-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ωραία τα χόρνετ αλλά λίγο υπερβολικά ρε γμτ, ειδικά για άνθρωπο χωρίς εμπειρία. Εγώ γουστάρω πολύ το cb 400 sf αλλά πολύ πιο λογική είναι η αγορά ενός cb 500. Πιο καινούριο, αξιόπιστο, τίμιο.
Αν είναι και σκυλί, τότε να πάρει αυτό!
Eίναι και σκυλί και συμμετοχικό...
-
Έχει συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα δηλαδή!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έχει συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα δηλαδή!Είναι θέμα οδηγού!
Μόνον όσοι ξέρουν και μπορούν. Γιατί έτσι! -
να σου πω 2 λόγια για το bros που έχω στην κατοχή μου...
φοράει το μοτέρ του transalp 400/650 ...
μοτερ και περιφερειακά έκαναν την χόντα διάσημη για την αξιοπστίας της... οτι και να του κάνεις απλά δουλεύει
και οι 2 κατηγορίες έχουν τα ίδια περιφεριακά ...
είναι πανεύκολο στην οδήγηση , δεν έχει γκάζι να σε τρομάξει και περνάει από ΠΑΝΤΟΥ... λόγω διάταξης μοτέρ και σχεδιασμού χωράει όπου μπορείς να φανταστείς... ένα κλικ χειρότερο από παπί σε ευελιξία...
οτι bros υπάρχει στην ελλάδα είναι παραεισαγωγής ... ότι ημερομηνία και να λέει η άδεια έχει κατασκευαστεί πριν το '93...
αν χαλάσει κάτι λύνεται πανεύκολα και επισκευάζεται το ίδιο εύκολα...
γενικά είναι όχημα που δεν θα σε συγκινήσει πολύ αλλά ούτε θα σε προβληματίσει, ούτε θα σου φάει λεφτά...αδύναμο μοτέρ (οτι πρέπει βέβαια για πρωτάρη)
κάκιστο πίσω φρένο (έχει ον-οφ αίσθηση και ότι και να του έκανα δεν βελτιώθηκε)
αν θες να πας λίγο πιο σβέλτα το πλαίσιο σου θέτει περιορισμούς -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1819348/http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1860632/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1809008/
Δεν περιγράφω άλλο!
ωραίο μπροστινό...
τελείως ηλίθιο μηχανάκι... ένα δυνατό μοτέρ και μετά το χάος... -
Ρε μλκ, μιλάς λες και μπορεις να ξεφτιλίσεις οποιοδήποτε μηχανάκι σε ελληνική άσφαλτο! Ήμαρτον ρε συ, ποιος είσαι, ο Μπούστας?
Μια χαρά είναι το μηχανάκι, δε δείχνει το δρόμο από άποψη συμπεριφοράς, αλλά για καθημερινή χρήση και για να κανεις και λίγο γούστο παίζοντας όσο σου επιτρέπουν τα χέρια σου και ο δρόμος, χωρίς να κοπανιέσαι και να ταλαιπωριέσαι κάθε μέρα στις δρομαρες μας είναι υπεραρκετό. Μη μας προκύψεις τώρα και ο ΓΚ των δικύκλων... -
Μια χαρα μηχανη ειναι η hornet. Εχω βγαλει πολλες ωρες και σαν οδηγος και σαν συνοδηγος.Το μηχανακι ειναι δυνατο,εχει πολυ καλα φρενα και η αναρτηση του ειναι μια χαρα.Ουτε πολυ κοπαναει και ουτε αναπηδαει πολυ στις ανωμαλιες του δρομου.Ο ξαδερφος μου εχει γυρω στα 7 λιτρα ανα 100χλμ στον μικτο κυκλο και ειναι πολυ ευχαριστημενος με τη μηχανη.
