Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 179
    • 180
    • 53 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    97151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Επίσης, και αυτός.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sinanai last edited by

        viewtopic.php?f=6&t=6926&start=1095#p2360114

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikospappas last edited by

            Καλημερα.
            Εχω ενα Corolla 1,6 του 2003 και σκεφτομαι αναβαθμιση φρενων. Τι προτεινετε για δισκους , τακακια, σωληνακια μεταλικα ?
            Ενα προχειρο ψαξιμο στον καταλογο της BF Goodridge δεν βρηκα σωληνακια φρενων για το δικο μου αμαξι
            Ευχαριστω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos_krhth_91 last edited by

              Γνωμη μου ως λυση με πολυ καλο value for money βαλε καποιο τακακι για χρηση δρομου(ferodo,omp κτλ) και αλλαξε τα σωληνακια με υψηλης πιεσης και θα δεις αρκετη διαφορα,αλλιως υπαρχει και η λυση να βρεις τα φρενα του corolla t-sport
              ολα βεβαια εξαρτονται απο το ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sinanai last edited by

                Δύσκολο μου φαίνεται να μην υπάρχει set για το μοντέλο σου... Πάντως σωληνάκια εύκολα σου φτιάχνει και κάποιο μηχανουργείο, έχοντας τις διαστάσεις των εργοστασιακών. Υπάρχουν, κιόλας, μηχανουργεία με πείρα σ' αυτό.

                Κατά τα λοιπά, μια πρώτη - σχετικά οικονομική και πολύ αποδοτική - αναβάθμιση είναι, ακριβώς, σωληνάκια μαζί με καλά υγρά (π.χ. Motul RBF 600).

                Κατά δεύτερον ένα καλό σετ τακάκια. Π.χ. Ferodo DS2500, EBC yellow stuff, Hawk (τα 'μπλε', δεν ξέρω τη 'σωστή' τους ονομασία), κ.α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikospappas last edited by

                  Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                  Γνωμη μου ως λυση με πολυ καλο value for money βαλε καποιο τακακι για χρηση δρομου(ferodo,omp κτλ) και αλλαξε τα σωληνακια με υψηλης πιεσης και θα δεις αρκετη διαφορα,αλλιως υπαρχει και η λυση να βρεις τα φρενα του corolla t-sport
                  ολα βεβαια εξαρτονται απο το ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις.

                  Σε ευχαριστω.
                  Απο λιγο που εψαξα, βρηκα Brembo με 130 €. Οι μαμα εχουν γυρω στα 80 αν θυναμαι καλα (πανε 4 χρονια που τους αλλαξα). Δισκους θα αλλαξω μονο αν χρειαζεται, το θεμα ειναι που θα βρω σωληνακια υψηλης, μιας και η BF Goodridge δεν εχει για το δικο μου. Αλλες εταιριες ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikospappas last edited by

                    Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                    Δύσκολο μου φαίνεται να μην υπάρχει set για το μοντέλο σου... Πάντως σωληνάκια εύκολα σου φτιάχνει και κάποιο μηχανουργείο, έχοντας τις διαστάσεις των εργοστασιακών. Υπάρχουν, κιόλας, μηχανουργεία με πείρα σ' αυτό.

                    Κατά τα λοιπά, μια πρώτη - σχετικά οικονομική και πολύ αποδοτική - αναβάθμιση είναι, ακριβώς, σωληνάκια μαζί με καλά υγρά (π.χ. Motul RBF 600).

                    Κατά δεύτερον ένα καλό σετ τακάκια. Π.χ. Ferodo DS2500, EBC yellow stuff, Hawk (τα 'μπλε', δεν ξέρω τη 'σωστή' τους ονομασία), κ.α.

                    Σε ευχαριστω.
                    Θα ηθελα να αποφυγω ιδιοκατασκευες, λογω προηγουμενης κακης εμπειριας με σωληνακια υψηλης σε μοτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos_krhth_91 last edited by

                      Ο χρήστης nikospappas έγραψε:

                      Γνωμη μου ως λυση με πολυ καλο value for money βαλε καποιο τακακι για χρηση δρομου(ferodo,omp κτλ) και αλλαξε τα σωληνακια με υψηλης πιεσης και θα δεις αρκετη διαφορα,αλλιως υπαρχει και η λυση να βρεις τα φρενα του corolla t-sport
                      ολα βεβαια εξαρτονται απο το ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις.

                      Σε ευχαριστω.
                      Απο λιγο που εψαξα, βρηκα Brembo με 130 €. Οι μαμα εχουν γυρω στα 80 αν θυναμαι καλα (πανε 4 χρονια που τους αλλαξα). Δισκους θα αλλαξω μονο αν χρειαζεται, το θεμα ειναι που θα βρω σωληνακια υψηλης, μιας και η BF Goodridge δεν εχει για το δικο μου. Αλλες εταιριες ?

