Ειμαι και εγω απολυτα συμφωνος! Οπως και ο Συλλας Γιαννης.
Ανδρεας Βιγκος
andreas_v
@andreas_v
Σύμβουλος επιχειρήσεων - paintball, snowboard
Latest posts made by andreas_v
-
RE: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ ΠΡΟΣ ΟΜΑΕ-ΕΠΑ
-
RE: ΕΠΙΝΙΚΙΑ (Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ)
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Πάει κι αυτό! Το «πήραμε»! Το κύπελλο ράλι σπριντ για αυτοκίνητα μέχρι 1400 κ.ε. Είκοσι χρόνια μετά. Τελευταία φορά το πήραμε το 1991. Τότε λεγόταν «έπαθλο» και κάναμε τους μισούς αγώνες με ένα πισωκίνητο Starlet που είχε αγοραστεί στο τέλος του 1989 από τον Χρήστο Πλατή, ενώ στους άλλους μισούς οδηγήσαμε το εμπροσθιοκίνητο Suzuki που αγοράσαμε από τον Ζάχο στα μέσα του 91.
Τότε ιδρώσαμε, ταλαιπωρηθήκαμε, οδηγήσαμε! Και είμαστε και επαθλούχοι. Πρώτοι ανάμεσα σε πάνω από 70 συνολικά συμμετέχοντες στο θεσμό. Τώρα; Τώρα είμαστε κυπελλούχοι (χειροκροτήστε μας, αναβαθμιστήκαμε) ,πρώτοι ανάμεσα από 20 συμμετέχοντες, αλλά πάνω από δύο αγώνες κάναμε μόλις τρείς. Εμείς οι 3 έχουμε το δικαίωμα να διεκδικήσουμε θέσεις.
Κατάντια γαμώ το! Μιζέρια και δυστυχία. Τι φταίει και πέσαμε τόσο; Τι φταίει και δεν μπορώ να χαρώ ένα «τίτλο» 20 χρόνια μετά; Το ότι δεν κέρδισα κανένα αγώνα; Δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσω μέχρι και το ράλι Κορίνθου. Πλέον μπορώ. Ναι. Κατηγορηματικά. Επί τέλους, καλές αναρτήσεις και σωστά χρονισμένα μοτέρ, ανέβασαν την ιπποδύναμη των 2 Μίκρα στα 110 άλογα με 12,8 κιλά ροπής. Είναι παραπάνω από καλά. Πλέον.
Ε και; Με τι διάθεση να οδηγήσεις όταν βλέπεις αυτή την κατάντια των συμμετοχών; Τα μικρά κυβικά οριακά συμπληρώνουν την κλάση τους. Που πήγαν οι 1400ακοσάρηδες; Έγιναν όλοι τετρακίνητοι; Και όσοι έμειναν συμμετέχουν σε 1 ή 2 αγώνες. Τι γίνεται γαμώ το! Που είναι οι νέοι κάθε ηλικίας; Που είναι οι πιτσιρικάδες; Τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι και η κρίση, ή η ανάγκη να τρέχουν με ότι καλύτερο υπάρχει; Πολύ φοβάμαι ότι συμβαίνει το δεύτερο. Η ματαιοδοξία της διάκρισης με κάθε θυσία αναγκάζει τους μη εραστές του σπορ να συμμετέχουν με ότι καλύτερο =ακριβότερο, άρα σε δύσκολους καιρούς…..Και αναφέρομαι στα ράλι σπριντ. Ότι φθηνότερο για να συμμετάσχεις. Και όχι μόνο στα χωμάτινα. Και στην άσφαλτο το ίδιο συμβαίνει. Ένα αγώνα πριν από το τέλος, μόνο δύο δικαιούνται να περιληφθούν στην κατάταξη.
Ελάτε βρε πιτσιρικάδες. Μπείτε στο παιχνίδι. Τρέξτε με το παλιό 1400άρι του μπαμπά, ή αυτό που αγοράσατε για να κάνετε τη βόλτα σας στο βουνό. Με 8 λάστιχα κάνετε όλους τους αγώνες (λιγότερα από 140 χλμ είναι όλοι μαζί, όσο ήταν ένα ράλι πριν 20 χρόνια.)