-
Άσε ρε! Αν το γυμνό δεν κανει σαν κατσαρολικό που έχει πρόκες μέσα και αν δε σου ρίχνει όλα τα σφραγισματα από τα δόντια σε μια διαδρομή 5 χιλιομέτρων, δεν αξίζει να το καβαλήσεις. Να μη σου πω οτι δεν έχει γούστο αν δεν αλλάζεις κάθε 15000 χλμ ιμάντα εκκεντροφόρων.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Άσε ρε! Αν το γυμνό δεν κανει σαν κατσαρολικό που έχει πρόκες μέσα και αν δε σου ρίχνει όλα τα σφραγισματα από τα δόντια σε μια διαδρομή 5 χιλιομέτρων, δεν αξίζει να το καβαλήσεις. Να μη σου πω οτι δεν έχει γούστο αν δεν αλλάζεις κάθε 15000 χλμ ιμάντα εκκεντροφόρων.Παντος και το χορνετι κανει πομυ καλο ηχο για 600.Βεβαια εγω θα προτιμουσα τη monster επειδη εχω αισθηματα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ρε μλκ, μιλάς λες και μπορεις να ξεφτιλίσεις οποιοδήποτε μηχανάκι σε ελληνική άσφαλτο! Ήμαρτον ρε συ, ποιος είσαι, ο Μπούστας?
Μια χαρά είναι το μηχανάκι, δε δείχνει το δρόμο από άποψη συμπεριφοράς, αλλά για καθημερινή χρήση και για να κανεις και λίγο γούστο παίζοντας όσο σου επιτρέπουν τα χέρια σου και ο δρόμος, χωρίς να κοπανιέσαι και να ταλαιπωριέσαι κάθε μέρα στις δρομαρες μας είναι υπεραρκετό. Μη μας προκύψεις τώρα και ο ΓΚ των δικύκλων...ρε ταύρε μην γίνεισαι κολλημένος μλκς χωρίς λόγο... ακόμα και το 250αρη χορνετ έχει θέμα με το μπροστινό του και δεν χρειάζεσαι να είσαι ο μπούστας και ο σινιόρης για να το καταλάβεις... αφού καταλαβαίνεις τι σου λέω...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Άσε ρε! Αν το γυμνό δεν κανει σαν κατσαρολικό που έχει πρόκες μέσα και αν δε σου ρίχνει όλα τα σφραγισματα από τα δόντια σε μια διαδρομή 5 χιλιομέτρων, δεν αξίζει να το καβαλήσεις. Να μη σου πω οτι δεν έχει γούστο αν δεν αλλάζεις κάθε 15000 χλμ ιμάντα εκκεντροφόρων.τώρα κάνεις σαν γκόμενα που της θίξαμε την lv και περνάει στην αντεπίθεση ... ξεκώλα ντεεε...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μια χαρα μηχανη ειναι η hornet. Εχω βγαλει πολλες ωρες και σαν οδηγος και σαν συνοδηγος.Το μηχανακι ειναι δυνατο,εχει πολυ καλα φρενα και η αναρτηση του ειναι μια χαρα.Ουτε πολυ κοπαναει και ουτε αναπηδαει πολυ στις ανωμαλιες του δρομου.Ο ξαδερφος μου εχει γυρω στα 7 λιτρα ανα 100χλμ στον μικτο κυκλο και ειναι πολυ ευχαριστημενος με τη μηχανη.έχεις καβαλήσει τίποτα άλλο πέρα από το χόρνετ και το παπί ?? τι μάρκα κράνος φοράς?
-
Εγώ πάντως δεν έχω ζοριστεί από το μπροστινό του. Ή πολύ κουλός είμαι ή πολύ χεράς και μπορώ να πάω τα πάντα.
Ίσα-ίσα το οτι είναι μαλακό με έχει σώσει πολλές φορές. Δεν πάω καθε μέρα στην πιστα των Σερρών βλέπεις, Καλλιθέα-Ασπροπυργο για δουλεια πάω και πίσω. Και δεν ειμαι ο μόνος που το έχει εκτιμήσει αυτό.Μην εισαι τόσο αφοριστικός ρε συ.
-
Δεν σου είπα Ότι είναι επικίνδυνο η Ότι δεν παει αν το Έχεις ... Αν το Έχεις και με xt ξευτιλιζεις κόσμο σε στροφοδιαδρομες ...