                      Δες και τον καταλογο της sparco για σωληνακια υψηλης,

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Δύσκολο να μην υπάρχει η Corolla στην σειρά της Goodridge, εξάλλου έχει πουλήσει πάρα πολύ το συγκεκριμένο μοντέλο, οπότε, μάλλον δεν κοίταξες καλά.
                        Για το αμερικάνικο Corolla , βρήκα πάντως με ένα γρήγορο ψάξιμο...
                        http://shopping.yahoo.com/717833221-200 ... _QWF8bFt0A

                        Στείλε ένα email στην Goodridge και θα σου απαντήσουν. Γενικά, τα σωληνάκια και τα υγρά, είναι η φθηνότερη και καλύτερη βελτίωση στα φρένα σου. Επίσης, ένα καλό τακάκι, όπως αυτά που σου πρότειναν παραπάνω. Δισκόπλακες, θ' άλλαζα τελευταία... Θα προτιμούσα να βρω μεταχειρισμένες δαγκάνες και με μεγαλύτερους δίσκους από άλλο μοντέλο (δεν ξέρω ποιο, από Toyota και ιαπωνικά δεν σκαμπάζω τίποτε! ), παρά να ακριβοπληρώσω δισκόπλακες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sinanai last edited by

                          Έχει δίκιο ο HF. Μάλιστα δίσκοι 'βασικών' σειρών 'πρωτοκλασάτων' εταιρειών, πολλές φορές είναι πολύ πιο ακριβές απ' τον αντίστοιχο εργοστασιακό δίσκο, χωρίς, παράλληλα, να είναι και καλύτεροι! Π.χ. (στα δικά μου - γαλλικά - λημέρια) δίσκοι Brembo, απ' τη μια, και δίσκοι Bendix, Valeo ή Zimmerman απ' την άλλη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Δεν θεωρώ αβασάνιστα την αλλαγή στα σωληνάκια, αναβάθμιση των φρένων. Τα φρένα γίνονται πιο απότομα, η προοδευτικότητα/ρυθμισιμότητα μειώνεται ή και χάνεται (για κάποιους πολύ σημαντικό προσόν) και το ABS το ενεργοποιείς πιο εύκολα. Εγώ έβαλα, και τα έβγαλα με την πρώτη ευκαιρία, αλλά γούστα είναι αυτά.
                            Μην βγει κανένας να πει ότι δεν ήταν καλά, Goodridge ήταν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης dstou έγραψε:
                              Δεν θεωρώ αβασάνιστα την αλλαγή στα σωληνάκια, αναβάθμιση των φρένων. Τα φρένα γίνονται πιο απότομα, η προοδευτικότητα/ρυθμισιμότητα μειώνεται ή και χάνεται (για κάποιους πολύ σημαντικό προσόν) και το ABS το ενεργοποιείς πιο εύκολα. Εγώ έβαλα, και τα έβγαλα με την πρώτη ευκαιρία, αλλά γούστα είναι αυτά.
                              Μην βγει κανένας να πει ότι δεν ήταν καλά, Goodridge ήταν.

                              Εγώ τα έχω βάλει στην Lancia Y του 99' που χρησιμοποιώ στην πόλη και όντως στην αρχή μου φάνηκαν λίγο πιο απότομα, αλλά το συνήθισα πολύ γρήγορα (μέσα στην πρώτη εβδομάδα).
                              Και όταν λέμε απότομα, εννοούμε, στα τελευταία μέτρα του φρεναρίσματος, στα λίγα χιλιόμετρα, στα πολλά, κανένα πρόβλημα.
                              Η μεγάλη τους διαφορά, είναι πως βοηθάνε στο fading, κοινώς, τα φρένα δεν κουράζονται τόσο. Το παρατήρησα ξανά και ξανά και υπάρχει διαφορά, όντως.
                              Το ίδιο και για τα υγρά φρένων, τα καλά υγρά, βοηθάνε πολύ και κοστίζουν ελάχιστα.
                              Βρήκα τον εαυτό μου εξαιρετικά ανόητο που έβαλα 6πιστονα στην BMW χωρίς πρώτα ν' αλλάξω υγρά και σωληνάκια. Τα υγρά τα άλλαξα αμέσως μετά, τα σωληνάκια τ' αγόρασα, αλλά ακόμη να τα βάλω.
                              Πρόβλημα στο ABS, δεν γνωρίζω αν θα έχω, η Lancia δεν έχει ABS και δεν μπορώ να συγκρίνω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                Τα φρένα γίνονται πιο απότομα, η προοδευτικότητα/ρυθμισιμότητα μειώνεται ή και χάνεται (για κάποιους πολύ σημαντικό προσόν) και το ABS το ενεργοποιείς πιο εύκολα.

                                Απλά μαθαίνεις να πατάς πιο απαλά το φρενο. Το πόδι εκπαιδεύεται.
                                Πάντως εγώ δεν μπορώ να πω οτι αντιμετώπισα ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Να καταλάβεις μπορώ να το φρενάρω κανονικότατα και ομαλότατα με το αριστερό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Δεν κατάλαβα καμία διαφορά με τα μεταλικά μαρκούτσια.