ΟΜΑΕ ξυπνήστε! Το χάνουμε το παιχνίδι! Δημιουργήστε φυτώριο. Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχει, έ; Δεν κάνει ένα πλήρωμα που αριθμεί αισίως 110 χρόνια ζωής να είναι οι κυπελλούχοι ράλι σπριντ της ελπιδοφόρας κατηγορίας στην Ελλάδα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Προκηρύξτε αυτή τη μορφή αγώνων για τους κάτω από 25. Μόνο αυτοί να βαθμολογούνται! Εμείς οι παππούδες να μπορούμε να συμμετέχουμε βέβαια, αλλά για τη διασκέδασή μας ή τη δουλειά μας. Όχι για βαθμούς. Είναι αμφίβολο ότι ο νεοεισερχόμενος 20άρης μπορεί να έχει Μίκρα σαν το δικό μου ή Στάρλετ σαν του Πλατή. Λογικό είναι να χάσει. Δώστε τους όμως τη δυνατότητα να μην συμπεριλάβετε τη γερουσία στη βαθμολογία, άρα να έχουν ένα κίνητρο να συμμετάσχουν χωρίς να ενδιαφέρονται βαθμολογικά για τα «κατορθώματα» των υπερηλίκων εφήβων.
ΟΜΑΕ κάντε κάτι. Πατώσαμε! Δώστε τα σπριντ στους νέους. Τους χρειαζόμαστε!
Προβληματισμένος
Λάμπης ΚουρτέσηςΥ.Γ. Αν και του χρόνου είμαστε στην 3άδα των 1400 κ .ε των χωμάτινων σπριντ, αγαπητοί της ΟΜΑΕ, να πάτε σπίτια σας. Θα είσαστε επικίνδυνοι για τους αγώνες.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.. στα ασφάλτινα σπριντ που έχω την τύχη να συμμετέχω τα τελευταία 2 χρόνια με οδηγό τον Γιάννη Συλλα, τα πράγματα είναι νομίζω ακόμα χειρότερα.. το 2010 μόνο εμείς κάναμε και τους 4 αγώνες που έγιναν. Το ευχαριστώ από την ΕΛΠΑ ήταν να μας πουν ότι επειδή οι λέσχες λόγο οικονομικών προβλημάτων δεν κατάφεραν να κάνουν τους αγώνες που είχαν οι ίδιες ζητήσει, το κύπελλο του 2010 δεν θα απονεμηθεί. Εμάς δεν μας ρώτησε κανείς πως καταφέραμε με έναν οδηγό 24 χρονών ένα συνοδηγό που δεν είχε ξαναμπεί σε αγωνιστικό πριν το 2010 και ένα 13αρακι να ταξιδέψουμε και να είμαστε και ανταγωνιστικοί σε Μπράλο, Αλμυρό, Αίγιο και Αμφίκλεια… και λυπηθήκαν το τσιγκάκι.. (ενώ στην βόρεια Ελλάδα αναγνώρισαν την προσπάθεια των αθλητών και έκαναν κανονικά απονομή με ακόμα λιγότερους αγώνες αν δεν κάνω λάθος)
Φέτος οι λέσχες τα κατάφεραν καλύτερα και το κύπελλο θα μετρήσει κανονικά, αλλά και πάλι εμείς και οι φίλοι Σταμάτης Παντιέρας με την Βάσο την Κουρτιδου πήγαμε σε όλους τους αγώνες…
αυτό που θέλω να πω, χωρίς να μειώσω την προσπάθεια των λεσχών είναι ότι καλό είναι να αναγνωρίζεται η προσπάθεια των πληρωμάτων, δεν πάμε να βγάλουμε χρήματα, πάμε να περάσουμε καλά, να φέρουμε κόσμο στο βουνό, να πάρουμε ένα χειροκρότημα και τουλάχιστον να αναγνωριστεί η προσπάθεια μας από την αρχή του σπορ.
Υ.Γ. τονίζω ότι δεν θέλω να μειώσω, ούτε να προσβάλω κανένα, απλά σαν πλήρωμα που είναι εξαιρετικά νέο στους αγώνες σας παραθέτω τον προβληματισμό και το παράπονο μας.. .