Που by the way οι καλές διαδρομές όλο και μειώνονται ... Και δεν είναι μόνο η κακή άσφαλτο ... Το χειρότερο είναι οι δρόμοι των νησιών και δίπλα σε χωράφια που απο την ΠΟΛΥ σκόνη ...
Το πιο διασκεδαστικο χόρνετ οι Έχω οδηγήσει είναι το 250αρη ... Με ελεύθερη εξάτμιση ηταν απολαυστικό ...
Άκομα δεν Έχω βάλει στο χέρι το cb1000r ... Δεν μπορει να μην είναι Καλό...Στο θέμα μας το χόρνετ του ταυρου έχει ΠΟΛΥ γκάζι ... Αν ακούσεις @@ριες όπως αυτα που λέει ο mad-max περι δύναμης κλπ το πιο πιθανο είναι μετράς χωράφια πριν το καταλάβεις ... Το θέμα δεν είναι μόνο η δύναμη αλλα και ο τρόπος που αποδίδεται ... Και Όταν είδα όρθιος είναι όλα απλα ... Όταν είσαι πλαγίασμενοσ και φας την σφαλιάρα (θυμίζω το μοτέρ προέρχεται απο το cbr 600 με μερικές αλλαγές , δεν είναι αστείο πράγμα ) θα δεις το εστι βερυκοκο...
Τι διαστάσεις Έχεις angel ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μια χαρα μηχανη ειναι η hornet. Εχω βγαλει πολλες ωρες και σαν οδηγος και σαν συνοδηγος.Το μηχανακι ειναι δυνατο,εχει πολυ καλα φρενα και η αναρτηση του ειναι μια χαρα.Ουτε πολυ κοπαναει και ουτε αναπηδαει πολυ στις ανωμαλιες του δρομου.Ο ξαδερφος μου εχει γυρω στα 7 λιτρα ανα 100χλμ στον μικτο κυκλο και ειναι πολυ ευχαριστημενος με τη μηχανη.
έχεις καβαλήσει τίποτα άλλο πέρα από το χόρνετ και το παπί ?? τι μάρκα κράνος φοράς?
Eδώ ο ταύρος έκανε κόμμα για να στηρίξει το χόρνετ...
-
Όντως.... Μετα απο Αυτό , τι να πω ;;
-
Ρε μλκ, ώρες-ώρες έχω την εντύπωση οτι άλλα λέω και άλλα διαβάζεις.
Εγώ αυτό που είπα ειναι οτι δεν το συστηνω σε άνθρωπο που δεν εχει εμπειρια απο μηχανες και το έχω ξαναπει και στο παρελθόν.
Επίσης έχω πει οτι έχει πολύ γκαζι, το οποίο όμως δε σε δυσκολευει σε χαλαρες μετακινησεις, καθώς δεν έρχεται μαζεμένο από χαμηλά. Εσύ μιλάς για την περιοχή από τη μέγιστη ροπή και πάνω (7-8 Κ σαλ), όπου πρέπει να είσαι λίγο ανώμαλος για να το κυνηγάς σε αυτό το φάσμα κινούμενος σε στροφιλίκι ανοιχτό στην κυκλοφορία. Αν κινείσαι 'ρευστά' κάπου γυρω ή και λίγο πιο κάτω από τη μέγιστη ροπή, μια χαρά το ευχαριστιέσαι... Και η σφαλιάρα που λες ειναι πολύ πιο ήπια απ' οτι φαντάζεσαι, ακριβώς επειδή είναι detuned ο κινητήρας του cbr, με προσανατολισμό στην ομαλή λειτουργία και επειδή το πλαίσιό του και οι αναρτησεις του ειναι σχετικά μαλακές για το χαρακτήρα του.
Άσε, ας μη μιλήσουμε για χάλια νησιώτικους δρόμους, 2 χρόνια στην Κεφαλονιά ήταν αρκετά... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τι μάρκα κράνος φοράς?Τι κράνος ρε, πόλεμο έχουμε;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
τι μάρκα κράνος φοράς?
Τι κράνος ρε, πόλεμο έχουμε;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
τι μάρκα κράνος φοράς?
Τι κράνος ρε, πόλεμο έχουμε;
πάμε σε αγώνες...
Πρώτη μηχανή - Naked