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster Banned last edited by

                                    η διαφορά φαίνεται κάτω από πίεση και πολλά φρενάρίσματα...
                                    ΠΡΟΣΟΧΗ... τα μεταλλικά μαρκούτσια δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα... βελτιώνουν την αίσθηση του πετάλ μετά από πίεση καθώς δεν παραμρφών στον ίδιο βαθμό με τα πολυμερή...
                                    αν το αυτοκίνητο έχει εξελιγμένα συστήματα esp κλπ δεν θα το τολμούσα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kwsn_men last edited by

                                      Άλλαξα πρόσφατα μπροστινά τακάκια από εργοστασιακά BMW σε Ε85 σε Textar και είδα αισθητή διαφορά σε πολύ δυνατό φρενάρισμα που χρειάστηκε να κάνω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgos_krhth_91 last edited by

                                        Nα γραψω και καποιες εντυπωσεις για φρενα απο τα αυτοκινητα εχουμε στην οικογενεια
                                        Suzuki ignis sport:Παρα πολυ ευχαριστημενος ακομα και μετα απο 25,000 με τα ιδια τακακια,κυριως λογω του οτι ειναι αρκετα προοδευτικο το πεταλι και με καλη αισθηση
                                        Toyota yaris 1.3 2010:Πολυ οn off φρενο,καθολου προοδευτικο και το abs μπαινει με το παραμικρο ειναι δυνατα παντως
                                        Renault grand espace:Δυνατα και αποτελεσματικα παρολο το βαρος του αυτοκινητου(οι δισκοπλακες ειναι βεβαια τεραστιες 330 και 300 πισω αν δεν κανω λαθος)τρωει βεβαια σχετικα γρηγορα τα τακακια(ειναι και 1800 κιλα)
                                        Mazda 3 1,6 :Σχεδον οπως του yaris παρομοια αισθηση
                                        Lada NIva:Τεραστια διαδρομη αισθηση στο περιπου μετα απο ενα ταξιδι επιανε αλλωτε ψηλα αλλωτε πιο χαμηλα το πεταλι και διαφορα τετοια ομορφα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsaki1989 last edited by

                                          εχω ενα corsa Α και συγκεκριμενα του 1991 σενταν. εχω εντονο προβλημα με τα φρενα του. οταν το πηρα στα χερια μου μου φενοταν πως δεν εχει καθολου καλα φρενα. εχοντας οδηγησει μονο αμαξια 5ετιας κανοντας συγκριση η διαφορα ηταν αισθητη. το πεταλι μεχρι την μεση τησ διαδρομησ ειναι νεκρο απο τη μεση μεχρι λιγο πριν το τερμα πιανει μετρια και μονο στο τερμα καταλαβαινω καλο φρενο. εχω παει σε 2 μηχανικους (ο ενας ειναι αποκλειστικα για opel) και οι 2 μου ειπαν χαρακτηριστικα πως 'το αμαξι σταματαει οπως πρεπει'. εχω αλλαξει τακακια δαγκανες δισκο τα υγρα και τα ταμπουρα ειναι οκ. και εχω κανει και εξαερωση αλλα το προβλημα παραμενει. το εχω συνηθισει αλλα και παλι τρεμς στην ιδεα ενοσ αποτομου φρεναρισματος. οσοι γνωστοι μου το εχουν παει βολτα μου λενε πως τα φρενα του ειναι χαλια. εχετε καποια ιδεα για το τι μπορει να φταιει??? καταλαβαινω πως ειναι παλιο αμαξι αλλα εχει λιγα χιλιομετρα σε σχεση με τα χρονια του και ειναι πολυ προσεγμενο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giorgos_krhth_91 last edited by

                                            Ο χρήστης corsaki1989 έγραψε:
                                            εχω ενα corsa Α και συγκεκριμενα του 1991 σενταν. εχω εντονο προβλημα με τα φρενα του. οταν το πηρα στα χερια μου μου φενοταν πως δεν εχει καθολου καλα φρενα. εχοντας οδηγησει μονο αμαξια 5ετιας κανοντας συγκριση η διαφορα ηταν αισθητη. το πεταλι μεχρι την μεση τησ διαδρομησ ειναι νεκρο απο τη μεση μεχρι λιγο πριν το τερμα πιανει μετρια και μονο στο τερμα καταλαβαινω καλο φρενο. εχω παει σε 2 μηχανικους (ο ενας ειναι αποκλειστικα για opel) και οι 2 μου ειπαν χαρακτηριστικα πως 'το αμαξι σταματαει οπως πρεπει'. εχω αλλαξει τακακια δαγκανες δισκο τα υγρα και τα ταμπουρα ειναι οκ. και εχω κανει και εξαερωση αλλα το προβλημα παραμενει. το εχω συνηθισει αλλα και παλι τρεμς στην ιδεα ενοσ αποτομου φρεναρισματος. οσοι γνωστοι μου το εχουν παει βολτα μου λενε πως τα φρενα του ειναι χαλια. εχετε καποια ιδεα για το τι μπορει να φταιει??? καταλαβαινω πως ειναι παλιο αμαξι αλλα εχει λιγα χιλιομετρα σε σχεση με τα χρονια του και ειναι πολυ προσεγμενο.

                                            Μηπως να πηγαινες σε καποιον φρενα????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 53 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr