην αγορά να ειναι και ολοι ευχαριστημένοι...είναι και αυτος ένας τρόπος!
Πέραν όμως αυτού και σε σχέση με αυτά που αναφέρονται στην παράθεση που έχω βάλει, πάντα θεωρούσα άδικη την προς τα επάνω σύμπτυξη των κλάσεων που δεν συμπληρώνουν. Επίσης η σύμπτυξη αυτή ουσιαστικά απομακρύνει τους συμμετέχοντες στις μικρότερες κλάσεις και τους οδηγούν στις μεγαλύτερες (και πιθανον ακριβότερες)
-
Αργα ειναι, θα προσπαθησω να εξηγησω.
1ο συστ ημα, οπως εφαρμοζοταν παληα. Υπαρχουν κλασεις κι οχι γενικη. Ο πρωτος κλασης 1400 , εφ οσον συμπληρωνει βεβαια, παιρνει 20 βαθμους, το ιδιο και ο 1ος 1600, το ιδιο ο 1ος 2000, το ιδιο και ο 1ος 2000+. Οποιος στο τελος μαζεψει τους πιο πολλους βαθμους, νικησει δηλαδη τους ΟΜΟΙΟΥΣ του, ειναι πρωταθλητης. Δηλαδη σφαγη, με μειονεκτημα το οτι δινοταν η δυνατοτητα να στηνονται αποτελεσματα με εικονικες συμμετοχες. Αυτο ομως ξεπερνιεται με απαιτηση αρκετων συμμετοχων σε καθε κλαση, η συντελεστη αναλογα με τους συμμετεχοντες στην κλαση.
Στην πορεια ομως προεκυψε πιο ωραιο και δικαιο συστημα. το 0-1400, 0-1600, 0-2000, 0-2000+. Εδω λοιπον, παλι οι πρωτοι παιρνουν (και οι επομενοι) παιρνουν τους ιδιους βαθμους στις κλασεις τους , αλλά αν ενα 1400σαρι-1600σαρι-διλιτρο χωθει μεσα στα μεγαλα (βλεπε Γκικας -Ζαχος και αλλοι πυροβολητες ) τοτε τους κοβει βαθμο. Π.χ. 1ος ο Βωβος στα μεγαλα και δευτερος ο Κυρκος ας πουμε. Ο βωβος παιρνει 20, αλλά ο Κύρκος αν εχει χασει απο τον Ζαχο, δεν παιρνει 16 (του δευτερου), αλλά 12 ενω ο Ζαχος εχει παρει 20 απο τη δικη του κλαση. Αν τωρα ο χ Ζαχος κερδισει και τον Βωβο, τοτε ο Βωβος παιρνει 16, κι ο Κυρκος 12, ενω παλι ο Ζαχος εχει 20 απο την δικη του κλαση.(Γιατι ειναι πρωτος στα 0-2000 αλλά και πρωτος στα 0-2000+ Το ιδιο συμβαινει και στις μικροτερες. Αυτο κανει τον συναγωνισμο να παιρνει φωτια, και κυριως αμοιβει τα ταλεντα χωρις οικονομικες δυνατοτητες , δινοντας τους πιθανοτητες διακρισης. Ειναι δικαιο και κυριως στην ασφαλτο σηκωνει τον κοσμο και τους αγωνιζομενους στις μυτες των ποδιων. Ελα ομως που αντιδρουν τα 'τζακια' οπως εγραψα! Ε σαν παραχωρηση, ας δινουν κι ενα κυπελλο γενικης, χωρις ομως βαθμολογικη αξια.
Γιατι κακα τα ψεμματα παιδια. Αν δουμε τα φετινα αποτελεσματα, ποιοι ειναι οι πρωταθλητες? Αυτοι με τα Ν4 και Α8 η κατι παλληκαρακια που με κατι 1300-1600 ειναι πισω τους μεν , αλλα με διαφορα 1-2 δευτερολεπτα στο χιλιομετρο? Κι ας θυμωσουν, δεν πειραζει, δεν ηρθαμε απ τον Αρη δα!!!
Περιτο βεβαια να τονισω οτι στα ιστορικα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ειναι ετσι (γιατι ετσι ηταν τοτε), αλλά αυτο ας το ξεχασουμε γιατι κατι καλοπαιδα θα λενε οτι το υποστηριζω γιατι με συμφερει. Ευτυχως ομως που το υποστηριζα ΓΡΑΠΤΩΣ και τοτε που ετρεχα με το Ιμπρεζα
Ελπιζω-παρα τη νυστα μου-να βοηθησα.
ΕΠΙΝΙΚΙΑ (Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ)