-
Dodge Caliber του '06, 1.8cc, 96000km: εδώ και λίγο καιρό, όταν πατάω γκάζι και στο φάσμα των 2800 στροφών έως τις 3000 ακούω από κάτω ένα σφύριγμα. Το ακούω σε όλες τις ταχύτητες (1η,2α,3η,4η,5η) και πάντα όταν πατάω γκάζι και είμαι στις 2800 έως τις 3000. Μετά τις 3000 στροφές δεν ακούγεται καθόλου ή όταν δεν πατάω γκάζι και είμαι εντός του φάσματος. Τι να είναι; Σκέφτηκα κάποιος συντονισμός (αλλά σε όλες τις ταχύτητες και μόνο από 2.8k-3k; ) ή καδένα χρονισμού (δεν έχει ιμάντα ο κινητήρας μου). Τι λέτε;
Το σίγουρο είναι ότι σε 2-3 εβδομάδες θα πάω για service...
-
Dodge Caliber του '06, 1.8cc, 96000km: εδώ και λίγο καιρό, όταν πατάω γκάζι και στο φάσμα των 2800 στροφών έως τις 3000 ακούω από κάτω ένα σφύριγμα. Το ακούω σε όλες τις ταχύτητες (1η,2α,3η,4η,5η) και πάντα όταν πατάω γκάζι και είμαι στις 2800 έως τις 3000. Μετά τις 3000 στροφές δεν ακούγεται καθόλου ή όταν δεν πατάω γκάζι και είμαι εντός του φάσματος. Τι να είναι; Σκέφτηκα κάποιος συντονισμός (αλλά σε όλες τις ταχύτητες και μόνο από 2.8k-3k; ) ή καδένα χρονισμού (δεν έχει ιμάντα ο κινητήρας μου). Τι λέτε;
Το σίγουρο είναι ότι σε 2-3 εβδομάδες θα πάω για service...
-
Dodge Caliber του '06, 1.8cc, 96000km: εδώ και λίγο καιρό, όταν πατάω γκάζι και στο φάσμα των 2800 στροφών έως τις 3000 ακούω από κάτω ένα σφύριγμα. Το ακούω σε όλες τις ταχύτητες (1η,2α,3η,4η,5η) και πάντα όταν πατάω γκάζι και είμαι στις 2800 έως τις 3000. Μετά τις 3000 στροφές δεν ακούγεται καθόλου ή όταν δεν πατάω γκάζι και είμαι εντός του φάσματος. Τι να είναι; Σκέφτηκα κάποιος συντονισμός (αλλά σε όλες τις ταχύτητες και μόνο από 2.8k-3k; ) ή καδένα χρονισμού (δεν έχει ιμάντα ο κινητήρας μου). Τι λέτε;
Το σίγουρο είναι ότι σε 2-3 εβδομάδες θα πάω για service...
-
ατμοσφαιρικο η turbo;
-
Χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο ακουγεται?
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
ατμοσφαιρικο η turbo;ατμόσφαιρα
Χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο ακουγεται?
Όχι, μόνο με ταχύτητα από 2800 έως 3000. Αν είμαι μέσα σε αυτές τις στροφές χωρίς να πατάω γκάζι ή χωρίς ταχύτητα, δεν ακούγεται.
-
Απο που το ακούς ;
-
Δε μπορώ να καταλάβω αν είναι από κάτω ή από τον χώρο της μηχανής. Θα πάω συνεργείο σε λίγες μέρες, απλώς ρώτησα αν υπάρχει καμιά ιδέα...
-
Ένα τέτοιων χαρακτηριστικών σφύριγμα δε βγαίνει μερικές φορές από τα ηχεία του ηχοσυστήματος αν υπάρχει πρόβλημα με γειώσεις κλπ; Το λέω χωρίς να είμαι καθόλου σίγουρος...
-
Ακουω και εγω παρομοιο θορυβο και πιθανολογω πως είναι είτε καποια μικρη τρυπα στην εξατμιση, είτε το σωληνακι των αναθυμιασεων λαδιου.
-
Άνοιξε το καπό, βάλε κάποιον να μαρσάρει και προσδιόρισε την πηγή του θορύβου. Το πιθανότερο να είναι κάποιο ρουλεμάν από τον βοηθητικό ιμάντα για να το κάνει σε στροφές του μοτέρ και όχι σε χλμ.
-
http://www.youtube.com/watch?v=OvyewnKw3Ro -> Μεγάλη ανακάλυψη, είχα ρωτήσει πριν κάμποσο καιρό για το όνομα της συσκευής και τελικά την βρήκα και την πήρα από Αμέρικα! Μέχρι στιγμής έχει βρει ελλατωματικό κομπρεσέρ α/κ, διαφορικό και πρόβλημα σε άξονα κιβωτίου και σε όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για θορύβους που δύσκολα διέκρινε κάποιος! Μόνο στο κομπρεσέρ που ήταν στο δικό μου τουτού και μου είχε βγάλει το λάδι μέχρι να μου το αλλάξουν στην εγγύηση ήταν πιο έντονος και εύκολα μπορούσε κάποιος να καταλάβει την πηγή του προβλήματος (εκτός από τα τσακάλια της αντιπροσωπείας)!
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Άνοιξε το καπό, βάλε κάποιον να μαρσάρει και προσδιόρισε την πηγή του θορύβου. Το πιθανότερο να είναι κάποιο ρουλεμάν από τον βοηθητικό ιμάντα για να το κάνει σε στροφές του μοτέρ και όχι σε χλμ.Σε στάση δεν ακούγεται καθόλου, το έκανα αυτό που λες (μαρσάρισμα), αλλά τίποτα. Μόνο όταν είμαι εν κινήσει ακούγεται και με ταχύτητα...
-
Γιάννη, πρέπει να είναι από το κιβώτιο!
Κάποιο ρουλεμάν ή συγχρονιζέ. Βαλβολίνες κατ' αρχήν μήπως μαζευτεί. Πότε άλλαξες τελευταία φορά βαλβολίνες? -
Στο προηγούμενο σέρβις (αν θυμάμαι καλά) Νίκο, θα το τσεκάρω σε λίγες μέρες. thnx (και με τη νίκη )
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Ένα τέτοιων χαρακτηριστικών σφύριγμα δε βγαίνει μερικές φορές από τα ηχεία του ηχοσυστήματος αν υπάρχει πρόβλημα με γειώσεις κλπ; Το λέω χωρίς να είμαι καθόλου σίγουρος...Για αυτο ρώτησα, γιατί αυτο ακριβώς έχω εγω και δεν ξέρω απο που στον λουτσο είναι
-
DiO και Thάno δεν είναι από το ηχοσύστημα, τσεκαρισμένο.
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=OvyewnKw3Ro -> Μεγάλη ανακάλυψη, είχα ρωτήσει πριν κάμποσο καιρό για το όνομα της συσκευής και τελικά την βρήκα και την πήρα από Αμέρικα! Μέχρι στιγμής έχει βρει ελλατωματικό κομπρεσέρ α/κ, διαφορικό και πρόβλημα σε άξονα κιβωτίου και σε όλες τις περιπτώσεις μιλάμε για θορύβους που δύσκολα διέκρινε κάποιος! Μόνο στο κομπρεσέρ που ήταν στο δικό μου τουτού και μου είχε βγάλει το λάδι μέχρι να μου το αλλάξουν στην εγγύηση ήταν πιο έντονος και εύκολα μπορούσε κάποιος να καταλάβει την πηγή του προβλήματος (εκτός από τα τσακάλια της αντιπροσωπείας)!Απάντηση φίλου: The answer is simple. YES. This is what we do for a living now. We try to determine the health of an aircraft engine by listening to it. ...
they have 5 accelerometers mounted at different location around the transmission. Then they look for or listen for vibrations which are not normal. Gears always make noise, but when they are screwing up, they make different noises. I am sure you could easily detect yourself a gear which sounds bad. Scrapping noises, etc. -
Ακριβως, μερικες φορες το να διακρινεις το προβλημα ειναι ευκολο, αλλες πρεπει να αρχισεις απο αλλου και να καταληγεις στο προβλημα και αλλες φορες χρειαζεσαι τον εξοπλισμο να σου δειξει, ευκολα, απλα κα γρηγορα!
-
Αν και εκτος θεματος, οταν ο ηχος ειναι σφυριγμα στα ηχεια πρεπει να τσεκαρουμε τις γειωσεις οπως ειπε ο φιλος dio.Ακομα πρεπει να ξερουμε αν το ηχοσυστημα ειναι aftermarket και εχουν περαστει καλωδια κατω απο μοκετες για πισω ενισχυτες η ηχεια. Αν ειναι καλα η φτηνιαρικα και αν εχουν και το καταλληλο μεγεθος ωστε να λειτουργησουν σωστα στο ηχοσυστημα.Αλλη μια πιθανοτητα ειναι να εχει προβλημα το δυναμο του αυτοκινητου και συγκεκριμενα τα φθαρμενα καρβουνακια η καποιο πυκνωτακι που υπαρχει στην πλακετα του δυναμο.Παντως σε σφυριγμα απο ηχεια αν ειστε σιγουροι για την ποιοτητα της εγκαταστασης μην ψαχνετε αδικα τσεκαρετε το δυναμο σας και πιο πολυ τα καρβουνακια του αν πατανε καλα και δεν δημιουργουν παρασιτα.
-
Γιαννη τους εξωτερικους ιμαντες τους εχεις τσεκαρει μην ειναι καποιος και εχει λασκαρει η εχει γυαλισει το πατημα του?Αν θες να τους τσεκαρεις βαλε λιγο σαπουνι πανω στην τροχαλια η ριξε κανα σπρευ λιπαντικου πανω να δεις.
Περίεργος ήχος (σφύριγμα)