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος -
RE: 32ο Ράλλυ Παλάδιο
Κατ αρχάς περαστικά στους Χαλιβελακη – Μαχαιρα και ευχές για γρήγορη επάνοδο στις ειδικές…
Στα του αγώνα μας τώρα, ψάχνω κάποιον να μου ξεκολλήσει το χαμόγελο από τα μούτρα 2 μέρες μετά! Με οδηγό με πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα εδώ και 4 μήνες, χωρίς δοκιμές γιατί το δανικό VTS δεν χάρηκε καθόλου με την επαφή του με το φορτηγό στο Μάζι, αλλά με πάρα πολύ πείσμα και ευτυχώς την οικονομική στήριξη από τον χορηγό μας, καταφέραμε να τρέξουμε το φετινό Παλάδιο..
Το πεζακι δεν μας έκανε τη χάρη να δουλέψει σωστά για ακόμη μια φορά (το αντίθετο έχει αρχίσει να αποτελεί είδηση..) μιας και παρουσίασε πρόβλημα στο ποντεσιομετρο σε όλο το δεύτερο loop. Τερματίσαμε όμως, κερδίσαμε και την Α5 και όλα καλά..
Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στο ΠΛΗΡΩΜΑ Κυριαζή – Χατζηπαναγιωτου για τις επιδόσεις τους, επίσης στους Παπαρινοπουλο - Εξαδάκτυλο και Μπασδελη – Χατζηγρηγοριου που μέχρι να εγκαταλείψουν έκαναν χρόνους Α6..Δάσκαλε, μου ήρθαν κάτι εισιτήρια για Αυστρία.. λένε να τελειώσουμε με το κύπελλο ασφάλτινων Sprint να πάμε για δοκιμές στο Μόντε και μετά θα πάρουμε την θέση του Hirvonen που τελικά δεν τους κάνει γιατί είναι πολύ ψιλός για να κάθετε δίπλα στον Loeb..
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος
-
RE: 5o Ράλλυ ΣΠΡΙΝΤ ΔΩΔΩΝΗΣ
Λιγάκι καθυστερημένα αλλά τώρα τα κατάφερα λόγο φόρτου εργασίας να γράψω γι αυτόν τον πάρα πολύ όμορφο αγώνα. Ειλικρινά όσον αφορά την οργάνωση δεν μπορώ να βρω ψεγάδι! Το ξενοδοχείο? Υπερπαραγωγή! Η πανηγυρική?? Με τα όλα της και ζεστό road book Ο αγώνας? Άψογος! Μόνο η ζέστη ήταν αρκετή αλλά δεν πειράζει! Ένα μεγάλο μπράβο στην ΕΛΕΤΑ και από εμένα πιο προσωπικά ένα ευχαριστώ στον Κώστα Πεδιατικάκη και στον Νίκο τον Παύλου για την βοήθεια και την ευγένεια τους!
Στα του αγώνα μας τώρα, τι να πω.. δεν φτάνει που ήταν εκεί ΠΑΛΙ ο Σταμάτης Παντιέρας με την Βάσο Κουρτίδου , αυτή την φορά ήταν και ο Φιφλης με τον Βασιλείου που οδήγησαν πολύ καλά και έκαναν το ένα – δυο. Συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητές και στην ΕΛΕΤΑ!
Φιλικά Ανδρέας Βίγκος! -
RE: 23ο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ RONDE 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011
Γεια σας και από έμενα, όντως η λέσχη προσπάθησε πολύ και νομίζω ότι έμειναν όλοι ευχαριστημένοι δεδομένου και της θερινής περιόδου.
Η ειδική μας άρεσε πάρα πολύ είχε κόσμο στα 2 περάσματα που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε. Στα του αγώνα μας τώρα, στο πρώτο πέρασμα ξεκινήσαμε σβέλτα και αφού πήγαμε να αγοράσουμε δυο γωνιακά μεν αχρείαστα δε, οικοπεδάκια χαλαρώσαμε και απλά κάναμε την ειδική ελέγχοντας ουσιαστικά πόσο γλιστράει και τις σημειώσεις. (κρίμα για τον Παπαδημητρίου jr – Κολοβό που στον πρώτο τους αγώνα εγκατέλειψαν στο 4km, εύγε για την αντίδραση τους). Ο χρόνος καλός, πρώτη μας φορά 11οι γενικής…
Στο δεύτερο σκέλος κράταγε ασφαλώς καλύτερα αλλά δεν πιέσαμε ιδιαίτερα αφού είχαμε κτίσει καλή διαφορά και απλά θέλαμε να το χαρούμε χωρίς να γλιστράμε συνεχώς! Όπως και έγινε τελικά όλα τα πληρώματα της μικρής κατηγορίας που είδαμε μετά το stop το χαρήκαμε! Στο τρίτο σκέλος ξεκινήσαμε για να σπάσουμε το 6.50 μέχρι το 3,8km περίπου της ειδικής όπου μείναμε και από τις 2 τρόμπες βενζίνης… συγνώμη στα πληρώματα που φρενάραμε αλλά δεν μπορούσαμε να μετακινήσουμε το αυτοκίνητο. Μικρό το κακό οπότε πάμε δυνατά για Δωδώνη!
Χίλια μπράβο στους Καλογηρα-Βασιλειου, Παπαθανασοπουλο-Γαλανο και Μαργετη-Μπογδανο! Χάρηκα που σας γνώρισα παιδιά!
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος -
RE: 1ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ 25-26 ΙΟΥΝΙΟΥ (έναρξη)
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Γεια σας και από εμένα.. Αυτός ο αγώνας είχε 3 προβλήματα κατά την γνώμη μου. Το πρώτο ήταν ότι ήταν μικρός, το δεύτερο ότι μόνο 26 πληρώματα τον ΑΠΟΛΑΥΑΣΑΝ πραγματικά και το τρίτο ότι τα μπουκάλια που ανοίξαμε στην απονομή δεν είχαν αρκετό ανθρακικό.. ειλικρινά, αυτά πρέπει να ήταν όλα τα αρνητικά του αγώνα!
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην αγωνιστική λέσχη Καρπενησίου για την οργάνωση, ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά που μας έδειξαν τι μπορείς να κάνεις αν θέλεις κάτι παρά πολύ! Ήταν όλοι ευγενέστατοι και ήταν παντού!!! Νομίζω ότι έδειξαν τον δρόμο σε πολύ «μεγαλύτερες» λέσχες!
Στα του αγώνα τώρα ΠΑΛΙ μας πήρε ο Παντιέρας με την Κουρτιδου.. έχει καταντήσει κουραστικό αυτό το πράγμα… Πέρα από την πλάκα ένα πολύ μεγάλο μπράβο στα παιδιά που οδήγησαν γρήγορα το Yaris όπως στους Εξαρχο-Κοτρωνη και Ψαθα-Μπουντουρακη με το έτερο Πεζακι!'Πεζακι' Ανδρεα ?????
Θα σε διαβασει ο οδηγος σου και θα σε....αντικαταστησει !!!
Ακου 'Πεζακι' !!!!!!Για μια ακόμη φορά ΜΠΡΑΒΟ στην Αγωνιστική λέσχη Καρπενησίου! Σας ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία και ραντεβού του χρόνου!
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος
P.S. Το ακριβώς από πάνω δημοσίευμα έχει ένα λαθάκι, ο ΓΙΩΡΓΟΣ Σύλλας είχε «μάχη» με τον Βασίλη Γάτσο.. O Γιάννης Σύλλας τρέχει ακόμα στην 'μικρή' κατηγορία...Ο αδελφος (Γιωργος) ειναι αυτος που περυσι τερματισε αγωνα ραλλυ (Κρητης) και φετος κερδισε Ρ,Σπριντ.
Ο Γιαννης ακομη προσπαθει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλικα,
'el-em'
Απο τότε που εκανα την βόλτα με το WRC, ναι 'Πεζάκι'...
Κάντε υπομονή, μια λεμονιά ανθίζει στην γειτονιααααα.. Θα τερματίσουμε και εμείς Rally που θα πάει…
(Λώρη μου είπε ο Γιάννης ότι σε θέλει να σου δείξει κάτι καινούργιες κινήσεις στο καράτε… )
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος -
RE: 1ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ 25-26 ΙΟΥΝΙΟΥ (έναρξη)
Γεια σας και από εμένα.. Αυτός ο αγώνας είχε 3 προβλήματα κατά την γνώμη μου. Το πρώτο ήταν ότι ήταν μικρός, το δεύτερο ότι μόνο 26 πληρώματα τον ΑΠΟΛΑΥΑΣΑΝ πραγματικά και το τρίτο ότι τα μπουκάλια που ανοίξαμε στην απονομή δεν είχαν αρκετό ανθρακικό.. ειλικρινά, αυτά πρέπει να ήταν όλα τα αρνητικά του αγώνα!
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην αγωνιστική λέσχη Καρπενησίου για την οργάνωση, ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά που μας έδειξαν τι μπορείς να κάνεις αν θέλεις κάτι παρά πολύ! Ήταν όλοι ευγενέστατοι και ήταν παντού!!! Νομίζω ότι έδειξαν τον δρόμο σε πολύ «μεγαλύτερες» λέσχες!
Στα του αγώνα τώρα ΠΑΛΙ μας πήρε ο Παντιέρας με την Κουρτιδου.. έχει καταντήσει κουραστικό αυτό το πράγμα… Πέρα από την πλάκα ένα πολύ μεγάλο μπράβο στα παιδιά που οδήγησαν γρήγορα το Yaris όπως στους Εξαρχο-Κοτρωνη και Ψαθα-Μπουντουρακη με το έτερο Πεζακι!
Για μια ακόμη φορά ΜΠΡΑΒΟ στην Αγωνιστική λέσχη Καρπενησίου! Σας ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία και ραντεβού του χρόνου!
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος
P.S. Το ακριβώς από πάνω δημοσίευμα έχει ένα λαθάκι, ο ΓΙΩΡΓΟΣ Σύλλας είχε «μάχη» με τον Βασίλη Γάτσο.. O Γιάννης Σύλλας τρέχει ακόμα στην 'μικρή' κατηγορία... -
RE: ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΛΜΥΡΟΥ 9-10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Τι Υπέροχος αγώνας!
Ένα μπράβο στην λέσχη αυτοκινήτου Βόλου για την άψογη οργάνωση του 4ου Rally Sprint Όθρυς. Από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω, την πανηγυρική? τους ανθρώπους στον αγώνα? Τις απονομές? Όλα τέλεια, τους ευχαριστούμε και εύχομαι και άλλες λέσχες να πάρουν ιδέες για να κάνουν και οδηγούς και θεατές χαρούμενους....
Στα δικά μας τώρα αυτός ο αγώνας πάει να γίνει ο αγαπημένος μας αφού μετά την πρώτη θέση τον προηγούμενο χρόνο, φέτος καταφέραμε να φύγουμε με την τρίτη στην κατηγορία έως 1400cc με το πεζάκι μας. Η αλήθεια είναι ότι “κοιμηθήκαμε” στο πρώτο σκέλος μιας η αγωνιστική απραξία, το ότι το αυτοκίνητο ερχόταν από γενική αναμόρφωση και το ότι ανοίγαμε δρόμο για όλο τον αγώνα μας στοίχισαν πολύ σε δευτερόλεπτα. Στο δεύτερο σκέλος το 10.23.69 μας άρεσε πολύ περισσότερο και ας έπρεπε να το είχαμε κάνει από το πρώτο…
Τέλος καλό όλα καλά αφού τερματίσαμε χωρίς προβλήματα και με βάθρο. Θα ήθελα να πω ένα πολύ μεγάλο μπράβο στους συναθλητές μας Παντιέρα – Κουρτιδου και Παρασκευά – Δαμασιωτη για τις θέσεις που κατέκτησαν, όπως και στα υπόλοιπα πληρώματα της μικρής κατηγορίας που σε λίγο καιρό έτσι όπως το πάμε θα γίνουμε όλοι παρά πολύ καλό παρεακι!
Φιλικά, Ανδρέας Βίγκος -
RE: 16ο rally sprint ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ 3sss
Να πω και εγώ 2 λογάκια λοιπόν για τον αγώνα... Γρήγορη ειδική, 'συνοδηγικά' όχι ιδιαίτερα απαιτητική (νομίζω, με την μικρή μου εμπειρία). Το γεφυράκι, που σαν πλήρωμα θέλαμε μέσα στον αγώνα, πήγε να μας φάει αφού εμείς ήμασταν αυτοί που πήγαμε να φύγουμε κάτω στο πρώτο σκέλος και αφήσαμε και την εικαστική παρέμβαση στο σίδερο...(τον λογαριασμό στον οδηγό μου παρακαλώ)
Πέρα από αυτό θα ήθελα να επισημάνω 2-3 πραγματάκια στην λέσχη. Αρχικά θα ήθελα να πω ότι καταλαβαίνω ότι είναι καλό να μειώνουμε τα έξοδα, όχι εις βάρος τις ασφάλειας όμως. Το roadbook δεν με πείραξε που ήταν φωτοτυπία, την έκανε την δουλειά του και έτσι, αλλά το SOS καλό είναι να είναι κόκκινο και όχι 'ασπρόμαυρη' φωτοτυπία... Δεύτερον δεν ξέρω ποιος φταίει περισσότερο, η λέσχη η οι συναθλητές αγωνιζόμενοι που είδα με τα μάτια μου 2 αγωνιστικά να κάνουν ανάποδα την ειδική το Σάββατο πριν τον αγώνα..
Εμείς μπορεί να είχαμε πρόβλημα στο πρώτο σκέλος με το 'παλιό γεφυράκι', στο δεύτερο και στο τρίτο είχαμε με την τρόμπα βενζίνης και τερματίσαμε πέμπτοι, μαζεύοντας οριακά τους βαθμούς που χρειαζόμασταν για να τερματίσουμε πρώτοι στο κουτσουρεμένο φέτος κύπελλο ασφάλτινων sprint. Ένα μεγάλο μπράβο στους Πλατώνη Μίλτο –Τριανταλη Αχιλλέα, Μπάσδελη Γιώργο -Χατζηγρηγορίου Μιχάλη, Καλύβα Λάζαρο – Ψαράκου Φωτεινή που έκαναν το 1-2-3 όπως και στον Πολατσίδη Δημήτρη -Κεραστά Στέλιο που με το cinque τερμάτισαν 4οι και να ευχηθώ στον Στέλιο καλορίζικο στον αγώνες!Ανδρέας Βίγκος
-
RE: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΝΕΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Χαιρετώ άπαντες μιας και είναι το πρώτο μου post. Ο λόγος που γράφω είναι για να πω και εγώ από την πλευρά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Λωρη, Ν.Ζακχαιο, Γ.Πολύζο και Ν.Παπακώστα για τον χρόνο τους και την διάθεση τους να μοιραστούν τις γνώσεις τους μαζί μας.
Το ότι ανήκω στην κατηγορία των αγωνιζομένων που έβγαλαν την license τους φέτος, αυτόματα με κάνει και άσχετο όσον αφορά την ασφάλεια και γενικά ότι έχει να κάνει με την διαδικασία των αγώνων, μιας και όπως όλοι ξέρετε από φέτος καταργήθηκαν τα σεμινάρια της ΕΘΕΑ.
Οι πληροφορίες που δόθηκαν λοιπόν στο σεμινάριο ειδικά σε κάποιον σαν εμένα είναι ειλικρινά ανεκτίμητες, έστω και αν το αγωνιστικό που συν-οδηγω είναι ¨πεζάκι¨….
Αφήστε το ότι για καλή μου τύχη παρακολούθησε το σεμινάριο και ο οδηγός μου, ο Γιάννης ο Σύλλας και κατάλαβε επιτέλους πόσα λίγα κάνει και πόσο ¨άχρηστος¨ είναι!! (πλάκα κάνω Γιάννη έτσι??? )
Κλείνοντας λοιπόν, γιατί το ξεφτίλισα για πρώτο post, χαίρομαι πάρα πολύ που όλα πήγαν καλά οργανωτικά, χαίρομαι επίσης που, σε όσους ρώτησα, άρεσε το φαγητό, γιατί το catering ήταν το κομμάτι ευθύνης μου. Το σίγουρο είναι ότι όταν ξαναγίνει κάτι τέτοιο, θα είμαι πάλι εκεί για να τα ξανακούσω.Ανδρέας Βίγκος